το είδα στο fimotro.gr

Μεγάλη πτώση 31,3% κατέγραψαν στο σύνολο του 2011 οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα (η μείωση στα επιβατηγά αυτοκίνητα ανήλθε σε 30%), επιτείνοντας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του κλάδου. Και αυτό, παρά το γεγονός…

ότι τον Δεκέμβριο σημειώθηκε, λόγω της απόσυρσης και των προσφορών, αύξηση των πωλήσεων κατά 27,4% (η αύξηση στα επιβατηγά ανήλθε σε 45,6%).

Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η Ελληνική Στατιστική Αρχή (ΕΛΣΤΑΤ), το διάστημα Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2011 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 126.372 αυτοκίνητα (καινούρια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού), παρουσιάζοντας μείωση 31,3% ως προς την αντίστοιχη περίοδο του 2010. Μείωση 35,1% είχε παρουσιαστεί το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου- Δεκεμβρίου 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2009.

Εξάλλου, η κυκλοφορία νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) το διάστημα Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2011 ανήλθε σε 47.754 μονάδες, έναντι 61.763 το 2010, παρουσιάζοντας μείωση 22,7%. Μείωση 15,5% είχε παρουσιαστεί το δωδεκάμηνο Ιανουαρίου-Δεκεμβρίου 2010 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2009. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις των νέων μοτοσικλετών (άνω των 50 cc) μειώθηκαν τον Δεκέμβριο 2011 κατά 46,9%, ενώ τον Δεκέμβριο 2010 η πτώση των πωλήσεων είχε ανέλθει σε 20,7%.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

11 Comments

  1. προ'ι'δρυτικος

    Θά είχε μεγαλο ενδιαφέρον νά βρούμε από αυτά τά 127.000 αυτοκίνητα, πόσα είναι μπεμβέ, μερσεντέ, καί καγιέ, γιά νά δούμε άν τό ποικίλων αποχρώσεων χρήμμα είναι ακόμη στήν Ελλάδα, ή ”πέταξε” σέ πιό ”εύκρατα” κλίματα..
    Αλήθεια, πώς αγοράστηκαν αυτά τά αυτοκίνητα αφού οί τράπεζες(μέ τό συμπάθειο), καιρό τώρα έχουν σταματήσει νά δίνουν δάνεια ;.. Πώς πληρώθηκαν ;.. Περίεργο ;.. Κ.Κ τί λές ;.
    Προ’ι’δρυτικός

  2. marakis giorgos

    Θα είχε ενδιαφέρον περά από το ποσοστό μείωσης του αριθμού των εισαχθέντων αυτοκίνητων να είχαμε εικόνα και για το ποσοστό μείωσης του τζίρου στον τομέα της εισαγωγής αυτοκινήτων, ελπίζω να είναι μεγαλύτερο. Άλλο ένα ευχάριστο είναι ότι έχουν αρχίσει να εμφανίζονται αγγελίες στο γνωστό γερμανικό site mobile.de αρκετά ελληνικά βλαχομπαρόκ αποκτήματα προς πώληση- εξαγωγή!

    1. Θα ήταν περισσότερο “ενδιαφέρον” αν βρισκόταν ένας που&στης πρωθυπουργός ή υπουργός να βάλει τις προδιαγραφές α. για να μπορέσουν οι Έλληνες/Ιρλανδοί να φτιάξουν κάτι β. αυτοί που φτιάχνουν να μη ποεριμένουν να τους ανακλύψει το ματσούκι ενός διαπλεκόμενου αγράμματου “δημοσιογράφου”, ναι;

      1. προ'ι'δρυτικος

        Δυστυχώς, έως τώρα, είχαμε αρκετούς τέτοιους π@@στ@δες Πρωθυπουργούς,ή υπουργούς, ή οσφυοκάμπτες προσκείμενους, πού έκαναν ότι μπορούσαν α. γιά νά σταματήσει κάθε προσπάθεια τού Θεοχαράκη στό Βόλο, τού Μανιατόπουλου, καί οποιουδήποτε άλλου, νά φτιάξουν κάτι, καί β. αυτοί πού έφτιαχναν κάτι, καί οί ”γύρω τους” γιά νά μήν ξεχνιόμαστε ΚΚ, καί ”κόπηκαν”,ίσως γιατί δέν ήξεραν νά χειριστούν τή ”μίζα”, νά πάρουν τών οματιών τους, νά φύγουν αηδιασμένοι καί νά διαπρέψουν αλλού, ή νά μείνουν ”κομένοι” στή χώρα τού 6ου δρόμου-κάτω γιά τόν εκσυγχρονισμό..
        Ίσως, στό πολυπόθητο βιβλίο σου, ή όπου αλλού, θά ήταν επιβεβλημένο νά μιλήσεις μέ λεπτομέρειες γιά τίς προσπάθειες σου γιά τό Ελληνικό αυτοκίνητο, γιά τόν Σκάβα, γιά όλα εκείνα τά υπέροχα πού φαντάστηκες ότι μπορούσαν νά γίνουν στή χώρα ετούτη αλλά ”δέν”, γιατί πιθανόν οί νεότεροι τών συνοδοιπόρων νά μήν τά ξέρουν..
        Προ’ι’δρυτικός

  3. δημητρης

    Μπα! Γραφουμε ΚΑΙ για αυτοκινητα σε αυτο το ιστολογιο?…
    Το τευχος των 4Τ Ιανουαριου, χορταστικοτατο!
    Υπαρχει και η εξορμηση του Αρχοντος… του ερεβους και του ιστολογιου με την “καλλονη”, το “ΜΠΟΥΡΙ το δεκα το καλο” και μια ΤΟΥΟΤΑ στα εξωτικα Μεγαρα, κατι το οποιο πρεπει να γινεται συχνοτερα πιστευω.
    Βεβαια απουσιαζει το “εν λευκω” του ΜαστροΓιονταΚαβ, αλλα “μην ειμεθα και πλεονεκται” …

    1. Πάντα το κάνουμε αλλά, από το 2005 που “είδα” τον οικονομικό/δομικό Αρμαγεδδώνα να έρχεται έκανα μερικά κλικ πίσω. Θα πρόδιδα την ιστορία και τους -όποιους- αγώνες μου αν έγραφα για τα επιτεύγματα της Μερτσέντες, της Άουντι και της Τογιότα, για να τα διαβάσει ένας λαός που οι λοπωδύτες της πολιτικής και οι Αργυραμοιβοί της οικονομικής ζωής, του έχουν πιεί το αίμα και του έχουν πάρει τη ψυχή. Αν, όπως φορτικά επαναλάμβανα για 35 χρόνια, σχεδιάζαμε και φτιάχναμε κάτι, ακόμα και μία …ζάντα στην πατρίδα μας τότε, τα άρθρα θα ήταν μερικώς δικαιολογημένα. Όμως τώρα, το καλύτερο που έχω να κάνω είναι να σιωπώ και να θυμάμαι την εποχή της αθωότητας, τότε που ονόματα όπως Λάντσια, Μαζεράτι, Φεράρι, Πόρσε, Άουτο Γιουνιόν, Lotus, BRM κλπ κάτι σήμαιναν τ ε χ ν ο λ ο γ ι κ α. Σήμερα εκπροσωπούν σκατόφατσες, λαϊφσταϊλάδες της κακιάς ώρας, κοινωνικούς ντενεκάδες, κξομπραδόρους, καταχρεωμένους “εκδότες”, βίζιτες και Fabulous Pieces of Shit.
      Όμως υπάρχει και η αποκαλούμενη “αγορά αυτοκινήτου” που, όπως λένε τα μειράκια της τεχνικής δημοσιογραφίας, πρέπει να στηρίουμε για να μην “πεθάνει”. Ναι; Όταν η εν λόγω “αγορά” καταχώνιαζε τα “γιωταχί” σε υπόγεια και τα πουλούσε στο πόπολο με καπέλα 500% γιατί δεν στήριζε τον Ειδικό Τύπο και τους (παλαιοπύς) 4Τ; Διότι δεν “πήγαινε” τον Ιδρυτή τους επειδή τους έλεγε που να βάλουν τα λεφτά τους όταν του ζητούσαν να “γράωει κάτι” για το νέο τους μοντελάκι.
      Μη με προκαλείτε λοιπόν γιατί έχω πολλά να πω -και θα τα πω όταν α. βρω μία δουλειά β. φύγει η γλίτσα απ’ το δέρμα μου

      1. marakis giorgos

        Αναλύσατε με ακρίβεια γιατί δεν έχουμε πια όρεξη να διαβάζουμε για αυτοκίνητα! Στο σύνδεσμο που ακολουθεί, http://www.auto-internet.gr/forum.php , στη ενότητα με τίτλο ‘οι εισαγωγές αυτοκινήτων δεν είναι η λύση για αύξηση των εσόδων’, δείτε το διάλογο που είχα με ένα παλιό σας συνεργάτη τον ΠΦ, ο διάλογος είχε και συνέχεια που δεν έχει δημοσιευτεί, δυστυχώς για κάποιους αυτοκίνηση σημαίνει κατανάλωση των προϊόντων που παράγει η αυτοκινητοβιομηχανία! Σε ότι αφορά ρύθμιση που αναφέρατε για κατασκευή αυτοκινήτων, δυστυχώς απαγορεύεται να φτιάξουμε ένα απλό αυτοκίνητο, ακόμα και αν χαρακτηριζόμαστε υπερχρεωμένοι πρέπει να ακλουθούμε τους κανόνες του καταναλωτισμού, είμαστε θύματα των προδιαγραφών και των πνευματικών δικαιωμάτων, η ασφάλεια η οικολογία και η πνευματική ιδιοκτησία αποτελούν τους πιο μοδάτους τρόπους επιβολής της ψευτοανάπτυξης προς όφελος των φαρισαίων της πολίτικης ορθότητας και αυτό δεν είναι μόνο ελληνικό πρόβλημα!

        1. Ποτέ δεν είπα να κάνουμε μόνοι μας …βιομηχανία! Αλλά, πριν 30-49 χρόνια, θα μπορούσαμε να συναρμολογούμε “γιωταχί”, δίκυκλα και ποδήλάτα! Τώρα ειναι αργά εκτός αν, στο μοίρασμα που έρχεται γοργά, η Ελληνίτσα θα είναι υπό τη σκέπη της (υπερατλαντικής) Μητέρας Πατρίδας ως η 51η πολιτεία των ΗΠΑ Δεν υπολογίζω Χαβάη και Πορτορίκο). Τότε έχουμε ελπίδες πως, ο Ρούλης Κουκλεντές θα αλλάξει το Καγιέ με Παναμέρα, ναι;

  4. Ανώνυμος

    Και που είσαι ακόμα… προβλέπω όλα τα κατασχεμένα από τις τράπεζες αυτοκίνητα να τα κάνουν εξαγωγή σε χώρες του τρίτου κόσμου επειδή εδώ δεν θα υπάρχει περίπτωση να πουληθούν από τους “μαντράδες”…..

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

%d