Ένα από τα πολλά σχέδια που υπέβαλε για το Αεροδρόμιου Ελληνικού (στη ΝΔ του «Εθνάρχη»), ομάδα Ιαπώνων και Ελλήνων χωροτακτών. Το σχέδιο πρόβλεπε ένα ή δύο διαδρόμους (στο σχέδιο βλέπετε τον ήδη υπάρχονται, έναν δεύτερο στη θάλασσα και ένα μικρότερο με ΒΑ φορά). Τη πρόταση κατάπιε ο κάλαθος των μπετατζήδων

Πρώτο ΘΕΜΑ

13.03.11

Αγαπητέ Χάρρυ!

Επειδή η ψυχή μου μαυρίζει έτσι που σε βλέπω να τρέχεις στο Κατάρ για να πουλήσεις το λιμάνι του Αστακού (που λόγω διάσπαρτων νήσων δεν είναι κατάλληλο για δεξαμενόπλοια-μαμούθ), και να νοικιάσεις (για 99 χρόνια)  σκέφθηκα να δημοσιεύσω (πάλι) μία πρόταση που είχε γίνει στα ιριδίζοντα κουστούμια της Ν.Δ της μεσοζωικής περιόδου (του Εθνάρχη) την οποία πρόταση απέρριψαν διότι είχαν υποσχεθεί την Κοιλάδα των Μεσογείων στους νταβατζήδες και στους εργολάβους χωματουργικών –για να μην αναφερθώ στους αγνούς ανθρώπους που θα τα «κονομούσαν χοντρά» από τις απαλλοτριώσεις προκειμένου να γίνει το αερομπούνκερ «Ελ. Βεν», η Αττική Οδός, ο Προαστιακός και, παρά λίγο να το ξεχάσω Χάρρυ, η βίαιη και χωρίς πρόγραμμα και υποδομές μεταφορά του υδροκέφαλου της Αθήνας από την δυτική στην ανατολική πλευρά του Υμηττού. Όταν τα έγραφα και τα έλεγα τα λαμέ κουστούμια με αποκαλούσαν παράφρονα. Καλά, έλεγα εγώ. Τόσα ξέρει τόσα καταλαβαίνει η Μεσοζωική Δεξιά. Γι’ αυτό περίμενα να έλθει η Αλλαγή. Καθόμουν σε ένα (δημοσιογραφικό) παγκάκι ελπίζοντας ότι κάποιος θα μου δώσει σημασία. Η Αλλαγή πέρασε και ήλθαν οι Ακόμα Καλύτερες Μέρες, ο Εκσυγχρονισμός, η Επανίδρυση του Κράτους και, τελευταία ο 4ος Δρόμος προς τον Σοσιαλισμό στον οποίο, όπως διαβάζω στις εφημερίδες, συμμετέχει και ο Αντώνης. Δεν μπορεί, είπα. Τώρα κάποιος θα ακούσει και, αντί σαν τον Άγιο Φραγκίσκο της Ασίζης, να περιδιαβαίνει τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα προσπαθώντας να πουλήσει κάτι που δεν του ανήκει in the first place (ξέχασες την τελευταία απόφαση του Σ.τ.Ε που λέει ότι το Ελληνικό δεν έπαψε να είναι α/δ;), να φροντίσει να εκμεταλλευτεί αυτό που ήδη υπάρχει. Πιο απλά Χάρρυ θα μπορούσες να κάνεις μία Εταιρία Λαϊκής Βάσης, που θα είχε σκοπό την ανάπτυξη ενός από τα καλύτερα/μεγαλύτερα αεροδρόμια της Μεσογείου. Θα πεις πως; Και θα επαναλάβω (και συγγνώμη που διαφωνώ με το Αθεμπίγιο), πως ο μόνος τρόπος τα 5,500 στρέμματα να παραμείνουν «χώρος πρασίνου» (όπως θέλει η Τίνα) είναι με το Ελληνικό να παραμείνει αεροδρόμιο! Διότι αν δεν παραμείνει Χάρρυ μου, ο κάθε εργολάβος, νταβατζής, σουβλατζής, developer, κολλητός του Νίκου, του Τάκη, του Μάκη και του Σάκη θα το «αξιοποιήσει» προς ίδιον όφελος! Εγώ όμως λέω να αξιοποιηθεί προς όφελος αυτού που, παλαιά, αποκαλούσαμε «Ελληνικού Λαού».

Ας δούμε ακόμα μερικές, σκόρπιες, σκέψεις. Εκτός από τον ένα ή δύο διαδρόμους στον θαλάσσιο χώρο μπροστά στο Ελληνικό, θα μπορούσες να «αναστήσεις» (μετά από αδιάβλητο διεθνή διαγωνισμό) το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων που κάποιοι θέλουν να κάνουν σουπερμάρκετ. Να πεις δήλα δει ότι, καλείς τις ευρωπαϊκές εταιρίες Πολιτικής Αεροπορίας να φτιάξουν στο ΚΕΑ το μεγαλύτερο Επισκευαστικό Κέντρο της Π.Α στη νοτιανατολική Ευρώπη. Το πιθανότερο Χάρρυ μου είναι να εμφανιστεί μόνο η Λουφτχάνσα αλλά, επειδή η Λουφτχάνσα είναι Μέρκελ όλο και κάτι θα σκεφτείς για να μειώσεις το χρέος. Ακόμα μπορείς να κάνεις στο «νέο» Ελληνικό μία και γ&μώ τις Σχολές Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας που, εκτός από τα ελληνάκια θα μαθαίνουν να πετάνε και νέοι από την Αίγυπτο, τη Λιβύη, το Μαρόκο, την Τυνησία, την Αλγερία και άλλες «ασταθείς» χώρες του Μαγκρέμπ. Τελείωσα; Και βέβαια όχι διότι, οι ειδικοί είχαν (τότε) προτείνει, στα «λιμάνια» που θα δημιουργούσε η επέκταση του αεροδρομίου στη θάλασσα, θα μπορούσαν να συγκεντρωθούν όλες οι μαρίνες απ’ τις ακτές του Σαρωνικού και να καθαρίσει η θάλασσα απ’ τα σκατά και τα κάτουρα των σκαφάτων, excuse my language

Στο νέο Ελληνικό θα μπορούσες ακόμα να συγκεντρώσεις τις αναχωρήσεις/αφίξεις πλωτών μέσων που θα πήγαιναν στα νησιά αλλά, και επίγειων (τραμ, λεωφορείων, monorail, προαστιακών, διαστημικών, και διαγαλαξιακών μέσων μεταφοράς και να προκαλέσεις και το ενδιαφέρον του Sir Richard Branson (π.χ) που θα μπορούσε να προσγειωθεί με το ιδιωτικό του Gulfstream, να επιβιβαστεί στο ιδιωτικό του mega yacht και να κάνει mega διακοπές του στο Parasite Beach.

Έχω ακόμα πολλές προτάσεις αλλά, λέω να σταματήσω εδώ θέτοντας σε ’σένα, την Θεία Λούκα, τον Γιωργάκη, τον Κωστάκη τον Ραφηνάτο, τον Κωστάκη de Bidet Central και άλλους που «δεν ήξεραν πόσο μεγάλο ήταν το χρέος» ΠΟΣΕΣ ΧΙΛΙΔΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ θα δημιουργούσε μία τέτοια λύση. Με αυτές τις (και άλλες που έχω γράψει 100 φορές), το Ελληνικό θα παρέμενε ελληνικό, θα έφερνε χρήμα με ουρά, θα έβαζε νέους επιστήμονες και τεχνολόγους στον 21ο αιώνα και θα γινόταν ένα από τα ωραιότερα και μεγαλύτερα πάρκα στην Ε.Ε -μια και κανείς δεν θα τολμούσε να “χτίσει” ροζ μεζονέτες με πλει ρουμ, ιδιωτικούς χώρους πλατσουρίσματος και τένις κόρτ_Κ.Κ.

Υ.Γ. Τη περασμένη Κυριακή έγραψα πως έγινε η Eurocopter Ορχομενού αλλά, βρε παιδί μου σημασία δεν μου ’δωσες. Bad boy Harry

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

One comment

  1. harrystocrat

    Ειδα Χαρρυ & μπηκα…

    Το θεμα παλιο αεροπορτι ειναι απλο…

    Οπως διδασκουν στις σχολες ΜΒΑ,χρειαζεται ενα σχεδιο
    μεγιστοποιησης του κερδους..

    Οι φυσιολογικοι ανθρωποι αναζητουν το κερδος.
    Οι ανωμαλοι που το εχθρευονται λεγονται σοσιαλιστες/κομμουνιστες.
    Πώς μεγιστοποιειται το κερδος απο μια τετοια εκταση ?

    Ειτε με λυση τυπου ακριβου προαστιου ( Μανος ) ,
    ειτε με λυση τυπου Las Vegas strip
    ή με καποιο συνδυασμο των ανωτερω..

    Η προταση Καβαθα ειναι μικρης κερδοφοριας…

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.