Βρε, πως αλλάζουν οι καιροί…
του Κώστα Μπετινάκη
από το styx.gr
Ο «καλός φίλος» της χώρας, Ταγίπ Ερντογάν, διαβεβαίωσε, πως οι «τουρκοποιήσεις (Ελλήνων;) μητροπολιτών, βρίσκεται σε καλό δρόμο…».
Μια ακόμα είδηση που πέρασε ασχολίαστη στο κουβάρι των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Για την ιστορία όμως, το Φερμάνι του 1862, το οποίο διέπει τη λειτουργία του Οικουμενικού Πατριαρχείου σήμερα, επιβάλλει ο Πατριάρχης να είναι γεννημένος Τούρκος και ο πατέρας του επίσης να είναι γεννημένος Τούρκος.
Το Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης, που βλέπει προβλήματα στην διαδοχή του Οικουμενικού Πατριάρχη, λόγω έλλειψης Τούρκων μητροπολιτών, υποστηρίζει ότι «η εξέλιξη αυτή (σ.σ. της τουρκοποίησης των Ιεραρχών) είναι εξαιρετικά σημαντική για την αντιμετώπιση του προβλήματος, μια και η Άγκυρα θέτει ως προϋπόθεση ο εκάστοτε Πατριάρχης να είναι κάτοχος της τουρκικής υπηκοότητας».
Άραγε έχουν αλλάξει οι Κανονισμοί και το Φερμάνι του 1862 που διέπουν την ύπαρξη και λειτουργία του «οικουμενικού» Πατριαρχείου σήμερα; Ή η υπόθεση όλη δεν είναι παρά μια ακόμα νίκη της τουρκικής εξωτερικής πολιτικής; Εθελοντικά τουρκοποιούνται Έλληνες ιεράρχες, ενώ κάποτε άλλοι πατριώτες, μαρτύρησαν και αγιοποιήθηκαν για να μην τουρκέψουν…
Ο κ. Βαρθολομαίος, εφόσον πιστεύει ότι ηγείται της ελληνικής ορθοδόξου εκκλησίας, έπρεπε να κάνει προσπάθειες να ελληνοποιήσει τους ιεράρχες και τον εαυτό του. Να τους τουρκοποιήσει ήθελε και ο Αλή Πασάς!
Το θέμα της χορήγησης χορήγησης τουρκικής υπηκοότητας στους Ιεράρχες του Θρόνου (σ.σ. Ιεράρχες Απόδημου Ελληνισμού και Ιεράρχες Νέων Χωρών) από το εξωτερικό είχε τεθεί κατά την συνάντηση του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου με τον Πρωθυπουργό της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στην Ι. Μονή Αγίου Γεωργίου Κουδουνά, στην Πρίγκηπο τον Αύγουστο του 2009.
Μέχρι σήμερα περισσότεροι από 20 Ιεράρχες του Πατριαρχείου από όλο τον κόσμο υπέβαλαν αίτηση και τα σχετικά δικαιολογητικά στις αρμόδιες υπηρεσίες. 14 Ιεράρχες ήδη έλαβαν την τουρκική υπηκοότητα ενώ δεν εγκρίθηκε η αίτηση του Αυστρίας κ. Μιχαήλ.
Οι πρώτοι 14 Ορθόδοξοι Μητροπολίτες που έγιναν …Τούρκοι είναι:
Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου κ. Ανδρέας. Δαρδανελλίων κ. Νικήτας. Ιεραπύτνης και Σητείας κ.Ευγένιος. Ιταλίας και Μελίτης κ. Γεννάδιος. Καρπάθου και Κάσου κ. Αμβρόσιος. Κισάμου και Σελίνου κ.Αμφιλόχιος. Κώου και Νισύρου κ. Ναθαναήλ. Μιλήτου κ.Απόστολος. Μπουένος Άϊρες κ. Ταράσιος. Νέας Ζηλανδίας κ. Αμφιλόχιος. Πέτρας και Χερρονήσου κ. Νεκτάριος. Πισιδίας κ. Σωτήριος. Προικοννήσου κ. Ιωσήφ και Σύμης κ. Χρυσόστομος.
Αναπάντητο εξακολουθεί να μένει από το «οικουμενικό» Πατριαρχείο το ερώτημα που είχε υποβάλλει το «Κ» στις 12 Οκτωβρίου 2010, δηλαδή δύο μέρες πριν από την επίσημα αναγγελία της τουρκικής κυβέρνησης για την τουρκοποίηση των 14ων Ιεραρχών, αναφορικά με το εάν είναι αλήθεια ή όχι ότι οι Κανονισμοί και το Φερμάνι του 1862, το οποίο διέπει τη λειτουργία του Πατριαρχείου σήμερα, επιβάλλει ο Πατριάρχης να είναι γεννημένος Τούρκος και ο πατέρας του επίσης να είναι γεννημένος Τούρκος.
Όσο τηρεί ειδήμονα σιωπή το Πατριαρχείο, τόσο επιβεβαιώνεται ότι ο κ. Βαρθολομαίος συνειδητά εξαπάτησε τους Ιεράρχες των Επαρχιών του τάζοντάς τους «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».(www.kalami.net)
Θέλουμε να ρωτήσουμε ιδιαίτερα, τον Αρκαλοχωρίου, Καστελλίου και Βιάννου κ. Ανδρέα, Ιεραπύτνης και Σητείας κ. Ευγένιο και τον Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιο τι θα πουν στους πιστούς στον χώρο που ιερουργούν για τους Κρητικούς Αγίους -τον αξιοσέβαστο ράπτη Ηρακλείου Κρήτης Μύρωνα (*), που αγιοποιήθηκε επειδή μαρτύρησε στα χέρια των Τούρκων κατακτητών, επειδή δεν θέλησε να τουρκέψει… Ή, αν θα πάνε να λειτουργήσουν στην κεντρικότερη εκκλησία του Ρεθύμνου των «Τεσσάρων Μαρτύρων», προς τιμήν των τεσσάρων πατριωτών που αγιοποιήθηκαν για τον ίδιο λόγο…
Και τι έχουν να πουν στους χιλιάδες Τουρκοκρητικούς, που εκδιώχθηκαν από τις εστίες τους μετά την απελευθέρωση της Κρήτης, επειδή είχαν τουρκοποιηθεί για να επιζήσουν…
Βρε, πως αλλάζουν οι καιροί…
ΥΓ. Τι έχει να πει για όλα αυτά ο κ. Άνθιμος; Επειδή ο αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, ποιεί τη νήσσα περί τα πολιτικά…
—-
(*) Τρεις αγίους Μύρωνες διαθέτει η Ορθόδοξη Εκκλησία: Τον ασκητή-επίσκοπο Κρήτης, άγιο Μύρωνα, του χωρίου που πήρε το όνομά του (όπου αρχαία Ραύκος), τον επίσης κρητικής καταγωγής, που μαρτύρησε επί αύτοκράτορα Δέκιου, το 250 μ.Χ. και τον Κατρινό ράφτη που μαρτύρησε στις 20 Μαρτίου 1793 στο Ηράκλειο της Κρήτης από τους Τούρκους.
7 Comments
Η καινοτομία δεν είναι πάντα καλή
http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=30555
Με ποτηρια και μπουκαλια , το αρθο του Ηλια Μπαζινα http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=41&mid=18&issueId=16116
να κανω μια αφελης ερωτηση… θα μπορουσε ο πατριαρχης να ζητησει απο τον ΟΗΕ να ανακηρηκτη το πατριαρχιο αυτονομο κρατος .. κατι σαν το κοσοβο αλλα σε αρκετα μικροτερη διασταση και με ελαχιστους κατικους..? νομικα στεκει..?
Ο φίλος George μάλλον εννοεί να μετατραπεί το Πατριαρχείο σε ανεξάρτητο κρατίδιο, στα πρότυπα του Βατικανού και άλλων αντίστοιχων στην Ευρώπη, όπως το Μονακό, η Ανδόρρα, το Σαν Μαρίνο και το Λιχτενστάιν. Το γιατί δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο, ή το γιατί οι υποψήφιοι Ιεράρχες υποχρεώνονται να δηλώνουν ότι είναι Τούρκοι, θα υπάρχει κάποιος λόγος που δεν γνωρίζουμε. Είτε νομικός από την πλευρά του Τουρκικού Κράτους (μπορεί η Τουρκία να είναι εχθρική χώρα προς την Ελλάδα, αλλά τους παραδέχομαι ότι σαν Κράτος δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη και έχουν πάντα ένα ευρύτερο σχέδιο, σε σχέση με το Ελληνικό Κράτος-Κωμωδία), είτε από την πλευρά του εκάστοτε Οικουμενικού Πατριάρχη (μια “διαβολική” σκέψη είναι ότι προκύπτει λιγότερος ανταγωνισμός για την θέση του Πατριάρχη, με τον αποκλεισμό των Ελλαδιτών και Ρώσων κυρίως Εκκλησιαστικών παραγόντων, αν και προσωπικά με αφήνει παγερά αδιάφορο το ποιός είναι Πάπας, Καρδινάλιος, Πατριάρχης, Αρχιεπίσκοπος, Μητροπολίτης και πάει λέγοντας). Μια θλιβερή διαπίστωση, είναι ότι το Ελληνικό Κράτος δεν αντιδρά στις προσπάθειες της Τουρκίας να μετατρέψει τους Μουσουλμάνους της Δυτικής Θράκης (Ελληνικό έδαφος) σε “Τούρκους”, ενώ οι Πατριάρχες στην Κων/πολη υποχρεώνονται να δηλώνουν ότι είναι Τούρκοι μέχρι τα μπούνια και η Ελλάδα τους αφήνει μετέωρους.
Παρουσιάζω ένα σενάριο Επιστημονικής και Γεωπολιτικής Φαντασίας:
Το “Πατριαρχείο” δεν έγινε ακόμα κρατίδιο. Σε λίγα χρόνια θα υπάρχει ένας (Τούρκος) “Οικουμενικός” Πατριάρχης και ένας Τούρκος μοφτής που θα είναι οι πνευματικοί “ηγέτες” του προτεκτοράτου των Δυτικών Βαλκανίων που ετοιμάζουν πρωθυπουργοί από το εξωτερικόν. Το ένα λόγω μόρφωμα θα περιλαμβάνει την δυτική και ανατολική Θράκη και την “αυρωπαϊκή” Τουρκία που θα έχειι ειδική σχέση με την Ε.Ε
Όλα αυτα θα γίνουν στα πλαίσια της πολιτικής “δινω στρέμματα-κοιμάμαι καλύτερα” που ανακοινώθηκε από ττον Πρόεδρο της ΜΚΟ “ic4sence.GreenBacks” αλλά και την Πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων στην ορκομωσία του Κάρολου Παπούλια
Το καλό με τους δεσποτάδες είναι ότι από πονηρή επιλογή είναι άκληροι κι έτσι δεν θα γίνουν τα παιδιά τους γιουσουφάκια-αν προλαβαίνανε και δεν τάκανε οι ίδιοι φυσικά….
Δέστε τώρα πώς γεννιούνται οι συνειρμοί και που άντε να τους συμμαζέψεις όταν ξαμολυθούν στις ρούγες του μυαλού:αυτή η αλλαξοπατριδοκωλιά των ιεραρχών μού θυμίζει από τη μιά την δυναστική οικογένεια των Γλύξμπουργκ, που κάθε στεφάνι που τους προέκυπτε αλλαξοπιστούσε με απίστευτη ευκολία και χωρίς καμμιά χρονοτριβή και κανένα δισταγμό και γινόταν φανατική μέχρι δακρύων χριστιανή ορθόδοξη. Και από την άλλη την δυναστική οικογένεια των Τσαντ-Παπανδρεουμπουργκ, που όταν ο τότε δυναστικός πρίγκηπας Ανδρέας Παπανδρέου αποφάσισε να επιστρέψει στη πατρίδα του πατέρα του και δικιά του πατρίδα, θυμήθηκε ότι κάπου είχε ξεχάσει μιά επικοινωνιακή υποχρέωση να βαφτίσει το παιδιά του-με υπόδειξη του πατέρα του η υπενθύμιση-κι έτσι σε μιά μόνο μλερα η ελληνόρθοξη εκκλησία απέκτησε τέσσερα καινούργια χριστιανόπουλα-προς δόξαν Ιερωνύμου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και εκλεκτού της νέας δυναστείας, της οποίας βαφτίζει, παντρεύει και φαντάζομαι κηδεύει-φτου-φτου έξω απο δώ-όλα τα μέλη.
Υ.Γ.Μιά απάντηση στο Γιώργο:Οχι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να γίνει αυτό, γιατί κάτι ΄τετοιο θα σήμαινε παραχώρηση κυριαρχίας από την Τουρκία σε τρίτη κρατικοφανή υπόσταση. Οχι λοιπόν:οι Τούρκοι γιά το δικό τους έθνος έχουν στοιχειώδη τσίπα γιά να μην παραχωρούν ούτε υποψία υποψίας σπιθαμής εδάφους τους ακόμη και γιά χαλαρής έντασης άνεξάρτητες δομές. Εμείς είμαστε που χαλάρά παραχωρούμε ζώνες γκριζωπές σε γκρίζους λύκους που αγκυροβολούν έξω από νησιά μας!
Πατριαρχείο
[…] Ὦ σὺ μιαρὰ Σύνοδος τῆς Κωνσταντινουπόλεως, εἰς τί ὁμοιάζεις, ἤθελα νὰ ἠξεύρω ἀπὸ ἐσὲ τώρα ὁποὺ σὲ ἐρωτῶ, εἰς τί, λέγω, ὁμοιάζεις τοὺς ἱεροὺς καὶ θείους ἀποστόλους τοῦ λόγου τῆς σοφίας τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ; Ἴσως εἰς τὴν ἔνδειαν καὶ ἀφιλοκέρδειαν, ὁποὺ ἐκεῖνοι ἐκήρυττον; Ἀλλ᾿ ἐσὺ εἶσαι γεμάτη ἀπὸ χρήματα, ὁποὺ καθημερινῶς κλέπτεις ἀπὸ τοὺς ταλαιπώρους χριστιανούς. Ἴσως εἰς τὴν ἐγκράτειαν καὶ χαλιναγωγίαν τῶν παθῶν; Ἀλλ᾿ εἰς ποῖον μεγάλον ξεφάντωμα δὲν εὑρίσκεται μέρος ἀπὸ τοὺς συγκλήτους σου, καὶ ποῖος ἀπὸ αὐτοὺς δὲν λατρεύει δύο καὶ τρεῖς ἀρχοντίσσας μὲ ἄκραν ἀναισχυντίαν καὶ σχεδὸν φανερά
Πηγή: “Ελληνική Νομαρχία – ήτοι λόγος περί ελευθερίας” Ανωνύμου του Έλληνος
Ολόκληρο το βιβλίο εδώ:
http://www.scribd.com/doc/15803513/-