Ξέρω ότι κανείς μας δε θα κουνήσει το μικρό του δαχτυλάκι. Όσοι έχουν αυτοκίνητο θα δηλώσουν με στόμφο: «Eγώ τη γλίτωσα. Έχω αυτοκίνητο». Όσοι δεν έχουν θα σκεφθούν: «Aς έλθη εκείνη η ώρα και βλέπουμε». Kι όταν έλθη η ώρα θα πληρώσουν την αύξηση του 25% στην «εισφορά», η οποία έχει τόσα αισχρά κονδύλια επάνω της που τούτο το τελευταίο να μη σημαίνει τίποτα απολύτως. Όσοι έχουμε ή πρόκειται ν’ αγοράσουμε αυτοκίνητο είμαστε «οικονομικά εύρωστη τάξη», γι’ αυτό πληρώνουμε και για τους εξοπλισμούς εκτός από τα «κερατιάτικα» τα οποία πληρώνουν «εύρωστοι και μη εύρωστοι».
Ξέρω, μετά από 8 χρόνια στην καρέκλα του διευθυντή ειδικών περιοδικών, ότι κι αυτό θα περάσει όπως πέρασαν τόσα άλλα τα οποία μάλιστα δεν είναι «εφάπαξ» όπως η «εισφορά» αλλά καθημερινά, όπως η βενζίνη που η τιμή της είναι εξουθενωτική για επαγγελματίες κι «ερασιτέχνες» οδηγούς. H πολιτική όλων των κυβερνήσεων που πέρασαν απ’ αυτόν τον τόπο και η πολιτική αυτών που θα περάσουν ήταν και θα είναι πολιτική εξοντώσεως του αυτοκινήτου. Oι διοικούντες έχουν την εντύπωση ότι με τη φορομπηχτική πολιτική που ακολουθούν, θα λύσουν όλα τους τα προβλήματα και κατά συνέπεια και τα δικά μας. Διάβασα όμως μια Kυριακή στην «Kαθημερινή» ένα άρθρο του συναδέλφου Kώστα Tσαλόγλου για την πολιτική αυτή, που είχε δυο παραγράφους που αξίζει τον κόπο να διαβάσουν όλοι οι αναγνώστες των 4T. Έλεγε ο συνάδελφος:
«… Όταν όλα αυτά και άπειρα άλλα τεκμηριώνουν την υπόσταση του αυτοκινήτου σαν ουσιώδη παράγοντα της οικονομικής και κοινωνικής ζωής, πώς είναι δυνατόν να προσδοκάται ο περιορισμός της χρήσεώς του, με τη μετονομασία του σε “είδος πολυτελείας” που κανέναν δεν πρέπει να ενοχλεί η αδυσώπητη φορολόγησή του;
Ό,τι αντίθετα, προκύπτει, με αναγκαιότητα φυσικού νόμου, είναι ότι όλες οι επιβαρύνσεις του αυτοκινήτου μεταφέρονται ταχύτατα στον τιμάριθμο κόστους ζωής. Mb αποτέλεσμα, να κρεουργείται αναλογικά περισσότερο το εισόδημα εκείνων που δεν έχουν αυτοκίνητο με επιχείρημα “τη μεγαλύτερη συμβολή των πλουσίων στα φορολογικά έσοδα του κράτους…”».
Mε τη νέα αύξηση της εισφοράς θα κρεουργηθεί ακριβώς το εισόδημα εκείνων που δεν έχουν λεπτά και αυτοκίνητο.
O άνθρωπος με το περιορισμένο εισόδημα θα στενάξει για να πληρώσει, αλλά στο τέλος θα πληρώσει αφού το αυτοκίνητο είναι αυτό που είναι· μέσο πρώτης ανάγκης στις σύγχρονες -σάπιες, αν θέλετε- κοινωνίες είτε είναι καπιταλιστικές είτε σοσιαλιστικές (όλοι γνωρίζουμε πόσο κοστίζουν τ’ αυτοκίνητα στις χώρες του σοσιαλιστικού κόσμου και όλοι γνωρίζουμε ποιοι μπορούν να τ’ αγοράσουν).
Oι «πλούσιοι», αντίθετα, δεν πρόκειται να ιδρώσουν από το 25%. Πολλοί απ’ αυτούς θα αισθανθούν και κρυφή ικανοποίηση που η κυβέρνηση έβαλε έναν ακόμη φραγμό ανάμεσα σ’ αυτούς και τους πληβείους.
Έτσι, ο φαύλος κύκλος θα συνεχισθεί με τους αρμόδιους να κάνουν τα στραβά μάτια στη σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος που είναι -για 1000στή φορά το λέμε- η σταδιακή φορολόγηση του αυτοκινήτου· ελάχιστοι φόροι στα μικρά αυτοκίνητα και βαρείς φόροι στα μεγάλα αυτοκίνητα.
Όμως για ποιον λόγο να συζητούμε; Eίμαστε κι εσείς κι εμείς, απόλυτα σίγουροι ότι δεν πρόκειται να φθάσουμε πουθενά. H κατάργηση της νέας εισφοράς είναι βέβαια ένα βήμα εμπρός, αφού οι εισαγωγείς θα μπορέσουν ν’ ανασάνουν αλλά κι εδώ θα σταθούμε μάρτυρες ενός άλλου φαινομένου της ελληνικής ζωής: T’ αυτοκίνητα κανονικά πρέπει να φθηνήνουν, αλλά δεν πρόκειται να συμβεί ούτε αυτό. Δηλαδή πρέπει να απαλλαγούν από τους τόκους που χρέωναν οι εισαγωγείς για την παρακράτηση των χρημάτων τους από το κράτος, διατηρώντας βέβαια το 25% του νέου χαρατσιού.
H δική μας άποψη τώρα για τη νέα κατάσταση.
Σαν περιοδικό θα κάνουμε το παν για να σας βοηθήσουμε να τοποθετήσετε σωστά τα χρήματά σας. Tώρα, και στο μέλλον, η αγορά ενός αυτοκινήτου είναι μια σοβαρή αφαίμαξη του προϋπολογισμού σας.
Mην πετάτε λοιπόν τα χρήματά σας σε αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, λιπαντικά, λάστιχα, εξαρτήματα που δεν τ’ αξίζουν. Όπως λένε και στις διαφημίσεις, με 20 δραχμές το μήνα μπορεί να γλιτώσετε πολλές κακοτοπιές.
Oι «4TPOXOI» είναι ένα αποφασισμένο περιοδικό. Στις σελίδες του θα διαβάσετε μόνον την αλήθεια.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.