Η απόφαση του υπουργού Μεταφορών Δ. Ρέππα για το “άνοιγμα” του επαγγέλματος των ιδιοκτητών φορτηγών είναι 100% σωστή. Καμία απεργία ή πίεση δεν πρέπει να τον κάνει να υποχωρήσει

Επόμενος στόχος του η συντεχνία των Αερολιμενικών που, αρκετά δεινά έχει φέρει στις αερομεταφορές

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

23 Comments

  1. μητσους

    Αν απελευθερὠσει και την χρήση diesel, σε Αθἠνα και Θεσαλλονίκη και εγώ μαζί σας. Οχι τσαμπουκάδες μόνο εκεί που μας παίρνει….. και στα συμφέροντα σούζα

  2. Πιτσιος Στελιος

    Kυριε κωστα, καλησπερα.

    Ειμαι αναγνωστης σας παρα πολυ καιρο. Δυο μεγαλες αγαπες μας κοινες, τα αεροπλανα και τα αυτοκινητα με εκαναν να διαβαζω με τις ωρες ΠΤΗΣΗ & 4ΤΡΟΧΟΥΣ. Πιλοτος μαχητικου-ονειρο ζωης απραγματοποιητο. Ειμαι 39 ετων και πριν 21 χρονια μου ηταν αδιανοητο να σκεφτω οτι θα εκανα κατι αλλο εκτος απο ΙΠΤΑΜΕΝΟΣ αξιωματικος!! Αγαπη-καψουρα-παθος-τρελα πειτε το οπως θελετε. Ακομα πεταω στα νοερα φυσικα και στα computer μεσω της e-haf μιας κοινοτητας με τρομερα καλα και ενημερωμενα παιδια ετοιμα να βοηθησουν συμπασχοντες… Αυτο ομως ειναι κατι που θα το συζητησουμε αλλη στιγμη.
    Μιας λοιπον και για διαφορους λογους δεν εγινα ικαρος, στραφηκα στην δευτερη μου αγαπη τα αυτοκινητα. Εγινα επαγγελματιας οδηγος Ε κατηγοριας και σε λιγο διαστημα και με τη βοηθεια των δικων μου,απεκτησα την πρωτη μου νταλικα. Ξεχασα να αναφερω οτι πηρα και ενα πτυχιο οικονομικων στο μεσοδιαστημα. Η βοηθεια των δικων μου ηταν καθοριστικη διοτι χρειαζομουν αδεια δημοσιας χρησεως για να κυκλοφορησω το αυτοκινητο νομιμα και το 1997 που μιλαμε η αδεια εκανε 18.000.000δρχ. Η μανα μου λοιπον πουλησε το πατρικο της στη ριζουπολη αττικης 16.500.000δρχ χρεωθηκα και αλλα 1.500.000δρχ μαζι με το αμαξι αλλα 22.000.000δρχ και βγηκα για ΤΙΜΙΑ δουλεια. Πιστεψτε με σας μιλαω ειλικρινα ΔΕΝ υπηρχε αλλος τροπος αποκτησης ΦΔΧ νομιμου. Εγω ασχοληθηκα με τις διεθνεις μεταφορες και ειχα ψυγειο. Αφου δουλεψα τιμια το 2001 αγορασα και δευτερο ψυγειο και φυσικα αναγκαστικα και δευτερη αδεια αξιας 22.000.000δρχ . Σημερα ειμαι κατοχος 2 ψυγειων διεθνων μεταφορων με τις αντιστοιχες αδειες τους και το υπουργειο, η τροικα , και εσεις βρισκετε σωστο να απαξιωθουν!

    Κυριε Κωστα,
    νιωθω οτι σας ξερω τοσο πολυ που σας εχω διαβασει. Να ξερετε οτι δεν ειμαι εκτος πραγματικοτητας και εχω υπ οψιν μου οτι θελω δεν θελω τις αδειες μου θα τις χασω και οτι ειναι προαποφασισμενο πριν απο μενα για μενα!! Οπως ειναι και το οτι με κλεβουν υπουργοι-βουλευτες-διευθηνταδες-και καθε λογης χαρτογιακαδες. Αυτο που με πειραζει ειναι οτι αβασανιστα παιρνεις το μερος τους κυριε Κωστα. Μηπως δεν ειναι οι ιδιοι που κοβουν για το καλο μας τα πτητικα απο τους ηρωες των αιθερων που τους γνωριζεις καλυτερα απο εμενα-μηπως δεν ειναι οι ιδιοι που ξημερωνουν στο da capo βρε κυρ-κωστα ενω εγω ξημερωνομαι που βρεθω και που εχει δουλεια ανα την ευρωπη? Να ανοιξει το επαγγελμα κυριε Κωστα σωστα και στρωτα και δικαια. Πιστευω οτι ξερεις γιατι εισαι επιχειρηματιας ,οτι εαν εγω ειχα 140.000euro που μ.ο. εκαναν οι αδειες μου-που νομος του κρατους με αναγκασε να αγορασω τοσο-τα χρονια που τις εχω, μαλλον δεν θα ημουν στην ιδια κατασταση, αλλα σιγουρα καλυτερη ριχνοντας στη δουλεια μου τοσα χρηματα που κρατουσα 2 αδειες. Τωρα θελουν να φερουν αλλους να ανταγωνιστουν εμενα με καλυτερους ορους για αυτους.-ΧΩΡΙΣ ΜΙΑ!! που λενε… Κανε μου μια χαρη. Πες σε οποιο συναδελφο σου λεει την μπαρουφα περι αποσβεσεως της αδειας λογο ετων να βγει να μας πει ποσο κανει το σπιτι του αφου το πληρωσε και εμεινε 15 χρονια μεσα. Εκανε αποσβεση ο μακακας η ακομα? Σε ολες τις δουλειες υπαρχουν λαμογια -ετσι και σε μας. Η αδεια για τον σωστο αυτοκινητιστη ηταν το εφαπαξ της συνταξεως του, Δεν ξεχνω συναδελφο το ετος 2001 63 χρονων βγηκε στη συνταξη απο το ΤΣΑ με 41 χρονια και συνταξη 101.300δρχ. ΑΝ δεν πουλαγε την αδεια-ζωη τελος.
    Κυριε Κωστα, δες και εμας λιγακι, εστω και απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ. Εχουμε και εμεις εργαλεια ,ειμαστε και εμεις καλοι οδηγοι,και κανουμε 150.000km το χρονο που αν τα κανανε οι ΙΧηδες θα αφανιζοταν το Ελληνικο εθνος στη διετια!
    Κυριε Κωστα, σε σεβομαι και σε εκτιμω,αλλα πιστευω οτι βιαστηκες με το θεμα των αδειων. Το ξερω σου ξαναλεω οτι ειναι χαμενη υποθεση.Εδω οι ΑΛΗΤΕΣ λενε ευθαρσως οτι εχουμε απολεσει μερος της Εθνικης κυριαρχιας!!!!!! Στις αδειες δημοσιας θα κολησουμε? Αφου μετα απο τετοιες δηλωσεις εχουν κουραγιο και πεταν τα παλικαρια μας τι να πει κανεις?
    Κυριε Κωστα, εδω με στεναχωρησες. Ξανα σκεψου το, και μεχρι τοτε εγω θα διαβασω μια πτηση σου με F-5 με το Παντελη Μητσαινα στην 111ΠΜ το 1983. Μεχρι να προσγειωθω πιστευω να εχεις καταλαβει…

    Με μεγαλη εκτιμηση
    ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΙΤΣΙΟΣ

    1. Στέλιο,
      Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να δημοσιεύσω (αμέσως και με έντονη γραμματοσειρά) τις θέσεις σου. Αν έχω κακή πληροφόρηση το ιστολόγιο είναι “ανοιχτό” για να φιλοξενήσει τις θέσεις σας

    2. george ..

      καλά τα λες φίλε μου … και εγώ σπούδασα, χάλασα 40.000 ευρω και δουλεία έκανα 2 χρόνια να βρω και τώρα που βρήκα φορολογούμε με 35% … δεν είναι άδικο να φορολογήστε εσείς με 2000 ευρω το φορτηγό..? που σίγουρα για να δίνει ο άλλος 200.000 ευρω δεν το κάνει για ένα μεροκάματο… για να σοβαρευτούμε όλοι .. δεν σας ενδιαφέρει το κόστος απόκτησης της άδειας, μάλλον το φορολογικό σας καίει…. έκτος αν κάνω λάθος..? αυτό έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια, αλλά οι μάγκες οι πολιτική μας σκέφτονταν μόνο το πολιτικό κόστος οι άσχετοι … ευτυχώς που ήρθαν οι Ευρωπαίοι ευτυχώς…

      1. gvam44

        Αυτή η σύμπνοια των φορτηγατζήδων με τα βενζινάδικα με πονηρεύει λίγο:
        Μήπως η απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων δυσκολεύει το λαθρεμπόριο καυσίμων ?
        Λέω ο αφελής, μήπως…

    3. Κ.Π.

      Αγαπητέ κ. Πίτσιο
      Λογική η αντίδραση σας, πλην άδικη για τους υπόλοιπους. Τα λεγόμενα “κλειστά επαγγέλματα” “αγκαλιάζουν” σχεδόν τους μισούς Έλληνες επαγγελματίες (Μηχανικούς, Φαρμακοποιούς, Συμβολαιογράφους, Οδοντίατρους, ορισμένους Τεχνίτες, Δικηγόρους, Περιπτερούχους, Προπατζήδες, Ταξιτζήδες, Πρατηριούχους, ως μια πρόχειρη καταγραφή στο “φτερό”). Αν όλοι οι επαγγελματίες (μιλώ ως Διπλ. Μηχανικός) συμπεριφερθούμε έτσι (που ήδη το κάνουμε, μην γελιώμαστε) δεν βγάζουμε άκρη. Βεβαίως, αυτοί που χάνουν τα μάλα, είναι οι λοιποί συμπολίτες μας (μ@λ@κες, κατά την έννοια του ατομικισμού) που δεν κατοχυρώνουν “ταρίφα” πίσω από κάποια “άδεια”. Δεν είμαι βλαξ να θέλω να χάνω τα λεφτά των αμοιβών μου στην Εθνική ως Μηχανικός, όμως ή θέλουμε παύση των στρεβλώσεων στην αγορά (που ως Οικονομολόγος θα γνωρίζετε ότι μειώνουν τον κοινωνικό πλούτο) ή συνεχίζουμε το υπάρχον υπόδειγμα “ο καθένας για την πάρτη του”, που τελικώς δεν οδηγεί πουθενά (εκτός αν γίνουμε επιτέλους η Βόρεια Κορέα ή η Κούβα της Ευρώπης, αλλά τότε μάλλον δεν θα μπορούμε να “συνομιλούμε” λόγω κακών συνθηκών διαβίωσης στα οικεία γκούλαγκ). Προφανώς και τα μέλη του ΠΣΧΕΜ χάνουν άμεσα αρκετά χρήματα ενώ οι άλλοι κλάδοι θα δουν την χασούρα μεσο/μακροχρόνια, από την άλλη όμως και εσείς με την σειρά σας θα απολαμβάνετε φθηνότερες υπηρεσίες και προϊόντα. Δεν κάνω προπαγάνδα υπέρ των δοσίλογων του μετά-ΠΑΣΟΚ, ούτως ή άλλως ποτέ δεν ενδιαφέρθηκαν για τις δομές της αγοράς, μόνο για την τσεπάκλα τους. Λόγω όμως της ποιότητας της γραφής σας, κρίνω ότι ασχολείστε με τα Κοινά και τα του κλάδου σας και εμφορείστε από την Κοινή Λογική. Πιθανόν, γνωρίζετε ότι η γνωμοδότηση του Συμβουλίου της Επικρατείας είναι πανομοιότυπη για όλες τις προσφυγές (της Ένωσης Ελληνικών Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών, της MED-OIL, την Κ-ΜOIL, της μεταφορικής εταιρείας Caberos από τη Πάτρα και του κ. Παπαμήτρου): «η επαγγελματική ελευθερία αποτελεί ειδικότερη εκδήλωση της προσωπικής και οικονομικής ελευθερίας. Η νομοθετική ρύθμιση που την περιορίζει, δεν μπορεί να έχει ως μοναδικό σκοπό την προστασία του στενού επαγγελματικού και οικονομικού συμφέροντος ορισμένων, με βλάβη άλλων». Μην ξεχνάτε επίσης ότι το 97% των χερσαίων μεταφορών στην Ελλάδα γίνονται από φορτηγά, την στιγμή που στην λοιπή Ευρώπη το 73% πραγματοποιείται με το μέσο που μαντεύετε (τρένο). Γνωρίζω από πρώτο χέρι τις δυσκολίες του επαγγέλματος σας και πόσο δύσκολο είναι να είσαι συνεπής, με σωστή συντήρηση του οχήματος – ελαστικά – απόβαρο και με νόμιμο φορτίο, την στιγμή που έχεις να ανταγωνιστείς την απαράδεκτη απ’ όλες τις απόψεις βουλγάρικη νταλίκα, την “πάμφθηνη” τούρκικη και τους “πειρατές” με τα λαθραία καύσιμα και τα λοιπά λαθραία / παράνομα φορτία. Από την άλλη, το επικαθήμενο και ζημιά στην άσφαλτο κάνει, και τον ΟΣΕ τσακίζει και σχεδόν όλο το “πακέτο” είναι εισαγόμενο (σασί, μηχανή, ανταλλακτικά, καρότσα -εκτός λίγων εξαιρέσεων, λάστιχο, καύσιμο). Η νταλίκα θα έπρεπε να λειτουργεί συμπληρωματικά και όχι ανταγωνιστικά με το τρένο. Η πλήρης επικράτηση της στην Ελλάδα έχει φέρει τον κλάδο στο σημείο που βρίσκεται σήμερα, πανίσχυρος μεν αλλά με βραχυχρόνια αδιέξοδα. Η μόνη λύση κατά την ταπεινή μου άποψη είναι η χορήγηση σε όσους έχουν λίγα χρόνια στο “κουρμπέτι”, κάποιων επιπλέον δωρεάν αδειών, τον αριθμό των οποίων θα έπρεπε ήδη να έχει ήδη καθορίσει το απαράδεκτο σε όλα ΚΑΙ στην συμπεριφορά του προς τον κλάδο, Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών, Δικτύων και Μονάχους – Μονάχους, ή όπως αλλιώς στο διάολο το ονομάσανε σήμερα._Κ.Π.

      1. coyoteracing

        Σβησε τους οδοντιατρους.Οι καλυτεροι γιατροι και οι πλεον παρεξηγημενοι.Πηγαινεις πονωντας φευγεις χαμογελωντας,ασκουν κοινωνικη πολιτικη με τις χαμηλες τιμες και το επαγγελμα δεν ηταν ποτε κλειστο.Παντως ΚΛΕΙΣΤΟ γραφει απ΄εξω.ΛΟΓΩ ΔΙΑΚΟΠΩΝ.

        Κωνσταντινε την κοπαναω χωρις τυψεις…σ’ αφηνω σε καλα χερια…ειπε κανεις τιποτα για τις “χαμηλες τιμες”.

  3. Κ.Π.

    Canis Latrans είστε οδοντίατρος; Ζητώ συγγνώμη αν προσέβαλλα. “Κλειστό” το εννοώ γενικώς, όχι μόνο ως rent, γι΄ αυτό βάζω μέσα και τους χασοδίκες (έδρα που δηλώνεται και εξασκείται η άδεια, τιμοκατάλογος που φυσικά απαγορεύεται από την Επιτροπή Ανταγωνισμού, κλπ), εκτός αν έχουν αλλάξει οι καταστάσεις από την τελευταία φορά που έκανα παρέα με οδοντίατρο (μου έκοψε φρονιμήτη εγκάρσια και ο πατέρας του, καθηγητής Οδοντιατρικής, φρίκαρε, τον έβρισε και τα/ με μπάλωσε). Εσείς βάζετε GP σε γιγαντο-οθόνη την ώρα που τσακίζετε τις ρίζες στους φρονιμήτες; Αν ναι, κρίμα που ζω στην χαμουτζία._Κ.Π.

  4. Πιτσιος Στελιος

    Πολυ-πολυ ωραια. Κυριοι εχουμε και λεμε
    1)Το νομοσχεδιο για το φορολογικο εχει περασει τουλαχιστον ενα τριμηνο και μπηκαμε χωρις καμια διαμαρτυρια και απεργια εσοδα-εξοδα και μαλιστα με αναδρομικη ισχυ απο 1/1/10.
    2)Πουθενα δεν γινεται λογος για αυτο στην απεργια.
    3)Εαν εγω παθαινα καποιο ατυχημα η αρρωσταινα και δεν δουλευα στο αμαξι για ενα χρονο, παλι 2000 θα πληρωνα. Δεν νομιζω οτι το ιδιο θα συνεβαινε και με το καλο φιλο που το εθεσε…
    4)Πολλοι και απο εμας τους φορτηγατζηδες καλε μου φιλε εχουμε πτυχιο πια και με οτι κοστος αυτο συνεπαγεται.Αρα..
    5)Το οτι μια κοινωνικη ομαδα υπεστει μια αδικια δεν σημαινει οτι πρεπει να συμβει και σε αλλους. Αυτο προσπαθουνε να κανουν. Οι κακοι νταλικερηδες, οι κλεφτες φαρμακοπιοι, οι απατεωνες μηχανικοι κτλ. Μη μπαινετε στην τρυπα τους-ολοι εναντιον ολων. Αυτοι με αυτα χαιρονται και μετα μας ξετιναζουν! Κυριοι δεν ακουσα κανεναν σας να σκεφτει και να διαμαρτηρηθει οταν οι αγροτες καναν απεργια και τοσοι συναδελφοι μου εμειναν στο δρομο στις ντανες προερχομενοι μαλιστα πολλοι απο αυτους απο 10ημερα ταξιδια στην ευρωπη. Βεβαια δεν το ειπαν ουτε οι δημοσιογραφοι που κοπτονται τωρα για τους επαγγελματιες του τουρισμου ταχα μου!(οι οποιοι υφιστανται βλαβη ξεκαθαρα). Επισης δεν ειδα κανενα δημοσιογραφο να σκιζεται για τους κουρδους στη Πατρα και τη ζημια που κανουν στο δικο μας κλαδο. Χωρις υπερβολη επι χρονια δινουμε μαχη για να μη καταστραφουμε οικονομικα-κοινωνικα οταν σε καθε φαναρι εως το λιμανι πηδανε κυριολεκτικα 20-30 ατομα να χωθουν οπου βρουν εως και στα αξονια!!!Εαν βεβαια σε πιασουν με εστω εναν εσβησες! Α ξεχασα αστυνομια απουσα. Λιμενικο ομοιως.. Οποιος φιλος αμφιβαλει η τα θεωρει υπερβολη τον παρακαλω να παμε μαζι εως την Πατρα.
    6)Παληκαρια συνιστω ψυχραιμια. Μιλησα με ονομα και επωνυμο και ξεκαθαρισα οτι εχω ψυγεια αυτοκινητα. Τα περι λαθρεμποριου καυσιμων και βενζινοπολων προς τι ρε παιδια?
    7)Αδεια ΦΔΧ-εκτος βυτιου- ποτε δεν ξεπερασε τις 90.000 ολα τα χρονια.Υπηρχαν και πολλα χρονια που δεν ξεπερνουσε και τις 45.000. Οχι υπερβολες λοιπον περι κονομας γιατι αλλιως δεν θα διναμε 200.000 για μεροκαματο..
    8)Το τρενο υπηρξε μεγαλη ιστορια στην ευρωπαικη μεταφορα αδερφια. Εκατονταδες εκατομυρια ευρω εδωθησαν απο το 1990 με σκοπο την αναπτηξη του δυκτιου σε ολη την ευρωπη για την αποφυγη του φορτηγου. .Το 2007 παραδεχτηκαν οτι απετυχαν παταγωδος και οτι το φορτηγο δεν περιοριζεται.Οποτε ουτε κατα διανοια δεν συζηταμε για 75 τοις εκατο ποσοστο καλε μου φιλε και το ψαχνουμε οσο θες.
    9)Πιστευω να γνωριζετε παιδια οτι αξια στην αδεια εδωσε το κρατος με το νομο του 1976/383.
    10)Οχι φιλε. ΔΥΣΤΗΧΩΣ που ηρθαν οι ευρωπαιοι και κανουν κουμαντο εδω. Λυπαμαι για την θεση αυτη πιο πολυ απο ολα. Εγω τουλαχιστον τους ξερω ΑΡΚΕΤΑ καλα.. Μην εντυπωσιαζεστε ευκολα παιδια. Καλο ειναι στο τοπο σου να κανεις εσυ κουμαντο.
    11)Οι αδειες χαθηκαν παει και τελειωσε. Φυσικα και με ποναει οπως θα ποναγε τον καθενα ρε παληκαρια. Και εσεις επειδη εχετε πονεσει τα λετε αυτα. Κατι εχετε χασει η θα χασετε και εσεις. Μονο που εγω δεν ανακουφιζομαι επειδη την πατησατε η προκειται να την πατησετε. Ουτε ευπατριδης ουτε φιλεσπλαχνος το παιζω. Απλα η λογικη μου ,μου υπαγορευει αλλες πρακτικες. Μας τα παιρνουν χωρις να τα χρωσταμε παιδες! Οσο εχουμε δουλεψει εμεις δεν το εχουν δει στο ονειρο τους. Οπως κλεβουν εμενα και το βιωνω αλλο τοσο σιγουρος ειμαι οτι κλεβουν και εσας, και δε χαιρομαι ουτε σας θεωρω προνομιουχους.
    12)Ευχομαι σε ολους σας να τα ξανασκεφθητε. Το λεξικο μας αναφερει αυτοκινητιστες. Φορτηγατζηδες μας λενε τα καναλια ισως μειωτικα. Δεν πειραζει τιμη μας. Το κοινωνικο εργο που προσφερουμε το διαπιστωνετε με μολις 3 μερες απεργιας.Παιδες οτι παραγεται μεταφερεται. Για σκεφθητε το. Ολα τα αγαθα του κοσμου η τελος παντων οτι εχουμε εμεις αναγκη. Ευχομαι καλες διακοπες και μακαρι να βρειτε την βενζινη που απαιτειται να πατε να ξεκουραστειτε με τις οικογενειες σας. Ειναι σιγουρο οτι δεν μπορουμε να συμφωνουμε και ολοι με ολους αλλωστε.. Καλο καλοκαιρι και προσοχη στους δρομους παληκαρια.
    Υ.Γ. Επειδη καπου θιχτηκε΄Δεν ασχοληθηκα ποτε με το συνδικαλισμο του κλαδου μου, γιατι δεν θεωρω σοβαρους αρκετους που λιμενονται το χωρο. Προσοχη οχι το συνολο των παιδιων ,αλλα αυτους που στο παρελθον εχουν προκαλεσει τρομερα πισογυρισματα και βλαβες στο χωρο.
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

    1. george..

      φιλε ειμαι κατα της απεργιας οταν την πληρωνουν αυτοι που δεν φταινε… γιατι δεν βρησκεται ποιο εξυπνες λυσεις..? πχ. γιατι δεν πατε να αποκλησεται τα διοδια και να αφηνεται ολους να περναναι δωρεαν και παραλληλα να δουλευεται…? νομιζω ομως οτι ολοι οσοι κλεινουν δρομους ή κατι αντοιστηχω με αυτο που κανεται εσεις ειναι εκβιασμος…εγω σαν μηχανικος απο τοτε που τελειωσα το πολυτεχνιο καθε μερα βλεπω το επαγγελμα μου να υποβαθμιζεται .. και τι μπορω να κανω …? ετσι εχουν τα πραγματα και καθολου δεν συμφωνω με την νεα ταξη πραγματων, ουτε θα μου αρεσε αν ζουσαμε σαν τους γερμανους… αλλα δυστιχως αυτοι κερδισαν .. ο δικος μας τροπος ζωης εχασε, χρεωκοπησε…. και καλος χρεωκοπησε.

    2. Κ.Π.

      Μην μπερδεύεστε, αναφέρθηκα στο σύνολο των χερσαίων μεταφορών και όχι μόνο στο rail freight transport (8-9% μεταφορά τρένου αλλά σε όλες τις χώρες της ΕΕ, δηλ. και στις πρώην σοβιετικές). Αν αναφέρεστε στο 2007 όσον αφορά τις ντιρεκτίβες της ΕΕ, πρέπει να γνωρίζετε ότι το βασικό πρόβλημα έγκειται στον μικρό αριθμό διαδρομών αποκλειστικά φορτίου (όπως π. χ. ό άξονας μόνο για φορτίο που κατασκευάζεται αυτήν την στιγμή από τα ΣΕΜΠΟ 2 και 3 του ΟΛΠ προς Θριάσιο Πεδίο και θα κάνει την ζωή σας ευκολότερη με ανθρώπινη μεταφόρτωση container και όχι τα χιλιόμετρα convoy πάνω στην Λ. Σχιστού με τα συνεργεία της Τροχαίας να αφαιρούν συνεχώς πινακίδες). Οι τέσσερις τομείς που επιδέχονται βελτίωσης στο τρένο, είναι αυτοί στους οποίους προς το παρόν υπερτερεί η νταλίκα, ήτοι ο τεχνικός (τεχνολογικά απαιτητικός για το τρένο, έντασης κεφαλαίου, στηριγμένος στην επάρκεια του δικτύου, πλην γνωστός ως τεχνογνωσία στην ελληνίτσα και ευκταίος αν βέβαια δεν ελάμβαναν χώρα τα γνωστά “πάρτι” στην ΕΡΓΟΣΕ και την ΕΔΙΣΥ), η ευκολία μεταφοράς, δηλ. η παράδοση εμπορεύματος από πόρτα σε πόρτα (όπου εκεί μπαίνει αυτό που προσωπικώς υποστηρίζω, την συμπληρωματικότητα τρένου και νταλίκας), η πολιτική βούληση για χρήση τρένου στις εμπορευματικές μεταφορές λόγω μειωμένης απομείωσης στο social welfare και πραγματικά οικολογικού χαρακτήρα, η οποία πέφτει αναγκαστικά στις πλάτες της εκάστοτε κυβέρνησης (τομέας στον οποίο η ελληνίτσα διαχρονικά είναι για τα μπάζα) και την διαφήμιση/ marketing ώστε να πειστεί ο πελάτης ότι μπορεί να συνεργάζεται το ίδιο άψογα με τον ΟΣΕ όσο και με τις εταιρείες οδικών μεταφορών. Το ότι η εργασία σας καθ’ αυτή είναι δύσκολη και απαιτητική ουδείς αντιλέγει, όμως το ίδιο δεν ισχύει και για μένα στο εργοτάξιο; (μιλάω για πραγματικά μεγάλα εργοτάξια σε συνθήκες που δεν είναι της παρούσης να συζητήσουμε). Χώρια που αν αρρωστήσω και δεν δουλέψω για ένα χρόνο απλά θα με σουτάρουνε και δεν θα έχω και άδεια να πουλήσω μπας και ρεφάρω, εξαρτάμαι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το μυαλό και τα χέρια μου για να ταίσω την οικογένεια μου και μένα. Επίσης, δεν υπάρχει μια συγκεκριμένη ομάδα που υφίσταται αδικίες στην παρούσα κατάσταση, συμβαίνει στην πλειονότητα του ελληνικού λαού που μπορεί εμμέσως να έφαγε (τα ψίχουλα που έπεσαν από το τραπέζι), όμως οι υπεύθυνοι και υπαίτιοι όχι μόνο δεν πλήρωσαν αλλά επιβραβεύτηκαν κιόλα (μην πάτε μακριά, αυτοί που μας κυβερνούν είναι και οι γνωστοί νταβάδες που εξακολουθούν να κάνουν πάρτι παρά το κουτόχορτο που μας ποτίζουν με τις εφημερίδες και τα κανάλια τους). Εξ’ άλλου, πρέπει να διαβάζετε πιο προσεχτικά: τι χειρότερο υπάρχει από να τους πω δωσίλογους που ενδιαφέρονται μόνο για την τσέπη τους; Φυσικά και κανείς δεν εύχεται την καταστροφή σας, δεν καταλαβαίνω από που συνάγετε κάτι τέτοιο, το μόνο που γράφω είναι ότι ΟΛΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ, ασχέτως αν φταίμε ή όχι. Απλώς, αν θέλουμε ανταγωνιστική αγορά και όχι κάποιο μοντέλο σοβιετικού τύπου, τα rents (που επαναλαμβάνω, εμένα προσωπικά με βολεύουν) πρέπει να καταργηθούν. Και φυσικά δεν θα έπρεπε επ’ ουδενί να περιμένουμε την τρόικα για να κάνουμε αυτά που θα έπρεπε να είχαμε κάνει τριάντα χρόνια πριν. Τέλος, γιατί σας πειράζει το σχόλιο της πειρατικής νταλίκας; Προφανέστατα δεν αναφέρομαι σε εσάς. Πόσοι όμως από τους βυτιοφορείς που χτυπιούνται για τα δίκια τους εμπρός στις κάμερες και τα μαρκούτσια δεν έχουν μεταφέρει “λαθραίο” από τα δυτικά, από την Πελοπόνησσο, ακόμα και από τα Μέγαρα;_Κ.Π.

      1. Κ.Π.

        Επίσης δεν διάβασα κάτι για τις περίφημες άδειες που δόθηκαν στους υμέτερους και τζάμπα την εποχή της “εθνοσωτηρίου” και κληρονομήθηκαν επίσης τζάμπα από τα τέκνα και τα εγγόνια τους. Μήπως πρέπει να αποζημωθούν κι αυτές;_Κ.Π.

  5. μητσους

    Αγαπητέ κε Πίτσιο, δεν μπορώ παρά να θυμηθώ συναδέλφους σας να τσαμπουκαλεύονται σε οδοφράγματα με αγρότες και ναυτέργατες σε αγαστή συνεργασία με τα μαρκούτσια των οκτώ. Θυμάμαι τις εκκλήσεις τους να επέμβει δυναμικά η κυβέρνηση για το δικαίωμα στην ελέυθερη μετακίνηση και για το πως καταστρέφονται οικονομικά. Τώρα που ήρθε η σειρά σας να πάρετε μια γεύση του κοινωνικού αυτοματισμού και της ανθρωποφαγίας των media, ελπίζω την επόμενη φορά να είστε πιο προσεκτικοί απέναντι σε συνανθρώπους σας που και αυτοί δεν τρελαίνονται ξαφνικά και κατεβαίνουν στους δρόμους.

  6. Χρήστος

    Αγαπητέ κ.Πίτσιο,

    όταν ένας βιοτέχνης αγοράζει ενα μηχάνημα €100.000 ξέρει εκ των προτέρων τι κέρδος θα του δώσει μέχρι η αξία του μηχανήματος να μηδενιστεί. Από το κέρδος αυτό θα εξαρτηθεί αν αξιζει το κόπο η επένδυση ή όχι. Το ίδιο ένας έμπορος με τον αέρα κλπ. Επίσης το κέρδος θα προκύψει εν μέσω σκληρού ανταγωνισμού.

    Από τα γραφόμενά σας προκύπτει ότι κάνατε απόσβεση σε λιγότερα από 4 χρόνια. Δεν καταλαβαίνω τώρα θέλετε €140.000 πίσω από το κράτος για 12 χρόνια άδεια ?? Αυτοί που την πλήρωσαν τα τελευταία 3-5 χρόνια εννοείται ότι πρέπει να παρουν κάτι πίσω. Τι εννοείται με το “εαν εγω ειχα 140.000euro που μ.ο. εκαναν οι αδειες μου… μαλλον δεν θα ημουν στην ιδια κατασταση, αλλα σιγουρα καλυτερη ριχνοντας στη δουλεια μου τοσα χρηματα που κρατουσα 2 αδειες”??? Τα €140.000 τα δώσατε για να δουλεύετε με μειωμένο ανταγωνισμό που έδινε περισσότερο κέρδος.

    Επίσης μπορείτε να μας πείτε ποσα έβγαζε κάθε χρόνο το κάθε φορτγό και πληρώνατε 2.000 φόρο το χρόνο ?? Εγώ με εισόδημα €35.000 πληρώνω €10.000 και δουλευω 12 ώρες τη μέρα.

    Τα πράγματα είναι απλά. Τα πράγματα δυσκολεύουν για όλους. Κακώς για μένα. Αλλά το να θέλουν κάποιοι να εξαιρεθούν είναι ανεπίτρεπτο. Το να θέλουν ειδικότερα να εξαιρεθούν κάποιοι που δούλευαν χωρίς ανταγωνισμό και με το πιστόλι του αποκλεισμού μονίμως γεμισμένο είναι κοινωνικά και ηθικά ανήθικο.

    ΥΓ1 Τα σχετικά με τη νομιμότητα της λειτουργίας των φορτηγών (βάρος, παλαιότητα, δελτία αποστολής κτλ) τα αφήνω εκτός σχολιασμού.

    ΥΓ2 Κύριε Καββαθά ελπίζω να έρθει και η σειρά των ΚΤΕΛ που κάνουν εκδρομές με επιδοτούμενα καινουργια λεωφορεία (ενώ οι τουριστικοί πράκτορες δεν μπορουν να κάνουν μεταφορές) και κάνουν handling σε σταθμούς του 1950…

    ΥΓ3 Το timing του νομοσχεδίου για τα φορτηγά και τους ελεγκτές είναι πολύ ύποπτο. Η βλάκες είναι αυτοί που το έκαναν ή θέλουν τα “πατήσουν” τη μόνη βιομηχανία που έχει μείνει στη χώρα, τον τουρισμό.

  7. Angelos Mintsoudis

    Εμπλεκόμενος κι εγώ προσωπικά στον κλάδο τον διεθνών μεταφορών από την δεκαετία του 80 και μετά, έχοντάς σχεδόν οργώσει την Ευρώπη να πώ κι εγώ με την σειρά μου ότι θα επιθυμούσα να είχαν απελευθερωθεί οι άδειες πολύ πιο πριν αγοράσει ο αγαπητός συνάδελφος κύριο Πίτσιος την πρώτη του άδεια για την διενέργεια διεθνών μεταφορών. Έχοντας αναγκαστεί (από συνθήκες) να “ξοδέψω” τα καλύτερα χρόνια ενός νέου κάνοντας πολλά χιλιόμετρα σε συνεχή ταξίδια στο εξωτερικό ένα πράγμα θα ‘ηθελα να πώ. Οι αυτοκινήτιστές (με την επανάπαυση/βόλεμα και κουτοπονηρία) που τους διέκρινε σε συνεργασία με τις εκάστοτε κυβερνήσεις (με την αναλγησία και δεδομένη αφασία της) φέρανε τον κλάδο στο σημείο που έφτασε. Λογικό είναι να διαμαρτύρεται ο κάθε νέος αυτοκινητιστής που αγόρασε την άδεια ακριβά και ο κάθε βυτιοφορέας που πήρε την άδεια έναντι αντιτίμου γραμματοσήμου και τώρα κάνει 300.000,00 Ευρώ να “φωνάζει”. ‘Ομως οι κύριοι αυτοί που διαμαρτύρονται βρίσκονται στην κυριολεξία μέσα σε ένα δάσος και το μόνο που κοιτάνε είναι το δέντρο μπροστά τους. Η αξία της άδειας δέν είναι τίποτα μπροστά στα υπόλοιπα οφέλη και ευκαιρίες που για την ελληνική μεταφορά τις τελευταίες δεκαετίες. Δυστυχώς η απελευθέρωση θα λάβει χώρα στην χειρότερη στιγμή για την Ελληνική οικονομία και μάλλον αυτό θα είναι η χαριστική βολή για τον κλάδο.
    Τα μικροσυμφέροντα που πάντα υπάρχουν δέν μπορούνε να είναι κριτήριο για την συντήρηση μίας ξεπερασμένης καταστασης. ¨
    ‘Οσον αφορά το μπράβο του κύριου Καββαθά στην κυβέρνηση θα ήθελα να πώ ότι, άς μην ήτανε οι ξένοι με την τροικά και τα δανεικά και θα βλέπατε πότε θα απελευθερωνόταν τα επαγγέλματα των ημετέρων.
    Σπούδασα κι εγώ και πήρα πτυχίο στην διοίκηση επιχειρήσεων ενώ τα καλοκαίρια δούλευα από την πρώτη μέχρι ακριβώς την τελευταία μέρα των διακοπών σε μία νταλίκα και πονάω τον κλάδο αλλά δέν σημαίνει ότι θα υποστηρίζω και αβάσιμα επιχειρήματα.
    Το διαίρε και βασίλευε επικράτησε στον χώρο και αυτό ήταν και είναι το πρόβλημα στην ελληνική διεθνή μεταφορά (μιάς και αναφερόμαστε σε αυτήν). Ας μας πεί ο κύριος Πίτσιος πόσες δουλειές μπορεί να πάρει με τα 1-2 ψυγεία που απέκτησε με κόπο και της άδειες αυτών και πόσοι αεριτζίδες πλουτίσανε με τον δικό του κόπο, ξενύχτη και εργάσία.
    Απελευθέρωση σημαίνει ευκολότερη πρόσβαση στον κλαδο των μεταφορών, δημιουργία οικονομιών κλίμακος, παραμερισμό μεσαζόντων, και δημιουργία επιχειρήσεων οι οποίες θα είναι σε θέση να χτυπήσουν οποιαδήποτε πόρτα, διαπραγματευτούν με αυτές τις επιχειρήσεις και δημιουργία ιδίων συνθηκών προσφοράς μεταφορικού έργου με κάθε αλλοδαπό μεταφορέα για τους Έλληνες μεταφορείς.
    Χρόνια δεν μου αρέσει η κατάσταση που επικρατεί στον κλάδο και σίγουρα κάποιες αλλαγές πρέπει να υπάρξουν έστω και αργά. Αυτή είναι η άποψή μου μετά από αρκετό καιρό στον κλάδο.

  8. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΤΖΗΣ

    Είναι προφανές ότι ένα σύστημα χορήγησης αδειών που λειτουργεί μ’ ενα εντελως άναρχο ή (και) παράλογο τρόπο πρέπει ν’αλλάξει. Και εάν υπάρχει τρόπος με μηδενικό βαθμό αδικίας για τους επαγγελματίες και διατήρηση της κοινωνικής γαλήνης. Μερικές σκέψεις που πιστευω να ανταποκρίνονται στους κανόνες της Κοινής Λογικής.
    1) Γνωρίζοντας ότι το κράτος δεν έχει λεφτά να αποζημιώσει κανέναν (και δεν ξέρω πόσο εύκολο και χωρίς ζημία για την οικονομία θα ήταν αυτό γνωρίζοντας τις ελληνικές “μαιμουνιές”)
    το άνοιγμα του επαγγέλματος να γίνει μετά από δέκα χρόνια. Ετσι κάποιος νεος στο επάγγελμα γνωρίζει ότι έχει 10 χρόνια για να μπορέσει να κάνει κάποιον στοιχειώδη προγραμματισμό.
    2) Θα πει κάποιος: “Μα η ανταγωνιστικότητα, η πτώση των τιμώς των καυσίμων λόγο του χαμηλοτερου κομίστρου κλπ”
    Άκουσα σε μία συζήτηση ότι το κοστος μεταφοράς καυσίμου είναι 12 ευρώ ο τόννος (όποιος γνωρίζει ας με διορθώσει παρακαλώ). Ας υποθέσουμε (εκτός πραγματικότητας το ποσοστό) ότι το κερδος είναι 9-10 Ευρω/τον δηλ. 9-10λεπτά/λίτρο. Δεν νομίζω ότι για 9 λεπτά θα καταστραφεί η ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής Οικονομίας. Και εν παση περιπτώσει η τιμή της βενζίνης περιλαμβάνει συνολικους φόρους ανώ τους ΕΝΟΣ (1) ΕΥΡΩ (συπεριλαμβάνεται και ο ΦΠΑ).

    3) Αυτή την στιγμή στην χώρα κυριαρχούν δύο βασικοί παίκτες στο εμποριο καυσίμων (που ταυτοχρόνως είναι και δυιλιστήρια). ΕΛΠΕ – ΛΑΤΣΗΣ (με ΕΚΟ και ΒΡ) – Μοτορ Οιλ (AVIN, Cyclon kai Shell). Όλοι στην χώρα υποτίθεται κάνουν θυσίες. Ας “πιεσθούν” οι εταιρείες ν’αγοράσουν ΤΩΡΑ 100,200,300,500 δεν ξέρω ποσές αδειες και φορτηγα (από τον υπάρχοντα στόλο) έτσι ώστε να καλύπτουν μεγάλο ποσοστό των αναγκών τους με ίδιον στόλο. Και προφανως θα έχουν και κερδος άφου ολοι οι δημοσιογράφοι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το πιο προσοδοφόρο επάγγελμα είναι του μεταφορέα καυσίμων.
    4)Υπάρχει το επιχείρημα ότι πληρώνουμε πρόστιμα στην ΕΕ, τα κλειστά επαγγέλματα, ανταγωνιστικότητα της οικονομίας (ξανά) κλπ.Λοιπόν κατ’αρχή ξεκινάς με διαπραγμάτευση. Δηλ, δεν γίνεται σε μία περίοδο ύφεσης, που η κοινωνική συνοχή και αλληλεγύη είναι απαραίτητη εμείς να προσπαθούμε να διαλύσουμε την χωρα επειδή τον θέλουν κάποιοι γραφειοκράτες (για να συνενοούμεθα όταν μιλάμε περί ΕΕ)!!! Ας επικεντρωθούμε σε θέματα που πληρώνουμε πρόστιμο στην ΕΕ και θα έπρεπε να τα έχουμε λυσει όχι γιατί μας το ζητάνε αλλά γιατί θέλουμε να παραδώσουμε εναν τόπο βιώσιμο στις ερχόμενες γενεές αλλα και γιατί εμείς οι ίδιοι πρέπει να ζούμε με αξιοπρέπεια. ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ!!! ΛΥΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΕΣΤΗΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ, ΤΑ ΤΑΞΙ, ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΦΡΑΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ ΚΛΠ, “ΕΠΙΛΟΓΗ” ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΙΚΟΣΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΚΑ ΑΛΥΣΙΔΩΝ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ ΟΤΑΝ ΠΗΔΑΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΘΑΒΟΥΜΕ, ΑΓΝΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΔΙΑΛΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΧΤΙΖΟΥΜΕ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ, ΛΑΔΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΒΛΑΣΤΑΤΙ ΜΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑ( ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ), ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΟ) ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ. ΟΤΑΝ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ, ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗ, ΥΓΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΟ) το τελευταιο που μ’απασχολεί είναι εάν θα έχω 500 ΤΑΞΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΠΛΗΡΩΝΩ 5 ΛΕΠΤΑ/ΛΙΤΡΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΤΑΡΙΦΕΣ, ΝΤΑΛΙΚΕΡΗΔΕΣ, ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΤΟ … ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ!!! ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΑΠΟ ΑΚΑΤΑΣΧΕΤΗ ΑΙΜΟΡΑΓΙΑ (ΑΣΘΕΝΗΝ ΕΧΩΜΕΝ, ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΤΟΝ ΒΑΛΑΜΕ ΚΛΠ)!!!!!!!! Η Μ Α Ρ Τ Ο Ν!!!!!!
    ΞΟΔΕΥΟΥΝΕ (ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ) ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΜΑΣ (ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΔΗΛΑΔΗ) ΕΔΩ ΚΑΙ 18 ΧΡΟΝΙΑ (το 1992 με την πλήρη οικονομικη ενοποιηση της ΕΟΚ το βαζω ως ετος βασης και με την εισροή τεράστιων κονδυλίων – τα έτη 1974-1992 τα χαρίζω στους κυβερνώντες μας ως χρόνια … παιδικών ασθενειών και εφηβείας, ας το πάρει το ποτάμι) ΜΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ!!! ΟΙ ευθύνες του λαού???? Μεγάλες!! Όταν όμως αργά και μεθοδικά δηλήτιριάζεις κάποιον (και ειδικά μέσω της παιδείας και των ΜΜΕ τα τελευτέαια 18 χρόνια) δεν μπορείς να περιμένεις το ΘΑΥΜΑ!!! ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ) ή γραφικές εως σκληροπυρηνικές και σίγουρα χωρίς όραμα και προτάσεις αντιπολίτευση(ΚΚΕ, ΛΑΟΣ, ΣΥΝ, ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ πλην εξαιρεσεων συγκεκριμένων βουλευτών)!!!!!

  9. Πιτσιος Στελιος

    Οι αποψεις ολες σεβαστες.

    Δεν θα συνεχισω την επιχειρηματολογια. Μονο δυο κουβεντες απλες ρε παιδια. Καντε με να καταλαβω την ρημαδα την αποσβεση… Ας μου απαντησει καποιος σε αυτο΄Καποιος διαθετει ενα καταστημα π.χ στην κηφισια κεντρο-κατακεντρο. Κερδιζει δε πολλα χρηματα για μια 40ετια και αποφασιζει για χ λογους να πουλησει(ας πουμε δεν εχει απογονους). Αυτος εχει κανει αποσβεση της θεσεως του μαγαζιου του και των χρηματων που το απεκτησε στα πρωτα 5 χρονια κατα εσας. Ετσι θα πρεπει στην ουσια να το χαρισει γιατι επι 35 χρονια κερδιζει τοσα πολλα χρηματα. Ομως κατα περιεργο τροπο το ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΑΕΙ και μαλιστα ολοι μας το βρισκουμε πολυ λογικο και φυσικο!! Ενω η δικη μου η αδεια εχει αποσβεστει οποτε πληρωμενη-χαμενη. Ημαρτον.
    Υ.Γ. Φυσικα και υπαρχουν λαμογια στη μεταφορα και μαλιστα πολλα. Οπως υπαρχουν παντου παιδες-και στους κλαδους σας βεβαιως βεβαιως.
    Υ.Γ.2) Κυριε Χρηστο, μαλλον δεν εχετε υπ οψιν σας τα πληρη δεδομενα. Μειωμενος ανταγωνισμος? Τουλαχιστον την τελευταια δεκαπενταετια τα διεθνων μεταφορων εχουν να αντιμετωπισουν ορδες ευρωπαικων αυτοκινητων δυτικων και πρωην ανατολικων. Ελεος! Στο δρομο δεν τα βλεπετε? Δεχομαι να μη τα εχετε προσεξει. Για εστιαστε λιγο απο τωρα.. Μη μπουμε σε κοστολογιο και κουρασουμε τους υπολοιπους αλλα τα εξοδα και η συντηρηση ενος αυτοκινητου νομιμου που μια ζωη χρωσταει ειναι εδω και χρονια δυσκολη υποθεση. Παντως εγω με τα εσοδα-εξοδα τωρα μαλλον πανω κατω τα ιδια θα πληρωσω με περυσι στο καυμενο το κρατος που τοσο το καταληστευσα επι μια δεκαπενταετια.. Θα με θυμηθητε ομως ολοι σας οταν μετα απο ενα χρονο ο κερατας ο αρακας και το αφιλοτιμο το τυρι η το παιδακι δεν θα φθηνενει το μπαγασικο παροτι ο Πιτσιος και οι λοιποι του συναδελφοι δεν θα φταινε πια! Δεν θα ξερετε προφανως οτι το κρατος που τοσο πολυ θελει να μη κανουν κουμαντο οι λιγοι αδειουχοι φορτηγατζηδες αφηνει 2-3 ασφαλιστικες εταιριες να κανουν παρτι κυριολεκτικα με τα ασφαλιστρα μας ενω τα ευρωπαικα-αμεσα ανταγωνιστικα μας-φορτηγα ασφαλιζονται με το μισο της δικης μας αξιας.( πληρωνω αστικη ευθηνη μονο 2400 το εξαμηνο υποχρεωτικα εκ του νομου ενω το γερμανικο που φορτωνει στη ραμπα διπλα μου το μισο απο εμενα!) Τετοια παραδειγματα πολλα , αλλα αυτα ειναι ψιλες ελιες. Τελος παντων ειπα οχι επιχειρηματολογια και μονο αυτο δεν εκανα. Αλλα αμα ακους τις συγκινητικες προσπαθειες του κυριου… Κωνστα στο Alter και του Καψη στο MEGA ειναι να περνεις τις τρεχαλες και τα βουνα. Και εμεις αγαπησαμε… δε καναμε και ετσι βρε αδερφε!

  10. Πιτσιος Στελιος

    Ξεχασα επισης να πω οτι τα σχετικα με τα της νομιμοτητας, της λειτουργειας φορτηγων ειναι πολυ σωστο και ο καημος καθε νομιμου αυτοκινητιστη κυριε Χρηστο και βεβαιως να το θιξουμε. Βλεπεις ομως το κρατος που με κανακευει τοσα χρονια τα αφηνει και περνουν διπλα απο τα οργανα του ερπωντας σα τους κροκοδειλους λες και ειναι αορατα! Οι δρομοι μας κατακλυζονται απο καθε λογης ερπετα Βουλγαρικα-Κυπριακα -Αλβανικα-Ρουμανικα-Πολωνικα-Σκοπιανα τα οποια εχουν καθε λογης παρανομια επανω τους και ποτε δεν τα πειραζουμε γιατι λεει δεν μπορουμε να τους επιβαλουμε επι τοπου πληρωμη προστιμου, γιατι δεν υπαρχει το νομικο πλαισιο!!!! ΕΛΕΟΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΕΟΣ! Εγω στη Γαλλια εφαγα 500 ευρω για μιση ωρα παραπανω και με αμαξι για σεμιναριο!Φυσικα αμεσα απαιτητα, ατακα και επι τοπου.

  11. Πιτσιος Στελιος

    Ξαναξεχασα! Ειστε πολυ με ενδιαφερουσες και δυνατες αποψεις. Κ.Π. οχι βεβαια στις μαιμουδες διφορων συναδελφων! Παντως επειδη εισαι μηχανικος δε σημαινει οτι εισαι και για τη φυλακη επειδη υπηρξαν και καποιοι ασυνηδητοι συναδελφοι σου που κλεψαν ασφαλτο και πηγαινω τραμπολινο με αμαξι 18 μετρα και 40 τονους! Η επειδη καποιοι αλλοι κλεψαν λιγα σιδερα και θρηνησαμε νεκρους σε σεισμους!! Αφηστε τα ρε παιδια. Τι πατε να πειτε? Ειπαμε παντου υπαρχουν. Ακομα και στην αγαπημενη Ευρωπη καποιων με τη SIEMENS και με τοσα αλλα. Παντως και εγω τα χερια μου και το μυαλο μου εχω για να επιβιωσω διοτι πρωτον την αδεια την εχασα ,και δευτερον και να την ειχα δεν θα την πουλαγα γιατι μολις αναρρωνα θα μου ηταν απαραιτητη για να παω για δουλεια γιτι μεχρι χθες το κρατος δεν με αφηνε με αυτην απληρωτη να δουλεψω!

    1. george..

      εγω ειμαι μαζι σας σε οσα εχεται δικιο… αλλα αναρωτιεμαι αν υπαρχει και αλλος τροπος διεκδικησεις ..? γιατι με αυτον τον τροπο χανεται το οποιο δικιο σας και αυτο θα πρεπει να απασχολει εσας και τους δηθεν εκπροσωπους σας που δηθεν νοιαζονται για το καλο σας…

    2. Κ.Π.

      Δεν καταλαβαίνω γιατί εξεγείρεστε. Είπε κανείς ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙΤΕ; Προσωπικά, το μόνο που υποστηρίζω είναι ότι οι παλαιότεροι συνάδελφοι σας που πήραν χαριστικά άδειες επί χούντας και τις μεταβίβασαν στα παιδιά τους, δεν δικαιούνται αποζημίωσης. Τελεία._Κ.Π.

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Οκτώβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.