Δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο. Δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα των οδηγών ταξί μια και, σε όλη μου τη ζωή προσπάθησα να μη “παίρνω ταξί”. Πρώτα μ’ ένα 50άρι Γιαμάχα, μετά μ’ ένα Χόντα Chaly, ύστερα με NSU 3, Renault Farma, Nissan KingCab και Μπουλτάκο, Μοντέσα, Μότο Γκούτσι και μετά BMW αλλά, και ΜΜΕ (τρόλει και μετρό) και βέβαια τ’ αυτοκίνητα που δοκιμάζουμε  στους 4Τ με έκαναν να μείνω μακρυά.
Τώρα βλέπω αυτή την αγριάδα, τους αποκλεισμούς αεροδρομίων και λιμανιών, τους κάθιδρους τουρίστες που σίγουρα δεν πρόκειται να ξαναπατήσουν στην Ελλάδα. Το θέαμα φέρνει στο νου την εικόνα νεκρού σώματος σε αποσύνθεση που πάνω του χορεύουν χαρούμνοι πολιτικοί και επαγγελματίες.
Θα ήθελα να ξέρω ποια είναι η αλήθεια αλλά, όπως και με δεκάδες άλλες περιπτώσεις, κανείς δεν την λέει.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

19 Comments

  1. Τρύφων

    Αγαπητε Κυριε Καββαθα,
    Την αληθεια και το δικιο κανεις δεν το θελει στην αμοιρη πατριδα μας, γιατι δεν συμφερει. Κανεις δεν σκεφτεται το συνολο, μονο τον εαυτουλη του κι ας γινουν σταχτη τα παντα, αρκει αυτος να ωφεληθει ή να διατηρησει τα “κεκτημενα”.
    Δεν ειμαι ειδικος στα ταξι, ουτε σε τιποτα αλλο, περα ισως απο τη δουλεια που ασκω για την επιβιωση μου. Σαν απλος πολιτης ομως, νοιωθω καθε μερα στο πετσι μου τη πιεση και την ταλαιπωρια απο ολους αυτους που “αγωνιζονται” για τα δικια τους. Εγω που δεν μπορω να “αγωνιστω”, προφανως δεν εχω κανενα δικιο… ετσι δεν ειναι;
    Ειχα την ευτυχια να γνωρισω τα γραπτα σας σε εφηβικη ηλικια, πριν πολλα χρονια και εχω μεγαλωσει διαβαζοντας σας αδιακοπα. Ενα μεγαλο ευχαριστω θαθελα να σας απευθυνω, για οτι με διδαξατε με αυτα, αλλα και με τη σταση ζωης σας και να σας πω οτι το τελευταιο τευχος των 4Τ που κραταω στα χερια μου, ειναι πολυ αδειο…
    Να ειστε παντα καλα.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  2. babis

    Πείτε μου σε ποια χώρα του κόσμου υπάρχουν τα περισσότερα:
    α. ταξί
    β. φαρμακεία
    γ. τεχνικά γραφεία
    δ. δικηγορικά γραφεία
    ε. ιατρεία
    αν τα παραπάνω είναι κλειστά επαγγέλματα, πως θα ήταν ανοιχτά;;;
    Γνωρίζετε ότι, ένας νέος ιατρός για να ανοίξει ιατρείο σε μια περιοχή μιας πόλης της Γερμανίας θα πρέπει ή κάποιος ιατρός να συνταξιοδοτηθεί ή να φύγει για άλλες πολιτείες και έτσι ο νέος ιατρός να πάρει το ιατρείο και να του πληρώσει και αέρα, μιλάμε δηλαδή για ορθάνοιχτο επάγγελμα.
    Το επάγγελμα των ταξιτζίδων πάσχει από άλλα πράγματα, όπως παιδεία (όπως το σύνολο του Ελάντα) , ευγένεια, υπηρεσίες γενικώς.
    Ψύλλους στα άχηρα ψάχνουμε μου φαίνεται!!

    1. Συμφωνώ πως, έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα ψάχνουμε για ψύλλους στ’ άχυρα. Όμως, όπως άκουσα σήμερα, από τον Οκτώβριο θα έχουμε Γερμανούς επιθεωρητές στις κρατικές υπηρεσίες επειδή, όπως περιχαρής δήλωσε ο Πρωθύπ, “η Ελλάδα είναι η χώρα που έχει πάρει το μεγαλύτερο δάνειο στην ιστορία”. Γνωρίζω τι ισχύει στην Αγγλία, στη Γερμανία και στις ΗΠΑ για τα ταξί. Όμως, στην Ελλάδα και, μέχρι μία εποχή, στην Ιταλία τα πράγματα είναι διαφορετικά. Υπεύθυνοι δεν είναι οι ταξιτζήδες αλλά, τα cartoon που κυβέρνησαν τη χώρα. Αυτοί πήραν τις αποφάσεις, αυτοί διεύθειραν (για να εκλεγούν ή επανεκλεγούν), αυτοί δημιούργησαν τις δομές της ασυδοσίας.
      Αυτά τα έχουμε γράψει δεκάδες φορές. Αυτό που ΔΕΝ έχουμε είναι ότι, τα μικρομεσαία ανθρωπάκια, με τις μοβ γραβάτες και τα σκαρπίνια, τα σανέλ και τα λουμπουτέν βγαίνουν στη τηλεόραση και λένε σ’ αυτούς που κολομπάρισαν τι πρέπει να κάνουν για να σωθούν!

  3. Giorgos

    Μια μικρή προσθήκη στο σχόλιο του Τρύφωνα, πάλι καταλήγουμε σε αυτό που έλεγε ο Αριστοτέλης: “το κοινόν καλό”, αυτό μας λείπει, η ΠΑΙΔΕΙΑ, αλλά όπως σωστά γράφει και ο καθηγητής Γιανναράς, αν θέλουμε να αλλάξουμε κάτι πρέπει να ξεκινήσουμε από τα σχολεία και όχι από τα πανεπιστήμια, τι να περιμένεις από Διαμαντοπούλου και το σινάφι της…

  4. astrapogiannos

    Δεν φοβάμαι να πώ ότι είναι πλέον πρόκληση το να μένει ένα επάγγελμα και στην περίπτωσή μας τα ΤΑΧΙ κλειστό τι στιγμή που θα καταλήξουμε η πλειοψηφία (εάν έχουμε δουλειά) να αμειβόμαστε με 500 Ευρώ η κάπου εκεί. Πρέπει να ανοίξει το επάγγελμα διότι θα πρέπει να εξυπηρετούνται με τον φθηνότερο και ανταγωνιστικότερο τρόπο οι ορδές των ξένων που θα κατακλύζουν την χώρα μας στα επόμενα χρόνια για να απολαύσουν τις απίθανες παραλίες και αξιοθέατα. Οι μισοί θα γίνουμε ταξιτζήδες μεταφέροντας τουρίστες και οι άλλοι μισοί γκαρσόν εξυπηρετώντας τουρίστες, όλα αυτά θέλουν υποδομή και μάλιστα σε πρώτη φάση απελευθέρωση! Δεν το κατάλαβε κανείς που οδηγούμαστε; Τι άλλο έχουμε να προσφέρουμε ως πολίτες με την παιδεία που μας προσέφεραν στο μεταξύ στην αναζήτηση της ρεμούλας , ξάπλας, ησωνος προσπάθειας, κτλ. Ούτε BMW ούτε Μερσεντέ πρόκειται να παράγουμε, ούτε άλλα προιόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας. Αλλά! Μπορούμε να γίνουμε κάλλιστα γκαρσόν και ταξιτζήδες…

  5. konstantinos

    Ρητορικο το ερωτημα σας κ. Καββαθα. Την αληθεια (ή την πραγματικοτητα?) την ξερετε και αν ξεχαστηκε με τα χρονια ριξτε μια ματια σε εκατονταδες ΕΝ ΛΕΥΚΩ για να την θυμηθειτε (θυμηθουμε?)

  6. panos.k

    ΑΣΧΕΤΟ.
    Ο υπουργός dongle fires κατά την επίσκεψή του στην Ελευσίνα δήλωσε ότι θα εισηγηθεί την ανανέωση του στόλου των πυροσβεστικών αεροσκαφών με “μικρά,ευέλικτα και φθηνά” αεροσκάφη.
    Ούρα-ούρα,ημέρες δόξας θα ξαναγράψουν στους Ελληνικούς αιθέρες τα PZL,άργησε (κάπου 30 χρόνια) αλλά δικαιώθηκε ο μακαρίτης ο Ανδρέας.
    Να τα βλέπεις εσύ που παλιά κατηγορούσες τα “στούκας” ώς αναποτελεσματικά (ποιός ξέρει πόσα θα είχες πάρει και απο ποιούς;;;;;).Είμαι βέβαιος ότι μόλις παραληφθούν τα καινούρια θα παρακαλάς για μιά πτήση χμμμμ,ξέχασέ το.
    Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.
    Υ.Γ.
    Μέσα στην μαυρίλα που ζούμε,χρειάζεται κάτι-και κάποιοι- για να γελάμε και λίγο,δεν συμφωνείς;

  7. Βασίλης Δ.

    Οι σημερινοί 40άρηδες πρέπει να κάνουμε την αρχή. Το σχολείο – εκτός ελάχιστων εξαιρέσεων – δεν προσφέρει τίποτα, τα παιδιά μας βομβαρδίζονται καθημερινά από συμπεριφορές και μηνύματα που όχι απλά τα κάνουν αντιδραστικά σε οτιδήποτε διαφορετικό αλλά που στο τέλος αναγκαζόμαστε να παρασυρόμαστε σε καταστάσεις με αδιέξοδο. Πρέπει να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια να πείσουμε τα παιδιά να σκέφτονται, να κρίνουν και να πράττουν σωστά, έχοντας σωστές αρχές κοιτώντας το σύνολο και όχι τον εαυτό τους.
    Είναι ο μόνος τρόπος για να αλλάξει κάτι σε αυτή τη χώρα…

    1. tasos

      Σωστά, νομίζω όμως πως είναι μεγάλη ματαιοπονία το να προσπαθεί κανείς να πείσει κάποιον, ιδιαίτερα ένα παιδί, να κάνει κάτι που δεν το τηρεί ο ίδιος. Τα πράματα στην πράξη είναι πολύ πιο απλά και καθορισμένα: Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων ατόμων αντιγράφουν ακριβώς αυτά που κάνουν τα ενήλικα άτομα του περιβάλλοντός τους.

  8. george..

    Υποστηρίζω το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων και νομίζω ότι ο Ραγκουσης είναι από τους λίγους που είναι άξιοι να βρίσκονται σε υπουργείο.. ελπίζω να προχωρήσει και να μην κάνει πίσω.. από κάπου πρέπει να γίνει η αρχή, … όπως ο καθένας μπορεί να ανοίξει ένα Video Club και αν πατώσει να το κλείσει, έτσι πρέπει να είναι με όλα τα επαγγέλματα και τα Ταξι..

      1. george..

        μην μενετε στα προσωπα αλλα στις πραξεις… αν ειχαμε πραγματικη δημοκρατια θα ψηφιζαμε προτασεις και οχι προσωπα βγαλμενα μεσα απο το μαρκετινγκ της μιζας… ουτε κανεις απο εμας τους αδικτυοτους μπορει να ξερει τι λαμογια και τι μιζα περνει ο καθε ενας απο αυτους, ουτε τι νομους φωτογραφικους περνανε…. απλως εχω αυτη την εντυπωση μεσα απο την επιφανειακη ενημερωση, σωστη ή λαθος θα κριθουν ολοι απο τις πραξεις τους και απο το μελλον.. οπως κρινονται ολοι, ο Ανδρεας Παπ.. ο Σημιτης και ο Καραμανλης …

    1. Χρήστος

      Αυτός ο οποίος ανοίγει το θέμα των ταξί Ιούλιο μήνα δεν είναι άξιος αλλά βαλτός. Οι άξιοι και αποτελεσματικοί το ανοίγουν Οκτώβριο-Νοεμβριο. Άστους μετά να κλείνουν (αφού οι “άξιος” τους επιτρέπει) ότι θέλουν μέχρι το επόμενο καλοκαίρι…

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.