Πως το ‘παθα; Πρώτο-πρώτο έπρεπε να είναιιδαίτερα μετά την …σοφή απόφαση της κυβέρνησης να μειώσει κατά 50% τα τέλη ταξινόμησης για να “τονώσει” την χειμαζόμενη αγορά “γιωταχί”. Μπορεί να ξενίσει κάποιους αλλά εμένα μου φέρνει εμμετό. Μετά πό 50 χρόνια προσπαθειών να πείσω τα gollum για την ανάξκη να θεσμοθετήσουν κίνητρα για έλληνες σχεδαστές και κατασκευαστές, και αφού διάβασα την ανακοίνωση του νέου ΥΜΕτ ότι “θα δώσει κίνητρα για την ανάπτυξη του …αεραθλητισμού” (πάνω από 200 προτάσεις σε ανεπάγγελτα κουστούμια “ζενέτος, “πριν όλιβερ και αρμάνι χωρίς καμία απάντηση, τα Πινόκιο αποφάσισαν να ενισχύσουν τους εισαγωγής μπιχλιμπιδιών! Είναι να κόβεις τις φλέβες σου με την διαπλοκή αλλά, προτιμώ να μη μια και έχω άλλα, καλύτερα πράγματα να κάνω.
Μιλώντας για “γιωταχί” οδήγησα μία Μερτσέντες 350 AMG me 350 μπορεί λιγότερα ίσως περισσότερα δεκάρα δεν δίνω, πολλά “κουμπιά” για να με κάνουν να αισθάνομαι Άρχοντας Κάγκουρας και ένοιωσα σαν τον Βάγγο Τραμπάκουλα, εργολάβο οικοδομών, λαθρέμπορο καυσίμων, ιδιοκτήτη σκυλοπνίχτη, πρόεδρο ΠΑΕ και άλλων ενασχολήσεων που προσφέρουν πλούτο και δουλειές στους υπηκόους της Τζουτζίας. Ο κόσμος με κοιτούσε περίεργα (σκεφτόταν τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι) αλλά, γρήγορα την παρεδωσα στο περιοδικό και γλίτωσα το Στίγμα. Μετά πήρα ένα Toyota Avensis το οποίο δεν έχω οδηγήσει ακόμα αλλά Σ/Κ είναι και μπορεί να αφήσω την R1200R. Τι άλλο; Τίποτα εκτός από ένα κρυολόγημα, δύο δικαστήρια (στα οποία κατηγορούμε για τις κλοπές άλλων επειδή ήμουν πρόεδρος επί τιμή σε μία εταιρία που έκανα την ανοησία να κάνω). Είπα να πάω στο Τατόι να πετάξω, πριν οι κομπλεξικοί το κάνουνν νεκροταφείο και ακούσω στις ειδήσεις για τον “μοναχικό” μακάκα που πηροβόλησε τέσσερις αθώους επειδή δεν του έδινε σημασία ¨η κακούργα η κενωνία”. Αργότερα πάλι μαζί
18 Comments
Αφού κανείς δεν σχολιάζει το …σχόλιο μου θα το κάνω εγώ. Κι' αυτό για να χαμογελάσει το χειλάκι μας. Έγραψα, στρεφόμενος εναντίον των "συμφερόντων" μου ότι, η μείωση των τελών ταξινόμησης είναι μία μπούρδα και μισή. Το γιατί είναι εύκολο να εξηγηθεί. Αυτοί που προτείνουν και εκείνοι που εγκρίνουν τα καραγκιοζιλίκια δεν έχουν καταλάβει τίποτα απ' τα όσα εξελίσσονται στον κόσμο. Νομίζουν ότι η κρίση θα περάσει και πως, σύντομα η "αγορά" θα επιστρέψει στην προηγούμενη κατάσταση όπου, δεκάδες χιλιάδες "έλληνες" ψώνιζαν με μανία "μερσεντέ", καγιέ, και γκραν βιτάρα με multi media station. Στην εποχή δηλδή που, ο περιούσιος λαός ψώνιζε με δανεικά ξεκοκαλίζοντας τα ντελόρ, τα κοινοτικά πλαίσια στήριξης και όλα τα κόλπα που ανακάλυψε (και επέβαλε στους κουτόφραγκους) για να αποδείξει πόσο μάγκας και καρμπουζουκλής είναι. Όμως το πάρτι τελείωσε όχι μόνο στη Ψωροκώσταινα του Κωστάκη, του Γιωργακη, της Ντορολίζας και του Καρατζαφέρη αλλά και σε άλλες χαζοχαρούμνες χώρες οι λαοί πιστεύουν ότι η εποχή της σπατάλης θα επιστρέψει. Όμως τελειώσε γιατί, έτσι αποφάσισαν οι Αργυραμοιβοί που κρατάνε (αιώνες τώρα) το χρήμα σε τράπεζες που ακούνε στα ονόματα Bank of England, Bank of America, Hambro, Morgan & Stanly, Hypo και άλλες, μικρότερες που απλώς εκτελούν τις εντολές των Αργυραμοιβών που κρατάνε στα χέρια τους τις τυχες των λαών. Τι σχέση ;omvw έχουν αυτά με τη μείωση των τελών ταξινόμησης; Φαινομενικά καμία αλλά, αν σκεφτείτε πως ένας λαός και οι ηγεσίες του ασχολούνται με την ομφαλοσκόπηση και πως, εκτός από "κινητοποιήσεις" και φραπόγαλα, για τίποτα άλλο δεν δίνει σημασία, τότε θα δείτε γιατί το μαγαζί έχει ημερομηνία λήξης.Άσχετο: Άκουγα τον Πάγκαλο να πυροβολεί το ΚΚΕ (με το οποίο δεν έχω τια καλύτερες σχέσεις α. λόγω των κόμπλεξ που κουβάλαγαν και κουβαλάνε αυτοί που έκαναν τον Εμφύλιο και ορισμένοι από αυτούς που μιλάνε εκ μέρους του Κόμματος σήμερα β. λόγω της αισθητικής που αποπνέουν οι ενδυματολογικές επιλογές των μελών του. Όμως, ο δρόμος από τις γραβάτες μέχρι τις αμετροέπειες του Πάγαλου είναι μεγάλος. Το άτομο είναι γνωστό για την ικανότητά του να κλωτσάει την καρδάρα με το γάλα και να καταπίνει τη γλώσσα του όταν ο αντίπαλος είναι ισχυρός (Γερμανία: γίγαντας με μυαλό νάνου και άλλα). Ο λόγος που αναφέρομαι στο συγκεριμένο άτομο (που δεν έχει εργαστεί ούτε μισή ώρα στη ζωή του) είναι για να πω πως, αν ήθελε να κάνει χρήση της εξυπνάδας ή, καλύτερα του εξυπναδισμού του, καλό θα ήταν να στραφεί πρώτα ενεαντίο των προδοτών, των δοσίλογων και των πραματευτών της "μεγάλης δημοκρατικής παράταξης" που πούλησαν τον αγώνα των αριστερών στους αγγλοεμαρικανούς. Σε ένα πράγμα πάντως συμφωνώ με το Εκτόπισμα: στο ότι, η Ελλάδα απέφυγε τα χειρότερα επειδή δ ε ν νίκησαν άνθρωποι που, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, διαθέτουν μικραστική, μικρομεσαία καιάκρως συμπλεγματική αντίληψη για το παρόν και το μέλλον. Το χειρότερο βέβαια ήταν ότι οι μαχητές του Δημοκρατικού Στρατού ήταν άνθρωποι λαϊκοί και, στη πλειοψηφία τους αγράμματοι,που βδεν ήταν σε θέση να "δουν" τις εξελίξεις στην τεχνολογία που, σε 60 χρόνια θα έλλαζαν τις δομές των κοινωνιών.Ερώτηση: Διαβάζει το Εκτόπισμα το blog; Και βέβαια όχι για τον απλό λόγο ότι δεν ξέρει να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς υπολογιστές!
Κύριε Κ.Κ. Διαβάζουμε τα σχόλιά σας και τους 4Τ ανελλιπώς. Δεν σχολιάζουμε πάντα γιατί συνήθως ντρεπόμαστε αφού σε όσα λέτε έχετε δίκιο. Αλλά που να το βρείτε…
Οτι δεν μας φτάνει η μιζέρια της μπανανίας αλλά πάμε να “σωσουμε” τους Ευρωπαίους βιομήχανους αγοράζοντας τα μπιχλιμπίδια τους το σκέφτεται κανείς???. Οτι εν μέσω “κρίσης” καλούμαστε να χρησιμοποιήσουμε τις όποιες οικονομίες μας για ν’άποκτήσουμε “μπαντζάι” και “μετσέντε” δίχως τύψεις,το σκέφτεται κάποιος από τους φωστήρες (υπό)τελείς των μαφιόζων? Όμως αγαπητέ, φταίνε και τα γονίδια μας.400 ήταν αυτά.Είδαμε και πάθαμε να τους διώξουμε…Να μην τους χρησιμοποιήσουμε τώρα ως άλλοθι?Άλλωστε για τα δικά μας “κακά” είναι γνωστό οτι άλλοι φταίνε.. Θεέ μου σε τί κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας?? ουστ πουλημένοιΑλΤαλ
Μια χαρά θα επιστρέψουν τα πράγματα στην πρότερη κατάσταση τους, τουλάχιστον στον υπόλοιπο κόσμο, για την Ελλάδα τώρα … τα πράγματα είναι “λίγο” δύσκολα αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό αφού κατεστημένες νοοτροπίες και συμπεριφορές είναι απαραίτητο να εγκαταληφθούν
ΚαλησπέραΤι να σχολιάσουμε κ. Κώστα μας?Τα μαύρα μας τα χάλια?Τη τύφλα μας? Η τελικά την ατυχία μας να κατοικούμε στη ωραιότερη ίσως χώρα του κόσμου με τους πιο άσχημους (ψυχικά, διαννοητικά και οτι άλλο θέλεις) νταβαντζήδες στο κεφάλι μας?Φιλικά Νάσος
Στα όσα σωστά γράφεις, μόνο μιά ένσταση.Αν κάποιος, όπως εγω π.χ, έχει μεράκι με το αυτοκίνητο και για το οποίο έχει μάθει πολλά στα χρόνια που πέρασαν, μέσα απ τις στήλες του περιοδικού, είναι εγκληματικό η άξιο χλευασμού στο να αγοράσει, αν έχει την οικονομική δυνατότητα ασφαλώς, ένα αυτοκίνητο της αρεσκείας του, το οποίο θα χαίρεται να οδηγεί, να συντηρεί, να πλένει να καθαρίζει;Δηλαδή Κώστα μου, να μη αγοράζουμε το αυτοκίνητο που επιθυμούμε, επειδή η Τζουτζια δεν μπορεί να παράγει;Μα και οι Ισπανοί δεν αγοράζουν αποκλειστικά Seat, ουτε οι Ιταλοί μόνο Fiat & Alfa η οι Γάλλοι Peugeot η Citroen.
giant13. Ποτέ δεν είπα ή έγραψα κάτι τέτοιο! Όμως, από το να αγορπαζουμε ένα επιβατικό αυτοκίνητο που καλύπτει τις ανάγκες μας και, στο μέτρο του δυνατού, να συνεισφέρει στη προστασία του περιβάλλοντος μέχρι να είμαστε η πρώτη χώρα στην ΕΕ σε αναλογία “μερσεντέ”/κάτοικο υπαρχει πολύς δρόμος, δεν συμφωνείτε;
Αγαπητέ Δάσκαλε (εμού και πολλών άλλων νέων σε αυτή τη χώρα).Συνεχίστε…Είμαστε μαζί σας. Μπορεί να είμαστε λίγοι ακόμη στο blog αλλά τουλάχιστον μπορούμε τώρα να σας “ακούμε” και από το internet σε πιο προσωπικό επίπεδο. Όσο μας επιτρέπει η καθημερινότητα που ζούμε, (δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είμαστε δημόσιοι υπάλληλοι για να έχουμε πολύ ελεύθερο χρόνο) ρίχνουμε κλεφτές ματιές στο blog και γελάμε ή κλαίμε με όσα γράφετε. Το κακό είναι ότι τα ξέρετε και τα ξέρουμε. Τίποτα καινούργιο. Η κατρακύλα συνεχίζεται. Δεν το περιμένατε? Δεν το είχατε προβλέψει?Έχετε καταφέρει πολλά μέχρι τώρα. Έχετε «χτίσει» γενιές νέων ανθρώπων με όνειρα και ιδανικά. Τα περιοδικά σας γεμίζουν εκατοντάδες βιβλιοθήκες σε αυτή τη χώρα. Υπάρχει μια μειοψηφία(?) σε αυτή τη χώρα που σας στηρίζει, σας σέβεται και αναγνωρίζει την δουλειά σας.Πολλοί ονειρευτήκαμε να γίνουμε πιλότοι, μηχανικοί ή γενικότερα χρήσιμοι πολίτες μιας αξιοκρατικής κοινωνίας και όχι κηφήνες στην νεοελληνική τραγικά απογοητευτική πραγματικότητα. Μην σταματάτε!Σε αυτή τη δύσκολη εποχή για εσάς να έχετε στο μυαλό σας ότι πολλοί απλοί και ανώνυμοι πολίτες είμαστε δίπλα σας.Θα πετάμε μαζί σας και θα οδηγάμε μαζί σας. Θα σκεφτόμαστε και θα προβληματιζόμαστε μαζί σας. Θα ενημερωνόμαστε από εσάς και θα διαβάζουμε τα κείμενα σας στα παιδιά μας για να γίνουν και αυτά καλύτεροι πολίτες. Μήπως όμως δεν είμαστε μειοψηφία?Μήπως όλοι εμείς που αγαπάμε αυτή τη χώρα και που προσπαθούμε για ένα καλύτερο παρόν και μέλλον δεν είμαστε λίγοι?Μήπως πρέπει κάποια στιγμή να αποκτήσουμε φωνή?Μήπως η… εξέλιξη του ειδικού τύπου θα μπορούσε να είναι πέρα από ηλεκτρονική, περισσότερο πολιτική, δημοκρατική, ελεύθερη? Ένα βήμα έκφρασης και ανταλλαγής σκέψεων? Ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας? Μερικές ιδέες…για προβληματισμό. Για να σκεφτόμαστε θετικά και αισιόδοξα!Να είστε καλά. Π. Αλειφέρης Μηχαν. Μηχ. ΕΜΠ
Κώστα πρώτα πρώτα δεν συμφωνώ με τον πληθυντικό, απλά θέλω να με θεωρείς πολύ γνωστό σου μια και όπως έχω γράψει επανειλημμένα, σε “γνωρίζω” πάνω από 30 χρόνια μέσα απ τις σελίδες των 4τ.Σε αυτό που συμφωνώ είναι, το ότι αυτός που παίρνει ακόμη και porsche από αγάπη για το αντικείμενο και μόνο και όχι για επίδειξη πλούτου και φιγούρας, αν μπορεί να την απόκτήση, με γειά του και χαρά του.
Με ικανοποίηση βλέπω πως …ζωντανέψαμε. Πολλές οι αναρτήσεις και, βέβαια, οι απαντήσεις. Πρώτα στον Πέτρο που μιλάει για τους Άλλους Έλληνες. Το ξέρω ότι, τα τελευταία χρόνια κάτι έχει αρχίσει να κινήται αλλά, τα νεάτερνταλ είναι τόσο πολλά και τα περιθώρια τόσο λίγα ώστε αμφιβάλω αν θα καταφέρουμε κάτι. Μετά σίγουρα έχετε προσέξει ότι οι Αργυραμοιβοί χρηματοδοτούν διάφορα γκρουπούσκουλα προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους λαούς και, έτσι να επιβάλουν εύκολα αυτό που αποκαλούν Παγκόσμια Διακυβέρνηση. Για σκεφτείτε πόσοι και ποιοί Έλληνες πολιτικοί έχουν αναφερθεί σ’ αυτό. Θα διαπιστώσετε ότι δεν το είπε μόνο το Μωρό της Ρόμαρι αλλά, και άλλα λουλούδια και απ’ τα 2,5 κόμματα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και…ΣΥΡΙΖΑ)
Βλέπω αρχίζει να ζωντανεύει η κατάσταση εδώ…πολύ καλό αυτό.Ας πω και γω τη δικιά μου εξυπνάδα.Είμαι από αυτούς που λόγω και προσωπικού συμφέροντος εκτός του όποιου εθνικού, θα ήθελα να έχουμε δικιά μας παραγωγή και σχεδίαση αυτοκινήτων. Τα μυαλά υπάρχουν, έλειψε η παιδεία και το όραμα επιχειρηματιών και πολιτικών κατά τη γνώμη μου. Ισως να φταίνε και άλλα…Το σίγουρο είναι ότι αυτό δεν επιτυγχάνεται από τη μια μέρα στην άλλη αλλά απαιτεί χρόνια προετοιμασίας και κυρίως συνέπειας.Τώρα για το μέτρο αναθέρμανσης της αγοράς αυτοκινήτου που επιχειρεί το γκούβερνο σήμερα. Χωρίς καμία συμπάθεια προς το γκούβερνο, θα έλεγα ας δούμε κατάματα ποιά είναι η κατάσταση σήμερα στην Ελλάδα και όχι ποια θα θέλαμε να είναι. Σε μια χώρα που γενικά δεν παράγει προιόντα, παρά μόνο με την ευρεία έννοια του όρου π.χ. οικοδομή, τουρισμός, εμπόριο… δεν μπορείς να παραβλέψεις ότι ένα μεγάλο κομμάτι του εμπορίου είχε ‘καθήσει’, όπως και η οικοδομή, και αναμένουμε τι θα γίνει στο τουρισμό.Υπό αυτό το πρίσμα ίσως ένα προσωρινού τύπου μέτρο όπως αυτό της μείωσης των ΤΤ δώσει μια ανάσα στον κλάδο και στους γύρω από αυτόν, και ενδεχομένως αλλάξει και λίγο τη γενικότερη ψυχολογία, όπου τα έγκαιρα και αξιόπιστα κατά τα άλλα ΜΜΕ κάνουν τον κόσμο να πιστεύει ότι ήρθε το τέλος.Είναι σαν να κυβερνάς ένα καράβι να βλέπεις ότι μπάζει νερά και να λες ότι δεν έπρεπε να πάρουμε αυτή τη ρότα αλλά την άλλη, ή ότι δεν έγινε η συντήρηση και η επισκευή σωστά. Καλά όλα αυτά αλλά ακόμη καλύτερα να το σώσεις εκείνη την ώρα και μόλις πιάσεις ασφαλές σημείο να δεις τι θα κάνεις καλύτερα στον επόμενο απόπλου.Τα γράφω τα παραπάνω διότι αυτό που με χαλάει περισσότερο στη Τζουτζία σήμερα είναι η πεποίθηση που έχουμε όλοι μας ότι ο κάθε ένας από εμάς έχει την απόλυτη αλήθεια, την μαγική συνταγή για πάσα νόσο στο χέρι του και ότι κάνουν οι άλλοι είναι πάντα λάθος, χωρίς να γνωρίζουμε τους περιορισμούς και τις συνθήκες υπό τις οποίες πήραν τις όποιες αποφάσεις.Εσείς κ. Κώστα που έχετε δημιουργήσει και διοικήσει μια επιχείρηση, θα ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να πάρει κανείς τη σωστή απόφαση κάθε στιγμή, θα ξέρετε ότι στο τέλος δεν γνωρίζετε αν είναι σωστή ή όχι η κάθε απόφαση απλά εμπιστεύεστε τις αξίες σας που υπαγορεύουν την κάθε απόφαση και περιμένετε να δείτε αν θα πάει εκεί που θέλετε και αν όχι να επιχειρήσετε διορθωτικές κινήσεις. Ακόμη ακόμη θα έχετε συμβουλευτεί πολλούς ανθρώπους κατά καιρούς και θα έχετε διαπιστώσει πόσες διαφορετικές απόψεις και οπτικές γωνίες υπάρχουν για ένα και μόνο θέμα. Οι λοιποί φίλοι ας αναλογιστούν όσοι έχουν οικογένεια ή έστω και στις προσωπικές τους σχέσεις πόσο δύσκολο είναι να διαχειριστείς καταστάσεις και ότι στις περισσότερες δεν ξέρεις τι είναι το σωστό ή αλλιώς πως αυτό που είναι σωστό σήμερα αλλάζει άυριο και γίνεται λάθος.Κλείνοντας να πω το ότι δεν έχουμε σήμερα βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα ίσως να είναι και ένας λόγος που θα μας βγάλει λιγότερο χτυπημένους από αυτή την οικονομική κατάσταση… για σκεφτείτε τι γίνεται στην Ισπανία σήμερα ή στη Γερμανία όπου η παραγωγή έχει μειωθεί και δουλειά δεν υπάρχει. Δέχομαι ότι μπορεί να προσωρινό και μετά πάλι προς τη δόξα θα τραβούν…αλλά εν τέλει δεν γίνεται όλοι να παράγουμε τα πάντα, αυτό που έχουμε ξεχάσει εδώ είναι ότι σε ένα παγκόσμιο χωριό θα πρέπει να επιλέξεις τι θα κάνεις με γνώμονα κυρίως το ανταγωνιστικά σου πλεονεκτήματα και να μείνεις συνεπής και να βελτιώνεσαι διαρκώς σε αυτό, αν πραγματικά θες να έχεις μια θέση που να στηρίζεται στην αξιοπρέπεια. Εκτός αν επιλέξεις να είσαι παρασιτικός και όπως έλεγε ένας δάσκαλος μου απλά να κοπρίζεις τον πλανήτη.Με εκτίμηση,Βασίλης Μαντάς
Βασίλη,Θα μου επιτρέψεις να πω ότι, για την “αυτοκινητοβιομηχανία στην Ελλάδα” έγραφα το 70 και, λίγο, το 80. Μετά σταμάτησα γιατί το πουλί είχε πετάξει. Συμφωνώ ότι πρέπει να “τονώνεται” κάθε κλάδος αλλά, δεν νομίζεις ότι έπρεπε να τονωθεί πρώτα η οικοδομή, οι μικρές επιχειρήσεις, οι άνθρωποι που είναι εν τάξει με τις φορολογικές υποχρεώσεις κ.α και μετά η αγορά του “γιωταχί”; Ξέρεις καλά ότι, αυτό που γράφω είναι εναντίον των συμφερόντων μου αλλά, υπήρξε μία εποχή (που δεν έχεις ζήσει) που κάποιοι ανεγέφαλοι επέβαλαν περιορισμούς στις εισαγωγές αυτοκινήτων για να σώσουν την …οικονομία. Ξέρεις ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Τα αυτοκίνητα κρύβονταν σε υπόγεια και πουλιώνταν με τεράστια -μαύρα- καπέλα στους καταναλωτές. Ορισμένοι έκαναν τεράστιες περιουσίες προκαλώντας κάποιους επιχειρηματίες που έχουν πληρώσει (σε 36 χρόνια) 32,5 εκατοομμύρια € στο “κράτος” για φόρους και ασφαλιστικές εισφορές χωρίς ούτε μία ημέρα καθυστέρηση πέρνωντας σαν ευχαριστώ 5 ανοιχτά δάχτυλα και 7 χρόνια …φυλακή -μέχρι στιγμής
Η μειωση του ΤΤ έγινε για 2 λογους:1ον. Από τον κλάδο ζει πολύς κόσμος στη Τζουτζία, άρα είναι πολλοί οι ψήφοι, Κωστάκη (Καραμανλή, εννοείται). Καθώς και οι μίζες και οι προεκλογικές εκστρατείες που χρηματοδοτούνται από εμπόρους αυτοκινήτων…2ον. Ο κλάδος έχει μεγάλο διαφημιστικό μερίδιο, άρα η κίνηση της κυβέρνησης παίρνει μεγαλύτερες διαστάσεις απ’ότι μια μείωση φόρου π.χ. στα προιόντα μπακαλικής. Χαμός έγινε για 500 ευρώ μείωση στα 20 και 30 χιλιάρικα, και αυτό επειδή σπεύσανε οι αντιπροσωπείες να το βροντοφωνάξουν. Σεμινάριο διαφημιστικού free-riding από την κυβέρνηση!Κύριε Καββαθά, τους ξέρετε και τους 2 λόγους προφανώς, απλά επισημαίνω.Υ.Γ. Δε χορταίνω τα σχόλια για τις “μερσεντέ”, όνειρου του κάθε βλάχου.
Κύριε Κώστα,συμφωνώ με αυτά που λέτε (και γενικώς και ειδικώς) και για αυτό και σας παρακολουθώ και έχω τη χαρά να μαθαίνω και πράγματα από εποχές που δεν έζησα. Το σχόλιο μου μπήκε πιο πολύ για την κουβέντα να γίνεται αλλά και για να δώσω και ένα διαφορετικό τόνο, ας μου επιτραπεί πιο αισιόδοξος, καθώς εσείς δικαιολογείστε μετά από όσα έχετε ζήσει να είστε απόλυτα καυστικός και να μην αφήνετε περιθώρια δικαιλογίας σε κανέναν τους, εγώ ως πιο νέος προσπαθώ ακόμα να ατενίζω όσο μπορώ (με δυσκολία πλέον το παραδέχομαι) αισιόδοξα το μέλλον… στο τέλος-τέλος είμαι υποχρεωμένος να το κάνω για το καλό της δουλειάς μου, ακαδημαικός δάσκαλος γαρ.Επί της ουσίας νομίζω ότι το μαγαζί είναι κοντά στο να βαρέσει πτώχευση και δεν το λένε γιατί δεν θα έχουν που να κρυφτούν. Βέβαια το πιο λογικό θα ήταν να δώσουν κίνητρα στους κλάδους που είπατε και με τη σειρά που τα είπατε αν ο στόχος ήταν η ανάπτυξη, έστω και αυτής της μορφής. Σε όλες τις άλλες χώρες μέσα από φοροελαφρύνσεις και άλλες διευκολύνσεις προσπαθούν να αναζοπυρώσουν την κατανάλωση και τη διακίνηση του χρήματος. Εδώ προσπαθούν με κάθε τρόπο να μαζέψουν λεφτά για το ταμείο, βλ. ημιυπαίθριους, εισφορές, ακόμη και για τα αυτοκίνητα φαντάζομαι θα είπαν με στάση εμπορίου δεν βγάζουμε τίποτα, ας θυσιάσουμε τα μισά να πάρουμε τα άλλα μισά. Κατά τα άλλα η φοροδιαφυγή και το μαύρο χρήμα καλά κρατεί, τα υπουργάκια παίρνουν τα δωράκια τους και δεν τρέχει τίποτα, δανειζόμαστε (χρεώνουμε τους επόμενους δηλαδή) για να πληρωθεί ο μισθός μου σήμερα. Δεν είμαι σε θέση να καταλογίσω τις ευθύνες διαχρονικά για το ποιός φταίει περισσότερο, αλλά το σημερινό κατάντημα, όπου έχουμε ξεχάσει τα δύο πιο βασικά για εμένα μαθήματα για να προχωρήσει μια κοινωνία μπροστά, πρώτα η συννενόηση και δεύτερο ότι τζάμπα φαί δεν υπάρχει, δεν θα μας πάει μακριά και κάποτε θα σκάσει….και όποιον πάρουν τα σκάγια.Τώρα που γράφω και το σκέφτομαι, ίσως μόνο ο Καποδίστριας να ήταν αυτός που προσπάθησε να στήσει ένα κράτος ορθολογικό και να μερίμνησε για τον κοινωνικό ιστό της νεογεννημένης Ελλάδας τότε, αλλά φρόντισαν και το φάγανε νωρίς τα Gollum της εποχής.Με εκτίμηση,Βασίλης Μαντάς
Όλο αυτό το πανηγυράκι με το ΤΤ θυμίζει την εντολή που πήρε η ορχήστρα να συνεχίζει να παίζει καθώς βυθιζόταν ο Τιτανικός…@ΚΚΌλο το κόλπο βέβαια (κρίση και (μη) αντιμετώπισή της) είναι να αποδεχτεί ο κοσμάκης σε πρώτη φάση ΕΝΑ παγκόσμιο νομισμα (π.χ AMERO) και ΜΙΑ παγκόσμια τράπεζα.Ύστερα η ανικανότητα η ασχετοσύνη και η απληστία που επιδεικνύουν όλα τα γκουβέρνα της γης θα οδηγήσει και στην Παγκόσμια Διακυβερνηση…
Κατά τη γνώμη μου η μείωση των τελών ταξινόμησης δεν είναι τίποτε άλλο από ένα επικοινωνιακό τέχνασμα το οποίο δεν αποφέρει τίποτε άλλο παρά βραχυπρόθεσμη τόνωση της αγοράς η οποία δυστυχώς δεν μπορεί να απορροφάει κάθε χρόνο 200,000+ αυτοκίνητα. Όπως σε πολλά πράγματα η υπερβολή του Έλληνα δημιουργεί επιχειρηματικές και καταναλωτικές ‘βάσεις’ οι οποίες δεν αντικατοπτρίζουν την οικονομική κατάσταση του νέο-Έλληνα, μονάχα την υπερβολή του και την αμάθεια του.
Η τρίχα μου σηκώνεται παρακολουθώντας τα “ρεπορτάζ” για την έξοδο του Πάσχα. Copy-paste τα τελευταία …40 χρόνια ρε παιδάκι μου. Ας “βάλουμε μία άνω τελεία”, “ας αλλάξουμε θέμα”, “κλίμα”, συνεντεύξεις με μικρομεσαίους κάθε ειδικότητας, κοινοτυπίες, αμνοερίφια, καλός καιρός, αμείλικτη η τροχαία, οβελίες, απιστροφή στο χωριό -που έχει ερημώσει καθώς, εκατομμύρια ιθαγενείς συνέρευσαν στον υδρεοκέφαλο των Καραμανλή-Σουφλιά… Σε καταλαμβάνει η θλίψη παρακολουθώντας τις, βασικά, αγράμματες ομιλούσες κεφαλές στη τηλεόραση…Μεγάλη Πέμπτη σήμερα και δεν θα πάω πουθενά για να μην τους δω να καταβροχθίζουν κοψίδια για να …τιμήσουν τον θάνατο Του.Είναι κρίμα που θυσιάστηκε για μας
Νατος πάλι ο διάβολος στα χέρια μου. Mitsubishi Lancer Evolution με την “απλώστρα” στο πίσω μέρος αλλά, πολύ πιο “μαζεμένο” και αισθητικά αποδεκτό απ’ τα προγούμενα μοντέλα που θύμιζαν “αυγά”. Επειδή όμως κάποιοι λένε ότι η αισθητική είναι μία 100% προσωπική υπόθεση (διαφωνώ) την αφήνω για να πω πως, το Λάνσερ Εβολούσιον είναι ένα από τα αυτοκίνητα που ονειρευόμουν τις καλέρς εποχές. Καρδια και στομάχι να ‘χεις και ο σατανάς πάει αέρα, κρατάει σαν το… bullet train και δίνει χρόνια στον οδηγό που -ακόμα- μπορεί να χαρεί την οδήγηση. Το Σάββατο πήγα στο Τατόι, έκανα δύο σύντομες πτήσεις, μια και ήμουν άτυχος με τα θερμικά, με τα διθέσια σκάφη της Ανεμολέσχης Αθηνών. την δεύτερη με την καλή μου φίλη Ιωάννα Σουλιώτη στο εμπρός κάθισμα. Η Ιωάννα που είναι μητέρα δύο παιδιών είναι μία απ’ τις δύο Ελληνίδες (η άλλη είναι η Λι΄να Κανέλη) που έχει πετάξει με μαχητικό της Πολεμικής Αεροπορίας στην Καλαμάτα. Την Κυριακή πήρα ένα ελικόπτερο και πήγα με στη Νάσουσα της Πάρου όπου, ένας γνωστός κατάφερε (λέει) να κάνει έναν κινητήρα να δουλέψει με νερό αλλά, δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω γιατί δεν καταφέραμε να …συναντηθούμε! Θα ξαναπάω την άλλη εβδομάδα και θα σας κρατήσω ενήμερους.Σχετικό: κάποιος μου είπε ότι, μία ομάδα της Σχολής Μηχανικών-Μηχανολόγων του ΕΜΠ έκανε το ίδιο αλλά, θα ήθελα να το επιβεβαιώσει κάποιος απ’ τους σπουδαστές.Το απόγευμα πίσω, προσγείωση στο ελικοδρόμιο της Αεροτεχνικής και στο σπίτι με το Λάνσερ, όλα κομάτια μιας “πραγματικότητας” που δεν υπάρχει μια και εγώ έχω μετακομίσει σε άλλη διάσταση. Για την οποία διάσταση θα σας πω αν και εφ’ όσον απαλλαγώ απ’ τα πρέπει…