Ξέρω… Θα ’πρεπε να γράφω πιο συχνά. Να απαντώ στη κάθε παρανομία, χυδαιότητα ή αγριότητα όπως η δολοφονία από άγνωστα ρεμάλια του συμπολίτη μας στη Πλατεία Βικτωρίας ή τον ξυλοδαρμό, σχεδόν μέχρι θανάτου, του διαδηλωτή από τους «μπάτσους» (εδώ θα χρησιμοποιήσω τον χαρακτηρισμό μια και δεν πρόκειται για την Αστυνομία που θα ήθελα να έχω). Όμως έχω και τα δικά μου τα οποία επηρεάζουν τη ζωή μου και εκείνη της οικογένειας μου μια και έχω μπλέξει με μία ομάδα αλητών που απειλεί να ρουφήξει και την τελευταία ρανίδα αίματος. Θα προσπαθήσω να γράψω κάτι σήμερα το βράδυ γιατί, η νέα ιδιοκτησία μου ζήτησε, για 3η φορά, να …απολύσω όλους τους εξωτερικούς συνεργάτες των 4Τ (Στάθη, Τριάντη, Βασιλικό, Ρουμελιώτη τους πάντες επειδή η «εταιρία έχει ζημιές». Απάντησα με τον  προσήκοντα (σε εμένα) τρόπο αλλά, σκεφτείτε τι μου ζητάνε. Να απολύσω τη μισή «ψυχή» του περιοδικού. Το βράδυ λοιπόν με λίγα, ξεκάθαρα λόγια για τους μεταναστευτικό, την εγκληματικότητα στο «κέντρο της Αθήνας» (λες και δεν υπάρχει στο κέντρο της Πάτρας, της Αμφιλοχίας, του Ηρακλείου, παντού

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

19 Comments

  1. Δημήτρης ΤΛ

    Μήπως έπαιξαν ρόλο στο παρασκήνιο τα “Ντόμπερμαν της Ενημέρωσης”? ειδικά για τον κο Στάθη…..

  2. Ιωσήφ Τ

    μηπως καλύτερα να πάρετε τον τίτλο του περιοδικού και τους συνεργάτες που σας ζήτησαν να διώξετε και να φύγετε από το “λάθος” σπίτι στο οποίο αναγκαστικά βρίσκεστε; και αφήστε τους μετά να βγάλουν εκείνοι περιοδικό “για αυτοκίνητα”…

    1. Γεώργιος Σπανός

      Αλήθεια , πιστεύουν ότι αν αποχωρήσετε , το περιοδικό θα συνεχίσει να έχει την ίδια κυκλοφορία ?

    2. Με την εξαγορά του 33,33% αγοράστηκαν και οι τίτλοι. Κανονική “εκτέλεση” δηλαδή λόγω των χρεών που δημιουργήθηκαν στις Τεχνικές Εκδόσεις από την συμμετοχή (κατά 40%) και την δράση συγκεκριμένου κυκλώματος απατεώνων και φιγουρινιών του νομικού επαγγέλματος στην “επένδυση” του γνωστού λιθογραφείου…

      1. ΚΟΣΜΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

        μπορεί να φτιαχτεί περιοδικό με παρόμοιο όνομα χωρίς να τρέχεις στα δικαστήρια

        π.χ: οι αυθεντικοί 4 τροχοί

  3. Astrapogiannos

    Δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα αλλά έχετε την συμπάθεια μου σε όποια απόφαση πάρετε. Είμαι πεπεισμένος ότι θα είναι η σωστή.

  4. Σωτήρης Βατικιώτης

    Captain, oh, my captain..

    Ότι και να γράφουμε εμείς οι φανατικοί αναγνώστες και συνοδοιπόροι σου (πάρτους όλους και φτιάξτε νέο..) είναι
    μιά απόφαση με πολλές παραμέτρους, άγνωστες σε μάς.

    Άρα, να ‘σαι πάλι μόνος (;) σε νέες, ως Γκαούρ, περιπέτειες.

    Ότι αποφασίσεις όμως κάντο γρήγορα, οι έχοντες το πάνω χέρι δεν χαμπαριάζουν. Την απόδοση τήςεπένδυσης τους κοιτάνε μόνο (και δικαίωμα τους, στο φινάλε).

    (Αααχ, εκείνο το “ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ”.. ήταν 20 χρόνια μπροστά από το ..πόπολο, πως να πάει καλά 😉

    Άιντε, κουράγιο, γύρνα (..άλλη μιά) σελίδα και ότι ήθελε προκύψει..

    Σ.Β.

    Υ.Γ. Αλήθεια, έχει κανείς κάτσει να υπολογίσει πόσοι είναι οι φανατικοί, πανελλαδικά, που θα αγοράζουν ότι φτιάχνει η ομάδα Κ.Κ.

  5. jalbanis

    Αν όπως λένε έχουν ζημιές, γιατί δε φεύγουν αυτοί οι φωστήρες και να φτιάξουν κάτι νέο κερδοφόρο στα δικά τους μέτρα και γούστα; Γιατί αυτό που ζητάνε να διαμορφωθεί με τις απολύσεις, δεν έχει καμία σχέση με αυτό που βρήκαν όταν μπήκαν. Και μαθηματικά, θα οδηγήσει σε πτώση κυκλοφοριών και αύξηση ζημιών!
    Παλέψτε το αν γίνεται να αποκτήσετε ξανά πλειοψηφικό μερίδιο, εσείς ξέρετε καλύτερα από όλους.
    Από ‘κει και πέρα αν δε γίνεται κάτι τέτοιο, καθήστε με ψυχραιμία και σκεφτείτε τι επιλογές απεμπλοκής και σε ποιό βαθμό έχετε από αυτή την συνιδιοκτησιακή ομηρία, συζητήστε το και σχεδιάστε το με τους συνεργάτες σας με ηρεμία, κρατήστε τη στάση που κρατάτε και μην απολύετε κανένα (αν μπορούν, ας απολύσουν αυτοί, οι “αυτοκράτορες” του 33,33%), και μη διστάσετε να συνεχίσετε με αναδημιουργία των περιοδικών με τίτλους όσο πιο ίδιους γίνεται.
    Εν ανάγκη και για αρχή, ακόμη και με μικρότερο αριθμό εντύπων σε συνδυασμό με τη διατήρηση κάποιων ως ένθετων. Σημασία έχει αυτό, η ψυχή όπως είπες Κ.Κ. και το πνεύμα να μη χαθούν.
    Καταλαβαίνω ότι αυτό που λέω (και προτείνουν και άλλοι φίλοι) έχει για σας μεγάλο ψυχικό κόστος. Δεν είναι κάτι το εύκολο και απλό, σου φαίνεται σαν οριστική ήττα ίσως μετά τόσα χρόνια αγώνα και δημιουργίας, σου φαίνεται ότι αφήνεις τα παιδιά σου στους επιτήδειους.
    Σκεφτείτε όμως μήπως τελικά σώσετε τα παιδιά σας με αυτό τον τρόπο. Ο κόσμος που σας συντροφεύει τόσα χρόνια, θα συνεχίσει μαζί σας.
    Στους φωστήρες του 33,33% λαϊφστιλίστικα έντυπα που τελικά θα σέρνονται θα μείνουν…

  6. coyoteracing

    Το ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ηταν κοσμημα.Κι εμενα μου αρεζε πολυ.Οσο το αγοραζα δεν ηξερα ποιος το εβγαζε.Σας εχω πει οτι ειμαι ποντιος,ετσι?Ααααχ εκεινο το Ταξιδευοντας…

  7. Petros

    Kε Καββαθά
    Εμείς διαβάζουμε το περιοδικό πρωτίστως για εσας αλλά και για τους υπόλοιπους συνεργάτες σας, ανεξάρτητα εαν συμφωνούμε ή διαφωνούμε πολλές φορές με αυτά που γράφουν. Εμείς οι αναγνώστες των 4Τ δεν θέλουμε απλά ένα περιοδικό για αυτοκίνητα. Τέτοια υπάρχουν πολλά.Θέλουμε την ψυχή και το πνεύμα της αυτοκίνησης στην Ελλάδα με ότι αυτά αντιπροσωπεύουν. Προχωρείστε μπροστά σε ότι και αν κάνετε και εμεις θα σας στηρίξουμε.

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.