Πρώτο ΘΕΜΑ 26.04.09

Ένα από τα μεγαλύτερα οράματα του Κόμματος Μου (αν όχι το μεγαλύτερο) είναι η μετατροπή της Ελλάδας σε πρωτεύουσα της Αθήνας. Πρώτο βήμα για την «υλοποίηση» του ήταν η οργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, μία διεθνής εκδήλωση που είχε τα καλά και τα κακά για τη χώρα. Στα καλά περιλαμβάνονταν η κατασκευή του μετρό, του προαστιακού, το Ολυμπιακού Σταδίου (άλλως Καλατράβα) με χώρους «πρασίνου» και «περιπάτου» τους οποίους κανείς δεν χρησιμοποιεί. Καλή ήταν και η κατασκευή του τραμ που, εκτός από τις 70.000 κολώνες και τα 3 εκατομμύρια μέτρα ηλεκτροφόρων καλωδίων, έδωσε ζωή σε δρόμους πλάτους 5 μέτρων και έκοψε τις συνοικίες σε 22 κομμάτια αλλά, μπρος στα κάλλη τι ‘ναι ο πόνος. Στα «υπέρ» πρέπει να περιλάβω την μετατροπή των αεροδρομίων Μαραθώνα και Ελληνικού, το πρώτο σε κωπηλατοδρόμιο και στη συνέχεια στο μεγαλύτερο εκτροφείο βατράχων της νοτιανατολικής Ευρώπης και το δεύτερο σε πάρκο «περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης» μέσω της τσιμεντοποίησης του αχανούς ελεύθερου (και πράσινου) χώρου του αεροδρομίου. Όλα αυτά όμως ωχριούν μπροστά στα σχέδιά Μου για τα Μεσόγεια. Αφού πρώτα διακόρευσα την εύφορη και καταπράσινη κοιλάδα κατασκευάζοντας το αερομπούνκερ Ελ.Βεν (αντί στη θαλάσσια περιοχή του Ελληνικού όπως είχαν προτείνει οι Ιάπωνες χωροτάκτες), έφτιαξα προκειμένω να προκάνω τους Ολυμπιακούς, την Αττική Οδό και τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα (που εγώ δεν «ήξερα» αλλιώς πως θα αγόραζα τόσα οικόπεδα ένθεν και ένθεν), να μεταφερθεί, όπως έγραψε μία εφημερίδα «στην πάλαι ποτέ λαχανόκηπο της Αττικής μεζονέτες (σ.σ. ροζ), πολυκαταστήματα, αχανείς αποθήκες, κτίρια γραφείων, και «γραφικά» εκκλησάκια όλα, χωρίς δρόμους, αποχέτευση, επαρκείς συγκοινωνίες και στοιχειώδεις υποδομές…». Όμως μπρός στην {άγρια) κονόμα τι είναι ο πόνος. Προχωρώντας στην περαιτέρω «υλοποίηση» του Ρυθμιστικού Μου Σχεδίου ανακοίνωσα πρόσφατα πως σκοπεύω να μετατρέψω την Αθήνα σε πόλη 8εκατομμυρίων κατοίκων, στην ουσία δηλαδή να αλλάξω το αρχικό σχέδιο που έλεγε ότι είναι πρωτεύουσα της Ελλάδας κάνοντας την Ελλάδα πρωτεύουσα της Αθήνας. Το Σχέδιο είναι αφ’ ενός μοναδικό στα παγκόσμια κοινωνικά, πολιτικά και χωροταξικά χρονικά αλλά, δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο του Κόμματός Μου (που, στην ουσία, είναι Δύο σε Ένα). Σας θυμίζω την Συμφωνία της Μαδρίτης, τα Ίμια, την Ζίμενς, την Βόνταφον, το αναψυκτήριο, τον Ζαχόπουλο, τον Παυλίδη, το διαδημοτικό κοιμητήριο στο αεροδρόμιο Τατοϊου και χίλια-δύο άλλα έργα με τελευταίο τη διπλή ανάπλαση του Ελαιώνα που έπεται της μονής ανάπτυξης του Ελληνικού και άλλων έργων ων ουκ έστι αριθμός. Για να μην αδικήσω κανένα οφείλω να αναγνωρίσω πως το Σχέδιό Μας περιλαμβάνει ακόμα κάποια «καλά» έργα όπως η Εγνατία Οδός (η οποία, σε όλο το μήκος, δεν διαθέτει «παρκινγκ» για στάση και ανάπαυση των οδηγών) και το Πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνης Τρίτσης» που αντικατέστησε την χωματερή των Άνω Λιοσίων. Περισσότερα σχέδια την άλλη Κυριακή._Κ.Κ. (pilot@technicalpress.gr)

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.