Δημοσιεύτηκε στις 08.11.09

Έχω, από πολλού, καταλήξει στο συμπέρασμα πως, κανένα κείμενο δημοσιογράφου (με εξαίρεση -ίσως- εκείνα του Γεωργίου Βλάχου) δεν έχει επηρεάσει τις εξελίξεις στη Δημοκρατία της Χαρτόβιας θεωρώ μάταιο να ασχοληθώ σοβαρά με κάποιο θέμα. Γι’ αυτό συνεχίζω με τις ενέργειες του Κόμματός μου μετά την ιστορική νίκη της 4ης Οκτωβρίου 2012. Το 2012 είναι η χρονιά κατά την οποία το σύστημα του πλανήτη με τις δύο ουρές Nibiru και των 5 φεγγαριών του θα διασχίσει (σύμφωνα με το ημερολόγιο των Μάγια) το ηλιακό μας σύστημα και όλοι θα καούμε σαν σε ταινία με τον Μπρους Γουϊλις. Αυτή τη Κυριακή θα σας περιγράψω τα μέτρα που έλαβα για τη προστασία του περιβάλλοντος στις πόλεις. Όπως θυμάστε είχα ξεκινήσει με τον δακτύλιο, τα μονά-ζυγά και τα μεγάλα-μικρά. Τα «μέτρα» είχε αποτέλεσμα, στον «στόλο», να προστεθούν άλλες 300.000 σαράβαλα αφού, όλοι σπεύσαμε να ψωνίσουμε ακόμα ένα για «να κυκλοφορούμε κάθε μέρα». Μόλις αρχίσαμε να κυκλοφορούμε «κάθε μέρα» α. μποτιλιάραμε τη πόλη β. αυξήσαμε κατά 457% τις εκπομπές ρύπων του θερμοκηπίου. Αυτό το έλεγε και το έγραφε ένας δημοσιογράφος που λεγόταν Κώστας Καββαθάς αλλά, το Κόμμα Μου τον είχε εγγεγραμμένο εις τα παλαιότερα των υποδημάτων του. Ως Πρωθυπουργός πλέον κάλεσα τον Υπουργό Μεταφορών, Ανανεώσιμων Πηγών  Ασχετοσύνης και Κλιματικής Αλλαγής και του ζήτησα να βρει λύση. Αφού τελείωσε η τηλεοπτική εκπομπή που ήταν καλεσμένος και, λίγο πριν η ΜΙΤ συλλάβει τον Οτσαλάν ο Υπουργός πρότεινε την σύλληψη των «γιωταχί» που κυκλοφορούν στον δακτύλιο αντιγράφοντας τον εισαγγελέα που φυλάκιζε τα οχήματα των μεθυσμένων οδηγών. Απέρριψα το σχέδιο διότι α. οι φυλακές ήταν γεμάτες με παπιά που είχαν συλληφθεί για παράνομη στάθμευση β. διότι έπρεπε να βρω δικαιολογία για τον αρχηγό του PKK. Σε αυτό το σημείο πρέπει να πω ότι, αν δεν καταλαβαίνετε το νόημα του παρόντος πονήματος έχετε δίκιο. Η αιτία του αποπροσανατολισμού της σκέψης μας  πρέπει να αναζητηθεί στην απόσυρση της απόσυρσης. Εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες που ήλπιζαν σε ένα καλύτερο μέλλον είδαν το όνειρό τους να θρυμματίζεται όμως, η απόφασή Μου να διαθέσω τα κονδύλια στην βελτίωση των υποδομών της Εκπαίδευσης τους έδωσε ελπίδες για το αύριο. Το οποίο αύριο είναι άμεσα συνυφασμένο με την παραχώρηση του λιμένος Θεσσαλονίκης στα Σκόπια προκειμένου η ΦΥΡΟΜ να αποδεχτεί τον γεωγραφικό προσδιορισμό (Βόρεια Μακεδονία όπως Βόρεια Καρολίνα,  Βόρεια Ντακότα, Βόρεια Κορέα, Βόρεια Οσετία κλπ). Ξέφυγα και ζητάω συγγνώμη μια και το θέμα μας είναι η απόσυρση της απόσυρσης η οποία άφησε στα κρύα του λουτρού εκατοντάδες αναξιοπαθούντες ιάπωνες και γερμανούς βιομήχανους που βλέπουν την αγορά αυτοκινήτου να παρουσιάζει κάμψη 40%. Τώρα… Αν ο αποσυνάγωγος λέει και γράφει 40 χρόνια τώρα ποιος είναι ο σωστός τρόπος για την αγορά αυτοκινήτου καλά να πάει που, το όνομά του δεν είναι Θόδωρος Πάγκαλος για να γίνει Υπουργός Μεταφορών

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

%d