Από το “Βιοζώ“
Η ευρωπαϊκή χουντική επιτροπή (κομισιόν) επέβαλε τα ηλεκτρονικά διόδια
Το απόλυτο φακέλωμα πολιτών και οδηγών
Ηλεκτρονικά «διόδια» και εισιτήρια ετοιμάζονται και στα μέσα μεταφοράς επιβατών
Αλλάζει ο τρόπος χρέωσης των διοδίων, καθώς η κυβέρνηση έχει ήδη ζητήσει από τις εταιρείες των αυτοκινητοδρόμων να μετατρέψουν ως το 2012 τα διόδιά τους από συμβατικά σε ηλεκτρονικά.
Το τυράκι της φάκας είναι η χρέωση να υπολογίζεται ανάλογα με την απόσταση που διανύει ο οδηγός. Οι πραγματικοί στόχοι όμως είναι:
- Ο πλήρης έλεγχος της κίνησης των οχημάτων και των πολιτών και
- Η απονεύρωση του κινήματος ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ
Τα ηλεκτρονικά διόδια θα καταγράφουν τις εισόδους κι εξόδους, με αποτέλεσμα το κόστος των τοπικών μετακινήσεων να μειωθεί αισθητά. Έτσι για τους κατοίκους της βορειοανατολικής Αττικής, το αντίτιμο των διοδίων θα πέσει στο μισό σε πρώτη φάση μέχρι να διαλυθεί το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ. Μετά σιγά σιγά κι ελεγχόμενα θα αυξηθεί σε 3-4 ευρώ!
Σύμφωνα με κύκλους του Υπουργείου «τα ηλεκτρονικά, πλήρως αναλογικά, διόδια σε όλο το εθνικό δίκτυο θα εξασφαλίζουν τη διαλειτουργικότητα και παράλληλα θα παρέχουν και τη δυνατότητα εκπτώσεων στους συχνούς χρήστες»(5) μεταφραζόμενο σημαίνει ότι ο απλός πολίτης θα πληρώνει τα διπλάσια από τις παγκόσμιες εταιρείες χρήστες των εθνικών μας δρόμων.
Στην Εγνατία Οδό βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την εγκατάσταση ηλεκτρονικών διοδίων ελεύθερης ροής σε μήκος 670 χιλιομέτρων.
Η αλλαγή του τρόπου χρέωσης, επιβάλλεται και από την Κομισιόν, που ζητά ενιαίο σύστημα τηλεδιοδίων για όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση έως και το 2012 για τα φορτηγά και το 2014 για τα ΙΧ, ώστε οι μετακινήσεις να γίνονται με μια συσκευή κι ένα συμβόλαιο. Πλήρες φακέλωμα!
Στο σύστημα καταγράφεται η είσοδος και η έξοδος των οχημάτων στον αυτοκινητόδρομο, τα οποία αναγνωρίζονται από την κάρτα του χρήστη, την οποία πρέπει να φέρει κάθε όχημα. Τα αισθητήρια εντοπισμού του συστήματος θα παρέχουν στην εταιρεία τη δυνατότητα να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή, τον ακριβή αριθμό των οχημάτων, όπως και όλα τα στοιχεία των κατόχων τους που θα κινούνται στους, κατά τα άλλα …εθνικούς μας δρόμους!
Πρότυπο για την κομισιόν αποτελεί το σύστημα της Γερμανίας, που σχεδίασε και εγκατέστησε ένα ηλεκτρονικό σύστημα είσπραξης διοδίων, το οποίο συνδυάζει για πρώτη φορά, σε παγκόσμια κλίμακα, την τεχνική του εντοπισμού μέσω δορυφόρου και τη σύγχρονη τεχνολογία ασύρματων τηλεπικοινωνιών, σε ένα σύστημα.
Τα οχήματα αναγνωρίζονται μέσα από δορυφορικά σήματα GPS (Global Positioning System,) και πρόσθετα υποστηρικτικά αισθητήρων εντοπισμού, με αποτέλεσμα η εταιρεία, να είναι ανά πάσα στιγμή σε θέση να γνωρίζει, την ακριβή διαδρομή την οποία ακολουθούν οι χρήστες. Το σύστημα υπολογίζει στη συνέχεια τα τέλη βάσει των στοιχείων που έχει δηλώσει ο χρήστης, όπως για παράδειγμα την κατηγορία εκπομπής ρύπων και τον αριθμό των αξόνων και μεταδίδει ασύρματα τα στοιχεία στο κέντρο μηχανογράφησης. Θα προστεθούν στο μέλλον και στοιχεία πληρωμής των τελών κυκλοφορίας, στοιχεία παραβάσεων και πολλά άλλα προσωπικά δεδομένα των πολιτών – χρηστών των εθνικών οδών.
Στη Γερμανία, πολίτες έχουν στραφεί ήδη ενάντια στον τρόπο λειτουργίας του συστήματος και έχουν δικαιωθεί (2 & 3). Περισσότερες πληροφορίες και ολόκληρο το άρθρο(6).
Δεν φτάνουν μόνο τα διόδια στις εθνικές οδούς, και η κυβέρνηση της παγκόσμιας χούντας έχει στόχο την επιβολή τους στο μετρό και στα άλλα μέσα μεταφοράς. Το σύστημα θα είναι η κατασκευή των επεκτάσεων του μετρό με συμβάσεις παραχώρησης, όπου οι παγκόσμιες εταιρείες θα εισπράττουν εισιτήρια με βάση την διαδρομή! Θα υπάρχει ηλεκτρονική κάρτα και όλοι οι πολίτες θα φακελώνονται με το που πάνε, πότε και που κατεβαίνουν!
Τέτοια συστήματα τι να τα κάνουμε;
Ας τα λειτουργήσουν μόνοι τους!
Πηγές:
1. http://www.computerwoche.de/management/compliance-recht/1930426/
2. http://lhg-bw.de/reibflaeche/kennzeichen-abgleich-verfassungswidrig/99/
3. http://www.spiegel.de/auto/aktuell/0,1518,540652,00.html
5. http://news.pathfinder.gr/greece/news/689718.html
6. http://www.anasta.de/TOPOS/images/stories/DIODIA/HLEKTRONIKA_DIODIA.pdf
9 Comments
Αν το σύστημα , αναγνωρίζει φορητή κάρτα και όχι ενσωματωμένο τσιπάκι στο αυτοκίνητο,
ανταλλάσσουμε κάρτες οι οδηγοί αναμεταξύ μας και πάπαλα το φακέλωμα σε πρώτη φάση.
Υπάρχουν άλλοι, πολύ πιο “ευγενικοί” τρόποι για να αντιμετωπίσουμε τα Ερπετοειδή από να ανταλάσσουμε …τσιπάκια!
για καντο λιανα?
Πόσα χρόνια τώρα περιγράφω πως θα είναι αυτό που αποκάλεσα “Τεχνολογικός Μεσαίωνας”; Πόσα χρόνια οι βολεμένοι στις κυβερνήσεις, στις ΜΚΟ και στο “Δημόσιο” με αποκαλούν …καταστροφολόγο; Τώρα που η Νέα Τάξη μετατρέπει τους ανθρωπους σε αντικείμενα, σε πράγματα (res), σε ζόμπι που οι υπερεθνικές ελιτ τους πίνουν το αίμα για να ζήσουν στα ιδιωτικά τους “κράτη” που τα φυλάνε μισθοφόροι εκτελεστές;
Πολλά. Δεκαετίες ολόκληρες χωρίς κανείς ή σχεδόν να δίνει σημασία βολεμένοι καθώς ήταν στα καβούκια των μερσεντέ 200 κομπρέσορ.
Υπάρχει λύση;
Και βέβαια! Πολιτική. Εύκολη. Αξιοπρεπής. Πανίσχυρη.
Ποια είναι; Ένα κίνημα που θα αποτελείται από μετρημένους, σοβαρούς, μορφωμένους πολίτες. Από ανθρώπους που θέλουν να σώσουν τον (ή τις) χώρες τους. Που διαθέτουν την πνευματική και ψυχική δύναμη να πουν όχι στη κλοπή της δημόσιας περιουσίας, που δεν λένε όχι στη πρόταση μεγάλης ευρωπαϊκής εταιρίας να κάνει στο αεροδρόμιο Ελληνικού το μεγαλύτερο επισκευαστικό κέντρο για την Πολιτική Αεροπορία και τη μεγαλύτερη Σχολή Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας στη νότια Ευρώπη. Που, δεν “ψωνίζουν” τα ελικόπτερα 5-5 (για να τα “κονομήσει” το αρχίδι που παριστάνει τον “αντιπρόσωπο” αλλά, κάνουν διεθνή, διαφανή διαγωνισμό και φτιάχουν, όπως οι Ισπανοί (βάλτε EADS-CASA Google και θα δείτε), όπως τα ….καρντάσια μας οι Τούρκοι με τα F16, τα F22, τα Cougar).
Όχι κολλητοί απ’ το Αμερικάνικο Κολλέγιο, την Εκάλη, το Κολωνάκι, τα δικηγορικά γραφείο των κολλητών από το σχολείο, το γυμναστήριο… Θα μπορούσα να συνεχίσω για μέρες αλλά, τότε, δεν θα κάνω τίποτα άλλο από το να …ξαναγράψω αυτά που γράφω 40 χρόνια!
Για κάποιο λόγο, που βγαίνει από μέσα μου χωρίς όμως να ξέρω από που πιστεύω, ότι υπάρχουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες τέτοιοι πολίτες που θα μπορούσαν να δώσουν στη χώρα την χαμένη της αξιοπρέπεια, αυτή που πούλησαν στα παζάρια του κόσμου οι ανίκανοι (και προδότες;) που την κυβέρνησαν τα τελευταία 36 χρόνια για να μη πάμε στον Τρικούπη, στους συνταγματάρχες, τους δωσίλογους και τα κάθε λογής σκουπίδια).
Το ερώτημα είναι ποιος/ποιοί τους κινητοποιούν, εναργοποιούν, βγάζουν απ’ τις “τρύπες” που κρύβονται… Δε ξέρω. Είμαι και διαλυμένος από τις πατσαβούρες που έχω φάει στη ζωή μου και δεν μπορώ πια να σκεφτώ καθαρά. Μακάρι να ήμουν νεότερος, να μην είχα κάνει τα λάθη που έκανα στη δουλειά μου (που με έφεραν στο σημείο που βρίσκομαι σήμερα), να είχα λίγη βοήθεια από αυτούς τους “Ιρλανδούς” πολίτες…
Όμως δεν… Το μόνο που μ’ απόμεινε είναι αυτό ιστολόγιο και ένα portal που είναι μεν χτισμένο αλλά, δεν μπορεί να βγει στον αέρα ελλείψει συνεργατών.
Δε ξέρω… Ίσως εγώ κάνω τελικά το μέγα λάθος να νομίζω ότι “κάτι κάνω” και δεν κάνω …τίποτα!
Κάποιος που προβληματίζεται, έχει ιδέες και έργα διερωτάται αν κάνει ‘τίποτα’!!! …ίσως αυτή η ερώτηση τον οδηγεί σε νέες αναζητήσεις! Μακάρι να ήθελαν όλοι απλά να κατανοήσουν τι συμβαίνει γύρο τους, αυτό θα είχε πολύ πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα από οποιαδήποτε δυναμική αντίδραση!
Συνεργατες για το πορταλ..?
Εγω…
Με τα αρθρα μου θα σου φερνω θεαση…
Μονο με το Γραικος – Γραικια θα εχεις σιγουρους τους…απογονους ελληνων που θα χτυπιουνται οτι ειναι καθαροαιμοι αρχαιοι…
Δυο υπαλληλους χρειαζεσαι για το τεχνικο μερος ,να κανουν 2 βαρδιες κι εναν ρεπατζη για Π-Σ-Κ…
Τι εχουν οι Χαρδαβελλας-Ευαγγελατος που δεν το εχεις εσυ..?
Εφεκτικότητα…
Πάντως, η συνεχής ηλεκτρονική παρακολούθηση των οχημάτων βοηθάει στην αποτροπή ληστειών, ατυχημάτων, κλοπών, μποτιλιαρίσματος, απαγωγών, κτλ
Όλα θετικά, για το μέσο πολίτη.
Μονάχα όποιος κάνει εμπόριο ναρκωτικών, ιερόδουλων, μεταφέρει λαθρομετανάστες, οδηγεί κλεμμένο αυτοκίνητο, φοροδιαφεύγει, ή κάνει άλλες παράνομες δραστηριότητες, έχει λόγο να μην επιθυμεί τον έλεγχο!
For Kostas…
Saved by the expression…