Το META4Four έχει ως αντικείμενό του όλα τα θέματα που απασχολούν τους «ψαγμένους» αναγνώστες του ιστολόγιου, από την ενέργεια έως το διάστημα, από το Cern μέχρι την Τέχνη και από την κοινωνικοπολιτική και οικονομική πραγματικότητα έως την διαμόρφωση της προσωπικής δυναμικής όλων μας στις προκλήσεις του εικοστού πρώτου αιώνα, ψωρίς φυσικά να λείπει το αυτοκίνητο και γενικότερα η αυτοκίνηση ως η “πρώτη αγάπη και παντοτινή” …
Μοιραστείτε το Άρθρο
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
34 Comments
Μέντες…
Υπονοείτε αυτό που υπονοώ;
Ουϊ! Τελείως τελείως ακατάλληλος για διαστημικές περιπέτειες σε μικρούς κλειστούς χώρους
Λίγο τόχετε να κλέβατε έστω και στιγμιαία τη δόξα ενός κοτζάμ…πρωθυπουργού και μάλιστα πετώντας στο Διάστημα? Πως θα το άντεχε κάτι τέτοιο παραμένοντας στην…πεζή πραγματικότητα? Ούτε Gollum ούτε Precious – καταλληλότεροι δεν θα κατάπιναν τέτοια ταπείνωση. Η σωστή απάντηση λοιπόν στο θεμελιώδες ερώτημά του θα ήταν – ενδεχομένως – να διαβάζατε εκεί ψηλά ένα προσωπικό του διάγγελμα προς την Ανθρωπότητα και το πώς κατάφερε μόνος του να μας βάλει στο πάνθεον των Μεγάλων Ευρωπαϊκών Δυνάμεων. Τότε ασφαλώς και θα σας έδινε την άδεια, την ευχή του και τις ευλογίες του Κόμματος!
Ο Κων/νος Καραμανλής ο Πρεσβύτερος είχε πει “η Ελλάς είναι ένα απέραντο φρενοκομείο”. Μαλακίες. Μια απέραντη κωμωδία είναι, δυστυχώς. Χωρίς να ρωτάω για όνομα, διεύθυνση, και τηλέφωνο, τί είδους Πρόεδρος απαξίωσε να σας απαντήσει κύριε Καββαθά? Αν την φώναζε δηλαδή την κυρία Πρόεδρο ο Αρμάνι σε επίδειξη μόδας ή ο Βερσάτσε, θα πήγαινε τρέχοντας?
Το αν ο κύριος Σημίτης όντως σκεφτόταν ότι έπρεπε ο ίδιος να πάει στο διάστημα, δεν μπορώ να το ξέρω, μου φαίνεται απίθανο, όλους αυτούς δεν τους ενδιέφερε “το όμορφο, το μεγάλο” και τα συναφή που πρέσβευε η Ολυμπιάδα. Τους απασχολούσε το “μαγείρεμα” των οικονομικών της Χώρας, αλλά και τα γύρω-γύρω.
Μία “μέντα”. Θα ακολουθήσουν και άλλες
Προς την
Πρόεδρο του
Αθήνα 2004
Κα Γιάννα Αγγελοπούλου
Κηφισίας 7
Τ.Κ. 11523
Αθήνα 23.03.01
Εμπιστευτικό
Αγαπητή Κα Αγγελοπούλου,
Το 1997, το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία, και σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το 1ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για τα Καθαρά Αυτοκίνητα (1st European Conference on Clean Cars).
Εκτός από τη παρουσία πλειάδας ειδικών επιστημόνων από τα περισσότερα πανεπιστήμια της Ευρώπης, των Η.Π.Α και της Αυστραλίας, το περιοδικό οργάνωσε και τον 1ο Αγώνα «καθαρών» αυτοκίνητων στην Ελλάδα που πραγματοποιήθηκε στο campus το Πολυτεχνείου στη πανεπιστημιούπολη του Ζωγράφου. Στον αγώνα έλαβαν μέρος 15 ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα που εστάλησαν για αυτό το σκοπό από ευρωπαϊκά και αμερικανικά εργοστάσια.
Για λόγους που μπορώ να σας εξηγήσω προφορικά δεν υπήρξε 2ο ECCC παρ’ όλο ότι στις επαφές που είχα με τους εκπροσώπους των ξένων Πανεπιστημίων και της βιομηχανίας, η απαίτηση να επαναληφθεί ήταν σχεδόν πιεστική.
Μετά από τη σύντομη αναδρομή προχωρώ σε μία πρόταση που πιστεύω ότι δεν θα αφήσει κανένα ασυγκίνητο: τη διοργάνωση, από το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και το ΕΛ. ΙΝ.Η.Ο (Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτρικών Οχημάτων) λίγο πριν τους Ολυμπιακούς του 2004, του 1ου Γύρο της Ελλάδας με Ηλιακά Αυτοκίνητα με (ενδεικτικούς) τίτλους «Η Οδύσσεια του Ηλίου» (The Sun Odyssey) ή «Η πρόκληση του Ηλίου» (Solar Challenge) ή «Ο Αγώνας του Φαέθοντα» (Phaethon’s Tour of Greece).
Στον αγώνα αυτό είμαι βέβαιος ότι θα σπεύσουν να λάβουν μέρος τα αμερικανικά, αυστραλιανά και καναδικά πανεπιστήμια που εμπλέκονται εδώ και δύο δεκαετίες στο αντίστοιχο Solar Challenge που γίνεται κάθε δύο χρόνια σε Η.Π.Α και Αυστραλία. Ακόμα, μία παρόμοια διοργάνωση θα προκαλέσει το ενδιαφέρον και των ελληνικών Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι, αλλά ακόμα και τον σχολείων. Με κατάλληλη προβολή και κάποια βραβεία που θα αθλοθετήσει η Ολυμπιακή Επιτροπή, η βιομηχανία και οι επιχειρήσεις, πιστεύω ότι πολλοί μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, αλλά και καθηγητές θα θελήσουν να εμπλακούν σε αυτό το ευγενικό γεγονός.
Δεν χρειάζεται, πιστεύω, να πω πόσο σημαντικό είναι, ιδιαίτερα για τους ξένους scholars, να λάβουν μέρος σε ένα αγώνα που γίνεται στη χώρα του ηλίου, την Ελλάδα. Ακόμα δεν χρειάζεται να τονίσω πόσο σημαντικό είναι ένα γεγονός που δείχνει ότι, εκτός από τα οχήματα με θερμικούς κινητήρες, υπάρχουν και άλλα που κινούνται με το φως του ηλίου. Οι δυνατότητες προβολής δεν έχουν, πραγματικά, τελειωμό!
Πριν κλείσω αυτή τη μακροσκελή επιστολή θέλω να σας πω ότι, στις επαφές που έχω ήδη κάνει με την World Solar Challenge προτείνοντας την υποστήριξη της αν ο αγώνας γίνει στην Ελλάδα, η αντίδραση ήταν θετική και η πρόταση μου θα συζητηθεί στην International Solarcar Federation εντός των ημερών!
Ελπίζοντας ότι η πρόταση μου θα σας φανεί ενδιαφέρουσα είμαι στη διάθεσή σας για κάθε πληροφορία
Με τιμή
Κώστας Καββαθάς
Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ Α.Ε.
Είναι γεγονός ότι, σήμερα αυτές οι επιστολές στους ισχυρούς αποπνέουν από μία κάποια μορφή …αφέλειας.
Για τον Ρουσόπουλο σας είπα. Τον γνώριζα χρόνια. Στη κυρία έτσι μου είπαν να γράψω -και αυτή με έγραψε
Στον Πρωθύπ. το ίδιο μια και διακρίνεται από φοβερή αίσθηση του χιούμορ, υψηλή αισθητική και προβλεπτικότητα
Για τον άλλο, από την Ραφήνα, ψάχνω να βρω το Δελτίο Τύπου του ΄Μεγάρου Μαξίμου
Για το ποιος θα πλήρωνε και πως σκασίλα μου μεγάλη. Το θέμα ήταν να πήγαινε κάποιος Έλληνας Κοσμοναύτης-Αργοναύτης γιατί, ποτέ στην ανθρώπινη ιστορία μία χώρα είχε την ευκαιρία στείλει δύο κοσμοναύτες στους δικούς της Ολυμπακούς
Όλα τ’ άλλα είναι μίζερες κόμπλες από πολύ μικρά (σε προσωπικότητα) άτομα…
Paul Newman Jr?!
This is Brad Pitt Jr. Go ahead..
“μέντα” ΙΙ (του 2004 με πλήρες, απόλυτο “γράψιμο”)
Κώστας Καββαθάς
Ηλιουπόλεως 2-4 & Κασσιώπης, Αθήνα Τ.Κ. 172.37 (Υμηττός)
Τηλ 210.97.92.500, fax 210.97.92.511
e-mail: pilot@technicalpress.gr
κ. Θ. Ρουσσόπουλο
ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ
Αθήνα 16.01.04
Θοδωρή!
Σου στέλνω τρεις, νομίζω σημαντικές για τη χώρα μας προτάσεις που δημοσίευσα το καλοκαίρι στο editorial του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ. Η μία από τις προτάσεις, ο αγώνας για ηλιακά αυτοκίνητα «ΦΑΕΘΩΝ 2004» εγκρίθηκε και είναι επίσημο event της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας. Θα γίνει στις 12 Μαΐου του 2004. Η διοργάνωση επιχορηγείται από τη Πολιτιστική και το Υπουργείο Ανάπτυξης (που διέθεσε 50 εκατ. Δραχμές –τότε). Το συνολικό κόστος της διοργάνωσης είναι 500.000€.
Επειδή κανείς δεν ανταποκρίθηκε στις άλλες δύο προτάσεις (πτήση στον ISS και αγώνας από την Ολυμπία στο Πεκίνο –και μετά στην κάθε Ολυμπιακή πόλη) αποφάσισα, όπως σου είπα στη συνάντησή μας στο Hilton, να στείλω επιστολή στον πρωθυπουργό πιστεύοντας ότι και οι δύο προτάσεις δεν ανήκουν σε μία κυβέρνηση αλλά στην Ελλάδα.
Ο πρωθυπουργός έδωσε εντολή «να προχωρήσουν» αλλά, μετά τις τελευταίες εξελίξεις στο… δεν είμαι τόσο βέβαιος ότι θα γίνει κάτι.
Θέμα 1ο: Δύο Έλληνες Κοσμοναύτες (Αργοναύτες) στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό για τις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών του 2004.
Σε πρόσφατη επίσκεψη στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Αστροναυτών «Γιούρι Γκαγκάριν» στη Μόσχα (όπου πέταξα με ένα MIG 25 στα όρια του διαστήματος) και μετά από πολύωρες συζητήσεις, προτάθηκε, και έγινε δεκτό από τη Ρωσική πλευρά, να εκτοξευθεί ένας θαλαμίσκος Σογιούζ, που θα μεταφέρει δύο Έλληνες κοσμοναύτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (International Space Station). Το ελληνικό πλήρωμα θα αποτελείται από τον Ρώσο (ελληνικής καταγωγής) κοσμοναύτη Θόδωρο Γιουρτσίνικιν-Γραμματικόπουλο και τον γράφοντα. Οι Ρώσοι πρότειναν, ο φορέας (πύραυλος) να φέρει το όνομα «Αργώ» και οι από τα τρία μέλη να λέγονται «Αργοναύτες». Επιπλέον είπαν ότι στο Σογιούζ και στο πύραυλο-φορέα μπορούν να εμφανιστούν τα ονόματα ή τα trademarks των όποιων χορηγών της αποστολής και δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί και EVA (Extra Vehicular Activity ή διαστημικός περίπατος).
Τα υπέρ του εγχειρήματος είναι πολλά αφού, για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων μία χώρα θα έχει δύο κοσμοναύτες σε τροχιά για να περιγράψουν τη τελετή έναρξης, αλλά και να είναι παρόντες στη τελετή λήξης.
Τα «κατά» είναι δύο: α. το κόστος, που υπολογίζεται σε 45 εκατομμύρια δολάρια και β. ο λίγος χρόνος που απομένει μέχρι τον Αύγουστο του 2004. Πιστεύω ότι το κόστος μπορεί να αντιμετωπιστεί με μεγάλες χορηγίες, εκδόσεις, αναμνηστικά, μετάλλια, ειδικές σειράς γραμματοσήμων και δεκάδες άλλα προϊόντα που μπορώ να απαριθμήσω με τη προϋπόθεση ότι η πρόταση «συζητείται». Ακόμα, μεγάλα κονδύλια μπορούν να εξασφαλιστούν από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος και τα μεγάλα ΜΜΕ (CNN,NBC, ABC κλπ). Είναι χαρακτηριστικό ότι, πριν δύο χρόνια το CNN είχε προσφέρει 6 εκατ δολάρια για να καλύψει την αποστολή του αμερικανού «τουρίστα του διαστήματος» Dennis Titto.
Όπως καταλαβαίνεις ένα παρόμοιο γεγονός όχι μόνο τοποθετεί τη χώρα στη πρωτοπορία (είναι βέβαιο ότι η Κίνα θα πραγματοποιήσει ανάλογη αποστολή το 2008) αλλά και θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε και σε άλλους τομείς.
Ξέρω ότι, η πρότασή μου ακούγεται (και ίσως είναι) «υπερβολική» αλλά, εκείνους που δεν θέλει να κατακτήσει τον ουρανό μένει για πάντα στη ..γη!
Θέμα 2ο: Αγώνας με διθέσια οχήματα που θα κινούνται με εναλλακτικές πηγές ενέργειας με εκκίνηση την Ολυμπία και τερματισμό τη πόλη που τελούνται Ολυμπιακοί Αγώνες
Η πρόταση αυτή είναι ίσως καλύτερη από τη προηγούμενη για τον απλό λόγο ότι καθιστά την Ελλάδα κέντρο της παγκόσμιας προσπάθειας για την ανάπτυξη των νέων, «καθαρών» τεχνολογιών. Στον αγώνα αυτό θα λαβαίνουν μέρος φοιτητές και σπουδαστές ΑΕΙ, ΤΕΙ και Τεχνικών Λυκείων απ’ όλο το κόσμο -και φυσικά την Ελλάδα , με οχήματα που θα σχεδιάζουν και κατασκευάζουν οι φοιτητές και οι καθηγητές τους! Ότι δεν κατάφερε να επιτύχει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής που πρότεινε τη μόνιμη διοργάνωση των Ολυμπιακών στην Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε με αυτόν τον αγώνα που θα κάνει τη χώρα κέντρο της έρευνας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και για όσα χρόνια γίνονται οι Ολυμπιακοί.
Θέμα 3ο: ΦΑΕΘΩΝ 2004. Αγώνας για οχήματα που κινούνται μόνο με ηλιακή ενέργεια
Η πρότασή μου για την οργάνωση και στην Ελλάδα ενός αγώνα με ηλιακά αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν απ’ την Ακρόπολη, θα πάνε στους Δελφούς και θα επιστρέψουν στην Αθήνα χρησιμοποιώντας σαν πηγή ενέργειας μόνο το φως του ηλίου έγινε, όπως λέω στην αρχή, δεκτή από τη Διοίκηση του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού Α.Ε. και το ΥΠ.ΑΝ και ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαΐου 2004. Ήδη ο υπουργός Πολιτισμού .Ε. Βενιζέλος απένειμε τα τρία πρώτα βραβεία για τη σχεδίαση των ηλιακών οχημάτων στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο Πανεπιστήμιο Πατρών, στο ΕΜΠ και σε άλλα 8 ΤΕΙ και Τεχνικά Λύκεια.
Κώστας Καββαθάς
Δημοσιογράφος-Εκδότης
“μέντα” ΙΙΙ. Ορμησε ο κάλαθος και την άρπαξε
Κώστας Καββαθάς
Ηλιουπόλεως 2-4 & Κασσιώπης, Αθήνα Τ.Κ. 172.37 (Υμηττός)
Τηλ 210.97.92.500, fax 210.97.92.511
e-mail: pilot@technicalpress.gr
Προς τον Πρόεδρο της Κυβερνήσεως
Πρωθυπουργό
κ. Κώστα Σημίτη
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ
Αθήνα 17.12.03
Κ. Πρωθυπουργέ,
Πριν 15 ημέρες ζήτησα να σας δω για τρία θέματα τα οποία, πιστεύω, έχουν μεγάλη σημασία για τη χώρα. Η γραμματεύς σας με πληροφόρησε ότι λόγω του επιβαρημένου προγράμματός σας θα ήταν προτιμότερο να σας στείλω ένα σημείωμα.
Θέμα 1ο: Δύο Έλληνες Κοσμοναύτες (Αργοναύτες) στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό για τις τελετές έναρξης και λήξης των Ολυμπιακών του 2004.
Για λόγους που ίσως γνωρίζετε (ή θυμάστε από τη θητεία σας στα Υπουργεία Γεωργίας και Εθνικής Οικονομίας και την ανεπίσημη αλλά καθοριστική για τα συμφέροντα μας συμμετοχή μου στις επιτροπές προμηθείας πυροσβεστικών αεροπλάνων και των κινητήρων των F16) εκτός από δημοσιογράφος και εκδότης είμαι και πιλότος με πείρα άνω των 30 ετών.
Σε πρόσφατη επίσκεψη στο Κέντρο Εκπαιδεύσεως Αστροναυτών «Γιούρι Γκαγκάριν» στη Μόσχα (όπου πέταξα με ένα MIG 25 στα όρια του διαστήματος) και μετά από πολύωρες συζητήσεις, προτάθηκε, και έγινε δεκτό από τη Ρωσική πλευρά, να εκτοξευθεί ένας θαλαμίσκος Σογιούζ, που θα μεταφέρει δύο Έλληνες κοσμοναύτες στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (International Space Station). Το ελληνικό πλήρωμα θα αποτελείται από τον Ρώσο (ελληνικής καταγωγής) κοσμοναύτη Θόδωρο Γιουρτσίνικιν-Γραμματικόπουλο και τον γράφοντα. Οι Ρώσοι πρότειναν, ο φορέας (πύραυλος) να φέρει το όνομα «Αργώ» και οι από τα τρία μέλη να λέγονται «Αργοναύτες». Επιπλέον είπαν ότι στο Σογιούζ και στο πύραυλο-φορέα μπορούν να εμφανιστούν τα ονόματα ή τα trademarks των όποιων χορηγών της αποστολής και δεν απέκλεισαν το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθεί και EVA (Extra Vehicular Activity ή έξοδος από τον ISS).
Τα υπέρ του εγχειρήματος είναι πολλά αφού, για πρώτη φορά στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων μία χώρα θα έχει δύο κοσμοναύτες σε τροχιά για να περιγράψουν τη τελετή έναρξης, αλλά και να είναι παρόντες στη τελετή λήξης.
Τα «κατά» είναι δύο: α. το κόστος, που υπολογίζεται σε 45 εκατομμύρια δολάρια και β. ο λίγος χρόνος που απομένει μέχρι τον Αύγουστο του 2004. Πιστεύω ότι το κόστος μπορεί να αντιμετωπιστεί με μεγάλες χορηγίες, εκδόσεις, αναμνηστικά, μετάλλια, ειδικές σειράς γραμματοσήμων και δεκάδες άλλα προϊόντα που μπορώ να απαριθμήσω με τη προϋπόθεση ότι η πρόταση «συζητείται». Ακόμα, μεγάλα κονδύλια μπορούν να εξασφαλιστούν από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος και τα μεγάλα ΜΜΕ (CNN,NBC, ABC κλπ). Είναι χαρακτηριστικό ότι, πριν δύο χρόνια το CNN είχε προσφέρει 6 εκατ δολάρια για να καλύψει την αποστολή του αμερικανού «τουρίστα του διαστήματος» Dennis Titto.
Όπως καταλαβαίνετε ένα παρόμοιο γεγονός όχι μόνο τοποθετεί τη χώρα στη πρωτοπορία (είναι βέβαιο ότι η Κίνα θα πραγματοποιήσει ανάλογη αποστολή το 2008) αλλά και θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε και σε άλλους τομείς.
Ξέρω ότι, η πρότασή μου ακούγεται (και ίσως είναι) «υπερβολική» αλλά, εκείνους που δεν θέλει να κατακτήσει τον ουρανό μένει για πάντα στη ..γη!
Θέμα 2ο: Αγώνας με διθέσια οχήματα που θα κινούνται με εναλλακτικές πηγές ενέργειας με εκκίνηση την Ολυμπία και τερματισμό τη πόλη που τελούνται Ολυμπιακοί Αγώνες
Η πρόταση αυτή είναι ίσως καλύτερη από τη προηγούμενη για τον απλό λόγο ότι καθιστά την Ελλάδα κέντρο της παγκόσμιας προσπάθειας για την ανάπτυξη των νέων, «καθαρών» τεχνολογιών. Στον αγώνα αυτό, όπως και στο ΦΑΕΘΩΝ 2004 που είναι επίσης δική μου ιδέα/πρόταση και εντάσσεται στα πλαίσια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας 2004, θα λαβαίνουν μέρος φοιτητές και σπουδαστές ΑΕΙ, ΤΕΙ και Τεχνικών Λυκείων απ’ όλο το κόσμο -και φυσικά την Ελλάδα. Ότι δεν μπορέσαμε να επιτύχουμε με τη πρόταση της μόνιμης οργάνωσης των Ολυμπιακών στην Ελλάδα μπορούμε να κάνουμε με αυτόν τον αγώνα που θα κάνει τη χώρα κέντρο της έρευνας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και για όσα χρόνια γίνονται οι Ολυμπιακοί.
Θέμα 3ο: ΦΑΕΘΩΝ 2004. Αγώνας για οχήματα που κινούνται μόνο με ηλιακή ενέργεια
Η πρότασή για την οργάνωση και στην Ελλάδα ενός αγώνα με ηλιακά αυτοκίνητα που θα ξεκινήσουν απ’ την Ακρόπολη, θα πάνε στους Δελφούς και θα επιστρέψουν στην Αθήνα χρησιμοποιώντας σαν πηγή ενέργειας μόνο το φως του ηλίου έγινε δεκτή από τη Διοίκηση του Οργανισμού Προβολής Ελληνικού Πολιτισμού Α.Ε. και το ΥΠ.ΑΝ και ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί στις αρχές Μαΐου 2004. Ήδη ο υπουργός Πολιτισμού .Ε. Βενιζέλος απένειμε τα τρία πρώτα βραβεία για τη σχεδίαση των ηλιακών οχημάτων στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, στο Πανεπιστήμιο Πατρών, στο ΕΜΠ και σε άλλα 8 ΤΕΙ και Τεχνικά Λύκεια.
Αυτό είναι το «σημείωμα» που ζήτησε η γραμματεύς σας. Δεν ξέρω πως θα αντιμετωπίσετε τα δύο πρώτα αλλά, επιτρέψτε μου να πω ότι, αν τα στηρίξετε θα εξασφαλίσετε δύο ακόμα «πρωτιές» στο πολιτισμό και στη θητεία σας ως πρωθυπουργού.
Με τιμή
Κώστας Καββαθάς
Δημοσιογράφος-Εκδότης
σημ Κ.Κ: Οι παρπάνω προτάσεις παραθέτονται με χιούμορ και μόνο για την ανάποη ελληνικιή ιστορία.
“μέντα IV” Επσιτολή σε φίλο μου δημοσιογράφο που, τότε, είχε αναλάβει υψηλή θέση στην ΕΡΤ. Το όνομά του στη διάθεση του κάθε …μαλάκα
Κώστας Καββαθάς
Ηλιουπόλεως 2-4 & Κασσιώπης, Αθήνα Τ.Κ. 172.37 (Υμηττός)
Τηλ 210.97.92.500, fax 210.97.92.511
e-mail: pilot@technicalpress.gr
Σημ Κ.Κ Επειδή μία ομάδα ανεπάγγελτων κάνει “κριτική” για την ιστορία των 4Τ (και τη δική μου) τους προκαλώ να πουν ποιες ήταν οι… δικές τους πρωτοβουλίες
κ. Γιώργο ………..
Αυστηρά Προσωπικό
Αθήνα 07.06.04
Αγαπητέ Γιώργο,
Με τίτλους παραθέτω τα όσα έκανα από το 1997 μέχρι σήμερα
1997. Οι 4ΤΡΟΧΟΙ οργανώνουν, σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο (Πρύτανης Νίκος Μαρκάτος) το 1ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Καθαρών Αυτοκινήτων. Γίνεται «χαμός» από συμμετοχές. Στους δρόμους της Πολυτεχνειούπολης γίνεται ο πρώτος αγώνας ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Κανείς δε δίνει σημασία, ο Μαρκάτος φεύγει, ο νέος πρύτανης απαξιεί να απαντήσει στις επιστολές μου. Δε γίνεται 2ο.
1998-2002. Οι επιστήμονες και οι ερευνητές που έλαβαν μέρος στο 1ο με «βομβαρδίζουν» με επιστολές και e-mail ζητώντας να πληροφορηθούν γιατί α) δεν επαναλαμβάνεται το Συνέδριο β) η Ελλάδα (που έχει ήλιο 360 μέρες το χρόνο) δεν οργανώνει τον πρώτο αγώνα ηλιακών αυτοκινήτων στην Ευρώπη
2003. Στέλνω επιστολές στη Κα Πρόεδρο, στον κ. Σίμιτσεκ και σε άλλους επιφανείς προτείνοντας, ο αγώνας για τα ηλιακά αυτοκίνητα να γίνει λίγο πριν τους Ολυμπιακούς. Δεν έχουν την ευγένεια ούτε να απαντήσουν αρνητικά. Απλώς με «γράφουν».
Έχοντας «φαει πόρτα» από υπουργούς και πρωθυπουργούς αποφασίζω να δημοσιεύσω στους 4Τ ένα σκληρό editorial αναφέροντας ένα προς ένα τα όσα έχω προτείνει να γίνουν και εκεί (ξανα)γράφω ότι πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα ένας αγώνας ηλιακών αυτοκινήτων που θα λέγεται «ΦΑΕΘΩΝ 2004». Κανείς δεν ανταποκρίνεται εκτός από τον τότε Πρόεδρο της «Πολιτιστικής» Ευγένιο Γιαννακόπουλο. Τον συναντώ και αποφασίζει να το εντάξει στις εκδηλώσεις της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας.
Με τον καλό και παλιό μου φίλο Αντώνη Αγγελίδη, που ήταν υπεύθυνος για το Τμήμα Ποιότητας Ζωής στο γραφείο του Κώστα Σημίτη, πάμε στον ΥΠ.ΑΝ Άκη Τζοχατζόπουλο και μας δίνει 50 εκατομμύρια δραχμές (150.000 ευρώ) που προστίθενται στα όσα είχε αποφασίσει να διαθέσει η Πολιτιστική.
Την ίδια χρονιά και με την ευκαιρία του «Φαέθων» κάνω μία ακόμα πρόταση: κάθε 4 χρόνια να ξεκινούν από την Ολυμπία διθέσια ή και μονοθέσια οχήματα που θα κινούνται με εναλλακτικές πηγές ενέργειας (ηλιακή, ηλεκτρική, υδρογόνο, υγραέρια ή ότι ανακαλύπτουν οι φοιτητές και σπουδαστές των ΑΕΙ και των Τεχνικών Λυκείων του πλανήτη).
Υποβάλλω (ως όφειλα) την ιδέα-πρόταση στον ανώτατο θεσμικό παράγοντα, πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη. Δε παίρνω απάντηση ίσως λόγω προεκλογικής περιόδου, το πιθανότερο επειδή κανείς δεν κατανοεί τη τεράστια σημασία που η διοργάνωση αυτού του αγώνα έχει για την Ελλάδα Ο αγώνας αυτός, γράφω στον πρωθυπουργό, θα καταστήσει τη χώρα κέντρο της έρευνας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και, στην ουσία, θα κάνει πραγματικότητα το όνειρο του αείμνηστου Κωνσταντίνου Καραμανλή για τη μόνιμη τέλεση των Ολυμπιακών στην Ελλάδα.
Πτήση δύο ελλήνων αστροναυτών (αργοναυτών) στο Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) με την ευκαιρία των Ολυμπιακών
Μαζί με τη πρόταση για τον αγώνα Ολυμπία-Πεκίνο και μετά από (ανεπίσημη) συνεννόηση με τους Ρώσους στο Διαστημικό Κέντρο «Γιούρι Γκαγκάριν» κάνω τη πρόταση για αποστολή δύο Ελλήνων Αργοναυτών στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό λίγες μέρες πριν την έναρξη των Ολυμπιακών του 2004! Η ιδέα ήταν να κάνουμε αναμετάδοση της τελετής έναρξης από το Διάστημα και να είμαστε παρόντες στη τελετή λήξης. Οι Ρώσοι δέχονταν να ονομάσουμε τον φορέα-πύραυλο και το Σογιούζ με όποιο όνομα θέλαμε εμείς. Το κόστος της αποστολής θα έφτανε τα 15 εκατομμύρια δολάρια
Οι μήνες περνούν χωρίς απάντηση. 20 μέρες πριν τις εκλογές της 7ης Μαρτίου, η πρότασή μου ανατίθεται σε υπουργούς (Τσοχατζόπουλο και …Λοβέρδο!) οι οποίοι (μάλλον δικαιολογημένα) δεν είχαν το καιρό ή τη διάθεση να ασχοληθούν με ένα τόσο μεγάλο project.
Να σκεφτείς ότι για να μπορούσαμε να επιτύχουμε αυτό το μέγα εγχείρημα θα έπρεπε να έχουμε κάνει τις απαραίτητες συνεννοήσεις, να έχουμε βρει τα 15 εκατ. δολάρια που ζητούσαν οι Ρώσοι, και να είχαμε εξασφαλίσει ότι η Ελλάδα θα κέρδιζε τουλάχιστον τα τριπλάσια από αυτό το εγχείρημα.
2004. Το «ΦΑΕΘΩΝ 2004» διαφημίζεται (πολύ) στο CNN! Η ΝΕΤ, που είναι είναι «μεγάλος χορηγός» λάμπει δια της απουσίας της. Η μόνη αναφορά στο μεγάλο αυτό πολιτιστικό γεγονός γίνεται σε εκπομπή της Ρίκας Βαγιάνη, και σε ένα 5λεπτο που μου διαθέτουν στη πρωινή ζώνη (Λυριτζής-Οικονόμου). Ακόμα η Κα Αλεξάκη κανονίζει να μιλήσω για το Φαέθων στην εκπομπή της ΕΤ1 «Παράθυρο στο Πολιτισμό» που θα παιχτεί τον …Ιούλιο!
Ο αγώνας γίνεται, έρχονται 20 Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία από Ιαπωνία, Αυστραλία, Ιταλία, Ελβετία, ΗΠΑ και Ελλάδα (Πολυτεχνείο Πατρών) και υπογράφεται, από τους προέδρους των Ομοσπονδιών που δραστηριοποιούνται στις εναλλακτικές πηγές ενέργειας, η «Χάρτα της Ολυμπίας» (βλέπε πιο κάτω) που, στην ουσία, στηρίζει την δική μου ιδέα. Κανένα ΜΜΕ (ούτε η ΝΕΤ) δεν κάνει τη παραμικρή αναφορά στο θέμα.
Μετά από παρέμβασή μου η Πρόεδρος της Βουλής αθλοθετεί έπαθλο 15.000 ευρώ για το πρώτο ηλιακό όχημα που θα έχει κατασκευαστεί από έλληνες σπουδαστές. Το έπαθλο κερδίζει το Πολυτεχνείο Πατρών.
Για όλα τα παραπάνω έχω ενημερώσει προφορικά και γραπτά τον Θ.Ρ.
Τι πρέπει να γίνει
1. Να κινητοποιηθεί το Γραφείο του Πρωθυπουργού για τη «Χάρτα της Ολυμπίας». Η ιδέα άρεσε στη ΔΟΕ και έχω πληροφορίες ότι μπορεί να τη πάρει από την Ελλάδα και να τη περιφέρει από πόλη σε πόλη και χώρα σε χώρα. Είναι κρίμα, ή καλύτερα έγκλημα, να αφήσουμε να γίνει κάτι τέτοιο
2. Να βρεθεί (αμέσως) ο φορέας που θα κάνει τον αγώνα κάθε που γίνονται Ολυμπιακοί (Υπουργεία Πολιτισμού, Παιδείας, Έρευνας και Τεχνολογίας, Γραφείο Πρωθυπουργού; Δε ξέρω)
3. Να καθιερωθεί το ΦΑΕΘΩΝ σαν ετήσιος αγώνας σε εθνικό ή και ευρωπαϊκό επίπεδο. Να λαβαίνουν μέρος όλα τα Πολυτεχνεία, Πανεπιστήμια και Τεχνικά Λύκεια της Ελλάδας ή της Ε.Ε. Είναι κρίμα να χάσουμε την ευκαιρία να κάνουμε τη χώρα κέντρο της έρευνας για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
4. Να δούμε πως θα επιτύχουμε να πάμε στον ISS το 2005. Ποτέ άλλοτε η Ελλάδα δεν θα έχει την ευκαιρία να στείλει δύο Αργοναύτες-Μέλη Πληρώματος στο Διάστημα-
Βοήθησε να κάνουμε και τα τρία, τα δύο έστω το …ένα
Με εκτίμηση και ειλικρινή αγάπη
Κώστας Καββαθάς
Πάντα δημοσιογράφος
ΧΑΡΤΑ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΣ
«Ηλιακά Οχήματα και Ολυμπιάδες»
Στην πόλη της Αρχαίας Ολυμπίας, στον τόπο που η Ολυμπιακή φλόγα ανάβει από τις ακτίνες του Ήλιου και ξεκινώντας από εδώ ταξιδεύει σε ολόκληρο τον κόσμο διατρανώνοντας την παγκοσμιότητα του Ολυμπιακού Ιδεώδους
σήμερα, Τρίτη 25 Μαΐου του έτους 2004
συγκεντρώθηκαν οχήματα που κινούνται αποκλειστικά με την ενέργεια του ήλιου. Ήλθαν εδώ από τα πέρατα του κόσμου σε μια συμβολική εκδήλωση θέλησης της ανθρωπότητας, που εκφράζεται κυρίως από τους νέους επιστήμονες, για τη διατήρηση και προστασία του φυσικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο η Ολυμπιακή Ιδέα γεννήθηκε και μπορεί να επιβιώσει.
Η εκδήλωση «Φαέθων 2004», ενταγμένη στα πλαίσια της Πολιτιστικής Ολυμπιάδας 2001-2004, προκάλεσε το παγκόσμιο ενδιαφέρον γιατί για πρώτη φορά Οργανώτρια Χώρα Ολυμπιακών Αγώνων επιχειρεί με ένα τόσο συμβολικό τρόπο να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινότητα για την ανάγκη λήψης μέτρων προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος προκειμένου οι Αγώνες αυτοί να συνεχίσουν να διεξάγονται ανά τους αιώνες με την κλασσική τους μορφή.
Όλοι εμείς που υπογράφουμε το παρόν, προερχόμενοι από τους χώρους της επιστήμης, της έρευνας, της άθλησης, της εκπαίδευσης, της τεχνολογίας και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, εμπνευστές και εργάτες της ιδέας του ηλιακού και κατ’ επέκταση του «καθαρού» οχήματος, συγκεντρωθήκαμε σήμερα στον ιερό τόπο της Αρχαίας Ολυμπίας προκειμένου να υποστηρίξουμε την Ελληνική πρωτοβουλία και να συνενώσουμε τις προσπάθειές μας για την υλοποίησή της. Με τη συνεργασία όλων μας θα επιδιωχθεί η διοργάνωση κάθε τέσσερα χρόνια ενός επικού ταξιδιού με ηλιακά και άλλα «καθαρά» οχήματα από την Αρχαία Ολυμπία στην εκάστοτε διοργανώτρια πόλη των Ολυμπιακών Αγώνων, που θα αποτελεί ένα ισχυρότατο μέσο προβολής των περιβαλλοντικών ανησυχιών για την επιβίωση της ανθρωπότητας. Θα αποτελεί επίσης σημαντική συνεισφορά της διοργανώτριας χώρας στην προσπάθεια προστασίας των πολιτιστικών μνημείων όλης της ανθρωπότητας από τους κινδύνους που εγκυμονεί γι’ αυτά η υποβάθμιση του περιβάλλοντος.
Η διοργάνωση αυτή θα αναδεικνύει τη διασύνδεση τεχνολογίας και πολιτισμού, σε παγκόσμιο επίπεδο, ως μέσου διαιώνισης του Ολυμπιακού Ιδεώδους και γενικότερα των κλασσικών αξιών της ανθρωπότητας.
Dr Γεώργιος Αγερίδης
Prof. Georg Brasseur
Βασίλειος Δεσποτόπουλος
David Fewchuck
Hans Gochermann
Κώστας Καββαθάς
Bruno Moretti
Διονύσιος Νέγκας
Καθηγ. Αθανάσιος Σαφάκας
Brian Scholz
Chris Selwood
Katsutoshi Tamura
Hans Tholstrup
Prof. Andrea Vezzini
Επικυρώθηκε από τον Δήμαρχο Ολυμπίας Γιάννη Σκουλαρίκη
Δεν υπήρχε περίπτωση φίλτατε, να επιτρέψει η Γιάννα να της κλέψει κάποιος τους προβολείς της δημοσιότητας, την ημέρα της τελετής έναρξης.
Γι αυτήν τη μέρα ζούσε! Ησουν “χαμένος” από την αρχή…
Ο δε Σημίτης, δεν νομίζω ότι αντιλαμβανόταν επι της ουσίας τα πολλαπλά οφέλη που θα είχε η χώρα μας, από όσα πρότεινες. Η ωμά πρακτική, “λογιστική” θεώρηση των πραγμάτων που ανέκαθεν τον χαρακτήριζε, εξανέμισε κάθε σου ελπίδα.
Τέλος, τόλμησεσ να απευθυνθείς στον Ρουσόπουλο, στον ενικό. Αυτό και αν ήταν λάθος. Η εξουσία (ειδικά όταν είναι αιφνίδια και αδικαιολόγητη), κάνει τους ανθρώπους μικρούς, ανασφαλείς και δυσκοίλιους.
Δεν πειράζει, τουλάχιστον προσπάθησες. Οσο για τροχιακές πτήσεις, υπάρχει πάντα η ΑΝΛΑ (ΟΚ, ένα αστείο είπαμε…)
Θοδωρή!
απόλυτα εμπιστευτικά…..
δημοσιεύσω ένα σκληρό editorial αναφέροντας ένα προς ένα τα όσα έχω προτείνει να γίνουν και εκεί
για να μάθουν ότι όταν ζητάω να πάω στο ISS θα μου κάνετε τα εισιτήρια…. δηλαδή πιο μάγκες είναι οι άλλοι με τα ΜΜΕ που τους κάνουν τις δουλειές…
anlamak?
Τον αποκάλεσα με το μικρό του γιατί γνωριζόμαστε δεκαετίες από τις εφημερίδες που εργαστήκαμε.
Και μία σημείωση: Αν η πρόταση γινόταν αποδεκτή δεν περίμενα να είμαι αναγκαστικά …εγώ στη θέση του Έλληνα κοσμοναύτη! Θα μπορούσε να είναι όποιος είχε τις ικανότητες (ένας χειριστής της Π.Α π.χ.)
Προφανώς αγαπητέ, θα επέλεγαν κάποιον χειριστή της Π.Α., του οποίου η φυσική κατάσταση θα του επέτρεπε να ανταπεξέλθει σε μία τέτοια δοκιμασία αλλά και για λόγους ευρύτερης “πολιτικής ορθότητας”. Εσύ τους άνοιξες την πόρτα για κάτι υπέροχο και εισέπραξες όμως την … εκκωφαντική τους σιωπή.
Οσον αφορά στον Κο Ρ., για μία άλλη φορά επαληθεύτηκε, ότι η εξουσία οδηγεί ορισμένους ανθρώπους να ξεχνούν το παρελθόν τους κι έτσι, να υποθηκεύουν το μέλλον τους. Εξ’ ου και το πλήρες, απόλυτο “γράψιμο”. Θα σου εξιστορήσω ανάλογη εμπειρία με τον Κο Ρ., από κοντά (όταν θα είμαστε πάνω από τις κορδέλες, ώστε να μην ενοχλήσω τους περιοίκους με τις βρισιές μου).
Υ.Γ.: Ο Kasper εννοεί ότι έγραψε, ή κάνει (κρύα)πλάκα?
Η επιστολή αφορούσε τον Υπουργό Ρουσόπουλο και όχι τον φίλο σας Θοδωρή.
Το να χρησιμοποείται η φιλία και η γνωριμία με κάποιον υπουργό για να γίνει αποδεκτό ένα αίτημά (όποιο και αν είναι αυτό το αίτημα) είναι σωστό;
Kasper ναι είναι σωστό να χρησιμοποιείς τις προσωπικές γνωριμίες με υπουργούς εαν φυσικά πρόκειται να βγει κάτι καλό από αυτό. Γιατί να μην είναι σωστό;
Ρε (το θυμασαι το ρε),ρε Kasper τελικα δεν εισαι φαντασμα.Εισαι αληθινος τρομπας.Ξερεις πως αλλιως τον λενε τον τρομπα ετσι.Ψωλοκοπανα τον λενε.Θες κι αλλιως?
Είσαι πολύ λίγος για να ασχοληθώ μαζί σου…
Κι εσυ πολυ ασχημος.Θες κι αλλο?
Είναι πραγματικά απίστευτο αλλά ίσως να είναι και χαρακτηριστικό των ανθρώπων που αυοικανοποιούν τον εγωισμό τους θεωρόντας ευατούς “”έξυπνους και υποψιασμένους”””, ”’προοδευτικούς””, “””δημοκράτες”””. Διαφωνούν με τις θέσεις και τα επιχειρήματα κάποιου άλλου (όχι μόνο αποδεκτό 100% αλλά ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχουν οι διαφωνίες και τα αντίθετα επιχειρήματα) χρησιμοποιόντας (συνήθως) απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς (ακόμη και αυτό αποδεκτό αρκεί να μπαίνει στο κόπο κάποιος να παραθέτει επιχειρήματα επί των απόψεων του κρινόμενου φυσικά). Το βασικό χαρακτηριτστικό των αναγνωστών αυτών είναι ότι σχεδόν πάντα κρίνουν κείμενα ακόμη και πολλών σελίδων
σε δύο ή τρεις γραμμές ενώ ταυτόχρονα πολλές φορές δείχνουν να μην έχουν ούτε καν διαβάσει το κείμενο!!!! Δηλαδή ρε μεγάλε εσένα σ’ενόχλησε η προσφώνηση του ΚΚ προς τον Ρουσόπουλο???? Είμαστε σοβαροί????? Τελικά ΚΚ, δεν χρειάζεται να πάμε μακριά… Ζουν ανάμεσά μας …. Δέκα τέτοια σαίνια να υπαρχουν Γραμματείς σε Υπουργεία όχι Διαστημικό Σταθμό δεν θα πάμε αλλά να ευχαριστούμε τον Υψιστο που η χωρα δεν ζει στην εποχή του Σιδήρου (όχι ακόμα τουλάχιστον)!!! ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Ο πνευματικός αυνανισμός βλάπτει σοβαρά το κέντρο σκέψης του εγκεφάλου!!!!
Και ποιος είσαι εσύ που κρίνεις τους πάντες;
Διακρίνω μια εμπάθεια προς εμένα που αγγίζει τα όρια του γραφικού.
Διάβασες πριν τους χαρακτηρισμούς προς εμένα από τον coyoteracing; Αναφέρθηκα ποτέ εγώ έτσι για κάποιον εδώ;
Έχεις την ψευδαίσθηση ότι ανήκεις σε μια ιδιαίτερη κατηγορία ανθρώπων που μπορούν θεωρούν όσους διαφωνούν μαζί τους χαζους, μίζερους και κακούς.
Θεωρώ τον εαυτό μου δημοκράτη και προοδευτικό και υποψιασμένο και δεν θα δώσω και λογαριασμό σε κανέναν με φασίζουσα λογική.
Τα επιχειρήματα δεν εκφράζονται με ποσότητα και κατεβατά λεκτικών ακροβατισμών μπορούν να περιέχονται σε δυο γραμμές για αυτούς που μπορούν να διαβάσουν πίσω από τις λέξεις.
Ο πνευματικός αυνανισμός πηγαίνει πάντα μαζί με τη φασίζουσα νοοτροπία και σκέψη (και έχεις μπόλικη από αυτή).
Ζητω σε ολους συγγνωμη για τους χαρακτηρισμους, οχι ειδικα σε εναν,σε ολους γιατι ριχνω το επιπεδο.
Αριστεροι-δεξιοι -εμπαθεις -φασιζουσες νοοτροπιες-δημοκρατικοι-υποψιασμενοι και αλλα ζωντανα δεν υπαρχουν εδω.
Υπαρχει πανω απ’ολα η εκτιμηση που δειχνουμε ολοι στο προσωπο του Κωστα Καββαθα για τοσους και τοσους λογους.Εκτος απο εναν που κατ’επαναληψην ειναι φιλερις και ειρων με τον Αρχηγο.
Εγω ουτε εγγονακια εχω να παω βολτα,ουτε πιστευω στο διαλογο.Διορθωσου να τελειωνουμε.Το che kavvathara ως ειρωνια και το FUCK YOU ως βρισια δεν ηταν δικα μου,φαντασμαγορικη KASPERIANH ορχιδεα.
Ξανα συγγνωμη ομως το θεμα δεν ειναι προσωπικο.Δεν βρισκω λογο υπαρξης του ιστολογιου αν δεν δινει τον τονο ο Καββαθας και υπαρχουν καποιοι που κανουν αντιλογο στον Αντιλογο.Διαφωνιες παντα υπηρξαν αλλα κανεις δεν υπηρξε αναιδης οπως εσυ απεναντι στον Πιλοτο.
Κατσε εσυ φευγω εγω.Με χαλαει κι ο ενας στραβος.Eκτος κι αν με ζητησεις και συ συγγνωμη που με ειπες “λιγο”.
Κωστα,πιστος σαν σκυλος.Εννοειται πως απο αυριο κυκλοφορω με το σωστο Τ shirt.
Με ότι θα γράψω δεν θέλω με κανένα τρόπο να δικαιολογήσω τη κρατική αδιαφορία ή ακόμα και ανοησία όμως το ερώτημα υπάρχει.
Μετά από όλες αυτές τις προσπάθειες αναρωτιέμαι εάν τελικά δεν αρκούν οι καλές προθέσεις του κύριου Καββαθά ή όποιου άλλου.
Μήπως, χωρίς αυτό να είναι και ότι καλύτερο, θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε ένα κάλυμμα επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων για να περάσουν οι καλές ιδέες;
Έχοντας μια εμπειρία από χώρους πωλήσεων πολλές φορές απορούσα για το πως είναι δυνατόν ένας άνθρωπος να κάνει τόσο ανόητες επιλογές αγορών, όσο και αν προσπαθούσα με απόλυτα λογικά επιχειρήματα να του το εξηγήσω, ή σε άλλες περιπτώσεις να μην μπορεί με τίποτα να καταλάβει για το καλό μιας αγοράς ,ακόμα και μετά από παράθεση όλων των πλεονεκτημάτων τεχνικών και οικονομικών. Έχω παράδειγμα ανθρώπου που τον έχουν ξεγελάσει σχετικά με μια αγορά του. Του εξηγώ πολύ αναλυτικά ΟΛΗ την αλήθεια. Προς στιγμή δείχνει να το καταλαβαίνει και την άλλη μέρα μου λέει ότι θα μείνει στην αγορά που έκανε!!!!
Για να σας εξηγήσω ήταν σαν να θέλει κάποιος να αγοράσει ένα μικρό φορτηγό για τα εμπορεύματα του και ο πωλητής να τον πείθει να πάρει ένα…. πατίνι. Να του εξηγώ ότι με το πατίνι δεν μπορείς να μεταφέρεις εμπορεύματα και αυτός να λέει ότι μπορείς.
Έτσι λοιπόν πήρα ένα καλό μάθημα. Το 99,9% των ανθρώπων λέει ότι αν κάτι είναι καλό θα το καταλάβει. Ίσως και να το καταλαβαίνει αλλά ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ για αυτό αν δεν κατορθώσουμε να συνδέσουμε αυτό το καλό με ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΦΕΛΗ υλικά ή και ηθικά. Φυσικά δεν αποτελούν εξαίρεση οι πολιτικοί άνδρες και γενικά όσοι ασκούν εξουσία.
Το υπόλοιπο 0,1% το οποίο αναγνωρίζει το καλό και το υπηρετεί με ανιδιοτέλεια είναι είτε άγιοι είτε ήρωες.
Συνοψίζω λέγοντας ότι ακόμα και οι καλύτερες ιδέες με τις καλύτερες προθέσεις πρέπει να ” πουληθούν” καλά για να γίνουν αποδεκτές.
ISS: Ωραία θέα!
We have checked the telemetry from the Space Station and have calculated its approximate position. Using that information, this web site has looked through an extensive catalog of NASA handheld orbital photography and has returned the following images. If you would like to refresh the station’s current position please click here
Ολίγη καθυστέρηση στην ανανέωση δεν βλάπτει τουναντίον βοηθάει τη μετάβαση στην επόμενη διαστημική εικόνα!
Τζίζας! Οποία παρατηρητικότητα…
http://www.medlook.net/article.asp?item_id=2571
Κύριοι, με όλο το σεβασμό, επιτρέψτε μου τα παρακάτω:
Στο παρών ιστολόγιο, ο φίλτατος Κος Κ.Κ. μας τιμά με το να μας φιλοξενεί, να μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις του και αντίστοιχα όσοι συμμετέχουν σε αυτό, τον τιμούν με το να τις διαβάζουν και να γράφουν τις δικές τους. Το ότι πολλοί από εμάς επιλέγουμε να είμαστε ανώνυμοι, δεν σημαίνει ότι αυτόματα αποκτούμε το δικαίωμα να συμπεριφερόμαστε με αγένεια, ειρωνικά ή απαξιωτικά προς αυτόν, ή και οποιονδήποτε άλλον συμμετέχοντα.
Το ιστολόγιο αυτό δεν αποτελεί χώρο λατρείας ή Θεοποίησης του Κ.Κ., όμως κάθε ένας που αναλαμβάνει την ευθύνη να γράψει σε αυτό, οφείλει να δείχνει το δέοντα σεβασμό προς αυτόν, το έργο και την ιστορία του και αν διαφωνεί κάπου, να το εκφράζει με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ. Ας μην ξεχνάμε, ότι όλοι μας, είμαστε φιλοξενούμενοι εδώ και οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε ανάλογα (αλήθεια, όταν πάμε σε «ξένο σπίτι», φτύνουμε κάτω, προσβάλουμε τον άνθρωπο που μας δέχεται, ειρωνευόμαστε τις απόψεις του?). Εκτός και αν η ανωνυμία μας βγάζει τα άσχημα κομμάτια του χαρακτήρα μας, κάτι σαφώς θλιβερό…
Τονίζω ότι δεν αποτελώ δικηγόρο κανενός, δεν έχω πρόθεση να προσβάλλω κανέναν αλλά αντίστοιχα διατηρώ το δικαίωμα να περιμένω από κάθε έναν μας, να μην συμπεριφέρεται ως απολίτιστος οδηγός, που βρίζεται με τους γύρω του για την προτεραιότητα.
Και για την ευθύνη των λόγων μου,
Χρήστος Γρυπαίος
100% σωστός!!! Συμφωνώ απόλυτα.
ελλαδα σε ολο της το μεγαλειο!
υπαρχει ενας δημοσιογραφος που του αρεσει να κανει “τσαρκες” με μαχητικα αεροσκαφη…
εξυπηρετει και συμφεροντα βεβαια εκτος απο τα “γουστα”, οπως ο ιδιος -αφελως- αναφερει στις παραπανω επιστολες.
οσο δεν εχοχλει κανεναν με αυτα τα “χομπι” (τα οποια δεν εχουν καμια χρησιμοτητα για το κοινο για το οποιο υποτιθεται οτι γραφει, πληροφορει και κοπτεται), τον αφηνουν να “παιζει”…
σιγα σιγα ομως και αφου κατακτησαμε τους ουρανους θελουμε να κατακτησουμε και το διαστημα…
και καλειται λοιπον καποιος να πληρωσει το εισητηριο του “δημοσιογραφου” ωστε να επιτελεσει το υψιστο εργο του, οχι πια απο θαλασσης, ξηρας, αερος, αλλα απο το διαστημα!
πραγματικα τα παραπανω ξεπερνουν κατα πολυ τα ορια του γραφικου… χαρακτηρισμος που εχει αποδοθει σε τετοια φαινομενα εδω και πολλα πολλα χρονια…
τι χρησιμοτητα εχουν ολα αυτα? για τον αναγνωστη εννοω.
τι χρησιμοτητα ειχαν οι πτησεις με τα μιραζ και τα F16 πλεον των συμφεροντων που αποκαλυψε ο ιδιος ο δημοσιογραφος, για τον απλο αναγνωστη που διαβαζει?
εκτος απο τα ομολογουμενως εξαιρετικα γεματα γλαφυροτητα γραπτα του?
και οσο αυτα γινονται “τζαμπα” κανενα προβλημα. ας πουμε…
ενας γραφικος εκπληρωνει τη ματαιοδοξια του…
αλλα γιατι θα επρεπε να πληρωθει ενα εξωπραγματικο ποσο ωστε να παει να περιγραψει ο κ.κ. ενα γεγονος που γινοταν στη γη?
και μονο ως ιδεα, φαινεται εντελως μπαρουφα.
οι επιστολες αυτες (που ειναι καρμπον, δεν εγινε ουτε ενας ελαχιστος κοπος να ξαναγραφτουν οταν στελνονταν σε αλλους παραληπτες), ειναι παιδαριωδεις οταν αποστελονται σε πρωθυπουργους και υπουργους…
οχι φυσικα για τον ενικο, αλλα για την παντελη απουσια λογικων επιχειρηματων. τον πρακτικο “λογο” δηλαδη να γινουν, ολα αυτα.
εκτος απο “εφε” αναλογου επιπεδου με τα “μοντελακια” της γιαννας, αλλα με αλλο περιεχομενο, δεν βλεπω κανενα σοβαρο λογο. και ακομα και αν υπηρχε δεν εχει διατυπωθει απο τον αιτουντα.
ετσι βρισκω απολυτα φυσιολογικη την καταληξη αυτων των προχειρογραμμενων επιστολων.
ο καλαθος ηταν το μονο που τους αρμοζε… πραγμα που εγινε δυστυχως για το συγγραφεα τους…
επιστολες καρμπον σε πρωθυπουργους… το ειδαμε κι αυτο…
ειμαι βεβαιος οτι αν ο κυριος καββαθας ελαμβανε παρομοιου τυπου επιστολη θα της επεφυλλασε και ο ιδιος παρομοια τυχη…
Παρά την “γραφικότητα” που, όπως λέτε, με διακρίνει πιστεύω ότι, η ζωή, το έργο και η όποια εμπιστοσύνη δείχνουν στη δουλειά μου οι εκατοντάδες χιλιάδες αναγνώστες, απαντούν σε κάθε ένα από τα “επιχειρήματα” σας.
Ποσα εχασαν μωρε απο αυτη την προσφυγη στο ΣτΕ για το αεροδρομιο.Να τους τα δωσω εγω Κωστα αν βρισκεσαι σε στενοτητα,να μας αφησουν στη γραφικοτητα μας να ησυχασουμε.ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Και συ επρεπε να την κανεις την προσφυγη δεν κρατιοσουνα.Εχε χαρη που τωρα τελευταια παλευα με φαντασματα και εξουθενωθηκα, ο δον Κιχωτης.Ή μηπως να του πω την μοιρα του, του Τειρεσια.
Στιχοι: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Μουσική: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Πρώτη εκτέλεση: Σωκράτης Μάλαμας
Άλλες ερμηνείες: Θανάσης Παπακωνσταντίνου
Ξυπνάς και του καθρέφτη τη λίμνη αναταράζεις
ζαρκάδια ξαφνιασμένα θα πεταχτούν
θα φύγουν για τα δάση κι από το είδωλό σου
θα λείπουνε τα μάτια και η φωτιά
Θα ψάξεις τους δικούς σου τυφλός και τρομαγμένος
Ήρθε ο καιρός να μάθεις ποιοι σ’ αγαπούν
μα η πόλη είν’ άδεια κι ο μάντης Τειρεσίας
θ’ αφήσει τον χρησμό του στην ξένη γη, σε ξένη γη
Τυφλός είναι κι εκείνος που κάνει ότι δεν ξέρει
πως πίνει απ’ το πηγάδι το σκοτεινό
που ότι τον κατατρώει ανάγκη το ‘χει κάνει
ή στην αυλή το κρύβει να ξεχαστεί
Την ώρα αυτή στον κάμπο, ομίχλη κατεβαίνει
τα σκιάχτρα, τα κουρέλια θα φοβηθεί
τρέξε να ψηλαφήσεις την πλάση, ακριβέ μου
το μπράτσο της απλώνει να κρατηθείς, να κρατηθείς
Ποσα θετε να πατε στο καλο οι φυτεμενοι εγκαθετοι?Για ηλιθιους μας περνατε?Μια καλη κουβεντα λεμε μεταξυ μας ετσι για το καλο.Ασε μας να το χαρουμε γαμω την τυφλα σου για μαντης.
οι δεκαδες χιλιαδες (και οχι εκατονταδες, καλο ειναι να ακριβολογουμε, η μεση κυκλοφορια σας -τις καλες εποχες, οχι σημερα βεβαια- δεν πιστευω οτι πλησιασε καν εξαψηφιο νουμερο) αναγνωστες καλα εκαναν και σας επελεξαν, μπραβο τους και μπραβο και σε σας για την προσπαθεια.
υπαρχουν ομως και καποια εκατομυρια, τα οποια οχι μονο δεν σας εμπιστευθηκαν, αλλα δεν σας ξερουν καν.
οντως λοιπον πιστευω οτι αν κοιταξετε το δασος και οχι μερικα δεντρα, θα αντιληφθειτε για ποιο λογο τα φιλοδοξα σχεδια για ιδρυματα, αιολικα παρκα, πιστες, δρομους, χρηματιστήρια, ομιλους, διαστημοπλοια κλπ, εμειναν τα περισσοτερα στα χαρτια και, με ποιο τροπο ο κοσμος απαντησε… στα δικα σας επιχειρηματα.
προσωπικα δεν παρεθεσα καποιο επιχειρημα ωστε να επιστρατευσετε το προσφιλες σας οπλο της ειρωνικης απαξιωσης, απλα σχολιασα αυτα που γραψατε εσεις ο ιδιος.
σαν απλος ανθρωπος, μη γνωριζοντας προσωπα ή καταστασεις, τα οποια θα εκαναν την προσεγγιση μου να βαρυνει υπερ της μιας ή της αλλης αποψης.
πιστευω γι αυτο το σκοπο δημιουργησατε αυτο το χωρο και κανατε τον κοπο να παραθεσετε τα παραπανω γραφομενα.
αν δεν επιθυμειτε τον αρνητικο σχολιασμο για τα πεπραγμενα σας (τον οποιο αν ειχατε σοβαρους και ειλικρινεις ανθρωπους διπλα σας να σας τον προσφερουν κατα καιρους να ειστε βεβαιος οτι θα γλιτωνατε απο πολλες κακοτοπιες), μπορειτε να αφαιρεσετε αυτη τη δυνατοτητα απο τον αναγνωστη, και να επιστρεψετε στην προσφιλη -τα τελευταια 40 χρονια- τακτικη σας… το μονολογο.
κανατε πολλα και μεγαλα λαθη αγαπητε φιλε στην απο ολες τις αποψεις αξιοθαυμαστη -χωρις αμφιβολια- διαδρομη σας και, ενα απο αυτα ηταν ο τροπος γραφης των παραπανω επιστολων (που ειναι και το θεμα μας).
αν ειχατε χειριστει αυτα τα θεματα περισσοτερο σοβαρα οπως αρμοζει σε προτασεις προς πρωθυπουργους και υπουργεια, και οχι εντελως προχειρα λες και ζητουσατε ποδηλατο απο τον Αη Βασιλη, ισως, λεω ισως, να ειχατε μια πιθανοτητα…
μια πιθανοτητα το ονειρο σας να πληρωσει ο απλος φορολογουμενος. αλλωστε τοσους εχει πληρωσει αυτος ο λαος (που δεν χανετε ευκαιρια να προσβαλετε και να απαξιωνετε), εσεις τουλαχιστον ισως το αξιζατε περισσοτερο απο αλλους.
η δικη σας προχειροτητα ομως (ή των συνεργατων σας, για να μην πω ανικανοτητα ή οκνηρία) να παρουσιασετε μια αρτια, μελετημενη και στοιχειοθετημενη προταση οδηγησε τους παραληπτες να μην σας παρουν στα σοβαρα.
η αποψη μου ειναι λοιπον οτι η ευθυνη της μη πραγματοποιησης των παραπανω βαρυνει εσας κατα πρωτο και ισως αποκλειστικο λογο και οχι τους απανταχου “μανδαρινους”, οι οποιοι μπορει να βαρυνονται για πολλα και διαφορα, αλλα οχι γι αυτα που τους προσαπτετε!
ειναι βεβαιο οτι για τα “δεινα” μας δεν φταινε παντα οι “αλλοι”, μα καμια φορα κι “εμεις”.
ενα ταξιδι 45 εκατομμυριων, στελνοντας μονο μια επιστολη, οχι δεν μπορει να το εξασφαλισεις ακομα κι αν λεγεσαι καββαθας.
και οχι στη “τζουτζια”, ουτε στη χωρα των θαυματων!
ειναι εντυπωσιακο και μονο το οτι πιστεψατε το αντιθετο.
με εκτιμηση και παντα φιλικα!
Ένα τελευταίο…
Την ίδια πρόταση για την αποστολή δύο Ελλήνων Αργοναυτών στον ISS για τους Ολυμπιακούς του 04 είχε κάνει ο Ρώσος κοσμοναύτης στον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλο. Είπαμε να κάνουμε ακόμα μία -δημοσιογραφική- προσπάθεια.
Ζητάω ταπεινά συγγνώμη για τον τρόπο που χειρίστηκα το θέμα. Στην επόμενη μου ζωή δεν θα κάνω τίποτα χωρίς να συμβουλευτώ ειδικούς στην επικοινωνία. Ούτε καν τον αγώνα ΦΑΕΘΩΝ για τα ηλιακά οχήματα . Ακόμα θα ζητήσω απ’ την εταιρία δημοσκοπήσεων Bari Focus να κατεβάσει τα νούμερα και τα ποσοστά αναγνωσιμότητας όλων των περιοδικών μας στα επίπεδα που προτείνετε…