του ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗ

 

Δεν μπορείς να κάνεις αστεία με τους Μουσουλμάνους, γιατί θα σε σκοτώσουν…”
John Cleese [Monty Python]

Στην Ευρώπη του 2019, νομικές διαδικασίες κινητοποιούνται εναντίον όποιου τολμά να κριτικάρει το Ισλάμ. Το “σκεπτικό” πίσω απ’ την εφιαλτική, όσο και απροσδόκητη επανεμφάνιση της λογοκρισίας είναι ότι: αυτήν ακριβώς την κριτική επιδιώκουν οι τζιχαντιστές τρίτης γενιάς [=νεαροί, Ευρωπαίοι πολίτες] σαν άλλοθι για τη δημιουργία πόλωσης που οδηγεί σε πόλεμο. Αυτόν με τον οποίο είχε απειλήσει πρόσφατα την Ευρώπη, ο προστάτης των όπου Γης μουσουλμάνων, πρόεδρος της “φίλης και γείτονος”. Σήμερα δείχνει έτοιμος, αυτή την απειλή, να την πραγματοποιήσει.
Προφέροντας απλώς τον όρο “ισλαμική τρομοκρατία”, κινδυνεύεις να συρθείς στα δικαστήρια από περίεργες οργανώσεις για τα δικαιώματα των μειονοτήτων, κατηγορούμενος για διασπορά ρατσιστικού μίσους, με τη μοιρολατρεία των αρχών να δέχεται μόνο μια εξήγηση: μπροστά στην “ευεξία” του Ισλάμ, νεώτερης και δυναμικώτερης απ’ τις παγκόσμιες θρησκείες, η γερασμένη Δύση φλερτάρει όλο και περισσότερο με την παθητική, “ανεκτική” πλευρά της.
Αυτό μεταφράζεται σε μια διεστραμμένη μορφή πονοψυχίας, καλλιεργούμενης από ενοχές για την αμαρτωλή δράση των δυτικών στην ιστορία. Οι ενοχές έχουν πηγή, μεταξύ άλλων, την “γνώση” που παρέχουν ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα ανά την Ευρώπη, σπονσοραρισμένα από Σαουδάραβες πρίγκιπες και ερεβώδεις μεγιστάνες, τύπου Soros.
Το mix ενοχικών συνδρόμων και ημιμάθειας θριαμβεύει. Στο πρόσωπο κάθε Αφρικανού ή Ασιάτη μετανάστη, ο “προοδευτικός” πολίτης βλέπει ένα θύμα της “δικής του” ιμπεριαλιστικής βαρβαρότητας, στο οποίο είναι έτοιμος να συγχωρέσει οτιδήποτε.
Έχει ενδιαφέρον να παρακολουθείς τον Ευρωπαίο να αυτομαστιγώνεται, αποδεχόμενος τη ρετσινιά του ρατσιστή, τη στιγμή που είναι ο μόνος με στοιχειώδες αίσθημα ανεκτικότητας. Δεν συνειδητοποιεί ότι …είναι αυτή που τον κάνει να νιώθει ενοχές για το ρατσιστικό του παρελθόν. Κι ότι το τελευταίο δεν είναι αποκλειστικότητά του, αλλά το μοιράζεται με τους ανθρώπους όλων των πολιτισμών ανεξαιρέτως.
Στη χώρα μας, η κοινή λογική πλαγιοκοπείται από ένα ακόμα “επιχείρημα”: η Ελλάδα είναι ένα mixed grill πολιτισμών, οι αυτόχθονες δεν είναι αυτό που ισχυρίζονται, δεν είναι καν Έλληνες. Δεν έχει νόημα να μιλάς για αλλοίωση φυλετικής καθαρότητας, γιατί απλούστατα κάτι τέτοιο δεν υπάρχει. Ως εκ τούτου, …είναι αδιανόητο να δυσανασχετείς με τις μεταναστευτικές ροές… Για να το κάνεις, δεν μπορεί, είσαι ξενοφοβικός, ρατσιστής και χρυσαυγίτης.
Αυτό είναι το παιδαριώδες storytelling, με το οποίο κάποιοι υπνωτίζουν τον κόσμο. Ωστόσο, ουδείς ομίλησε ποτέ περί φυλετικής καθαρότητας, πέρα απ’ τους Χρυσαυγίτες…

Mετακινούμενος προς το άλλο άκρο του ιδεολογικού [=ιδεοληπτικού] φάσματος, την αποδόμηση για τη χαρά της αποδόμησης, συναντάει κανείς τον Αλέξη Τσίπρα και την Τασία Χριστοδουλοπόλου. Όσα σωστά και δίκαια κι αν πεις για την “οικονομική πολιτική” των ΣΥΡΙΖΑίων, άποψή μου εξακολουθεί να είναι ότι: ο πρώτος λόγος που οι ελίτ τους στήριξαν ήταν …το μεταναστευτικό, το οποίο, χάρη στην “ευαισθησία” τους, έγινε ανεξέλεγκτο. Ήταν αυτοί, πλαισιωμένοι από στρατιές “αντιεξουσιαστών”, “ακτιβιστών” και “αλληλέγγυων”, που άφησαν ορθάνοιχτη την πόρτα στους “πρόσφυγες”, που κατά πλειονότητα ήταν [και είναι] οικονομικοί μετανάστες… Αλλά και σε χιλιάδες βετεράνους του ISIS που επέστρεφαν [και επιστρέφουν] στη Δύση, κατόχους ευρωπαϊκών διαβατηρίων, εκπαιδευμένους στα όπλα και δυνάμει τρομοκράτες.
Η μονοδιάστατη “ανθρωπιστική” αδιαφορία των ελίτ για τα προβλήματα που δημιουργεί στον εγχώριο πληθυσμό το μεταναστευτικό, είναι αντίστοιχη της αδιαφορίας τους για τη φτώχεια που αντιμετωπίζει.
Γιατί είναι τόσο απλό που πρέπει να έχεις τους λόγους σου για να μην καταλαβαίνεις…
Μιλάω, όχι με όρους …φυλετικής καθαρότητας, αλλά ομοιόστασης [ = έμφυτη τάση κάθε οργανισμού προς τη σταθερότητα]. Θεωρούμε το σπίτι στο οποίο μένουμε, δικό μας. Όχι επειδή είμαστε γηγενείς και αυτόχθονες. Ούτε επειδή έχουμε νόμιμους τίτλους ιδιοκτησίας. “Θεωρώ δικό μου” σημαίνει: επενδύω αισθήματα, έχω οργανώσει, όσο επιτρέπουν οι συνθήκες, τη ζωή μου γύρω από αυτό. Και εννοώ να μην αφήσω τη ζωή μου να υποβαθμιστεί ακόμα περισσότερο. Δεν έχω καμία όρεξη να δημιουργηθεί δίπλα μου ένα γκέτο, στο οποίο θα μπαίνει κανείς …με δική του ευθύνη [ιδίως γυναίκες χωρίς hijab]. Δεν γουστάρω να ακούω ότι δεν θα στολιστεί δέντρο τα Χριστούγεννα, επειδή προσβάλλονται τα αισθήματα των μουσουλμάνων. Έχω σφαιρική ενημέρωση από τα ξένα media, έχω διαβάσει τα βιβλία που πρέπει [ελάχιστα κυκλοφορούν στα ελληνικά], ξέρω τι συμβαίνει έξω, αλλά και σε περιοχές αυτής της “χώρας”, ξέρω πως δεν υπάρχει περίπτωση να μη γενικευθεί… Οι μουσουλμάνοι αισθάνονται μόνιμα προσβεβλημένοι: από γελοιογραφίες *, σταυρούς, χριστουγεννιάτικα δέντρα, χοιρινό κρέας, κοντές φούστες, προγαμιαίο σεξ, ένα σωρό φαινόμενα της δικής μας καθημερινότητας. Πάνω απ’ όλα, από τον διαχωρισμό εκκλησίας και κράτους.
Σημειωτέον ότι η έννοια της πατρίδας, όπως την εννοούμε εδώ, αντίκειται στο δόγμα του Προφήτη. Σύμφωνα μ’ αυτό, ο κόσμος είναι χωρισμένος σε δυο τμήματα, το Σπίτι του Ισλάμ και …το Σπίτι του Πολέμου.
Πρώτος μουσουλμάνος μετανάστης στην ιστορία υπήρξε ο ίδιος ο Μωάμεθ – έτος μηδέν του ημερολογίου τους είναι το Έτος της Εγίρας. Και, για τις κεφαλές της μουσουλμανικής κοινότητας, η μετανάστευση αποτελεί το πρώτο βήμα για μια ειρηνική διείσδυση / κατάκτηση.

 

* Όχι τυχαία, προσβεβλημένοι αισθάνονται, εσχάτως, από αυτές και οι Ταλιμπάν του ΣΥΡΙΖΑ…

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

7 Comments

  1. ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΣ ΚΟΥΜΑΡΤΖΗΣ

    κ. Παπαχατζή, λογικά θα πρέπει να υπήρξατε ιδρυτικό μέλος του κόμματος που -εστω ως ιδέα- δημιουργησε ο ΚΚ (το ΚΚΛ – Κομμα Κοινής Λογικής). Συνεπώς είναι δύσκολο να διαφωνήσω μαζί σας. συνεχίστε με τον ΚΚ για όσο επιθυμείτε και αντέχετε και όσο σας το επιτρέπει ο…”Μεγάλος Αδελφός”!! Χαιρετισμούς στον ΚΚ τον οποιο γνώρισα μέσα από τα κείμενα του το 1982 ως μαθητής της 1ης Γυμνασίου από τους 4Τ που εφερνε στο σπίτι ο μεγαλυτερος αδελφός μου!! Και συνέχισα να τον διαβάζω και μέσα από την ΠΤΗΣΗ (οχι τοσο τακτικοςαναγνωστης όσο στους 3Τ) και ολα τα τευχη των 4Τ μέχρι το τελευταίο εγραψε. Και νομιζω σχεδόν απο την αρχή στο ιστολόγιο του! Διαβάζοντας και τα κείμενά σας καταλαβαίνω ακόμα καλυτερα το ποσο σημαντικό είναι να διαλυσεις μία γλώσσα προκείμενου να ηλιθιοποιήσεις έναν λαό. Α ρε ΚΚ τα έλεγες και τα εγραφες για το “νιουσπικ” του Μεγάλου Αδελφού. Δειτε το παρακατω βίντεο

    https://www.youtube.com/watch?v=jnmq3iW45xE Ειναι από την ταινια the Darkest Hour με τον ιστορικό λογο του Τσωρτσιλ στο Κοινοβούλιο. Δειτε όλο τον λόγο και μετά το 5:00 στο ερώτημα τι έκανε ο Τσωρτσιλ μολις τώρα του απαντά: “He has mobilised the English language and send it into battle”!!! Γιαυτό μάθε στους χαζοχαρόμενους καταναλωτες να γρυλίζουν και να είναι ικανοί για ον λαιν συναλλαγές γιατί αλλοίμονο να τους διδάσκεις σωστά την γλώσσα! Ξυπναει ο εγκέφαλος, αρχιζει να σκέπτεται, να έρχονται ιδεες και μπορεί να βρεθεί κανενας περίεργος να “μομπιλαιζ” την γλωσσα και τους ομιλουντες πολιτες και ξυπησουν απο το λήθαργο!!!

    1. Ευχαριστώ πολύ. Είμαι υπερήφανο ενεργό μέλος του “κόμματος” από τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Νοερά υπήρξα από την ίδια εποχή πάνω κάτω με σας.
      Κατά τ’ άλλα φοβάμαι ότι τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λεει ο master – μόνοι τα λέμε μόνοι τ’ ακούμε. Η προχτεσινή παρουσία της Greta Thunberg στον ΟΗΕ [ένα κακόγουστο αστείο με δόσεις από θρίλερ – ο ορισμός του γκροτέσκου] και η διεθνής συγκίνηση που προκάλεσε, βεβαιώνουν του λόγου το ασφαλές…

  2. CCR

    Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι, λέγανε “ούκ εν τω πολλώ το εύ”. Και μάλλον είχαν δίκιο….
    Και είναι γνωστό, οτι οι λίγοι, πάντα πολεμάνε σχεδόν μόνοι τους. Και μείς λέμε : μόνοι τους, αλλά όχι μάταια !
    Τώρα έβλεπα στην ΤουΒου, το 2ο Γυμνάσιο Αρρένων ΑΘηνών. Έλεγε ο Οδ. Χατζόπουλος, νομίζω, οτι το 90% των παιδιών του Γυμνασίου, θα γινότουσαν γκάγκστερς (!), αν δεν υπήρχε ΕΝΑΣ, που όλοι σταματούσαν επάνω του : ο Γυμνασιάρχης. Αυτό για μένα λέει πολλά. Πολλά, για έναν άνθρωπο, άγνωστο σε μας και στην Ιστορία, ο οποίος έκανε το καθήκον του, απέναντι στον εαυτό του πρώτα, στους μαθητές του, στην κοινωνία, στην Ελλάδα και – γιατί όχι – στην ανθρωπότητα. Αυτό το χρέος, έχουν οι λίγοι. Έστω κι αν τους ξέρουν ακόμα πιό λίγοι. Έστω κι αν μόνοι τους τα λένε. Για μένα (μάς), σίγουρο είναι, οτι δε τ’ ακούνε και μόνοι τους…

  3. oh captain,my captain

    Κύριε Καββαθά, έχετε απόλυτο δίκιο σε όσα γράφετε για το Ισλάμ αλλά για να απαιτήσεις σεβάσμο σε αυτόνόητες κοσμικές έννοιες πρέπει πρώτα να τις έχεις εμπεδώσει εσύ. Όταν στέλνεις στο δικαστήριο τον Παστίτσιο, όταν προσβάλεσαι αν ο άλλος τρώει σουβλάκι την Μεγάλη Παρασκευή κτλ κτλ, πως θα απαιτήσεις απο τον Μουσουλμάνο να μην τσαντίζεται με το σκίτσο του Μωάμεθ. Πρέπει κάποτε να συμφωνήσουμε οτι δεν σεβόμαστε κανένα θέσφατο, καμμίας θρησκείας και να τελειώνουμε. Πως θα γίνει αυτό όμως όταν την Εκκλησία δεν την αγγίζει κανείς; Ο Φίλης πήγε να ψελλίσει δύο λέξεις και τον έφαγε το μαύρο σκοτάδι. Παλιότερα ο Τρίτσης το ίδιο. Όλοι γλείφουν άμφια για να πάρουν ψηφαλάκια.

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.