Επειδή αρκετοί εξακολουθείτε να ενδιαφέρεστε. Τη Πέμπτη είχαμε “διοικητικό συμβούλιο” στις Τεχνικές Εκδόσεις, της εταιρίας που δημιούργησα το 1970 με την Σ.Κ και την πλειοψηφία της οποίας απώλεσα το 2006 (οι Εκδόσεις Λυμπέρη καέχουν το 33,33%, εμείς τον 32, κάτι και το υπόλοιπο ανήκει στο κοινό και 1-2 ιδιωτικές τράπεζες στην Ελβετία ή στη Γη του πυρός δεν είμαι βέβαιος
Δύο ήταν τα θέματα α. η αλλαγή του Διευθύνοντος Συμβούλου β. η παραίτηση μου απ’ τη θέση του εκτελεστικού μέλος του ΔΣ (παραμένω μη εκτελεστικός …Πρόεδρος!).
Οι αποφάσεις λήφθηκαν κατά πλειοψηφία πράγμα που σημαίνει ότι, η δική μου/μας θέση στις νέες Τεχνικές Εκδόσεις είναι “θα σας δω/δούμε στο πλοίο”
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ Αυγούστου κυκλοφόρησαν με εξώφυλλο “μερσεντέ” και τίτλο “Ένα αστέρι γεννιέται” και, η ιστορία, το χιούμορ και οι δυνάμεις που (ακόμα) διαθέτω με υποχρεώνουν να δηλώσω πως δεν είχα να κάνω τίποτα μ’ αυτό! Απλώς είναι ακόμα ένα σημείο των καιρών, του πως αλλάζουν οι άνθρωποι και τα πράγματα και πως, η ιστορία ΔΕΝ επαναλαμβάνεται
Τι θα γίνει απ’ εδώ και εμπρός; Παρά τις όποιες ικανότητες διαθέτω ως Μάντης Κάλχας α. δεν ξέρω β. δεν με ενδιαφέρει.
Η μοναδική περίπτωση (να ενδιαφερθώ) και, με τις όποιες δυνάμεις μου έχουν απομείνει ν’ αλλάξω τα περιοδικά και τα τελευταία μου δημοσιογραφικά και εκδοτικά χρόνια είναι, αν αναλάβω ΕΝ ΛΕΥΚΩ τη διοίκηση ώστε να κάνω τις αλλαγές που απαιτούνται για τη νέα εποχή
Η πλειοψηφία και οι βοηθοί της θα συσκεφθεί (με τους εαυτούς τους) και, το ετερόκλητο πλήθος θα …απαντήσουν στο τέλος του μήνα
29 Comments
Κουράγιο Δάσκαλε, νά ‘σαι γερός ν’ αντέχεις.
Σ’ αγαπάμε και είμαστε δίπλα σου!
(Ένας απ’ τα “παιδιά” σου!)
Δάσκαλε.
Οι 4Τ ανήκουν σε εσένα που τους δημιούργησες και σε εμάς που μεγαλώσαμε μαζί τους. Εύχομαι να επανέλθουν στον πραγματικό τους δρόμο και να λειτουργήσουν ξανά ως φάρος για όλους μας.
Να είσαι πάντα καλά και εμείς θα είμαστε δίπλα σου για ‘οτι χρειασθείς
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΝ ανήκουν σε μένα -εδώ και πολλά χρόνια…
Φίλε μου Κώστα(θεωρώ ότι μπορώ να σε αποκαλώ έτσι διότι αν και έχουμε συναντηθεί λίγες φορές, ύστερα όμως από το 1973 που γνώρισα και μεγάλωσα με τους 4Τ και εσένα που γνώρισα από κοντά μέσα στους αγώνες έχω το δικαίωμα αυτό) από την στιγμή που αυτές οι “καλές” εκδόσεις Λυμπερη κατέχουν το μεγαλύτερο ποσοστό των 4Τ τι ψάχνουμε να βρούμε. Αναρωτιέμαι αν ο ιδιοκτήτης του πλειοψηφικού πακέτου(τυχαίνει να τον γνωρίζω πάρα πολύ καλά από το 1982 όταν ακόμα ήταν στο ξεκίνημα της “ανόδου του” άσχετα άν έχει τώρα επιλεκτική μνήμη) σημαίνει κάτι συναισθηματικά το περιοδικό παρά μόνο ένα ακόμα έντυπο μέσα στα υπόλοιπα που απλά φέρνει ή έφερνε κέρδη στον όμιλο. Αγάντα Κωστή και ψηλά το κεφάλι, δεν πρόκειται να υπάρξει δεύτερος Κ.Κ.
Οι ευθύνες είναι 100% δικές μου. Εγώ έκανα τα λάθη ή, καλύτερα: στη ζωή μου έκανα, ας πούμε, 10 πράγματα. Οκτώ σωστά και 2 λάθη. Τα δύο λάθη ήταν καθοριστικά για την πορεία της ετταιρίας
ΦαδερΓιονταΚαβ, εχεις περασει απο τις ΣΥΜΠΛΗΓΑΔΕΣ ΠΕΤΡΕΣ και ενα “κομματι” σου εχει μεινει ΠΙΣΩ…
Τωρα -περρισοτερο απο ποτε- εχει ερθει νομιζω η στιγμη να ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙΣ τη συγγραφη του ΒΙΒΛΙΟΥ.
Θα λειτουργησει “ιαματικα”, για…ολες τις προσωπικοτητες σου ( με εξαιρεση ισως την αντιδραστικη εκ φυσεως, του…Mc Leod…
Restart λοιπον η μηπως καλυτερα RELOAD?…
Γράφω με κόπο αλλά προχωρώ!
Αυτο το 10-2 θα ζήλευαν πολλοι με “εξεκιουτιβ ΜΒΑ”, μαρκετιερς κτλ κτλ. Μόνο όποιος δεν δουλεύει δεν κάνει λάθη δάσκαλε! Μετα απο 12 χρόνια με τους 4Τ (και αφου ηρέμησα για το ματ ανθρακί του Αστεριού) λεω να κατέβω στην επόμενη στάση. Δύσκολη απόφαση αλλα η σύγκριση με τους “παλιούς” 4Τ πονάει.
Όποιος δεν έχει κάνει λάθη στην ζωή του να βγει να μας το πει….
Ξέρετε τι σκέπτομαι; Ότι επειδή λίγοι παλιοί, καλοί αναγνώστες και σχεδόν φίλοι γράφουν κάποια καλά πράγματα όλοι νομίζουμε ότι, η Ελλάδα διαβάζει αυτό το ιστολόγιο! Δυστυχώς κάθε άλλο παρά έτσι είναι. Κάπου 1500-2000 επισκέψεις την ημέρα έχει πολύ μακρυά απ’ τη ζούγκλα και τον σκάι…
Μόνοι μας είμαστε
Καλλίτερα λίγοι και καλοί παρά χιλιάδες και κάφροι σαν τους
πολλούς.
Λίγοι καλοί,
κι αυτοί μοιραίοι…,
που λέει κι ο ποιητής.
Όμως-κατ’ εμέ-,είμαστε μιά σπουδαία ομάδα,
μικρή “κοινωνία” ίσως, που μπορούμε να κάνουμε θαύματα!
Κρίμα δάσκαλε που δεν έχεις τη δύναμη καί το κουράγιο
να μας οργανώσεις.
‘Η μήπως όχι;
Δεν είναι θέμα δύναμης και κουράγιου. Τα τελευταία 6 χρόνια πέρασα (και ακόμα περνάω) μέσα από μία “κόλαση” που α. δεν άξιζα β. δεν περίμενα ότι θα συμβεί σε μένα. Ακόμα με κυνηγάνε για τα χρέη που δημιούργησαν τα αστέρια που που διοικούσαν το γνωστό λιθογραφείο που μου κατέστρεψε τη ζωή. Κάθε λίγο και λιγάκι είμαι σε κάποιο δικαστήριο για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Η υπόθεση με έχει διαλύσει και για άλλους λόγους. Τα όποια χρήματα που πήρα πουλώντας την εταιρία μου τελειώνουν και πρέπει, σε αυτή την ηλικία, να βρω κάποια εργασία. Πως να οργανώσω κάποιον όταν, μετά απ’ όσα έκανα (και πλήρωσα σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές), στη ζωή κινδυνεύω να περάσω την υπόλοιπη (λίγη) ζωή σε κάποιο …ίδρυμα;
Δες πιο πάνω…
Εύχομαι ότι το καλύτερο αγαπητέ φίλε!!!!
Αρχηγε,
μπορει οι 4Τ να μην ειναι πια υπο την δικη σου στεγ(π)η, παντα εμεις θα σε παρακολουθουμε οπως και να μας εμφανιζεσαι
και δυστυχως το μελλον εγινε οπως το προεβλεψες. για την Ψωροκωσταινα μιλαω, δυστυχως.
Δάσκαλε όπου και αν γράφεις θα είμαι δίπλα σου. Ελπίζω όμως να αναλαβεις πάλι τους 4 τροχούς γιατί εκεί είναι ο χώρος που μεγαλουργεις.
Και το “ΠΤΗΣΗ & Διάστημα”;
Συναναναγνωστες μην ψαχνεστε.Το πνευμα των 4τροχων ζει στην “Πτηση και Διαστημα”.Οσα μας διδαξε ο Κ.Κ ,οτι μαθαμε να σεβομαστε να τιμουμε κι’αν χρειαστει να “πολεμησουμε και να πεσουμε”γι”αυτα,συνανταμε καθε μηνα στο περιοδικο που μεγαλωσαμε μαζι του.Ας ειναι καλα ο Φαιδων και οι συνεργατες του.Σιγουρα οι 4τροχοι δεν ειναι αυτοι που ηταν την δεκαετια του 80′ η του 90′ αλλα σαμπως εμεις οι συνταξιδιωτες του Κωστα Καβ. ειμαστε οι ιδιοι? Θα αγαπαμε και θα υποστηριζουμε τα περιοδικα μας,ακομα και σ’αυτους τους δυσκολους καιρους,γιατι απλα ειναι κοματια του ιδιου μας του εαυτου. Γιαννης Τσιπος
Είναι ή πρώτη φορά από εκείνον τόν Οκτώβρη, πού δέν αγόρασα 4Τ.. Κ.Κ, δέν μπορείς νά φανταστείς πόσο πικρό είναι.. Ναί, οί Τροχοί εδώ καί χρόνια δέν ήταν οί Τροχοί πού ξέραμε.. Ναί, οί Τροχοί εδώ καί χρόνια δέν είχαν τό πνεύμα τού Κ.Κ.. Ναί, οί τροχοί εδώ καί χρόνια δέν μπορούν νά ”δείξουν” δρόμους στούς νεώτερους, έχουν πάψει πιά νά είναι ”ιδέα”, καί γράφουν απλά ”γιά αυτοκίνητα”.. Άντε, καί κανένα ταξιδιωτικό, καί κάποια παρουσίαση νέου μοντέλου καί τελειώσαμε.. Ακόμη καί ή περιγραφή τών αγώνων είναι…απερίγραπτη.. Όμως.. ΔΕΝ είναι μόνο αυτά πού τούς κάνουν πιά ”ακόμη ένα περιοδικό γιά αυτοκίνητα”.. Τό καθοριστικό γιά μένα είναι ή έλλειψη τού ”πνεύματος” τού Κ.Κ.. Είναι αυτή ή ”λόξα” πού λείπει, ή βροχή ιδεών, ή πρωτοπορεία στό κάθε τι, ό τρόπος γραφής, είναι πολλά γαμώτο, καί θά κουράσω.. Παρ’όλα αυτά, τούς αγόραζα φανατικά.. Ρομαντικά μήπως ;.. Μήπως γέρασα πολύ καί είμαι εκτός εποχής;.. Θά μού πείς, άμα έχεις Καββαθά στό ιστολόγιο, έχεις όλα τά τεύχη τών Τροχών μαζί.. Κ.Κ, μείνε στήν ”μοναδική περίπτωση” τού νά αναλάβεις ”ΕΝ ΛΕΥΚΩ”, καί πές μας.. Νά’σαι σίγουρος πώς είμαστε εδώ..
Προ’ι’δρυτικός
Όλοι “γεράσαμε” και εγώ αποκλείεται να τελειώσω τη ζωή μου γράφοντας για τα νέα …Skoda ake SEAT aka VW aka Merkel
Ίσως να βοηθούσε εάν μπορούσε η εταιρία να αποδωθεί σε κάποιον άξιο συνεχιστή. Δεν ξέρω ποιος/α μπορεί να είναι αλλά σίγουρα κάπου θα υπάρχει
Κ.Κ. is “dead”…
Κ.Κ.NEVER DIES.. Κουφάλες νεκροθάφτες.. Καλόν μήνα.. Σέ όλους..
Ως ψηφιακό ον ποτέ!
Απορώ, πως από “Μαχητής”(στοιχεία διαθέσιμα στον
Άρχοντα του ιστολογίου), έγινα ξαφνικά “Ανώνυμος “..
αυτα ΕΠΡΕΠΕ να ναι θεματα της αριστοκρατιας και οχι της -πλειοψηφιας-λαοκρατιας
Το τέλος του μήνα ήρθε. Υπάρχουν νέα?
Ακόμα όχι. Σε 10 μέρες ίσως αλλά ότι και να ανακοινωθεί ο θάνατος είναι αναπόφευκτος