Οι μεγαλύτεροι ίσως θυμούνται ότι, στην εποχή της Αλλαγής, των Ακόμα Καλύτερων Ημερών, της Επανίδρυσης του Κράτους και του Εκσυγχρονισμού, ο “Ελληνικός Λαός” ψώνιζε κάπου 260.000 “γιωταχί” το χρόνο. Ίσως ακόμα θυμούνται πως, τότε, υπήρχαν πολλά περιοδικά τα οποία έγραφαν “γι’ αυτοκίνητα” και, ένα απ’ αυτά ήταν και οι 4ΤΡΟΧΟΙ.
Για ένα περίεργο λόγο που, ακόμα μελετούν ειδικοί ψυχολόγοι, κοινωνιολόγοι και snob παρατηρητές των δημοσίων πραγμάτων, το περιοδικό έγραφε (από το 1ο τεύχος 1) ότι, όποιος βάζει στόχο της ζωής του να ψωνίσει βαμένες λαμαρίνες με 4 τροχούς πρέπει να επισκεφτεί τον ψυχαναλυτή του ενώ, αυτός που βάζει στόχο να τις σχεδιάζει, κατασκεύαζει και πουλάει σε χώρες που κατοικούνται από μάγκες και καραμπουζουκλήδες (όπως π.χ η Ελλάδα), είναι άνθρωπος κανονικός και δημιουργικός.
Αυτά και άλλα παρόμοια έγραφε ένας “γραφικός”, “φοβικός”, “κινδυνολόγος”, “καταστροφολόγος”, “γκρινιάρης” και, όλίγον “εθνικιστής” και, “τουρκοφοβικός” τύπος που λεγόταν Κώστας Καββαθάς με αποτέλεσμα, οι μάγκες και καραμπουζουκλήδες κάτοικοι της Ελλάδας, να μιλάνε γι’ αυτόν απαξιωτικά ρουφώντας τα φραπόγαλά τους. Ένας μάλιστα, που τον ενοχλούσε ο ήχος που έκαναν τα χαρτομάντηλα που πέφτουν στα άλυκα χώματα των Ελβετικών Άλπεων, έγραφε πως, τύποι σαν αυτόν (εμένα) έφεραν τη χώρα στο σημείο που βρίσκεται σήμερα αφού, με τα κείμενα τους εμπόδισαν την ανάπτυξη του εμπορίου γιωταχί και την εξαγωγή μαύρου χρήματος στις Βρετανικές Παρθένες Νήσους.
Να όμως που τα χρόνια πέρασαν, οι εποχές άλλαξαν και ήλθε η μέρα που όλα τα τρένα πέρασαν (εκτός απ’ εκείνο της Ελεγχόμενης Πτώχευσης που πάει στο Πουθενά) και, ο περιούσιος λαός δεν είναι πλέον σε θέση να ψωνίσει “καγιέ”, “μερσεντέ 200 κομπρέσορ” και Ζ4 “μπέμπα”. Για σχεδίαση και κατασκεύη ούτε συζήτηση εκτός αν λάβουμε υπ’ όψη μία βιοτεχνία στη Πιερία, που φτιάχνει πλαστικά αντίγραφα “Πόρσε 356” και τα πουλάει στη Γερμανία και Δανία πράγμα που κάνει τα αφασικά των καναλιών να λιποθυμούν από έκσταση χτυπώντας αλύπητα την κακούργα κενωνία που δεν επιτρέπει στις διαστημικές κατασκευές να κυκλοφορήσουν “στην Ελλάδα”.
Κορόμηλο πέφτει το δάκρυ, σε βαθμό που αναγκάστηκε να επέμβει ο ίδιος ο κ. Χρυσοχοϊδης ανακοινωνόντας ένα Πρόγραμμα Εξωστρέφειας που αποβλέπει στην ίδρυση 50.000 νέων επιχειρήσεων και στη δημιουργία 200.000 νέων θέσεων εργασίας. Οι τομείς (της Εξωστρέφειας) δεν έχουν ακόμα καθοριστεί αλλά, όπως λένε τα Παπαγαλάκια των καναλιών θα είναι διαμετρικά αντίθετοι απ’ εκείνους της Εσωστρέφειας. Η ανακοίνωση του Προγράμματος έκανε τον “ελληνικό λαό” (6 εκατομμύρια Έλληνες και 6 εκατομμύρια λαθρομετανάστες μεταξύ των οποίων 4 εκατομμύρια γηγενείς), να αισθανθεί εθνικά υπερήφανος όπως τότε, που ο “Σιδερένιος” ανακοίνωνε την ίδρυση εργοστασίων συναρμολόγησης Η/Υ, ο “Κουρασμένος” την δημιουργία 200.000 θέσεων εργασίας και το Gollum την ανατολή Ακόμα Καλύτερων Ημερών.
Περιτό να αναφέρω ότι, ένα κύμα αισιοδοξίας διέτρεξε τις ράχες των φραπογαλάδων οι οποίοι άρχισαν πάλι να ρωτάνε “τι αυτοκίνητο να ψωνίσουν” και να διαβάζουν περιοδικά αυτοκινήτου για να δουν αν, το Skoda Yeti είναι “καλύτερο” απ’ το Suzuki Vitara (με play station) ή, αν είναι πιο σωστό να ψωνίσουν BMW 3 αντί Τουότα Mingus Hybrid -δεν υπάρχει αλλά τι σημασία έχει; Το τσουνάμι (των ερωτήσεων) έφτασε σε εμένα και το τηλέφωνό δεν σταμάτησε να χτυπάει όπως και οι καρδιές των εργατών στα εργοστάσια της Άπω Ανατολής που έβλεπαν ότι, τέτοια Προγράμματα θα έκαναν την Ελλάδα να “βγει στις αγορές”, να δανειστεί και να ψωνίσει ακόμα περισσότερα “γιωταχί”. Στη βελτίωση της ατμόσφαιρας βοήθησε και σύνθημα του Πιο Νέου ΠΑΣΟΚ “Η Αλλάζουμε ή Βουλιάζουμε” αφού και η Ελλάδα βούλιαξε αλλά, όπως γνωρίζουμε, ο βρεγμένος δεν φοβάται το νερό. Τούτων δοθέντων θα πρότεινα στους αναγνώστες του ιστολογίου να ψωνίσουν τη νέα Lancia Omicron που είναι ένα Bravo με άλλα φανάρια ή το νέο Chevrolet Aveo που είναι ένα Κια Ριο (Γκράντε) που προέρχεται από ένα Χιουντάι που έχει βγει από Ρενό Κλιό που σχεδιάστηκε στα εργιοστάσια της Νισάν για λογαριασμό της Πεζό στη Γαλλία που…
Ζητάω συγγνώμη αλλά, θα σταματήσω προκειμένου να αναβαθμίσω τις γνώσεις μου. Προς τούτο οφείλω να μελετήσω το εβδομαδιαίο “Auto Market”, που είναι διάδοχος του “Auto Show”, που βγήκε μετά το “Auto Go” και πριν το “Auto Bixe” που είναι διάδοχος του “Auto Dixe”. Αν, το κείμενο δεν βοήθησε να ψωνίσετε γιωταχί λυπάμαι αλλά, πάνε χρόνια τώρα που η Αγία Αναστασία του Αιγάλεω έχει εγκαταλκείψει τα εγκόσμια και ο διάδοχός της (εγώ) έχει “βγεί στις αγορές” προς άγρα εργασίας. Αν κάποιος απ’ τους ισχυρούς (οικονομικά) αναγνώστες έχει να προτείνει κατιτίς, ο Κώστας Καββαθάς κι’ εγώ θα το ακούσουμε με προσοχή…
Καλή σας νύχτα…
16 Comments
Ένας μάλιστα, που τον ενοχλούσε ο ήχος που έκαναν τα χαρτομάντηλα που πέφτουν στα άλυκα χώματα των Ελβετικών Άλπεων,
Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΞΕ Ο Ν.Δ ΗΤΑΝ ΕΚΩΦΑΝΤΙΚΟΣ…..
Δικαια περιφανευομαι για την μνημη μου!Ποσα χρονια περασαν απο τοτε? 25?Παραπανω?
Καποτε ηξερα τον “Υπερ αδυνατου λογο” του Λυσια “απ’εξω”.
Δεν βαριέστε…
Καλή σας νύχτα
Εξαιρετικό άρθρο.
Τι κρίμα, που ο ειδικός τύπος ακολουθεί τα τελευταία χρόνια έναν ολισθηρό κατήφορο χωρίς ορατά σημεία στήριξης (άλα της και η χρηματιστηριακή ορολογία!…).
Ως μακρύ χέρι των αντιπροσώπων/εισαγωγέων/διαπλεκομένων, έχει χάσει προ πολλού την εστίαση στο ρόλο του και έχει αναχθεί σε συμπλήρωμα των life-style περιοδικών, που τόσο κακό έχουν προκαλέσει στο νεότερο ηλικιακά τμήμα της κοινωνίας μας.
Περαστικά μας…
Κύριε Καββαθά, όντας σχετικά νέος και στο τιμόνι (4 χρόνια) και στην ηλικία, πάντα αναρωτιόμουν αν ήμουν βρωμόχνωτος, άρρωστος ή με εγκεφαλίτιδα που, σε αντίθεση με άλλα φιλαράκια που ονειρεύονταν τα “διαστημόπλοια με 4 τροχούς” για να κάνουν φιγούρα όχι στις γκόμενες αλλά στον εαυτό τους, έβλεπα το αυτοκίνητο απλά ως ένα μέσον και όχι αυτοσκοπό, για να μην πω ότι δεν ενδιαφέρομαι για κωλιές και χειροφρενιές και κόντρες στην Παραλιακή παρέα με τον Σεϊταρίδη και τον Ραούλ Μπράβο και τον Καστίγιο ου οδηγούν Lamborghini και βάλε. ΟΚ, ωραία τα μουράτα αυτοκίνητα, παλιά δεν ήξερα να ξεχωρίσω τα σήματα της Peugeot, της Citroen και της Renault και άλλα πολλά και σήμερα απλώς ξέρω 2-3 πραγματάκια παραπάνω για τα αυτοκίνητα και το τί κυκλοφορεί. Η προώθηση στις μάζες του μοντέλου “πάρε καγιέν (ή οποιοδήποτε bmw, porsche, ferrari, lamborghini, κτλ.) και θα δεις” έφτασε τα όρια του τραγελαφικού, τα βλέπουμε όλοι στον δρόμο. Αλλά η χώρα κατοικείται από χάνους, οι οποίοι αγόρασαν τέτοια αυτοκίνητα χωρίς να μπορούν να τα συντηρήσουν και πλέον τα κλειδώνουν σε γκαράζ ανασφάλιστα λόγω βενζίνης και οικονομικής κρίσης. Καλά θα κάνουμε να κοιτάξουμε να επιβιώσουμε σήμερα και να δούμε το αύριο, τουλάχιστον όσοι διαθέτουν μάτια που βλέπουν πλέον, και να τα ξεχάσουμε τα τρελά των τελευταίων 10 ετών.
Κε Καββαθά σε ποιόν αλήθεια απευθύνεστε?
Σε όλους εμάς που αποτελούμε τραγική μειονότητα ή στα εκατομμύρια ηλιθίων (ναι απαίδευτων ηλιθίων που δυστυχώς έχουν το δικαίωμα να ψηφίζουν κιόλας), νεοελλήνων που δε χάνουν επεισόδιο από τις αναρίθμητες τουρκικές σαπουνόπερες που έχουν κατακλείσει την ελληνική σκουπιδο-τηλεόραση, σε πλήρη συναρμονία με τις προσπάθειες ΓΑΠ για συνδιαχείριση?
Τι να πω ας κάνουμε μια τελευταία προσπάθεια όλοι εμείς μπας κι αλλάξει κάτι, αν και είναι πλέον δύσκολο να μετασχηματίσεις το DNA του Τουρκοραγιά……
Ψυχοθεραπεία κάνω. Όπως κι’ εσείς που με διαβάζετε. Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε όταν, μόνο, ακούμε τον Πρωθυπουργό να παινεύεται λέγοντας ότι, το ’11 η Ελλάδα θα μπορέσει να βγει πάλι στις αγορές;
Αφεντη εχει version 1.2 ….να ξερω ποτε θα παρω θεση για το δικαιωμα στην αγορα ενος αυτοκινητου.
Α μπα δεν περιμενω θα σκασω.Εννοειται οτι θα παρω μολις μπορεσω κι αλλο αυτοκινητο.Τους πολεμω με τα ιδια τους τα οπλα.Θες εφφε πουστη , θα μπαινω με τις παντες θα βγαινω με τις ζαντες.
Εισαι εχθρος, θες να μου κλεψεις τη λαμψη με τη γυαλισμενη λαμαρινα σου?Θα ειμαι ετοιμος να σε ξεφτυλισω αν δεν μπορεις να στριψεις.
O,τι και να λες Αφεντη Καββαθα,θελω κι αλλο αυτοκινητο.Γιατι ειμαι παιδι,γιατι μυριζει τεχνολογια,γιατι με κανει να αισθανομαι διαφορετικος καθε φορα που ενω πηγαινω γρηγορα με μια ταχυτητα πανω(αρα και οικονομικα), οι ανικανοι με θεωρουν επικινδυνο.Ενω ειναι εντελως ακινδυνο να βλεπουν Τατιανα Στεφανιδου.
Αν παω ομως με μια ταχυτητα κατω, ε τοτε ναι “αξιζει να το δεις”.
Τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι? Η Δεσποινα Μοιραρακη στο Super Star δεκαοχτω (18!!!) μερες μετα τον γαμο της!!!???Ή αυτοκινητο θα παρω ή “θα πηδηχτω απ΄το παραθυρο”.
…και γω ψυχοθεραπεια κανω γι΄αυτο και παω απ΄το κακο στο χειροτερο.Ασε με να παρω καινουργια ροδα.Φιλια αρχηγε μου…
Αγαπητέ κε Καββαθά,
Δυστυχώς κανείς δεν σας άκουσε (όπως και άλλους αξιόλογους Έλληνες), όταν υπήρχαν ευκαιρίες για τη χώρα μας. Τώρα είναι αργά… Φοβάμαι πως δεν υπάρχει πλέον ελπίδα.
“…ο περιούσιος λαός δεν είναι πλέον σε θέση να ψωνίσει “καγιέ”, “μερσεντέ 200 κομπρέσορ” και Ζ4 “μπέμπα”…”
Πραγματικά!!! Τι κατάντια…μέσα σε λίγες εβδομάδες ή μήνες από την είσοδον εις το μνημόνιον και την σταδιακήν άνοδον της βενζίνης εις το διάστημα, εξαφανίστηκαν όλα τα “καγιέ” και ξαδέλφια του, ενώ ταυτοχρόνως λύθηκε και το…κυκλοφοριακό αφού ο κόσμος θέλει ρεζερβουάρ και κατοστάρικο – αν και τώρα με 1,40 το εισιτήριο ή 450 ευρώ η κάρτα (!) συμφέρει ξανά το ΙΧ!
ΥΓ. Λύστε μου μια απορία: Γιατί ενώ εξαφανίστηκαν τα “καγιέ” αυξήθηκαν τα… Χ6? Μήπως καίνε…λιγότερο?
Θα πρόκειται περί του υβριδικού μοντέλου φίλτατε.
Είναι πιο “trendy” πλέον στα σοκάκια του Da Kapo και στους δρόμους των “ευγενών” Βορείων και Νοτίων Προαστίων.
Βγάζει ένα οικολογικό προφίλ βλέπεις, για να μην φωνασκούν και οι “φίλοι του ανθρωπιστή Κεμάλ” Τρεμόπουλοι αυτού του κόσμου……
By the way που λεν και στο χουριό’μ αυτές οι “κούρσες ” χε,χε με βουλγαρικές πινακίδες που έχουν ξεφυτρώσει τελευταία, ανήκουν σε Έλληνες επενδυτές -ξανά χε,χε- ή μήπως σε Βούλγαρους τουρίστες;;; Δε σώζεται η παρτίδα με τίποτα…….
…σε ελληναράδες!
Θελω κι εγω με βουλγαρικες…
…να δω ως ποτε θα αποτελω την φωτεινη εξαιρεση σ΄αυτο το ιστολογιο…
…και Βουλγαρες να εχουν μεσα…
…Βουργάρες!