Με 1000. Με όλες μας τις δυνάμεις. Το νομοσχέδιο για το “ασφαλιστικό” προσβάλει βάναυσα την νοημοσύνη μου. Οι ανεπάγγελτοι που κυβέρνησαν τον τόπο από την μεταπολίτευση και μετά γονάτισαν, ξεπούλησαν, σοδόμησαν την Ελλάδα. Αυτοί είναι υπεύθυνοι για τα σημερινά χάλια. Για τις “μερσεντέ”, τις “καγιέ” και τις “μπέμπες”. Αυτά τα καθίκια έκοψαν τα φτερά όλων μας με τους “νόμους”, τις διαπλοκές με τους νταβατζήδες και τους έρωτες με τους διεθνείς τοκογλύφους.

Απεργία λοιπόν για όλους και όλες

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

12 Comments

  1. Ο Αιρετικός

    Προσωπικά, έχω να σας προτείνω σε πρώτη φάση δυο ιστολόγια που καταγράφουν και αναλύουν την κατάσταση πολύ πιο σοβαρά – και σκληρά – από τα ξεπουλημένα ΜΜΕ (μεταξύ αυτών και τα ΜΜΕ του αλαφουζισμού, διαδόχου καταστάσεως του αυριανισμού αλλά στο γραβατωμένο και με MSc, ΒΑ, BSc και BS).

    http://e-cynical.blogspot.com

    http://youpayyourcrisis.blogspot.com

  2. Κώστας Κ.

    Δεν θέλει απεργία, θέλει επανάσταση.
    Και μετά στου Γουδή.

    Δεν με ενοχλεί που κάποιοι θα φύγουν νύχτα με ελικόπτερα,σαν τον Μένεμ, με ενοχλεί που θα φύγουν ζωντανοί και θα πάρουν θέσεις σε διεθνείς οργανισμούς.

    Για την φουκαριάρα την μάνα τους.

  3. Angelos Mintsoudis

    Κύριε Καββαθά αλήθεια πιστέυετε ότι οι ανεπάγγελτοι που κυβέρνησαν την χώρα δέν προνόησαν έτσι ώστε σχεδόν κανένας να μήν είναι σε θέση να κάνει απεργία πλέον? Ο εργαζόμενος που του γέμισαν το μυαλό με το νέο λαίφστάιλ και που χρωστάει την τηλεόραση, το σπίτι, το αυτοκίνητο και άν δέν πληρώσει θα του τα πάρουνε όλα και μαζί με αυτά θα μείνει μέσα στο δρόμο και θα χάσει γυναίκα η γκόμενα νομίζεται ότι είναι σε θέση να κάνει απεργία? Για σχεδόν τίποτε δεν ειναι σε θέση κατα την γνώμη μου όταν με έντεχνο τρόπο τον σκλαβώσαν με περιττές και όχι απαραίτητες ανάγκες και ΄”ονειρα” (ας πούμε μια μερσεντε..) και έγινε υπόδουλος στο τραπεζικό σύστημα. Το κόλπο πέτυχε, δέν ήταν και δύσκολο άλλωστε να πετύχει με την αφέλια που διακρίνει το μεγαλύτερο μέρος από εμας. “Εδώ πήρε ο γείτονας, να μήν πάρω κι εγώ??? Και εν τέλει όταν μιλάμε για απεργία μιλάμε να μήν πάει κανείς στην δουλειά για μέρες και εβδομάδες! Ποίος το αντέχει στο τέλος του μήνα να μήν πάρει μισθό και να χάσει τον καναπέ την τηλεόραση, σπίτι αυτοκίνητο και ότι άλλη μαλακία έχει αγοράσει και την χρωστάει?? Πολλοί λίγοι και κατα περίεργη σύμπτωση αυτοί που δέν θα κάνανε σχεδόν ποτέ απεργία. Η υπόθεση είναι χαμένη, μπήκαν στο μυαλό μας ξέρουν τι ζητάμε, μας το δίνουν και μας ελέγχουν. Όσο συνεχίζεται αυτό δεν πρόκειται να συμβεί τίποτα, απολύτως τίποτα!

      1. Angelos Mintsoudis

        Όταν ο Ford δημιούργησε το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων στην Αμερική στις αρχές του προηγούμενου αιώνα είχε ένα σοβαρό πρόβλημα, αναγκαζόταν να αναζητεί συνεχώς νέους εργαζόμενους διότι οι υφιστάμενοι με την παραμικρή παρατήρηση σηκωνόταν και φεύγανε από την δουλειά. Ούτε μεγάλες ανάγκες είχαν, ούτε όνειρα απατηλά κυνηγούσαν, τα προς το ζείν πηγαίναν να βγάλουν οι άνθρωποι καί δεν σηκώνανε πολλά πολλά στο σπαθί τους. Σταδιακά αυτό άλλαξε, αρχίσαν να τους ελέγχουν περισσότερο με την δημιουργία μίας κουλτούρας κατανάλωσης που συμπεριλάμβανε την δυνατότητα να αγοράσουν κι αυτοί ένα αυτοκίνητο κτλ. για να αυξηθούν και οι πωλήσεις του εργοστασίου μιάς και η σειρά παραγωγής (production line) προσέφερε τρομακτικές δυνατότητες παραγωγής. Με λίγα λόγια αυτοί που έχουν (και θα έχουν το χρήμα) με ένα σμπάρο πετύχανε 2 τριγώνια. Η σειρά παραγωγής έδωσε την δυνατότητα πρόσληψης εντελώς ανειδικευτων εργαζομένων (αφού η όλη εργασία περιλάμβανε επαναλαμβανόμενες κινήσεις) ευκολα αντικαταστήσιμους τους οποίους σταδιακά θα δίνανε ακριβώς τόσα χρήματα για να τους αποτρέψουν να κλέβουν (τράπεζες, βιτρίνες, γριούλες κτλ.) και γίνει μαντάρα το σύστημα αλλά από την άλλη θα ήταν αυτά τα χρήματα ικανά να τροφοδοτήσουν την κατανάλωση για την διόγκωση των υφιστάμενων και νέων επιχειρήσεων. Τουλάχιστον εκει κάνανε και κανα εργοστάσιο να δουλέψει ο κοσμάκις και σε ένα μεγάλο βαθμό κατα την γνώμη μου αυτό ήταν υγιές. Στην Ελλάδα, ούτε εργοστάσια κάνανε, ούτε και production lines. Αφού δέν μπορούσαν να δώσουν και τόσα πολλά χρήματα μέσω μισθών κάνανε το απεχθέστερο όλων, πήρανε και δώσανε δάνεικα για να συντηρηθεί ένα αρρωστημένο σύστημα από ευθύς εξαρχής. Αυτό που με πειράζει περισσότερο είναι ότι αυτό συνεχίζεται ακόμη και μπορούν να γίνουν εύκολες προβλέψεις και μακάρι να γράφω μπούρδες.

  4. Τζίτζικας

    Τίποτα, απολύτως τίποτα
    Τίποτα, απολύτως τίποτα
    Τίποτα, απολύτως τίποτα

    (η ηχώ της παραπάνω άποψης)

    Β-movie γίναμε…

    στο βάθος γελάνε πνιχτά με τα χάλια μας ο Μπαλκονοφρύδης, ο Σαβουρογάμης, ο Κώλος της μαϊμούς, ο Γαϊδουρογκαντέμης, ο Κωστακης ο Βραχύς και ο Τζέφρεϋ ο Ολίγιστος

  5. george ..

    δεν μπορώ να απεργήσω και να υπερασπιστώ τους λίγους που παίρνουν σύνταξη στα 50 ή τα 45 , εγώ γιατί να πάρω στα 65… κάτι άλλο μου μοιάζει εντελώς παράλογο και ουτοπικό… άσε που μάλλον όσοι αντιδρούν μάλλον ψηφοθηρικά σκέπτονται..

    όσο για την επανάσταση … αυτή έγινε και τώρα ζούμε το αποτέλεσμά αυτής … με την πτώση του κομμουνισμού στο ανατολικό μπλοκ…

    1. Panos

      Ο Φορντ ηταν απο τους πρωτεργατες του welfare capitalism, το οποιο κατα την ταπεινη μου γνωμη, ηταν ενα συστημα που επετρεπε στον απλο εργαζομενο να ζει με αξιοπρεπεια αλλα και στον επιχειρηματια να δημιουργησει και να επεκταθει παραγωντας προιοντα χρησιμα στην ανθρωποτητα. Η χρυση εποχη των ΗΠΑ ομως των δεκαετιων του ’50 και του ’60, κατα την οποια αρχισαν να δημιουργουνται πολυεθνικες-κολοσσοι οταν ο υπολοιπος κοσμος ειχε μεινει στο μοντελο της οικογενειακης επιχειρησης, εχει παρελθει προ πολλου.
      Ο απωτερος σκοπος δεν πρεπει να ειναι απλα και μονο η αποκομιση μεγαλυτερων κερδων αλλα η δημιουργια προιοντων που ειναι πραγματικα χρησιμα στους ανθρωπους. Γιατι το κερδος θα ακολουθησει φυσιολογικα επειτα. Ετσι υπηρξε καποτε ενας Φορντ και στη νεοτερη εποχη ενας Γκειτς και ενας ακουραστος Στηβ Τζομπς για να αναφερω μερικα παραδειγματα επιχειρηματιων που εφεραν πραγματικη επανασταση με τα προιοντα τους αλλα και με τις καινοτομιες στον τροπο λειτουργιας.
      Συγκρινετε λοιπον αυτη την εικονα με την νεοφιλελευθερη εποχη απο το Ρεηγκαν και μετα, οπου αρχισε να κυριαρχει η επιτευξη κερδους με οποιοδηποτε τροπο και μεσο, και κυριως μεσω κερδοσκοπισμου. Δε χρειαζοταν πια δηλαδη να σκοτωνεσαι στη δουλεια και να παραγεις αγαθα και υπηρεσιες, αρκουσε το “πονταρισμα” σε χαρτια εταιρειων στην αρχη και οικονομιων ολοκληρων κρατων στη συνεχεια για να φτασουμε στις μερες μας να ακουμε λογια του στυλ:”Κανενας δεν απαγορευει να επενδυεις στο μαλακα”.
      Γιατι ειναι τραγικο το γεγονος σημερα καποιοι ζαπλουτοι και κυριως απληστοι κερδοσκοποι (βλεπε Σορος), να “στοιχηματιζουν” υπερ της χρεοκωπιας ολοκληρων χωρων και να ελεγχουν ενα σωρο “γκριζους” οργανισμους (Moody’s, Goody’s ή δεν ξερω εγω τι αλλο), που εχουν σα στοχο να ωθησουν την κατασταση προς το συμφερον των κερδοσκοπων-αφεντικων τους.
      Οπως ειναι τραγικο και το γεγονος η Ομοσπονδιακη Τραπεζα των ΗΠΑ να ελεγχεται ουσιαστικα και πρακτικα απο 3 οικογενειες μεγαλοαργυραμοιβων, εχοντας απωλεσει εδω κι εναν αιωνα το Δημοσιο χαρακτηρα της, και λεω τραγικο γιατι απο εκει ξεκιναει ουσιαστικα η διακινηση του χρηματος στον πλανητη.

      1. Angelos Mintsoudis

        Πάνο, το παράδειγμα του Henry Ford το πήρα επειδή το θέμα μας είτανε η απεργία των εργαζομένων. Το σίγουρο είναι ότι σπουδάσαμε σε διαφορετικές σχολές και η κάθε μία (ανάλογα με τους διδάσκοντες) δίνει και διαφορετικό βάρος στα γεγονότα. Επιστρέφοντας στο παράδειγμα το Ford, θα ήθελα να πώ ότι δέν ήτανε και από τις προτεραιότητες του να παίξει τον καθοριστικό ρόλο για την δημιουργία του welfare capitalism όπως τον ονομάζεις. Ο στόχος του ήτανε απο την μία να δημιουργήσει και να χρησιμοποίησει μία μάζα ανειδικέυτων και εύκολα αντικαταστησιμων εργατών έτσι ώστε να παρακάμψει την δύναμη των εργαζομένων (πραγματικών τεχνιτών) πού είχε για την κατασκευη των αυτοκινήτων του μέσω της γραμμής παραγωγής και από την άλλη να δημιούργήσει την ζήτηση που χρειζόταν από μία ήδη κορεσμένη αγορά την εποχή εκείνη. Αυτό θα το πετύχαινε ελέγχοντας όσο γίνεται την παραγωγική διαδικασία και μάλιστα με την δημιουργία μίας τάξης εργατών ανειδικευτων επομένως ελεγχόμενων. Με την δημιουργία απο τον Henry Ford της πρώτης γραμμής παραγώγης αυτοκίνητών στον κόσμο κάπου στο 1910 με το μοντέλο Τ, ήτανε και αρχή της επιδείνωσης της θέσης του κάθε εργαζομένου. Απο εκεί ξεκινάει και το θέμα με την απεργία. Στην διαχείριση ανθρωπίνων πόρων υπάρχει μία χρυσή αρχή: Όσο πιο ευκολα αντικαταστίσιμος είναι κάποιος τόσο λιγότερη δύναμη έχει στα χέρια του. Και αυτό ακριβώς πέτυχε ο κύριος Ford και οι μεταγενέστεροι αυτού που ιοθέτησαν τις τεχνικές του.
        Μεταξύ μας εάν βρώ ευκαιρία να κερδοσκοπήσω, και εναντίων της Ελλάδος, θα το κάνω χωρίς καμιά αναστολή. Γιατί? Επειδή η ζωή είναι σκληρή και όσο καλός θέλεις να νομίζεις ότι είσαι καποια στιγμή συλλαμβάνεις τον εαυτό σου να κάνει πράγματα που τα θεωρούσες λάθος παλιά, αλλά προκειμένου να επιβιώσεις και με την ιδέα ότι κάποιος άλλος θα τα έκανε αν δεν είσουν εσυ, τα κάνεις!
        Όσο για τους επιχειρηματίες που αναφέρεις για το ενδιαφέρον τους για το μέλλον της ανθρωπότητας, θα έλεγα επίσης ότι δέν έχει σχέση με το ενδιαφέρον τους για τον συνάνθρωπό τους και την ανθρωπότητα, παρά για το δικό τους πρωτίστος και κέρδος και μετά όλων των άλλων. Γιατί αλήθεια ξυπνάει ο φούρναρης απο τις 3 το πρωί για να βγάλει τα ψωμιά και τα κουλούρια του? Το πίο πιθανό είναι για να τα ‘οικομομίσει’΄παρά για να φαμε εμεις οι υπόλοιποι φρέσκο ψωμί.

        Μέ εκτίμηση

  6. Panos

    Κανεις δε θα εκανε μια Microsoft και μια Apple ΜΟΝΟ για τα οικονομησει. Φανταζομαι να πιστευεις οτι ουτε και ο Καββαθας που μας φιλοξενει σε αυτον το χωρο εκανε τις Τεχνικες Εκδοσεις, ονειρευομενος μερα-νυχτα επιπροσθετα μηδενικα στον τραπεζικο του λογαριασμο.
    Αμα καποιος εχει σα στοχο μονο την κονομα, τοτε διπλα στο ονομα του θα αναγραφεται συνηθως η λεξη επενδυτης και μαλλον θα ειναι μελος στο Δ.Σ καποιων μεγαλοσχημων οικων “αξιολογησης και επενδυσεων” και θα επιδοτει και καμμια κατοστη ΜΚΟ για να κανει τη δουλεια του αθορυβα.
    Αυτη ειναι και η ουσιαστικη διαφορα που παραθετω πιο πανω για προβληματισμο κυριως. Κανενας δεν ανοιγει επιχειρηση, μην εχοντας σαν εναν (αλλα οχι μοναδικο) απο τους κυριους στοχους του να φτασει σε ενα σημειο οικονομικης ανεσης, και αυτο δεν ειναι χυδαιο. Χυδαιο ομως ειναι να προσπαθεις να αποκτησεις πλουτο χρησιμοποιωντας οποιοδηποτε μεσο για να φτασεις στο στοχο σου οσο το δυνατον πιο γρηγορα και ακοπα, πατωντας ως επι το πλειστον επι πτωματων, ή ληστευοντας χρηματα του Δημοσιου. Χυδαιο ειναι επισης και το να εισαι απληστος και αδιστακτος, οπως αποτελει και εγκλημα κατα της ανθρωποτητας, η δυνατοτητα του να “επενδυεις” στην πτωση των οικονομιων ολοκληρων χωρων, καταδικαζοντας το λαο τους σε μιζερια.
    Οσον αφορα το Φορντ στον οποιο αναφερθηκαμε και οι δυο, μην ξεχνας οτι εφερε πραγματικη επανασταση με τη δημιουργια της γραμμης παραγωγης, κανοντας το ονειρο της αυτοκινησης πραγματοποιησιμο για εκατονταδες χιλιαδες απλους εργαζομενους. Και ολα αυτα ριχνοντας το κοστος και αυξανοντας το ρυθμο παραγωγης, χωρις να βαζει εργατες να δουλευουν κατω απο τις αθλιες συνθηκες οπως πραγματοποιουν χωρις ιχνος ενοχης σημερα μεγαλες πολυεθνικες , με την εκμεταλλευση του εξαθλιωμενου ανθρωπινου δυναμικου των χωρων του Τριτου Κοσμου.
    Και κατι τελευταιο, αν μπορεις σε παρακαλω αντικατεστησε τη φραση ανθρωπινοι ποροι με τη εκφραση ανθρωπινο δυναμικο. Οι Ποροι αναφερονται σε κατι αψυχο, σταθερο και πεπερασμενο, ο ανθρωπος ειναι δυναμικος και δεν μπορει να μπει σε ορια και καλουπια.

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.