Ημερομηνία: Σάββατο, 25 Σεπτέμβριος 2010, 18:24
΄ Πουλημένα τομάρια! Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας. Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας. Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του. Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο! Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια! Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως. απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ». Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας Παράκληση: Οταν κάνετε προώθηση e-mail μη ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε το Bcc (Blind Carbon Copy- κρυφή κοινοποίηση) και να σβήνετε τυχόν προηγούμενες διευθύνσεις. Έτσι μένουν οι spammers χωρίς δουλειά… |
6 Comments
Αν είναι έτσι (παρακαλούνται οι αναγνώστες να βοθήσουν) πρέπει να τους κάνουμε την Πράξη!
Και στην Βουλγαρία, βινιέτα πληρώνουν τα ΙΧ και τα φορτηγά (με ότι επιλογή θέλεις εβδομαδιαία η και ετήσια). Η Ελλάδα από όσο μπορώ να συγκρίνω, έχει εφαρμόσει το Γαλλικό σύστημα όπου κάθε 30-40 χιλόμετρα και για κάθε μεγάλο έργο (γέφυρες κτλ.) σταματάει κάποιος για να πληρώσει. Προσωπικά μου την δίνει να έχω ξεκινήσει για Θεσσαλονίκη και να πρέπει να φρενάρω για να σταματήσω και να πληρώσω 5-6 φορές. Μπορεί να είναι και παραπάνω.
5-6 φορές είναι μέχρι την Λάρισα!!! Λάρισα-Θεσσαλονίκη είναι άλλα 5 νομίζω!
Λαρ’σα-porto Saloniko πληρωνεις 4 φορες.Η’ Σταματας σηκωνεις την μπαρα και περνας.Αλλα αυτο δεν ειναι ακριβως η Πραξη.
Η Πραξη ειναι να παρεις την μπαρα και να πηδηξεις αλμα επι κοντω μονο που στη θεση της θηκης να βαλεις το “κολον” τους.
Porto Saloniko-Aθηνα 9 φορες.Ε θελουν και τα χαστουκια τους.
Εγω παντως,οσο κι αν θελω να το κανω,δεν καταφερα να ξεπερασω το κομπλεξ και να περασω ετσι.Σαν μαλακας πληρωνω.Ξεφτιλα.
κωστα καλα?παντα καλα.
Δέν τα έχω μετρήσει ποτέ τα διόδια, (σταματάω και πληρώνω) αλλά πάντα κάπου εκεί στην Λάρισσα αρχίζω να υποψιάζομαι ότι σταμάτησα και πλήρωσα ήδη αρκετές φορές. Δέν βαριέσαι (σκέφτομαι) εγώ θα βγάλω το φίδι από την τρύπα. Ευτυχώς που η διαδρομή απο θεσσαλονίκη για Αλεξ/πολη δέν έχει ακόμη διόδια.
Για να σας φύγει το…κόμπλεξ σκεφτείτε ότι αν δεν πληρώσετε δεν μπορεί να σας κάνει κανένας απολύτως τίποτα! Η αστυνομία ακόμα κι αν είναι παρούσα δεν θα ασχοληθεί μαζί σας διότι δεν είναι δική της δουλειά. Το να σας στείλει η ιδιωτική εταιρία σημείωμα μετά από μέρες (ΑΝ ο υπάλληλος κρατήσει τόν αριθμό της πινακίδας) είναι ουτοπικό διότι θα σας απειλεί με νομικά μέτρα για…2 ευρώ?
Πολύ ωραία η ιδέα του Coyotracing για το που θα έπρεπε να βάλουμε τη μπάρα, αν και οι έχοντες φορτηγάκι ή τζιπ θα μπορούσαν να πέφτουν επάνω της και μετά να την παίρνουν μαζί τους για να διευκολύνουν τους επόμενους…