ΝISSAN
Effis
Το
πρώτο αυτοκίνητο τρεισήμισι θέσεων με
κινητήρα ενεργειακών κυψελών (fuell cells)
με συσσωρευτές ιόντων λιθίου και κίνηση
στους τέσσερις τροχούς.
TOYOTA
PM
Καμπίνα
ανεξάρτητη από τους τροχούς και τις
αναρτήσεις, που επιτρέπει στο PM να
μεταβάλλει το ύψος του ανάλογα με την
ταχύτητα. Οι προβολείς θυμίζουν κεραίες
εντόμου. Μια οθόνη προβάλλει τα δεδομένα
του αυτοκινήτου, τη θέση των υπόλοιπων
ΡΜ και άλλες πληροφορίες. Τα PM μπορούν
να μοιράζονται δεδομένα ενώ ταξιδεύουν,
να ακολουθούν έναν… αρχηγό σε σχηματισμό
ή να προσεγγίζουν τόπους συνάντησης.
SUBARU
R1e
Το
R1e είναι ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο
2+2 θέσεων, για κίνηση στην πόλη. Χρησιμοποιεί
μπαταρίες ιόντων λιθίου.
SUZUKI
S Ride
Διθέσιο
που συνδυάζει την οδήγηση μοτοσικλέτας
με την πρακτικότητα του αυτοκινήτου
(διαστάσεις: μήκος 3,15 μ., πλάτος 1,4 μ.,
ύψος 1,3 μ., μεταξόνιο 2,16 μ.). Εφοδιάζεται
με 3κύλινδρο σε σειρά 12βάλβιδο κινητήρα
658 κ.εκ. και διαθέτει αυτόματο κιβώτιο
ταχυτήτων τύπου CVT.
FORD
TH!NK
Το
Th!nk ξαναζεί
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Th!nk φαίνεται τελικά πως, χάρη στην
ελβετική Kamkorp Microelectronics, η οποία αγόρασε
τη νορβηγική Think Nordic από τη Ford, θα αποκτήσει
και δεύτερη γενιά. Έπειτα από αρκετή
σκέψη, όμως, αποφασίστηκε το νέο Th!nk, που
πλέον έχει το «επώνυμο» Public, να είναι
τετραθέσιο, αντί για διθέσιο, και να
είναι πολύ πιο ποιοτικό σε σχέση με
πριν. Τα κύρια χαρακτηριστικά του είναι
η δυνατότητα να ανεφοδιάζεται από μια
οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, κάτι που του
επιτρέπει αυτονομία 100 χλμ. με μέγιστη
ταχύτητα 50 χλμ./ώρα.