Τι θα έκανα αν ήμουν Σιδερένιος, Δρακουμέλ, Gollum, Ραφηνάτος, Πρόεδρος ΜΚΟ, Fozzy, Kermit…
Όπως γνωρίζουν οι αναγνώστες το έχω γράψει και πει δεκάδες φορές αλλά, επειδή δεν ανήκω σε “κόμμα” τα ΜΜΕ κάνουν ότι δεν μe βλέπουν (sniff).
Το πρώτο που θα έκανα θα ήταν να ζητήσω συγγνώμη από τον Ιρλανδικό λαό για την ώρα που θα του “φάω” για να πω κάποια πράγματα.
1. Τίποτα δεν κερδίζεται αν, πολίτες και χώρα δεν διαθέτουν αξιοπρέπεια
2. Η αξιοπρπέπεια αποκτάται από τη δουλειά και τρέφεται από την ταοπεινότητα
3. Η οικονομική επιτυχία είναι ‘αμερικανιά” που δεν ταιριάζει σε ιστορικούς λαούς σαν τον ιρλανδικό
5. τίποτα δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά αν, ο αρχηγός (ή αρχηγοί) δεν δίνουν πρώτοι το παράδειγμα
6. το οποίο λίγο επιτρέπεται να αποκλείνει απ’ εκείνο του Μαχάτμα Γκάντι
7. Χωρίς Παιδεία ένας λαός και μία χώρα είναι χαμένοι
8. Παιδεία δεν σημαίνει πανεπιτημιακά πτυχία αλλά, η ικανότητα ενός 17χρονου μαλάκα να δίνει τη θέση του σε έναν 80χρονο στο μετρό ή στο λεωφορείο
9. Παιδεία είναι η δυνατότητα ενός 80χρονου να μη πετάει τη σκουπιδοσακούλα του από τον 4ο στο δρόμο
10. Ανάπτυξη δεν σημαίνει τίποτα αν, ότι αγοράζεται και καταναλώνεται δεν παράγεται και στην Ιρλανία
11. Κανείς πολίτης δεν επιτρέπει στον εαυτό του να αποκαλείται “οικολόγος” μια και η λέξη είναι βρισιά. Ο όρος “πολίτης” αρκεί για να ορίσει το άτομο που δεν καταστρέφει, αρπάζει, καταβροχθίζει, φωνασκεί, βρίζει, αφοδεύει και κατουράει όπου βρει, ακόμα και στους τάφους των προγόνων του
12. Η παγκοσμοιοποίηση είναι συνώνυμη της αποκολοκύνθωσης. Άλλο διεθνοποπίηση και άλλο παγκοσμοιοποίηση αφού, ένας Σαμάνος, ένας Ιρλανδός, ένα Ρώσος, ένας κινέζος ΔΕΝ είναι ίδιος με ένα βλαχαδερό απ’ το Τέξας ή το Κραουχάουζεν
13. Ένας αξιοπρεπής Ιρλανδός έχει πατόκορφα μεσμένους τύπους σαν τους/τις φον Ράϊχδρούτσεν, Ντοραντότερ, Μπαϊρακάροφ, Χρυσοναπολεόν, Μπιλντερχόφεν κλπ
14. Η Ιρλανδία δεν χρειάζεται “δάνειες δυνάμεις” (θου κύριε) για να ξεπεράσει τη κρίση αλλά Κοινή Λογική
15. Πολίτες που κλέβουν τη κατσίκα του άλλου δεν είναι πολίτες αλλά νεάτερνταλ, κρο μανιόν, res, ντενεκέδες, αντίγραφα ντενεκέδων που δεν δούλεψαν ούτε μία ώρα στη ζωή τους.
16. Το ίδιο είναι και πολίτες που απαιτούν τα δικά τους σκουπίδια “να πάνε αλλού”
17. Η εθνική αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία κερδίζονται και με αίμα
18. Χιλιάδες Ιρλανδοί, Ρώσοι, Πολωνοί, Έλληνες, Ιάπωνες, Γιουγκοσλάβοι, Βιετναμέζοι έδωσαν τη ζωή τους γι’ αυτό
19. Ο ισολογισμός της “Ιρλανδίας” βγαίνει ή δεν βγαίνει. Δεν μπορεί να είναι ολίγον έγκυος σύμφωνα με τους σιδερένιο, γκόλουμ, ραφηνάτο,τζέφριμαν
20. περισσότερες απαντήσεις αν ζητηθούν
Υ.Γ Στη θέση της Ιρλανδίας μπορείτε να βάλετε όποια χώρα (με ιστορία) θέλετε
9 Comments
Ως γνωστόν ο ΚΚ όταν λέει “Ιρλανδία – Ιρλανδός”, εννοεί “Ελλάδα-Έλληνας” γιατί δεν θέλει σχέση με άσχετους συνειρμούς που έχει κατασκευάσει με το πες-πες η “προοδευτική” προπαγάνδα.
ΚΚ θα αναδημοσιεύσω, από Δευτέρας, το άρθρο σου με το όνομα σου στο blog, εκτός και αποστείλεις σχετικό υβριστικό mail απαξίωσης.
Το μόνο πρόβλημα που θα έχει να αποφασίσει η ομάδα μας θα είναι αν θα το ανεβάσουμε ως έχει “χύμα-στο-κύμα”, που όμως είναι original Καββαθικό, ή, θα το σουλουπώσουμε (μόνο σε παραγράφους, τίποτε άλλο).
Σουλουπώστε το μόνο μη πειράξετε τον Kermitt!!!
Tι ηταν παλι τουτο!Κεντημα!
Εγένετο, και δηλώνουμε υπερήφανοι.
συνεκφράζετε και τη δική μου οργή. Τι σημασία έχει το “σουλούπωμα”, η οργή δεν μπαίνει σε καλούπια. Καμμιά φορά διακρίνω κάποιες “αντιφάσεις”, αλλά δεν πειράζει αρκεί να εκφράζεται η οργή μας, έστω και μέσω κάποιας άλλης φωνής.
Συμφωνώ με το άρθρο και επαυξάνω. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές.
“Η αξιοπρέπεια αποκτάται από τη δουλειά”…
Αρκεί τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς να οφελούν όλους και όχι να γεμίζουν τις τσέπες μερικών…
Κατά τ’ άλλα μαζί σου.
Εννοήται!
Επειδή κανένας (σχεδόν) Έλλην… Ιρλανδός δεν μπορεί να έχει όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ταυτόχρονα, θα βοηθούσε να τα βάλεις σε μια σειρά σημαντικότητας ή προτεραιότητας για να …προσπαθήσει να ξεκινήσει από κάπου, για όποιον θέλει να κάνει την προσπάθεια.
Θα έβαζα πρώτο το Νο7
“Χωρίς Παιδεία ένας λαός και μία χώρα είναι χαμένοι”
αλλά ίσως είναι και το πιο δύσκολο, αφού δεν εξαρτάται μόνο από τον πολίτη αλλά και από εκείνους που “στήνουν” το εκπαιδευτικό σύστημα για να παράγει “πρόβατα”.