Σε φάση προώθησης όλων των επενδυτικών έργων στο λιμάνι του Πειραιά βρίσκεται η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά Α.Ε. Μετά την προκήρυξη δημόσιου διαγωνισμού για την κατασκευή του έργου «Διαπλάτυνση του κρηπιδώματος στον Λιμένα Αλών», προϋπολογισμού 7,14 εκατ. ευρώ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ [OLPr.AT] Α.Ε., Γιώργος Ανωμερίτης, υπέγραψε πρόσκληση ενδιαφέροντος για την υποβολή τεχνικών προτάσεων εγκατάστασης υπερυψωμένου συστήματος κυκλοφορίας (monorail) περιμετρικά του Κεντρικού Λιμένα Πειραιά.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σύμφωνα με το επενδυτικό σχέδιο για το λιμάνι του Πειραιά στα 70 εκατ. ευρώ.
Το έργο αυτό, το οποίο είχε προγραμματιστεί από το 2002 εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, είχε κριθεί συμβατό από τον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου Αθήνας και είχε συνταχθεί Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Το έργο εγκατάστασης monorail θεωρείται απόλυτα συμβατό και σύγχρονο σε περιοχές υψηλής διακίνησης, όπως ο Πειραιάς στον οποίο το 2009 διακινήθηκαν 22 εκατ. επιβάτες, μεταξύ των οποίων και 2 εκατ. τουρίστες κρουαζιέρας.
Η λειτουργία του, απόλυτα αθόρυβη και οικολογική, θα οδηγήσει σε απόσυρση άλλα ενεργοβόρα μέσα (λεωφορεία), τα οποία επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι, θα είναι δε προσβάσιμο στους κατοίκους των όμορων περιοχών (από Πειραϊκή – Χατζηκυριάκειο μέχρι Δραπετσώνα) στην επικοινωνία τους με το κέντρο του Πειραιά.
Το μήκος του δικτύου ανέρχεται σε 6 χλμ. με δυνατότητα επέκτασης άλλων 5 χλμ. και οι σταθμοί σε οκτώ. Το έργο αμέσως μετά τη δημοπράτησή του, αναμένεται να κατασκευαστεί ταχύτατα με πιθανότερη ημερομηνία λειτουργίας του το β΄ εξάμηνο του 2011.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

6 Comments

  1. Όταν το 1990 πρότεινα στο Δήμο Αθηναίων την εγκατάσταση συστημάτων σταθερής υπερυψωμένης τροχιάς (monorail) στη μέση των μεγάλων λεωφόρων, τα χαριτωμένα πινόκιο του ΠαΣοΚ και οι αρωματισμένοι φλώροι της ΝΔ με αντιμετώπισαν με συγκατάβαση και άγριο σνομπάρισμα προγανώς επειδή οι …χορηγοί τους δεν ήταν “πρόχειροι”
    Τώρα διαβάζω πως ο Ανωμερίτης ζήτησε προσφορές για το λιμάνι του Πειραιά.
    Τσ,τσ,τσ,τσ… Πάντα στη πρωτοπορία τα λαμέ κουστουμάκια…

  2. Σπύρος

    Α δηλαδή άλλαξαν γνώμη δεν τους αρέσουν τα ατελείωτα φανάρια και τα πολλαπλά σταυροδρόμια να τα βλέπουν στην αναμονή ή βρήκαν κάτι από τα γνωστά.
    Να δεις που θα το ε ι σ α γ ά γ ο υ ν για νεοτερισμό!
    Wuppertal-monorail
    The rant perfume of power.
    Anyway.

  3. Panos

    Αφού έπεσε η τεράστια μάσα με το τραμ και το μετρό, θυμήθηκαν ότι υπάρχει και η λύση του monorail…..
    Τι λες βρε παιδί μου….

  4. Ιωσήφ Τ

    το monorail υπερτερεί έναντι του τραμ διοτι χρησιμοποιεί και μια τρίτη διάσταση: εκείνη του ύψους…έτσι δεν χρειάζεται να ξηλώνονται παραλίες και δρόμοι…

  5. Seattle

    Monorail έχουμε στο Seattle σε μια μικρή διαδρομή από το κέντρο της πόλης προς το Seattle Center, μια ομάδα από διάφορα κέντρα ψυχαγωγίας και μουσεία.
    Είναι ενδιαφέρουσα πρόταση γιατί όντως χρησιμοποιεί την διάσταση του ύψους, αν και λίγο άσχημη αισθητικά. Βέβαια το monorail του Seattle έγινε την δεκαετία του 1962, θα ήλπιζε κανείς πως μια νέα εκδοχή θα ήταν πολύ πιο όμορφη…
    Για περισσότερη πληροφορία γενικά για το monorail σύστημα ανά τον κόσμο, αξίζει μια επίσκεψη στο http://en.wikipedia.org/wiki/Monorail

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.