1ο ΘΕΜΑ
17.03.13
Αν, η ιστορία με τους «αγανακτισμένους κατοίκους» της περιοχής Φαρμακοτριφτών που, απαιτούν απ’ τον εκάστοτε Αρχηγό της Πολεμικής Αεροπορίας να απαγορεύσει τις πτήσεις των αεροσκαφών από το αρχαιότερο αεροδρόμιο της Ελλάδας φάνηκε πως δεν «κολλάει» με τους δύσκολους καιρούς που περνάει η χώρα και ο λαός, επιτρέψτε να επανέλθω. Θα αναφέρω (πάλι) κάποια παραδείγματα που δείχνουν ότι, κάποιοι τοπικοί «άρχοντες» έχουν βαλθεί να κρατήσουν τη χώρα στην εποχή των οικονομικών και τεχνολογικών παγετώνων. Κάθε που, κάποιος γενναίος και διορατικός επιχειρηματίας προσπαθεί να κάνει μία επένδυση που θα βάλει ένα, έστω και μικρό λιθαράκι στην σωστή ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό, πετάγονται δήμαρχοι, κοινοτάρχες, επιτροπές αγώνα, κάτοικοι που «ανησυχούν ια την υγεία των παιδιών τους», την πολιτιστική κληρονομιά, το περιβάλλον, τα πουλιά, τις γίδες που κινδυνεύουν να μείνουν στείρες, σχίζοντας τα καλσόν τους για τους κινδύνους που επιφυλάσσουν τα αεροδρόμια, οι πτήσεις των αεροπλάνων της πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας, οι περιοχές ασκήσεων, τα αιολικά και φωτοβολταϊκά πάρκα, τα υδροηλεκτρικά έργα, τα πάντα. Γι’ αυτούς οι μόνες «δράσεις» που επιτρέπονται είναι οι συνεταιριστικοί αγροί, η (συμβολική) φύτευση ελαιοδέντρων, οι υπερτοπικοί πόλοι αναψυχής, τα μητροπολιτικά πάρκα και νεκροταφεία (Ελληνικό, Τατόι, Μαραθώνας κ.α). Για δεκαετίες τους παρακολουθώ να μπλοκάρουν κάθε δημιουργική προσπάθεια όχι επειδή οι αποφάσεις τους βασίζονται σε σοβαρές επιστημονικές και τεχνικές μελέτες αλλά επειδή αναβλύζουν από την άγνοια, το οικονομικό και κομματικό συμφέρον, την αγνή βλακεία και τις πιο περίπλοκες περιπτώσεις της ψυχιατρικής.
Για πολλούς απ’ αυτούς τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα, αεροπλάνα, ελικόπτερα και ανεμόπτερα είναι εκείνα που δεν πετάνε. Για άλλους οι ασφαλέστερες ενεργειακές πηγές είναι εκείνες που δεν ρυπαίνουν και δεν προσβάλουν την αισθητική τους. Έτσι αντιδρούν στις ΑΠΕ αλλά, δεν ενοχλούνται απ’ τις 3000 ανεξέλεγκτες χωματερές που δηλητηριάζουν τα ποτάμια και τις θάλασσες. Ηγούνται «αγώνων» εναντίον της δημιουργίας ΧΥΤΑ στην περιοχή «τους» απαιτώντας «να φύγουν, να πάνε αλλού». Θέλουν να διώξουν τις Αερολέσχες απ’ το Τατόι (και άλλα 20 αεροδρόμια) αδιαφορώντας αν αποτελούν φυτώρια χειριστών, μηχανικών ακόμα και αεροναυπηγών για την Πολιτική και Πολεμική Αεροπορία. Τα κόμπλεξ τους είναι τόσο βαθειά και οι συγκεκαλυμμένες οικονομικές τους βλέψεις τόσο μεγάλες ώστε δεν σέβονται ούτε τη μνήμη των νεκρών αεροπόρων χρησιμοποιώντας τους θανάτους τους σαν …επιχειρήματα για να αποδείξουν πόσο επικίνδυνες είναι οι πτήσεις αεροπλάνων πάνω απ’ τις καταπατημένες τους περιοχές. Αξίζει πραγματικά τον κόπο να πάρω μαζί τον εικονολήπτη ενός μεγκάλου καναλιού για να κινηματογραφήσει από ψηλά τις φαραωνικές «βίλες» των δυσκοίλιων φαρμακοτριφτών και των ανέραστων μεγαλοκοπέλων που δεν μπορούν να έλθουν σε οργασμό επειδή πάνω απ’ το αυθαίρετο τους πετάει ένα …ανεμοπλάνο! Και καλά να ήταν μόνο αυτά. Θα μπορούσαν να καταχωρηθούν στον κατάλογο με τις ιδιαιτερότητες ενός λαού που, η ιστορία, η γλώσσα, η Παιδεία, η οικονομία έχουν κολομπαριστεί από ένα πολιτικό και οικονομικό σύστημα που ενδιαφέρεται μόνο για την αυτοσυντήρηση του. Το μεγαλύτερο κακό όμως, το έγκλημα είναι ότι, αυτό το κολομπαρισμένο σύστημα επιβάλει την θέληση του και σε ότι έχει απομείνει απ’ αυτό που, κάποτε, αποκαλούσαμε Ένοπλες Δυνάμεις. Υποκύπτοντας στις πιέσεις των φαρμακτριφτών Διοικητές απαγορεύουν τις πτήσεις σε …στρατιωτικά αεροδρόμια για να μην ταράξουν την σιέστα του Ευθύμιου Φαρμακοτρίφτη και της Δέσποινας Φορμόλη. Άλλοι ξοδεύουν τη μισή μέρα απαντώντας στα τηλέφωνα των τοπικών νάνων που έχουν εγκατασταθεί γύρω απ’ τα αεροδρόμια δεκαετίες μ ε τ ά την δημιουργία τους. Οι «Συγκαμένοι Anonymous” είναι εκείνοι που μπλοκάρισαν την επέκταση του Ελληνικού στη θάλασσα παραδίδοντας έτσι την κοιλάδα των Μεσογείων στους εργολάβους και μεταφέροντας βίαια, άναρχα και χωρίς καμία υποδομή τον υδροκέφαλο των Αθηνών στην ανατολική πλευρά του Υμηττού. Οι ίδιοι μετέτρεψαν τοα αεροδρόμιο Μαραθώνα στο μεγαλύτερο εκτροφείο βατράχων της Ε.Ε, εμπόδισαν την εγκατάσταση των ραντάρ στον Κορφιάτη με αποτέλεσμα να σκοτωθούν πάνω από 100 αθώοι σε φρικτά αεροπορικά δυστυχήματα, έστειλαν στον τάφο επιχειρηματίες που προσπάθησαν να φτιάξουν σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες, να φέρουν τα υδροπλάνα στην Ελλάδα, να αναπτύξουν τον σιδηρόδρομο, να εκμεταλλευτούν (με σεβασμό) τον ορυκτό και τον θαλάσσιο πλούτο, να, να, να
Όμως ο λαός δεν πρέπει να ανησυχεί. Το Εμίρι το Κατάρ ψώνισε μία καταραμένη νήσο στοπ Ιόνιο των Αζορών και, όπως μαθαίνω, δεν αποκλείεται να ψωνίσει και τολ Ελληνικό, και να το κάνει αεροδρόμιο. Το τελευταίο έχει βέβαια ένα κώλυμα (snag). Ο κόσμος θα λέει ότι, προσέφυγα στο ΣτΕ και ανάτρεψα την απόφαση Χατζηδάκη ενεργώντας σαν ενεργούμενο του εμίρι. Όμως, ορκίζομαι πως μόνος μου το έκανα. Απόδειξη ότι δεν οδηγώ μερσεντέ ή καγιέ, δεν έχω 12 ακριβά ροπλόγια, βίλα στη Μύκονο και η γυναίκα μου δεν έχει τσάντα λουι βιτόν._Κ.Κ.
Υ.Γ Μετά από ώριμη σκέψη κατάληξα στο συμπέρασμα πως πάει κι’ άλλο. Ο Ερντογάν ο Μεγαλοπρεπής είναι ante portas. Το είδα στον Αντένα