Μετά την απώλεια του αριθμού του κινητού μου (επειδή ο οικονομικός διευθυντής που είχαν τοποθετήσει οι εκδόσεις λυμπέρη δεν είχε εξωφλήσει τους λογαριασμούς χωρίς να με ενημερώσει), έκανα το λάθος να κάνω Ένα συμβόλαιο με τηγν COSMOTE. Τα όσα επακολούθησαν και τα χρήματα που αναγκάστηκα να πληρώσω επειδή “είχα ανοιχτά τα data και αυτό (το τηλέφωνο) κατέβαζε ασταμάτητα” δεν περιγράφονται επειδή, ο χρόνος που απαιτείται για να τα καταγράψω είναι πολύς.
Ο πρώτος λογαρισμός ήταν 125 ευρώ, Ο 2ος πάνω από 140 και ο 3ος …296! Δεν χρειάστηκα περισσότερα από 10 λεπτά για να τον ακυρώσω, να πάρω μία κοσμοκάρτα αλλά, και μία τηλεκάρτα του ΟΤΕ και να στείλω την “υπηρεσία” απ’ εκεί που ήλθε.
Προσέχετε λοιπόν αυτά που λένε και υπόσχονται και αφιερώσετε λίογο χρόνο πρίν μπορέσουν να σας πάρουν το scalp
4 Comments
αρχηγε και εγω τα ιδια επαθα με την WIND.
καμμια ειδοποιηση για το ποτε ξεκινησε ο 2ος κυκλος χρεωσης με αποτελεσμα: Υπερχρεωση γιατι πληρωνεις τμημα παγιου και ετσι δικαιουσαι μερος του χρονου ομιλιας/ data.
καμμια ειδοποιηση στην Υπερβαση του Παγιου,
καμμια ειδοποιηση για να αγορασεις extra πακετο data που ισως σε συμφερε κλπ.
κοινως… στου κασιδη το κεφαλι.
Τηλε-κάρτα και πάσης Ελλάδος, διότι κάποτε που μου έκλεψαν το κινητό, έχασα δέκα χρόνια από την ζωή μου από την αγωνία μέχρι να μπλοκάρω την σύνδεση. Έτυχε να είναι Σ/Κ και οι υπηρεσίες της συγκεκριμένης εταιρίας κιν. τηλεφωνίας υπολειτουργούσαν…..
Το καλύτερο απ’ όλα είναι καρτοκινητό, χωρίς συμβόλαια. Τρία ευρώ το μήνα πληρώνω…
”Αναθεμα τα κινητα κι αυτον που τα’χει εφευρει /
για να μπορει η γυναικα σου καθε στιγμη να σ’ευρει”
Κρητικον δημωδες του 21ου αιωνος