Από το troktiko
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕ MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΤΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ Ως παράνομη κρίθηκε η υπουργική απόφαση για την κατάργηση του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού, αποφάσισε το Δ’ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας (1938/2010). Κρίθηκε ότι ούτε βάσει διατάξεως νόμου ούτε βάσει της συμβάσεως του Ιουλίου 1995 για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στα Σπάτα Αττικής έχει… …επέλθει κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού ως αεροπορικής εγκαταστάσεως. Παρ’ όλα αυτά, ο αρμόδιος υπουργός διατηρεί τη δυνατότητα να αποφασίσει την κατάργηση του αερολιμένα του Ελληνικού αν κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται. Στο ΣτΕ είχαν προσφύγει μέλη της Αερολέσχης Αθηνών και δικαιώθηκαν. Ο παλαιός αερολιμένας του Ελληνικού μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους εκπαιδευτές και χειριστές μικρών ή εμπορικών αεροσκαφών.
Σημ. Κώστα Καββαθά. Επειδή όλοι “ξεχνούν” να αναφέρουν ονόματα και επειδή βαρέθηκα να είμαι αόρατος, αν χρειαστεί, θα παραθέσω την προσφυγή ΜΟΥ στο ΣτΕ για την κατάρgηση του Αεροδρομίου Ελληνικού… Δεν το κάνω τώρα διότι δεν χρειάζεται να αποκαλύψουμε τα όπλα μας…
Εδώ η πρώτη σελίδα της προσφυγής μας…
ΕΝΩΠΙΟΝ του Σ Υ Μ Β Ο Υ Λ Ι Ο Υ της Ε Π Ι Κ Ρ Α Τ Ε Ι Α Σ
Α Ι Τ Η Σ Η Α Κ Υ Ρ Ω Σ Η Σ
1. Πέτρου ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ, κατοίκου Ν. Κόσμου (……….)
2. Κωνσταντίνου ΚΑΒΒΑΘΑ, κατοίκου Κορωπίου (…………………),
ΚΑΤΑ
της με αριθμό ΥΠΑ/Δ3/ΑΛ/6385/1558 (ΦΕΚ 266/20.2.2007 τεύχος β΄) απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών περί κατάργησης του Κρατικού Αερολιμένα Αθηνών
ΚΑΙ ΚΑΤΑ
του Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών που κατοικοεδρεύει στην Αθήνα.
——————————————-
Α. ΣΥΝΤΟΜΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ : Το έτος 1937 η κυβέρνηση Ιωάννου Μεταξά με τον ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟ 792/7.7.1937 περί ΄΄τρόπου απαλλοτριώσεως χώρου διά Πολιτικό Αεροδρόμιο Αθηνών και κανονισμού των επί τούτου δικαιωμάτων ιδιοκτησίας κλπ.΄΄ και το μετέπειτα ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ (ΦΕΚ 360/Α/15.9.1937) ΄΄περί αναγκαστικής απαλλοτρίωσης 2.150 στρεμμάτων περίπου δια την ίδρυση ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ΄΄ – νομοθετήματα τα οποία παραμένουν σε ισχύ και σήμερα – κατασκεύασε στην θέση Χασάνι τον Κρατικό Αερολιμένα Αθηνών (ΚΑΑ) ή Αεροδρόμιο του Ελληνικού, το οποίο την πρώτη χρονιά λειτουργίας του το 1938 με τον διάδρομο προσγειώσεως 03ο / 21ο (από παραλία Αγίου Κοσμά) μήκους 1.800 μέτρων εξυπηρέτησε 8.500 επιβάτες. Το 1950, το αεροδρόμιο διέθετε και δεύτερο διάδρομο (15ο / 33ο) μήκους 2.250 μέτρων έκαστος με ετήσια κίνηση 234.000 επιβάτες.
Στις 22.7.1955 με την απόφαση 10.560 του Υπουργού Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων ΄΄περί κατατάξεως Αερολιμένων΄΄ ο αερολιμένας Ελληνικού ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΙΔΡΥΘΕΙΣ κατά τις διατάξεις του α.5 § 4 Α.Ν. 970/1946 ως ο χερσαίος ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑΣ ΑΘΗΝΩΝ (Κ.Α.Α.), Α’ Τάξεως, αρμόδιος και από πλευράς ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας καθ’ άπασα την Επικράτεια διά του παρ’ αυτώ Κέντρου Ελέγχου περιοχής. Το έτος 1958 – χρονιά των αεροσκαφών τύπου Jet – ο βασικός διάδρομος 15ο /33ο επεκτάθηκε στα 3.000 μ. με τις κτιριακές εγκαταστάσεις του Δυτικού Αεροσταθμού και το 1969 εγκαινιάστηκε ο Ανατολικός Αεροσταθμός (σχέδιο Saarinen)……….
Ακολουθούν οι σελίδες με τα πιχειρήματα μας…
11 Comments
Δέν πειράζει κύριε Καββαθά, δέν θα έδινα άλλη απάντηση από αυτή του που έδωσε ο Brecht τονίζοντας την διαφορά μεταξύ των πλούσιων και δυνατών και τών υπόλοιπων ανθρώπων.
Denn die einen sind im Dunkeln
Und die andern sind im Licht
Und man siehet die im Lichte
Die im Dunkeln sieht man nicht
(Bertolt Brecht)
Μετάφραση:
Επειδή οι μεν είναι στο σκοτάδι
και οι δε είναι στο φώς
όλοι βλέπουν αυτούς στο φως
αλλά δεν βλέπουν αυτούς στο σκοτάδι
Δάσκαλε μην φοβάσαι.Αυτοί που ξέρουν δεν ξεχνούν.
Καλή συνέχεια και καλές πτήσεις.
υποκλίνομαι ταπεινά
Συγχαρητήρια Κώστα.
Την πράσινη Τίνα την ρώτησες ?Kαι πως τολμάς να κάνεις τέτοια παρέμβαση χωρίς να συστήσεις πρώτα 5-6 ΜΚΟ?Το ξέρεις βέβαια πως πάλι γραφικό θα σε πούνε,αφού φροντίσουν πρώτα να εκτιμήσουν το κόστος αποκατάστασης του ΚΑΑ σε 852 δισ. ευρώ….Αλήθεια,θαυμάζω το κουράγιο σου pilot!
Η “πράσινη” Τίνα (και κάθε πράσινο ή γαλάζιο πτηνό) πρέπει να ζητήσει ακρόαση από την γραμματέα μου και θα σκεφτώ πολύ αν θα τη …δω!
Κύριε Καββαθά
Προτείνω σε μια από τις πτήσεις σας(στο σχέδιο πτήσης) να ζητήσετε προσγείωση στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Αν σας δώσουν έγκριση ανακοινώστε το στο ιστολόγιο για να έρθουμε να φωτογραφήσουμε τη προσγείωση. Νομίζω ότι θα είναι ένα σημαντικό γεγονός και σας αξίζει η πρώτη προσγείωση μετά από τόσα χρόνια που το Ελληνικό ήταν κλειστό!!
Είμαστε σε αναμονή για νεώτερα
Καλά, ψάχνετε να βρείτε άκρη με το proktiko; Ακόμα δεν τον πήρατε χαμπάρι το Σωκράτη Γκιόλια τι είναι;
Κύριε Καββαθά… scripta manent, τα ονόματα είναι γραμμένα και το δικό σας πρωτοστατεί όχι μόνο στο παρόν θέμα αλλά και σε οτιδήποτε έχει να κάνει με την Γενική Αεροπορία στην Ελλάδα από… Πάντα!
Όμως τα ευκόλως ευνοούμενα δεν πρέπει πάντα να παραλείπονται γιατί ξεχνιούνται. Οι νεότεροι πρέπει να μάθουν την προσφορά και τους αγώνες σας για την διάδοση του Αεραθλητισμού.
Επισυνάπτω την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας.
http://www.greekhelicopters.gr/helos/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=36
Νεότερες Εξελίξεις…
Πάρκο 2.000 στρεμμάτων στο Ελληνικό
http://tinyurl.com/2co9g43
O Παντελής Καψής ξαναχτυπά!
http://wp.me/p9GCU-fN