Ο χαμένος τα παίρνει όλα;
Μία ημέρα, χρόνια πριν όταν ακόμα ζούσαμε στο σπίτι της Λεωφόρου Βουλιαγμένης (που και αυτό μας το έφαγαν οι λωποδύτες), ένας «βλάχος» είχε παρκάρει το γεμάτο αρνιά ντάτσουν του, στο απέναντι πεζοδρόμιο. Σταματούσαν οι οικογενειάρχες και εκείνος τα ’σφαζε, με το αίμα να κυλάει στην άσφαλτο. Πάσχα και κάθομαι σπίτι, γράφοντας το Εν Λευκώ, τακτοποιώντας χαρτιά, αγωγές και αναμνήσεις, που και που παρακολουθώντας τις «ανταποκρίσεις» των …investigative reporters που με σπαστά ελληνικά περιγράφουν το «μποτιλιάρισμα» στα διόδια, στο φονικό (λόγω βλακείας) πέταλο Μαλιακού και τον οβελία της θείας Χαρίκλειας. Οι μέρες των αργιών είναι «κάπως» ίσως επειδή γιατί η μοναξιά φέρνει σπίτι τους παλιούς. Τον Γιώργο Σμυρλή να παίζει στο Tepaz δισκάκια Platters, Arthur Alexander, Little Richard, Bill Haley, Fats Domino, και Jerry Lee Lewis, You where always on my mind. Στο τραπέζι η «ΜΑΣΚΑ». Detective Χ, Άνθρωπw Σκιά, Μπάτμαν και «Μικρός Ήρωας» με Γιώργο Θαλάσση. Οι Χάρτινοι Ήρωες των παιδικών μου χρόνων για τους οποίους, οι (παλιές) Τεχνικές Εκδόσεις, έβγαλαν ένα εκπληκτικό βιβλίο που, πήγε άπατο, ίσως επειδή κυκλοφόρησε από τις… Τεχνικές Εκδόσεις. Μαζί με το «Κάστρο Ηλιόκαστρο», τα «Ηπειρώτικα Γεφύρια», το «Γεφύρι κι’ ο Ηπειρώτης», βιβλία που βγήκαν με κόπο και αίμα και αναφέρθηκαν μόνο απ’ τους παλιούς συνάδελφους. Τις «άγιες» μέρες φεύγω σε δρόμους που πάντα βρέχει, όπως στα «Κουρέλια» του Νίκου Νικολαϊδη, και στο «Blade Runner» του Ridley Scott. Χαζεύω τα’ αυτοκίνητα στις αντιπροσωπείες στη Συγγρού, μετράω πόσα Studebaker, Packard και Chevrolet περνάνε την …ώρα, γράφω τις στατιστικές στο πίσω μέρος ενός πακέτου τσιγάρων. Πάω στο σπίτι του Σωτήρη Πολυκράτη κοντά στην Ομόνοια (γκρεμίστηκε), ανεβαίνω τις σκάλες, αντικρίζω τις κόκκινες βελουδένιες κουρτίνες, το πιάνο της μητέρας, τους πολυέλαιους. Περπατάω με τη παρέα στους δρόμους της Αθήνας. Πάμε στο κέντρο του Γιώργου του Σίσκου. Έχει (πάλι) διαγωνισμό ροκ εντ ρόλ (3 κύπελα έχω). Στο Γκριν Πάρκ, στη Νεγρίωνος Φώκη (όπως την αποκαλούσαμε) για γλυκό και νυφοπάζαρο. Στη BP στο Καλαμάκι για μακαρονάδα. Στο Silver House στη Γλυφάδα για τα ωραιότερα μάτια που περπάτησαν τη Γη. Με τον Τάκη, τον Φοίβο και τον Γιώργο βοηθάμε να χτιστούν οι «9 Μούσες» (στη Πλάκα). Ακούμε «Hernando’s Hideaway», μασουλάμε φιστίκια και πίνουμε βερμούτ. Το Σάββατο, στο τέρμα Πατησίων παίζει τζαζ ο Λαβράνος. Τη Κυριακή στη Πάρνηθα για την ανάβαση, στο Τατόϊ, στη Ρόδο και στη Κέρκυρα για να παρακολουθήσουμε ή να λάβουμε μέρος στους αγώνες ταχύτητας. Το καλοκαίρι στο αεροδρόμιο της Τρίπολης για μαθήματα ανεμοπορίας. Εξορμήσεις σ’ ένα κόσμο βουτηγμένο στην αθωότητα και στη προσμονή για τζάμπα ταινίες στα καλοκαιρινά σινεμά. Σκασιαρχεία για ταινίες στο Ροζικλέρ και στο Μεγάλο Άλφα. Μια γενιά που δοκίμαζε ότι της καθόταν αλλά, δεν παρασύρθηκε, δεν δοκίμασε μαλακά ή σκληρά γιατί, καμία ουσία δεν ήταν ικανή να σε ανεβάσει όσο μία ανάβαση στη Μεγάλη Πάρνηθα, ένας 3ωρος αγώνας στο Τατόι. Έζησα πολλά, δοκίμασα (πρώτος) τα πάντα από απλά επιβατικά, μέχρι μονοθέσια της Formula 1, αυτοκίνητα ραλι, και πολεμικά. Πέταξα με 2,4 Mach, είδα την καμπυλότητα της Γης από τις 87.000 πόδια. Έβγαλα (πρώτος) περιοδικά που, τα ετερόφωτα και οι διαχειριστές κομματικών κονδυλίων δεν είχαν φανταστεί αλλά κανείς δεν με κάλεσε σε πρόσφατο τζάρτζαλο για την διαφήμιση και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης που οργάνωσε ένα κλαδικό έντυπο , ίσως γιατί, οι Ευλογημένοι που είχαν κληθεί ήταν πιο …ειδικοί από ’μένα. Είδα από κοντά τον Moss, τον Fangio, τον Brooks, τον Hill και όλους τους άλλους ήρωές μου να οδηγούν τις Ferrari, τις BRM, τις Vanwall και τις Mazerati στα Grand Prix,πήγα στο (παλιό) Νoύρμπεργκρινγκ και στο τελευταίο Targa Florio. Είδα τον Agostini και τον Mike –The Bike- Hailwood στο Isle of Man Γι’ αυτό λέω πως οι αργίες με σκοτώνουν. Ότι ήθελα να κάνω το έκανα (εκτός από να πάω στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό) κι’ είναι αργά να τελειώσω το το βιβλίο που έχω ξεκινήσει.
Γιατί η εισαγωγή; Για να πω πως, το πνεύμα των 4Τ χάθηκε στη ωκεανό των «νέων μοντέλων» και στη μείωση του …τέλους ταξινόμησης. Όλα όσα αγωνίστηκα στη ζωή κατέληξαν στον Μικρό Νίνη, στην Έλλη Κοκκίνου (σημ: διαβάστε στα υστερόγραφα) και στην ερώτηση που μου θέτουν τα μειράκια απ’ τα πρωϊνάδικα: «κ. Καββαθά, τι πρέπει να έχουν υπ’ όψη τους οι οδηγοί πριν την μεγάλη έξοδο του Πάσχα, των Χριστουγέννων κ.ο.κ». Δεν απαντώ, αφ’ ενός υπάρχουν άλλοι, πιο …ειδικοί κι’ αφ’ ετέρου είπα (50 χρόνια) και έκανα (Safetrack) ότι είχα να πω και να κάνω. Από την άλλη και λόγω του ανελέητου ανταγωνισμού, τα αυτοκίνητα γενικώς και ειδικώς είναι 400% καλύτερα απ’ εκείνα των περασμένων δεκαετιών αλλά, την ίδια στιγμή τόσο «μία απ’ τα ίδια» που μου ’ρχεται να τα κάψω. Το τι «σεβρολέ» κυκλοφορεί δεν λέγεται άσε που «αδυνατώ» να ξεχωρίσω τα Tsirion απ’ τα Birion, τα Tsikato απ’ τα Biscato και τα Gsi απ’ τα Sti. ‘Όμως και να ήθελα σε ποιους «εραστές της αυτοκίνησης» απευθύνομαι; Σε αυτούς που αναφέρομαι πιο κάτω ή στους λίγους, τους ελάχιστους που έχουν κουράγιο, διάθεση, χρόνο και, πάνω απ’ όλα, χρήματα για να κάνουν το κέφι τους; Μια καταιγίδα αυτοκινητιστικού copy-paste έχει πέσει στα κεφάλια μας. Ίδιοι κινητήρες, αναρτήσεις, συστήματα διεύθυνσης και εσωτερικά με «απομίμηση δέρματος». Εν τάξει… Υπάρχουν και εταιρίες που προσπαθούν όπως οι: Toyota, Honda, Audi, BMW, Fiat, Citroen (αλλά όχι …PSA!) και Porsche αλλά, η Κρίση έκανε τα περιθώρια να στενέψουν. Η ανεργία χτυπάει κόκκινο σε όλους τους τομείς ακόμα και στον τουρισμό αφού, οι πολίτες του κόσμου υφίστανται τις συνέπειες της. Πως τη βγάζει στον θαυμαστό καινούριο κόσμο ένα «κουρέλι» σαν εμένα; Θα σας πω παραθέτοντας (πάλι και συγγνώμη) ένα μικρό κομμάτι που είχα αναρτήσει πριν 9 χρόνια (στις 23 Απριλίου του 2000) στο NetDaily, με τίτλο «The Way of The Samurai». Ίσως απαντάει και «εξηγεί» τις εξελίξεις. Έλεγε…
…Αντί, όσο περνάει ο καιρός, να μπαίνω πιο βαθιά στο σύστημα τόσο περισσότερο το απεχθάνομαι. Παρά το γεγονός ότι είμαι όπως λένε, «επιτυχημένος» εκδότης, με την εταιρία μου να έχει μπει στο χρηματιστήριο και τα περιοδικά μας να διαβάζονται από εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους, η σκέψη και μόνο ότι μπορεί να βρεθώ έστω και για λίγα λεπτά δίπλα τους με κάνει να τρέχω για το πλησιέστερο καταφύγιο. Σαν τον πρωταγωνιστή της θαυμάσιας ταινίας του Τζάρμους γλιστράω στο προσωπικό μου «κωσταλέξι», στα βιβλία και στα περιοδικά, στις φωτογραφίες και στις αναμνήσεις από μία ζωή που πιστεύω πως ήταν σύμφωνη με το Τρόπο των Σαμουράι. Γιατί; Διότι ήταν, και εξακολουθεί να είναι, λιτή και μετρημένη κι’ αυτό όχι γιατί, όπως οι άνθρωποι που έζησαν τους εφιάλτες και τις στερήσεις του πολέμου, «μετράω και το σκ… μου», αλλά γιατί ζω σε μία χώρα που, με τίποτα δεν δικαιολογεί συμπεριφορές σαν αυτές που βλέπουμε στα κανάλια και διαβάζουμε στα περιοδικά λάιφ στάιλ. Πιο απλά κάθε φορά που βλέπω φωτογραφίες των αστέρων της «υψηλής κοινωνίας» στις κοινωνικές μαζώξεις που γίνονται για να συγκεντρωθούν χρήματα για τα «φτωχά παιδιά του τρίτου κόσμου» ή για να εορτασθούν τα γενέθλια κάποιας επώνυμης κότας, παθαίνω «μία ψυχολογία» και παρακαλώ το θεό να με φυλάξει απ’ τέτοιου είδους κατάντια. Περισσότερο όμως (αυτό λόγω ειδικότητας) παθαίνω όταν βλέπω τ’ αυτοκίνητα τους. Εκεί είναι που οι «επιτυχημένοι» μπούρτζοι καταρρίπτουν παγκόσμια ρεκόρ. Πρώτες και καλύτερες οι SLK, ακολουθούν οι Μπόξτερ, πιο σπάνιες οι Καρέρα, αρκετές οι Τζάγκιουαρ έστω και αν, στη πραγματικότητα, είναι Λίνκολν. Το διεστραμμένο μου μυαλό περίμενε ότι, αυτοί οι καραγκιόζηδες αγοράζουν ένα «σπορ» αυτοκίνητο επειδή α. ξέρουν τι είναι και β. ξέρουν να οδηγούν. Ε, λοιπόν ούτε το ένα ούτε το άλλο συμβαίνει. Όχι μόνο δεν ξέρουν, αλλά τρέμουν στην ιδέα ότι μπορούν να πάρουν μία στροφή με ταχύτητα μεγαλύτερη των 80 χιλιομέτρων. Μια δυο φορές έκανα το λάθος, περισσότερο από επαγγελματική διαστροφή, να ανταποκριθώ σε κάλεσμα επιχείρησης του Νέου Χρήματος. Παρκάρισα μακριά, πλησίασα σαν σκιά και κάθισα σε ένα σημείο από το οποίο μπορούσα να παρακολουθώ τους «αστέρες» της αθηναϊκής κοινωνίας χωρίς να με βλέπουν. Αεριτζήδες, φαναρτζήδες, δημοσιολογούντες, επικοινωνιολόγοι, καθηγητές Πανεπιστημίου (σύντομα, ελπίζω, θα μάθουμε ποιος tείναι ο μεσάζων για υποβρύχια και φρεγάτες), ιδιοκτήτες μπακάλικων, εκδότες soft porn, συνασπισμένοι, μοντέλες και άλλα παραδείσια πουλιά που τιτίβιζαν χωρίς να λένε τίποτα. Και τις δύο φορές νόμιζα ότι ήμουνα μόνος, αλλά έκανα λάθος. Πίσω, μακριά απ’ τα «φώτα» διέκρινα λίγους επαγγελματίες που ζουν με το Τρόπο των Σαμουράι. Δυο τρεις (παλιοί) δημοσιογράφοι, λίγοι διαλυμένοι από τη προσπάθεια επιχειρηματίες, ένας-δύο ί επιστήμονες, που παρακολουθούσαν χαμογελώντας. Και να σκεφθείτε ότι όλα αυτά είναι η κορυφή του παγόβουνου. Πίσω από τα ακριβά αυτοκίνητα, τις κοσμικές μαζώξεις, τα αρμάνι και τα ντόνα καράν κρύβονται τα διαπλεκόμενα συμφέροντα της αρκούδας. Τύποι και τύπισσες, που δεν έχουν εργαστεί ούτε μία ώρα στη ζωή τους, βρίσκονται με δισεκατομμύρια, τα οποία χρησιμοποιούν για να αγοράσουν ανθρώπους και συνειδήσεις, να βγάλουν εφημερίδες και περιοδικά, να αποκτήσουν εταιρίες. «Που βρήκε τα δισεκατομμύρια ο Νικολάκης» αναρωτιέται σιωπηλά ο φίλος και συνταξιδιώτης στο Τρόπο των Σαμουράι. «Ξέρω, αλλά δεν μπορώ να το πω γιατί δεν έχω στοιχεία να το αποδείξω» απαντώ. Και με αυτό σας αφήνω γιατί, απ’ ότι βλέπω η άνοιξη καλύπτει με το απαλό της φως τους λόφους των Μεσογείων και είναι καιρός να πάω μία βόλτα με τη μοτοσικλέτα. Θα τα πούμε πάλι αύριο._Κ.Κ.
Σημ: 9 χρόνια μετά διαπιστώνω πόσο προφητικό ήταν. Η στάση μου είχε σαν αποτέλεσμα την ολοκληρωτική μου καταστροφή. Το μόνο που απόμεινε είναι η αγάπη των αναγνωστών γιατί, όταν θα πω ποιοι, και για ποιους λόγους με στοχοποιούν θα γελάσετε πικραμένα.

Η Μεγάλη Εβδομάδα
Mυρουδιές, ήχοι, χρώματα. Το άγγιγμα της άνοιξης, η ζεστασιά από τους πολυελαίους, οι ψαλμοί στον Άγιο Παντελήμονα Ιλισού. Ο παπάς, αδύνατος και φτωχός σαν άγιος, λέει το «Χριστός Ανέστη» η πλατεία ταράζεται απ’ τους κρότους των βεγγαλικών και των βαρελότων κάνοντας τις κυρίες της «Ζωής» και τις γιαγιούλες να τρέχουν να σωθούν. Στο σπίτι στο λόφο Κυνοσάργους, η μακαρίτισσα η μάνα μου κάνει, με τ’ «Άγιο Φως», τον σταυρό στο επάνω μέρος της πόρτας. Μαγειρίτσα, κόκκινα αυγά, ευχές. Όπως χιλιάδες χρόνια πριν, σε άλλες εποχές, που δεν ήταν καλύτερες ή χειρότερες αλλά, μόνο άλλες. Ο χρόνος που ξέρουμε παίζει παράξενα παιχνίδια. Οι περισσότεροι δεν τα καταλαβαίνουν. Άλλοι που, από μικροί ζητούσαν απαντήσεις αισθάνονται, καταγράφουν και ρωτάνε: τώρα τι; Μια ζωή «τώρα τι;». Οι μέρες του Πάσχα είχαν τις πιο πολλές απορίες. Τι θα πει «υιός του Ανθρώπου», γιατί σταυρώθηκε, γιατί έλεγε πως υπάρχει ζωή μετά τον θάνατο; Το τι τραβούσε ο πατέρας μου δεν περιγράφεται. Έπρεπε να περάσουν 40 χρόνια για να καταλάβω πως Εκείνος είχε δίκιο και πως ο θάνατος ήταν/είναι μηχανικό λάθος που, σύντομα, θα αποκαλυφθεί στους πολλούς αφού οι λίγοι έχουν ψυλλιαστεί πως ούτως έχουν τα πράγματα. Θυμηθείτε τις Γραφές. Είμαστε φτιαγμένοι «κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν» όμως αν προσέξουμε τι έγραψε ο Μωϋσής το πράγμα παίζεται. Λέει: «και είδεν ο Θεός πάντα όσα εποίησε, και ιδού, ήσαν καλά λίαν» (Γένεσις (1/α 31). Όποιος ακόμα μιλάει ελληνικά καταλαβαίνει ότι, το «καλά λίαν» αφήνει κάποιες …ουρές. Καλά λίαν, θα πει πολύ καλά αλλά όχι τέλεια που σημαίνει πως έχουμε ακόμα δρόμο μέχρι να συναντηθούμε με τον Εκείνον δήλα δη με τον Εαυτό μας, με Όλους, με το Σημείο G που είναι και δεν είναι και που, το συλλογικό υποσυνείδητο δημιουργεί κάθε δισεκατομμυριοστό του δευτερολέπτου. Σύμφωνα με την Ενοποιημένη Θεωρία του …Κ.Κ. η μόνη «αλήθεια» είναι το ολογραφικό Σύμπαν. Όταν την λέω στον φίλο μου τον Γιώργο τον Γραμματικάκη γελάει και λέει πως, τύποι σαν εμένα κάνουν τους Φυσικούς να τρέχουν για να αποκαταστήσουν την σοβαρότητα της Επιστήμης!). Βέβαια, η θεωρία δεν είναι δική μου αλλά, του Γάλλου φυσικού Αλεν Ασπέκτ και της ομάδας του που, το 1982 απέδειξαν στο Πανεπιστήμιο του Παρισιού πως, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες υποατομικά σωματίδια όπως τα ηλεκτρόνια είναι σε θέση να «επικοινωνούν» μεταξύ τους είτε βρίσκονται 10 μέτρα είτε 10 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα το ένα απ’ τα’ άλλο. Με κάποιο τρόπο, λέει ο Ασπέκτ, το ένα «ξέρει» τι κάνει το άλλο συμπληρώνοντας ότι, η αυτή η «επαφή» έρχεται σε αντίθεση με την θεωρία του Αϊνστάιν, που λέει πως καμία «επικοινωνία» δεν μπορεί να «ταξιδέψει» με ταχύτητα μεγαλύτερη του φωτός. Αν ο Ασπέκτ και οι άλλοι επιστήμονες που μελετούν το Σύμπαν έχει δίκιο τότε, δίκιο έχει ο …Μωϋσής, ο Ιησούς και η θεία μου η Καλλιόπη που πιστεύει στην αιώνια ζωή, που είναι τόσο αιώνια όσο εγώ είμαι Αϊνστάϊν. Σας τρέλανα; Δεν είναι η πρώτη φορά αλλά, μπορεί, να είναι μία από τις τελευταίες αφού, η ώρα να συναντήσω την …Singularity πλησιάζει.
Στα Πάσχα της δεκαετίας του ’50 και ’60, η Αθήνα ήταν ένα μεγάλο χωριό και η γιορτή άγγιζε τις καρδιές ενός λαού που δεν είχα ακόμα γνωρίσει τα Πακέτα Ντελόρ. Θυμάμαι τη Μεγάλη Εβδομάδα στη Ζάκυνθο, στη Κέρκυρα, στη (παλιά) Σκύρο και αλλού. Με τις θρησκείες δεν τα πάω καθόλου καλά. Δεν πιστεύω στην ύπαρξη θεών και δαιμόνων, όμως υπερασπίζομαι το δικαίωμα κάποιου να πιστεύει όποιον θεό θέλει. Η γιορτή άλλαξε με το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου. Από τη μία το Τρίο Στούτζες και τα θέατρα με την Ελλάδα Ελλήνων Χριστιανών κι’ απ’ την άλλη οι συμπαθούντες Μπούρτζοι, εισέβαλλαν στις εκκλησίες με τις μερσεντομπεμβέ τους και ο Ιησούς το …έβαλε στα πόδια! Λίγοι νοιάζονται σήμερα για την Παραβολή. Ίσως κάποιοι ηλικιωμένοι, που έχουν ζήσει τη γλυκιά εποχή. Άντε να πεις σ’ ένα 16άρη τι σημαίνει να σε σταυρώνουν γι’ αυτό που πιστεύεις. Θα σε περάσει για μακάκα. Για να αισθανθείς τη γιορτή πρέπει να νοιώσεις το πόνο απ’ τα καρφιά και να φορέσεις το στεφάνι της μοναξιάς Του. Όμως ο Ιησούς την «έκανε». Παρέα με τον Μπολιβάρ, τον Τσε και όλους τους αγίους του 3ου Κόσμου. φροντίζουν τα παιδιά της Γάζας, του Ιράκ, του Αφγανιστάν και, σύντομα, του Πακιστάν, τους φτωχούς που πνίγονται στα «γαλάζια νερά» του Αιγαίου, νότια του Νησιού των Ανέμων και ανατολικά του Ελλαδιστάν. Λένε πως θα ξαναπιάσει το Μαστίγιο όταν, εκατομμύρια μικροί «Χριστοί», αποφασίσουν να παραγγείλουν για δείπνο …μπαρόζο φλαμπέ.
Στο μεταξύ και μετά τα τελευταία «μέτρα» για τη μείωση του τέλους ταξινόμησης(!) σε πολλούς Η Ζωή Γελάει Ευτυχισμένα όπως γέλασε σε μένα όταν οδήγησα το Ford Kuga. Η ποιότητα και η σχεδίαση του αυτοκινήτου αποδεικνύει γιατί η Ford είναι μία από τις εταιρίες που (μέχρι στιγμής) αντέχουν τη κρίση. Άνετο, αθόρυβο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ιδιαίτερα ταχύ, το Kuga είναι ένα πολύ καλό SUV. Από την άλλη πλευρά όμως σκέπτομαι πως, το αυτοκίνητο άρχισε να σχεδιάζεται πριν 3-4 χρόνια πράγμα που, με βεβαιότητα με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι, αυτοί που συνέλαβαν και, στη συνέχεια, υλοποίησαν το project δεν «είχαν πάρει χαμπάρι» για την επερχόμενη κρίση. Αν είχαν θα έπρεπε να οδηγό ένα μικρότερο, ελαφρύτερο και, το πιο σημαντικό, οικονομικότερο στη κατανάλωση αυτοκίνητο. Επειδή δεν υπάρχει κάτι σαν free lunch όπως λένε οι αγγλοσάξονες, καίει μεν «πάει άνεμος» δε. Όμως, τι σημασία έχουν αυτά; Όπως λένε κάποιοι γνωστοί δεν μπορείς να περάσεις όλη σου τη ζωή με τις τύψεις σου και προσθέτουν πως, «μία ζωή την έχουμε κι’ αν δεν την γλεντήσουμε τι θα καταλάβουμε τι θα καζαντίσουμε». Άρχοντας λοιπόν το πήρα και πήγα στην 114ΠΜ στη Τανάγρα για να δω τους φίλους χειριστές της 331 και 332 Μοίρας. Τι κρίμα που μας πρόλαβε η κρίση και δεν μπορώ να πάω στο γυμναστήριο με ένα «εντυπωσιακό» SUV, όταν τα πάρκινγκ έξω απ’ τα γυμναστήρια «βρωμούσαν» καγιε, τζιπούρες και κοχίμπα. Ο θεός δεν μου έδωσε ούτε αυτή τη χωρά. Όλα πάντως λειτούργησαν άψογα και, το μόνο η του κουμπιού start-stop που είναι μία σταλιά και βρίσκεται ακριβώς κάτω απ’ το κουμπί του alarm. Ευτυχώς μ’ έσωσε ο Κουνίτης κι’ έφυγα απ’ το Μαυσωλείο. Στην εθνική μέχρι το Σχηματάρι η εικόνα της απόλυτης ηλιθιότητας. Εκατοντάδες πήγαιναν στα πάτρια εδάφη οδηγώντας με 50 στην αριστερή από τις δύο λωρίδες (γιατί, επιτέλους, σε εκείνο το σημείο έφτιαξαν τον καρόδρομο) αφήνοντας την δεξιά λωρίδα για …προσπέρασμα. Εκτός από γελοία η κατάσταση ήταν και επικίνδυνη γιατί τα συγκεκριμένα «ζώα» δεν κοιτάνε δεξιά προφανώς επειδή πιστεύουν ότι κινούνται με την ταχύτητα του φωτός. Το μόνο που μπορώ να πω μετά από 50 χρόνια στο επάγγελμα είναι ένα μεγάλο «αϊ σιχτίρ». Οι λίγοι καλοί οδηγοί ξεχωρίζουν σαν «τη μύγα μεσ’ το γάλα» αλλά, τι να κάνουν τρεις πολιτισμένοι ανάμεσα σε 100 νεάτερνταλ; Οδήγησα και το νέο VW Golf ένα αυτοκίνητο που αποδεικνύει πως, η δαρβινική θεωρία της Εξέλιξης ισχύει –τουλάχιστον στ’ αυτοκίνητα. Παρ’ όλο ότι προσπάθησα να βγάλω από μέσα μου την Cruella De Ville απέτυχα απλά επειδή το αυτοκίνητο είναι, από κάθε πλευρά, κοντά στο άψογο. Ο μήνας είχε και Audi S4. Το «κόλλημα» μου με τα S3 και S4 είναι γνωστό. Με τα μεγαλύτερα όχι ίσως λόγω των χαρακτήρων που τα οδηγούν που δεν εμπίπτουν στις αισθητικές μου επιλογές. Ωραιότατο και, μακάρι να βρισκόμαστε στην αρχή της δεκαετίας τότε που, ακόμα, δεν είχαμε κατανοήσει το τι έρχεται. Αν πάντως επιμένετε μη διστάζετε μια και, εξακολουθεί να είναι ένα πό τα καλύτερα οικογενειακά. Εκτός λοιπόν απ’ ότι η Άνοιξη μας έφτασε κι’ εμπρός βήμα ταχύ, πλησιάζει και το καλοκαίρι, που οι ειδικοί λένε ότι θα είναι «θερμό» με την φίλη και γείτονα Τουρκία. Μετά έρχεται το φθινόπωρο, οι 4ΤΡΟΧΟΙ μπαίνουν στον 40ο τους χρόνο κι’ εγώ… Ε, μη τα πω όλα τώρα. Ας έχει και λίγο σασπένς._Κ.Κ.

Εδώ κι’ Εκεί

  • Ξέρουν αυτοί: Ο ένας πουλάει γαλλικά (αυτοκίνητα) ο άλλος γιαπωνέζικα. Τα γαλλικά είναι πότε καλά πότε για γέλια. Τα γιαπωνέζικα ανάλογα με τον όγκο. Τα μικρά είναι καλά, τα μεγάλα είναι για γέλια (με multimedia play it again Sam). Για περισσότερα από 20 χρόνια ο ένας και …40 ο άλλος (ή μάλλον η άλλη) αγνοούν επιδεικτικά τους 4Τ. Γιατί; Ίσως επειδή δεν τους κάνουν τα κέφια να βγάζουν όλα τ’ αυτοκίνητά τους και ιδιαίτερα εκείνα που σχεδιάζει (από τον τάφο του) ο Πικάσο τα καλύτερα του πλανήτη.
  • Άργησα να το πληροφορηθώ αλλά, έφυγε ο ζωγράφος Διευθυντής της Mercedes και ήλθε κάποιος άλλος που δεν είχα την τιμή να γνωρίσω μια και δεν επισκέφθηκε τα γραφεία μας. Μια και αναφέρθηκα στον Πόφλερ ή Πάουφλερ ή Πίφλερ δεν συγκράτησα ας μη παραλείψω να πω ότι, η Μεγάλη Εταιρία δεν «συμπαθεί» τους 4Τ ίσως επειδή οι 4ΤΡΟΧΟΙ δεν συμπαθούν αυτό που εκπροσωπούν τα πολύ καλά της αυτοκίνητα.
  • Ζητήσαμε για τεστ ένα Πόρσε Καγιέν αλλά μας πληροφόρησαν πως, το μόνο που είχαν το είχε ο Σάκης Ρουβάς. Και να σκεφτείτε ότι, αφ’ ενός το 1971 μετάφρασα, πλήρωσα (απ’ το πενιχρό μου υστέρημα) και κυκλοφόρησα το βιβλίο «Πόρσε: Ο Άνθρωπος και τ’ Αυτοκίνητα» και οι «4ΤΡΟΧΟΙ» έκαναν τη μάρκα εικόνα στην Ελλάδα. Αυτά παθαίνει όποιος δεν μπανιάρεται στο Parasite Beach, δεν έχει βίλα στο «νησί των ανέμων» και δεν του αρέσουν τα λευκά
  • Σημαντικό στην ασημαντότητά του: Σύμφωνα με τους αγράμματους των καναλιών η Madeleine Peyroux κυκλοφόρησε δίσκο με τίτλο «Μπάρε Μπόνες». Ο τίτλος του δίσκου είναι βέβαια «Bare Bones»
  • Σύμφωνα με τα σχέδια του κ. Σουφλιά η Ελλάδα γίνεται και επισήμως πρωτεύουσα της Αθήνας. Ο κ. υπουργός προετοιμάζει τον Υδροκέφαλο να δεχτεί 8 εκατομμύρια κατοίκους. Όσο για τις μικρές πόλεις και τα χωριά της υπόλοιπης Ελλάδας υπάρχει σχέδιο να κατοικηθούν από τα 2,5 εκατομμύρια των (παράνομων) οικονομικών μεταναστών. Με λίγα λόγια ο ταχύτερος δρόμος προς το 1897

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.