Το META4Four έχει ως αντικείμενό του όλα τα θέματα που απασχολούν τους «ψαγμένους» αναγνώστες του ιστολόγιου, από την ενέργεια έως το διάστημα, από το Cern μέχρι την Τέχνη και από την κοινωνικοπολιτική και οικονομική πραγματικότητα έως την διαμόρφωση της προσωπικής δυναμικής όλων μας στις προκλήσεις του εικοστού πρώτου αιώνα, ψωρίς φυσικά να λείπει το αυτοκίνητο και γενικότερα η αυτοκίνηση ως η “πρώτη αγάπη και παντοτινή” …
Μοιραστείτε το Άρθρο
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Δ | Τ | Τ | Π | Π | Σ | Κ |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
9 Comments
Πάνω στο ίδιο βίντεο που απ’ ότι φαίνεται σηκώνει κουβέντα παραθέτω μια ενδιαφέρουσα ανάρτηση με τα τυπικά σχόλια των αναγνωστών να ακολουθούν.
Παράκληση μη δείτε το βίντεο twice μία και καλή!
ε οχι και συγκλονηστικη…. επειδη οι πολιτικοι ειναι επαγγελματιες και νοιαζονται μονο για την πολιτικη τους επιβιωση προσπαθουν που και που να λαικιζουν…
αληθεια γαιτι δεν τον διαγραφει και αυτον ο Σαμαρας….?
απαταιωνες ολοι τους….
το αν πισω απο ολα αυτα βρισκονται καποια τρομερα και σκοτεινα συμφεροντα, ε για ενα πραγμα που χαιρομε επι μνημονιου ειναι οτι οι πρωτοι που την πληρωνουν ειναι οι λουμπεν μεγαλο εκδοτες και εργολαβοι….
Πάνος Καημένος…
Οι πρώτοι που την πληρώνουν είναι οι μεγαλοεκδότες και μεγαλοεργολάβοι?
Για αυτό ίσως και ο Μπόμπολας πήρε μόλις ένα τεράστιο έργο με οπτικές ίνες στην Ελλάδα….
Ίσως για αυτό το λόγο εξακολουθούμε να πληρώνουμε προκαταβολικά διόδια για έργα που δεν έχουν γίνει….
Μην ανησυχείς, όταν φτάσει στο σημείο να τη πληρώσει κι ο Μπόμπολας τη νύφη, θα δεις για πότε θα αλλάξουν στάση οι “δημοσιογράφοι” στο Mega……
Κι εγώ που είχα την εντύπωση ότι μέχρι τώρα την πλήρωναν μόνο οι μισθωτοί, συνταξιούχοι και μικρομεσαίοι επαγγελματίες, μάλλον φταίει το γεγονός ότι λείπω από την Ελλάδα 5 χρόνια…..
Ούτως ή άλλως το ξεκίνημα θα έπρεπε να γίνει από τους μιζαδόρους πολιτικούς, αλλά δε βαριέσαι έχουν ήδη παραγραφεί τα περισσότερα αδικήματα……..
Πραγματικά απορώ πως εξακολουθούν και υπάρχουν άνθρωποι (χωρίς προσωπικά συμφέροντα) που θα ψηφίσουν τα πρασινο-γάλαζα λαμόγια. Χρήζουν επείγουσας ψυχιατρικής αντιμετώπισης…..
συμφωνω οτι τελικα αυτοι μπορει να την γλυτωσουν αλλα εγω δεν μπορω να ξερω τις υπογειες διαδρομες του χρηματος… αυτο που βλεπω ειναι οτι ολες οι μεγαλες εκδοτικες εταιριες εμφανιζουν τεραστια χρεοι… τωρα τι θα γινει….? δεν ειναι δικια μου δουλεια…
Εσύ τι θα ψηφίσεις που δεν χρήζεις ψυχιατρικής αντιμετώπισης;
περισσοτερο σημασια εχει τι εχω ψηφισει… και εχω την συνηδηση μου καθαρη γιατι νομιζω τους ειχα καταλαβει νωρις…ποτε κανενα απο τους 2 … τωρα για το μελλον αν συνεχισουν ετσι … μαλλον δεν θα παω καθολου οχι απο αδιαφορια αλλα απο συνηδητη επιλογη…
Το έχω ξαναδηλώσει σε παλιότερη ανάρτηση.
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥΣ, http://www.dimokratikoi.gr
Ούτε λευκό, ούτε άκυρο, ούτε αποχή, αυτές στην Αρχαία Αθήνα θα ήταν επιλογές δούλων όχι ελεύθερων πολιτών. Άσε που συν τοις άλλοις λειτουργούν υπέρ του δικομματισμού.
Επειδή διαπιστώνω την αλλαγή του θέματος όσον αφορά τα σχόλια για το προαναφερόμενο βίντεο Καμμένου θα ήθελα να τονίσω ότι τα σχόλια θα μπορούσαν να αναφέρονται και στην ομιλία του κυρίου βουλευτή. Λέγοντας αυτό, θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να διαφωνήσω με τα λεγόμενά του και να υποστηρίξω την απελευθέρωση των αδειών ΔΧ αυτοκινήτων. 1 διότι είμαστε η μόνη χώρα που ακόμη ελέγχει τις συγκεκριμένες άδειες και οι άλλες χώρες δέν είναι μαλάκες που τις απελευθερώσανε 2. διότι με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνονται οικονομίες κλίμακος 3. εξοικονόμηση καυσίμων και ρύπανσης και μειώση κυκολφορίας φορτηγών (βλέπε άφορτα χιλιόμετρα των ΙΧ αυτοκινήτων) 4. επιπλέον τα διεθνών μεταφορών φορτηγά θα πηγαίνουν επιτέλους φορτωμένα απο Αθήνα η οπουδήποτε αλλού για Θεσσαλονίκη κτλ. αφού πλέον θα έχουν το δικαίωμα. 5. Θα υπάρξει ο υγιείς ανταγωνισμός που ήδη υπάρχει στις Ευρωπαικές χώρες ( βλέπε Γερμανία κ.α.) και συμβάλει στον εξορθολογισμό των τιμών. Τώρα βέβαια, κάποιοι εκ των κυρίων συναδέλφων θα αναγκαστούν να αλλάξουν επάγγελμα όπως π.χ. να γίνουν αρτοποιοί εφόσον δέν μπορούν να εργαστούν στις νέες συνθήκες εργασίας ίσως να είναι και καλύτερα με αυτό. Αυτό είναι λυπηρό αλλά δεν πρέπει να ξεχναμε ότι σαν χώρα έχουμε υιοθετήσει καλώς η κακώς το καπιταλιστικό οικονομικό σύστημα το οποίο βασίζεται στην αρχή του “creative destruction” του Schumpeter (άν το θυμάμε καλά). Και τα Ελληνικά φορτηγά κάποτε πήρανε την δουλειά απο τα Γερμανικά (πριν 30-40 χρόνια) τότε που οι καρδαμωμένοι Έλληνες οδηγοί/ιδιοκτήτες βάζανε μπρός το φορτηγό τους στην Θεσσαλονίκη και το σβήναν όταν φτάνανε στον προορισμό τους στην Γερμανία/Ολλανδία ή Βέλγιο με μηδαμινό κόστος πετρελαίου/διέλευσης (μέσω Ουγγαρίας κτλ. αυτοί που ξέρουν, ξέρουν) ένώ οι τυπικοί Γερμανοί συνάδελφοί τους χρειαζότανε 3-5 μέρες για το ίδιο δρομολόγιο τηρώντας ωράρια και όρια ταχύτητας… Αναπόφευκτα, ήρθε η ώρα τους να τους φάνε με το φτηνά μεροκάματα κτλ. οι άλλοι συνάδελφοί τους από τις ανατολικές χώρες (Βλέπε, Βουλγαρία, Ρουμανία κτλ.).Έτσι ήταν , έτσι είναι και έτσι θα είναι πάντα. Και φυσικά έτσι διαιρεμένους ‘οπως τους βρήκαν αυτή τη στιγμή με μία η 2-3 άδειες ο καθένας θα τους παραγκωνίσουν με μία σχετική ευκολία. Την μεταφορά την έζησα και την ζώ αρκετά από πρώτο χέρι. Μπορούνε 500-1000 μεταφορείς αυτη την στιγμή να συνεννοήθουν όπως είναι ενωμένοι αυτή την στιγμή και να κάνουν ΜΙΑ εταιρεία ΑΕ με 1000 φορτηγά και να ζητήσουν δωρεάν άλλες 1000 άδειες δωρεάν απο το κράτος και να χτυπάνε πόρτες μεγάλων εταιρειών μόνοι τους χωρίς την παρεμβολή άλλων??? Άν ΝΑΙ τότε να την βράσω την αξία της κωλοάδειας, άν όχι τότε δυστυχώς θα τους φάει η μαρμάγκα έναν εναν. Η αξία της άδειας θα πρέπει να είναι κατα την γνώμη μου το τελευταίο που θα πρέπει να τους ενδιαφέρει. Όταν είμαστε σε ένα δάσος καλό θα είναι να μη κοιτάμε το δέντρο μπροστά μας αλλά και το γεγονός ότι είμαστε σε ένα δάσος με χιλιάδες δέντρα. Αυτά για την ώρα.