Το παρακάτω άρθρο του Γιάννη Πολέμη το έστειλε καλός αναγνώστης. Το αναδημοσιεύω ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ από μένα. Περιμένω όμως τα δικά σας!_Κ.Κ.
Από το: WomenOnly.gr
Από τον Γιάννη Πολέμη
Την ώρα που οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται στο κέντρο της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, απειλούμενες με λουκέτο, Έλληνες celebrities, επιχειρηματίες και εφοπλιστές όχι μόνο διατηρούν τα αγαπημένα τους πανάκριβα αυτοκίνητα, αλλά φροντίζουν να τα ανανεώνουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Porsche, ΒΜW και Mercedes βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της λίστας με τις προτιμήσεις τους, ενώ υπάρχουν και οι τυχεροί, που διασχίζουν τους πολύβοους δρόμους της πρωτεύουσας ή το εθνικό οδικό δίκτυο με μια Lamborghini ή μια Ferrari. Ελάχιστοι και πλέον ευκατάστατοι και αναγνωρίσιμοι είναι αυτοί που διαθέτουν συλλεκτικά μοντέλα Aston Martin, Jaguar, Rolls Royce και Bentley.
Αγαπημένη μου Βentley
Έχουν περάσει πολλές δεκαετίες από την εποχή που ο τότε διάδοχος του ελληνικού θρόνου Κωνσταντίνος διέσχιζε με ταχύτητα τη λεωφόρο Τατοϊου με την αγαπημένη του λιμουζίνα. Τα συλλεκτικά μοντέλα της φημισμένης βρετανικής αυτοκινητοβιοχανίας έχουν επιλέξει κατά καιρούς πρίγκιπες, πρωθυπουργοί, κορυφαίοι καλλιτέχνες και μεγιστάνες του πλούτου. Στις μέρες μας η παρουσία της Bentley στην Αθήνα είναι περιορισμένη, πλην όμως ηχηρή. Πριν από λίγο καιρό έδωσε 270.000 ευρώ για να αποκτήσει την GT Continental o μεγαλοξενοδόχος Σπύρος Διβάνης, ενώ με το ίδιο ακριβώς μοντέλο κινείται και το ζεύγος Παύλου και Τζίνας Βαρδινογιάννη. Ακόμη πιο ακριβή είναι αυτή του ιδιοκτήτη του «Ιατρικού Κέντρου» Βασίλη Αποστολόπουλου. Όλοι έμειναν με το στόμα ανοιχτό όταν μαζί με τη σύζυγό του Ρόη το προηγούμενο καλοκαίρι κατέφθασαν στο πάρτι του Πάρη Κασιδόκωστα με την ασημί χειροποίητη Βentley αξίας 350.000 ευρώ! Μια Bentley έχει στην κατοχή του και ο εφοπλιστής Νικόλας Μαδιάς, ενώ o επιχειρηματίας Νίκος Βαρβέρης κυκλοφορεί με μια μαύρη κάμπριο Continental GTC που κοστίζει 300.000 ευρώ. Πρόσφατα και ο Πάνος Ζήνας απέκτησε μια μαύρη Bentley έναντι 350.000 ευρώ, ο Λάκης Γαβαλάς εντυπωσιάζει με το χειροποίητο μοντέλο Arraye 6.760 κυβικών και χρώματος ασημί, που κοστίζει 300.000 ευρώ, ενώ η Bentley είναι κσι το αγαπημένο αυτοκίνητο του νεαρού γόη Μο Μπουρβέλα. Συλλεκτικό μοντέλο της εν λόγω μάρκας διαθέτει τέλος και ο γνωστός πλαστικός χειρουργός Θεόδωρος
Βουκίδης, που έχει στην κατοχή του πολύ μεγάλο αριθμό συλλεκτικών αυτοκινήτων.
Οι λάτρεις των Lamborghini
Φαίνεται πως στην ελληνική showbiz υπερισχύουν αυτοί που προτιμούν να οδηγήσουν μια αστραφτερή Lamborghini από μια κατακόκκινη Ferrari. Στη μέση βρίσκεται ο εφοπλιστής Χάρης Βαφειάς, που διαθέτει μοντέλα και των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών. Γνωστότερος όλων για την αγάπη του στις Lamborghini ο γνωστός επιχειρηματίας Σέρρος Μύρτας, ο οποίος έχει αλλάξει μέχρι σήμερα αρκετά μοντέλα της συγκεκριμένης μάρκας. Αυτή την περίοδο οδηγεί μια κάμπριο κίτρινου χρώματος. Η προηγούμενη λευκή Murcielago ανήκει πλέον στον καλό του φίλο Θοδωρή Λανταβό, ο οποίος με τη σειρά του αντικατέστησε την προηγούμενη LP 640 που είχε αγοράσει έναντι 450.000 ευρώ! Πριν από μερικούς μήνες τράκαρε στην παραλιακή λεωφόρο, χωρίς ευτυχώς να πάθει το παραμικρό. To συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των ποδοσφαιριστών, αφού Lamborghini διαθέτει ο Νέρι Καστίγιο, ενώ και ο διεθνής μας Γιούρκας
Σεϊταρίδης αγόρασε μια σκουρόχρωμη Diablo έναντι 300.000 ευρώ!
Οι Αθηναίοι Τζέιμς Μποντ
Εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα οι θαμώνες των καφέ στη Γλυφάδα πριν από μερικούς μήνες, όταν είδαν τον Νίκο Βέρτη να παρκάρει την ολοκαίνουρια μαύρη Aston Martin Vintage 007. Ο δημοφιλής τραγουδιστής επέλεξε τη sport coupe έκδοση, η οποία του κόστισε περίπου 200.000 ευρώ. Μάλιστα, λέγεται πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν δώρο του επιχειρηματία του «Ρosidonio» Βασίλη Κοντόπουλου. Με το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο αλά Τζέιμς Μποντ κυκλοφορεί εδώ και μερικούς μήνες ο γιος της Βιργινίας Λεούση και επιχειρηματίας νυχτερινών κέντρων Τόλης Λεούσης. Λόγω των περισσότερων extras, το συγκεκριμένο μοντέλο αξίζει 50.000 ευρώ περισσότερα. Εάν δείτε τη Δήμητρα Ματσούκα να κυκλοφορεί και αυτή με Aston Martin, μην απορήσετε. Της την έχει παραχωρήσει ο αγαπημένος της Αχιλλέας Βιγκόπουλος για τις μετακινήσεις της.
Σε χρώμα κόκκινο
Σπάνια θα δει κανείς στην Ελλάδα Ferrari διαφορετικού χρώματος από κόκκινο. Το πολυτελές αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό και τις γρήγορες ταχύτητες που αναπτύσσει είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των γοήτων της αθηναϊκής ημέρας και νύχτας και προτιμάται μάλλον από τις μικρότερες ηλικίες. Στις εξαιρέσεις ανήκει η γκρι χρώματος Ferrari 430 του Σέρρου Μύρτα. Στους εκλεκτούς που διαθέτουν το γρήγορο και εντυπωσιακό αυτοκίνητο συγκαταλέγονται ο εφοπλιστής Γιώργος Μεϊμέτης, που οδηγεί μια κάμπριο, ο επιχειρηματίας Βασίλης Φειδάκης, αλλά και ο γιος του μεγαλοεφοπλιστή Δημήτρη Μελισσανίδη, Γιώργος. Ferrari, με την οποία ωστόσο έχουμε να τον δούμε πολύ καιρό, έχει και ο σύζυγος της Δέσποινας Βανδή, Ντέμης Νικολαϊδης, ενώ μια κόκκινη 360 Modena οδηγεί ο καλλιτεχνικός μάνατζερ Σπύρος Ρέβης. Επίσης, Ferrari διαθέτει και ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Φερνάντο Μπελούτσι.
Θηρία στους δρόμους
Πολλοί τα σχολιάζουν αρνητικά λέγοντας πως η οδήγηση στην Αθήνα είναι ταλαιπωρία με ένα θηριώδες τζιπ μεγάλου κυβισμού. Η αλήθεια είναι πως Grand Cherokee, BMW Χ5, Range Rover, Hummer και Porsche Cayenne αποτελούν αγαπημένα μοντέλα αυτοκίνητων επιχειρηματιών και celebrities. Ελάχιστα τα Hummer που κυκλοφορούν στην Αθήνα. Μεταξύ αυτών το Η3 που οδηγεί πλέον η Στέλλα Μπεζαντάκου και το οποίο κοστίζει 70.000 ευρώ, αλλά και αυτά της Σάσας Μπάστα και του νεαρού επιχειρηματία Τζώτζου Γιγουρτάκη. Ο αδερφός του Νίκος προτιμά για τις μετακινήσεις του ένα χρυσαφί Χ5, όπως και πολλοί ακόμη επώνυμοι. Ένας από αυτούς είναι ο Γιάννης Πλούταρχος, που διαθέτει και μια Mercedes SL500 Roadster, και παλιότερα ο Ντέμης Νικολαϊδης αλλά και ο Δημήτρης Κοντομηνάς, που κυκλοφορεί με τη θωρακισμένη εκδοχή της. Μέχρι πρόσφατα Χ5 διέθετε και ο Γιάννης Λάτσιος, το οποίο ωστόσο καταστράφηκε πρόσφατα από εκρηκτικό μηχανισμό που είχε τοποθετηθεί έξω από το σπίτι του.
Με Grand Cherokee κυκλοφορούν μεταξύ άλλων η Ελεονώρα Μελέτη και η Εύη Αδάμ, αλλά πρώτο σε προτιμήσεις έρχεται το Cayenne. Νικόλας Αγούδημος (διαθέτει και μια BMW Μ3 Coupe), Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, Δέσποινα Βανδή (μέχρι το ατύχημα) είναι μερικοί μόνo από αυτούς που διαθέτουν το εν λόγω μοντέλο. Ο Γιώργος Λύρας κυκλοφορεί με ένα μαύρο Cayenne S, όπως και η Ελένη Μενεγάκη, ενώ το συγκεκριμένο αυτοκίνητο λέγεται πως έκανε δώρο η Έλενα Παπαρίζου στον αγαπημένο της Τόνι Μαυρίδη αφαιρώντας από τον τραπεζικό της λογαριασμό 110.000 ευρώ! Ένα Porsche Cayenne έχει στην κατοχή του και το ζεύγος Μάκη Σεργιάτου – Αλεξάνδρας Καπελετζή.
Οι συλλέκτες
Αρκετοί επιχειρηματίες αλλά και καλλιτέχνες λάτρεις της ταχύτητας και των συλλεκτικών μοντέλων δεν δίστασαν όταν τους παρουσιάστηκε η ευκαιρία να δαπανήσουν αρκετά χρήματα, προκειμένου να έχουν στην κατοχή τους ένα πραγματικά collectible μοντέλο. Μεταξύ των ελάχιστων Ελλήνων που διαθέτουν Rolls Royce είναι ο Λάκης Γαβαλάς, η οικογένεια Βαφειά, αλλά και ο επιχειρηματίας Γ. Λαμπρόπουλος. Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 225 τυχερούς ανά την υφήλιο που διαθέτουν την πραγματικά συλλεκτική Porsche Carrera GT. To κόστος της; 750.000 ευρώ! Το ίδιο αυτοκίνητο έχει στην κατοχή του και ο γνωστός κατασκευαστής Άρης Βωβός. Η γνωστή διαφημίστρια Χρυσάνθη Ραψομανίκη οδηγεί μια Chevrolet Blazer SS, ενώ ο Γιάννης Σπαλιάρας έκανε το όνειρό του πραγματικότητα αγοράζοντας μια μαύρη Corvette C6 6.000 κυβικών έναντι 100.000 ευρώ. Στους συλλέκτες και ο επιχειρηματίας Κώστας Πηλαδάκης, που μοιράζεται με τη σύζυγό του Ντορέτα Παπαδημητρίου το θηριώδες λευκό Cayenne Turbo Gemballa.
Και αν τα ποσά που διαβάσατε θεωρούνται δυσθεώρητα, διαβάστε και το τελευταίο: ο Ντέιβιντ Μπέκαμ απέκτησε πρόσφατα μία από τις 12 συλλεκτικές Bugatti Veyron έναντι 950.000 ευρώ. Μια δεύτερη είναι σχεδόν βέβαιο πως ανήκει στο γόνο μίας από τις πλουσιότερες οικογένειες της Ελλάδας, δώρο της μητέρας του. Υπό τον όρο ωστόσο να την κυκλοφορεί μόνο κατά τη διάρκεια της παραμονής του στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς είναι πάγια αρχή της οικογένειας να μην προκαλεί!
Η σταρ των σταρ
Πάντως, η Porsche έρχεται πρώτη στις προτιμήσεις μεταξύ των επωνύμων! Είναι το αγαπημένο τους όχημα, σπάνια το αποχωρίζονται και τους αρέσει να το παρκάρουν σε κεντρικά σημεία του Κολωνακίου, της Γλυφάδας, της Κηφισιάς ή στην κεντρική είσοδο στις μεγάλες πίστες. Τελευταίο απόκτημα της Πέγκυς Ζήνα η Porsche Cayman, την οποία αγόρασε σε μαύρο χρώμα πληρώνοντας 80.000 ευρώ. Η βυσσινή Boxster κόστισε 10.000 ευρώ λιγότερα στον Κώστα Σόμμερ, ενώ το ίδιο μοντέλο σε μαύρο χρώμα οδηγεί και η Νατάσσα Θεοδωρίδου, η οποία αντικατέστησε την Carrera 997, που λέγεται πως ήταν δώρο του Σέρρου Μύρτα, αλλά και η σύζυγος του επιχειρηματία Θωμά Λιακουνάκου, Νατάσσα. Ο πρώην σύζυγος της Νατάσσας Θεοδωρίδου, Ανδρέας Φουστάνος, κυκλοφορεί με μια ασημί Carrera. Κάτοχος Porsche είναι πλέον και ο Διονύσης Μακρής, που αγόρασε μια Boxster έναντι 75.000 ευρώ, ενώ το πολύ γνωστό μοντέλο διαθέτει και ο διεθνής ποδοσφαιριστής Άγγελος Μπασινάς. Στους φαν της γερμανικής τεχνολογίας ο δικηγόρος Γιώργος Αλφαντάκης, που δεν δίστασε να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη δίνοντας 215.000 ευρώ για να αγοράσει μια Carrera 911 Turbo σκούρου μπλε χρώματος. Η Άννα Βίσση, πάλι, έδωσε 15.000 ευρώ περισσότερα για την καινούργια της λευκή κάμπριο 997 Turbo. Μάλιστα, είναι πάρα πολλοί αυτοί που το διαθέτουν. Μεταξύ αυτών ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο Λάκης Γαβαλάς και η Καίτη Γαρμπή, που σπάνια αποχωρίζεται την αγαπημένη της μπλε Boxster.
30 Comments
Θα μπορουσε ο καλος αρθρογραφος να δωσει
μια αλλη, χιουμοριστικη χροια στο αρθρο .
του λεγοντας π.χ
ο ταδε εχει εκεινο , ο δεινα εχει εκεινο,
ο Ρουλης o Κουκλεντές οδηγει μια aston martin gps duble turbo 15000 κυβικών
και μετα αστους να ψαχνουν ολοι αυτοί οι επωνυμοι
ποιός είναι αυτός που οδηγεί καλυτερο αμαξι απο αυτούς !!!
εμετικο άρθρο για γερά στομάχια…
Δημοσιογραφικά άψογο όμως!
Το “Μο Μπουρβέλα” τι είναι;;;
Δυστυχώς δεν γνωρίζω
Μάλλον υπάρχει παράδεισος και κόλαση για τα αυτοκίνητα. Όσα δεν ήταν καλά στην προηγούμενη ζωή τους, τα ανάγκασαν στην τωρινή να τα οδηγούν προσωπικότητες όπως (τυχαία) ο Ρέβης…
Κώστα, είδες ο Λάκης? Rolls Royce o Λάκης…..
Ήθελα να ‘ξερα τι σκατά “επώνυμος” είμαι χωρίς Πόρσε! Και να σκεφτείτε ότι: α. το 1971, εξέδωσα, με τις πενιχρές μου οικονομίες, το βιβλίο “Πόρσε: Ο Άνθρωπος και τ’ Αυτοκίνητα” και, β. ο, επί 40 χρόνια, αντιπρόσωπος της μάρκας στην Ελλάδα που είναι και ο καλύτερος μου φίλος, πάντα μου έλεγε: εκδότης του μεγαλύτερου αυτοκινητικού περιοδικού στην Ελλάδα είσαι μωρέ. Συνέφαγες με τον Φέρι Πόρσε. Είσαι ο πρώτος Έλληνας δημοσιογράφος που μπήκε στο Βάϊσαχ. Οδήγησες όλα τα πρωτότυπα. Έβγαλες βιβλίο για τον πατέρα… Πάρε μία Καρέρα και την πληρώνεις όταν μπορείς. Κι’ εγώ έλεγα: αποκλείεται να κυκλοφορώ με ένα αυτοκίνητο σαν αυτό σε μία χώρα που βρίσκεται στα πρόθυρα της καταστροφής. Και εκείνος έλεγε: αν κάποιος “δικαιούται δια να οδηγεί” Πόρσε αυτός είσαι εσύ. Και εγώ έλεγα: μπορεί και έτσι αλλά… με φαντάζεσαι να είμαι ακόμα ένας στο άρθρο;
Το άρθρο του κ. Πολέμη δίνει ΟΛΕΣ τις απαντήσεις
Δυστυχώς εδώ φτάσαμε Κώστα μου, στην Ελλάδα των Λάκηδων με τις Rolls Royce και τις Kayen στα νησιά των ανέμων…..
Είναι πρόκληση το αρθρο του συγκεκριμένου, αλλά καλό διότι μας προσγειώνει με τα σκέλη μέσα……
εγω θα σας ελεγα αν μπορειτε να παρετε μια Porsche για ολα τα παραπανω αλλα και γιατι ο χρονος περναει… και αφου πλεον δεν εργαζεστε στο 4τροχοι … φυγετε απο την Αθηνα να ζησεται τις τελειες διαδρομες μακρια απο την ηλιθιοτητα του αδιαφορου σημερα…..εξαλλου ιντερνετ υπαρχει παντου….
Δυστυχώς όπου και να πάω οι σκέψεις με ακολουθούν! Το βράδι για παράδειγμα (όπως αυτή τη στιγμή), θα βλέπω την εκπομπή των Muppet και θα αναρωτιέμαι ποια είναι η Δεξιά και ποια η Άκρα Δεξιά; Μπορείς να κοιμηθείς όταν βλέπεις Ντοραμπάκ (που δεν ήξερε τίποτα), Παναρίτη (αυτή έφτασε αργά), Κουβέλης (ναι μεν αλλά) και, βέβαια, η αχτύπητη, αυστηρή Miss Piggy!
Δεν φταίω αγώ αλλά, η κακούργα η κενωνία George
Μεγάλο λάθος.. Μπορεί, άν τήν είχες πάρει, νά ήσουν ακόμη ένας στό άρθρο, ΟΜΩΣ.. Ίσως νά είχες τήν ευκαιρία βρέ αδελφέ νά…μάθεις από τήν Μενεγάκη, ή από τόν Γαβαλά, μέ ποιόν τρόπο μαζεύεται ή ουρά, μέ πόσο γκάζι, καί πόσο ”ανάποδο”… Μέ τήν ευκαιρία.. Τό άρθρο δέν είναι πλήρες. ΠΟΥ είναι ή αναφορά στήν ΡΟΖ(!!) Πόρσε τής Τζούλιας ;;..
Μα γιατί ρε υποκριτες τόση κακία! Τι έχουν τα έρμα τα έργα τέχνης και τεχνολογίας; Επειδή δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε γκρινιάζουμε; Τι (δεν) έχουν οι πιο πανω “επώνυμοι” και ζορίζεστε; Μήπως οδηγικές ικανότητες για να τα “πάνε”; Και που το ξέρετε εσείς ωρέ πικρόχολοι. Δυστυχώς ή ευτυχώς τα τυπάκια έχουν το μπάτζετ και τα αγόρασαν. Αν δε γουστάρετε αφήστε μας τους υπόλοιπους να τα θαυμάζουμε, όπου κι αν τα πετύχουμε! Δηλαδή εσείς είστε καλύτεροι τους; Με ποια κριτήρια ωρέ φαρισαίοι-υποκριτές;
Εννοείτε καλύτεροι απ’ το τίποτα;
Ο Θανασης…ειναι…μπατζανακης του Ρουλη…
Ρε παιδιά ψυχραιμία· μεταχειρισμένα είναι όλα, υπάρχει κρίση δεν το καταλαβαίνετε;
Κύριε Κώστα, τί να σου κάνω αφού δεν είσαι λαμόγιο δεν θα είσαι ποτέ σε κάποια λίστα.
Μετά από αυτό λέω να πάω να διαβάσω ξανά το άρθρο των 4Τ με τις 5 Ferrari στο Α/Δ Τρίπολης… για αποτοξίνωση .
Εμείς μιλούσαμε για τους ανθρώπους που τα σχεδίαζαν και κατασκεύαζαν θέλωντας να δείξουμε στα δικά μας βλίτα τι κάνουν οι νέοι στο “εξωτερικό”. Όπως είπε και ο Αρσένης: Λιάκο, Χάσαμε
Συγκρατω και συνεχιζω να…χα’ι’δευω νοερα καποιες απο τις “θεες” του παραπανω…αντιμνημονιακου αρθρου και αποβαλλω απο το “καδρο” μετα βδελυγμιας τους “ιδιοκτητες” τους…
Αν και με την εικονα του Ρεβη μεσα στην Modena δυσκολευτηκα λιγο…
Υ.Γ. Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι καποια απο τα παραπανω ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, οταν επιστρεφουν στο γκαραζ, μετα απο τις επιδεικτικες βολτες με τα “αφεντικα’ τους…ξερνανε τις βενζινες τους αηδιασμενα…
Συγγνώμη αλλά, τι είναι “Ρέβης”;
Α, μπράβο ρε δάσκαλε, και γω ο μαλάκας κόλωνα να ρωτήσω….
Π
O…μητερας του Ρουλη Κουκλεντε ω Μαστερ ΚΑΒ!
Κατι τετοιο,υποθετω:
Προσοχη στην θεικη ατακα:
If theres anything more important than my ego on this ship, I want it caught and shot right now.
Σας το ειπα,διαβαστε το βιβλιο και δειτε την ταινια,θα βρειτε πολλες γνωστες μας μορφες ζωης.
Καποιοι απο τους ανθρωπους αυτους παντα επαιζαν με αυτου του βεληνεκους τα αυτοκινητα-συμφωνω οτι αυτο ειναι αδικο και παραλογο σε μια χωρα που ζει με δανεικα και που τωρα ολοι οι οι κοινοι θνητοι παλευουμε για το μελλον-…οι αλλες ομως περσονες και νεοπλουτοι της τηλεορασης κ της μουσικης….ακομη κι αν οι περισσοτεροι απο αυτους εχουν παρει τα αυτοκινητα μεταχειρισμενα η με χρονομισθωση….ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΤΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝ?μεσω νομιμων κ ηθικων οικονομικων δραστηριοτητων???????αν ναι,τα συγχαρητηρια μου,εγω ειμαι ο μαλακας που θα εχω το καινουριο μου αμαξι των 1400 κυβικων για μια δεκαετια τουλαχιστον και θα τριζει στις λακκουβες….
Πήγα χτες σινεμά στη Γλυφάδα (Crazy, Stupid Love – Crazy Stupid Waist of Money) και πέρασα από ένα “μπάρ” που ήταν παρκαρισμνένη όλη η νεοελληνική χυδαιότητα. Έφτυσα και προχώρησα
—
Rubbish!!!
Όπως θα έλεγε και ο Ερικ Άϊντλ στο γνωστό σκέτς των Μόντυ Πάϊθονς!
Η απληστία και η αναισθησία δεν έχουν όρια:
Τι Κουκλεντέδες και Λάκηδες και πράσινα άλογα.
Ας χαρακτηρίσει κάποιος το άτομο που έχει :
531 Μερσεντές (διάφορα μοντέλα)
367 Φερραρι
362 Μπέντλεϋ
185 Μπε-εμ-βε
177 Τζάγκουαρ
160 Πόρσε
130 Ρολς Ρόϋς
και
20 Λαμποργκίνι (μόνο).
Εντάξει, το ξέρω οτι τον ξέρετε, αλλά….
Τι τα θέλει τόσα ο πούστης;;;!!!
Άντε, 10-15 Μπέντλεϋ!!
362!!!!!
Ίδιοκτήτης Μουσείου Αυτοκινήτου;
Σιγα τα αυγα…κι εγω ειχα γκαραζ με ολα τα θηρια του γκρουπ Β,κατι σουπερκαρ,αγωνιστικα του DTM ,κατι Αμερικανικα του 60,Skyline με 1000 ιππους,πρωτοτυπα του Λε Μαν…… μονο που ηταν στην καρτα μνημης ,στο gran turismo βεβαια.
—
Μπά, τα μουσεία συνήθως έχουν ένα κομμάτι, άντε δύο απο κάθε “είδος”, όχι 100 και 200!!!
Η αυτού μεγαλειότης ο Σουλτάνος του Μπρουνέϊ.
Ο πλουσιότερος άνθρωπος του κόσμου, ή κάπου εκεί.
(πετρέλαια)
Ο οποίος, κάποτε, είχε αποκαλέσει συκοφάντη Βρεταννό δημοσιογράφο επειδή είχε γράψει οτι ο μεγαλειότατος είχε 150 Ρολς Ρόϋς ενώ αυτός έχει μόνον ….130!!
Το “χειρότερο” είναι αυτό:
http://jalopnik.com/5781765/the-sultan-of-bruneis-rotting-supercar-collection
Εχει ενδιαφέρον και το επαγγελμα όλων αυτών: “καλλιτέχνες”, μάνατζερ “καλλιτεχνών”, επιχειρηματίες που πτώχευσαν αφήνοντας ξεκρέμαστους εκατοντάδες εργαζόμενους (και απλήρωτους φόρους και εισφορές) κλπ. Είμαι βέβαιος οτι ειδικά οι δύο πρώτες κατηγορίες δήλωναν όλα τα εισοδήματα τους,αλλιώς θα είχαν ήδη πέσει στο”δόκανο της εφορίας”.