Για το “ψώνιο” μου με την ανεμοπορία έχω γράψει πολλές φορές. Πρώτη πτήση solo στα 16,5 με ένα κατασκεύασμα του 1ου Παγκοσμίου Πολέμου που, κάποια στιγμή, θα σας δείξω τη φωτογραφία του να …τρελαθείτε! Τελευταία το περασμένο σ/κ με το Dimona, το μοτοανεμόπτερο που έφεραν τα μέλη της Ανεμολέσχης Αθηνών Μ. Πουλικάκος και Δημήτρης Χριστόπουλος. Το ωραίο αυτό κουκλάκι έχει κινητήρα από το παλιό transporter της VW 2.400 κατάλληλα τροποποιημένο για αεροπορική χρήση. Απογειωθήκαμε απ’ το Τατόι, πήγαμε στη Πάρνηθα και το πέταξα σαν ανεμόπτερο και το μηχανάκι πετάει τέλεια!
Μια κι’ άρχισα τη κουβέντα να σας πω ότι, αυτή τη στιγμή η ΑΝΛΑ έχει τρία διθέσια ανεμόπτερα Grob Twin Astir που μας παραχώρησε η Πολεμική Αεροπορία μετά από αίτημα μου στον τότε Υπουργό Εθνικής Άμυνας Σπήλιο Σπηλιωτόπουλο και τον Α/ΓΕΑ Γιώργο Αυλωνίτη. Στη πραγματικότητα, η Π.Α μας παραχώρησε πέντε Grob. Τα 3 είναι σε εμάς και τα δύο στην Αερολέσχη Εδέσσης. Εκτός από τα Grob έχουμε τρία μονοθέσια, ένα αεροπλάνο Maule για αερορυμούλκηση, ετοιμάζουμε το παλιό μας 2θέσιο Blanik και, προσπαθούμε, να επισκευάσουμε ένα από τα παλιά μας piper L21 πράγμα που δεν το βλέπω και πολύ πιθανό! Ακόμα φέρνουμε ένα μονοκινητήριο Robin για μάθημα και ρυμούλκηση και… Πολλές οι εξελίξεις στην ΑΝΛΑ, όλα τα μέσα αγορασμένα με προσφορές των μελών (εγώ είχα προσφέρει ένα καινούριο ανεμόπτερο ASΚ21 το οποίο, δυστυχώς, καταστράφηκε σε μία “βαριά” προσγείωση), ο Μ. Πουλικάκος που τώρα πετάει με την Sri Lanka Aiways, πρόσφερε τα Maule, Dimona, Robin και τα απλά μέλη έβαλαν βαθιά το χέρι στη τσέπη για να αγοράσουμε το Blanik. Και όλα αυτά χωρίς κανένας από την πολιτική “ηγεσία” να μην έχει προσφέρει ούτε μία δραχμή! Αν θέλετε να μάθετε να πετάτε ανεμόπτερο ή αεροπλάνο, και να γνωριστείτε με τον Πρόεδρο (εμένα) και τους ωραίους τύπους και τύπισες που πετάνε μαζί μας, μπείτε στο site της ΑΝΛΑ (www.anla.gr) για περισσότερες πληροφορίες. Στο μεταξύ δείτε το βίντεο του Δημήτρη από την περιπετειώδη πτήση από το εργοστάσιο που κάναμε συντήρηση και έλεγχο στην Αθήνα μέσω Ιταλίας
h Robinttp://vimeo.com/18948031
7 Comments
Επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ την ταπεινή μου γνώμη σχετικά με την Ανεμοπορία (σαφώς η εμπειρία μου δεν συγκρίνεται με αυτή του φίλτατου Κ.Κ. ή άλλων πολύ έμπειρων μελών της ΑΝΛΑ αλλά το ότι έχω την τιμή να πετάω ανάμεσά τους από το 1988, πιστεύω ότι μου επιτρέπει να έχω μία άποψη).
Η ανεμοπορία είναι ένα άθλημα κατά βάση νοητικό, βασίζεται στις γνώσεις, στην ικανότητα και στην ορθή κρίση του αθλητή ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Αθλημα για όσους νοιώθουν παιδιά αλλά δεν σκέφτονται ως παιδιά, συνεπώς δεν ενδείκνυται για φιγουρατζήδες, ανώριμους «ελληναράδες», ή εγωϊστές ξερόλες (αυτοί μπορούν να παραμείνουν στην καταισχύνη της καφετέριάς τους….)
Σου μαθαίνει να ανακαλύπτεις τα όριά σου, να πιστεύεις στον εαυτό σου χωρίς να υπερεκτιμάς τις ικανότητές σου και να προσεγγίζεις με σεβασμό και σεμνότητα τον αέρα, τα καιρικά φαινόμενα, τη φύση. Και ειδικότερα στις μικρότερες ηλικίες, επενεργεί καταλυτικά στη σωστή διαμόρφωση ώριμου χαρακτήρα, μέσω όσων παραπάνω ανέφερα. Και πάνω απ’ όλα η ανεμοπορία είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ.
Νομίζω ότι ο Antoine de Saint-Exupéry είχε γράψει πως δεν υπάρχουν πιο υπερήφανοι άνθρωποι από τους αεροπόρους.. Θα κινδυνεύσω να προσθέσω ότι ανάμεσα στους αεροπόρους, λίγοι είναι αυτοί που είναι πιο υπερήφανοι από τους Ανεμοπόρους…
Προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους (και ειδικά στους νέους φίλους μας) να επισκεφτούν την ΑΝΛΑ. Θα τους προσφέρει εμπειρίες ζωής και απίστευτες αναμνήσεις, που θα τους συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή.
Ειπώθηκαν όλα!
Κύριε Καββαθά δυο ερωτήματα
1. Μήπως έχει οριστεί κάποιο κόστος ανα ώρα πτήσης για το dimona; Δεν υπάρχει κάτι στην ιστοσελίδα
Δεν είμαι μέλος στην ΑΝΛΑ
2. Ποιο το όριο βάρους; (Έχω μερικά κιλά παραπάνω)
Ναι Trip Statistics παρακαλώ.
Δεν θα έβλαφτε κι ένας χάρτης…
Είμαι 103 κιλά και …χωράω! Κόστος: 80€ η μισή και 150€ η μία ώρα
Να είστε καλά! Δεν χόρταινα το video. Με ταξιδέψατε. Κε πρόεδρε, όταν μου το επιτρέψουν οι συνθήκες θα έρθω να ζήσω τη πραγματικότητα.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/2-savannah.html
Ίσως θέλατε να το βάλετε σε μία ανάρτηση.