Αφού πρώτα εκφράσω τις ευχαριστίες μου για τη θερμή υποδοχή που επιφυλάξατε στην Ερμηνευτική Εγκύκλιο που δημοσιεύθηκε σε αυτόν τον χώρο πριν από δύο Κυριακές θα ήθελα να συνεχίσω σήμερα με την παρουσίαση ενός ακόμη (μεγαλοφυούς οφείλω να πω) σχεδίου Μου για την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων αλλά και της μάστιγας του θορύβου στην «παραλιακή».

Οπως όλοι γνωρίζετε, η «παραλιακή» είναι (μαζί με τις λεωφόρους Κηφισού, Συγγρού και Βουλιαγμένης) η αρτηρία που χρησιμοποιούν τα τέσσερα εκατομμύρια των κατοίκων του λεκανοπεδίου, το μεν καλοκαίρι για να πάνε για μπάνιο, τον δε χειμώνα για να επισκεφθούν τα δεκάδες νυχτερινά κέντρα που έχουν δημιουργηθεί κατά μήκος της (επειδή εγώ έχω δώσει τις σχετικές άδειες, αλλά αυτό ας μην το λέμε φωναχτά). Οπως είναι φυσικό, όπου κινούνται 4 εκατ. άνθρωποι και 1,5 εκατ. οχήματα κάθε μορφής και είδους δημιουργούνται σοβαρά προβλήματα, μεταξύ των οποίων τα πιο σοβαρά είναι τα τροχαία και η ηχορρύπανση. Τα δύο αυτά προβλήματα ήταν διαπιστωμένα για περισσότερα από 20 χρόνια, αλλά δεν λάβαινα κανένα μέτρο γιατί, πρώτον, είχα πολλούς και καλούς φίλους στα νυχτερινά κέντρα και, δεύτερον, ήμουν, όπως σας είπα και την περασμένη Κυριακή, απασχολημένος με άλλα, σοβαρότερα προβλήματα (πρωτοβουλία των Εξι, σκάνδαλο Κοσκωτά, η Μακεδονία είναι ελληνική κλπ.) για να ασχοληθώ με τα προβλήματα των κατοίκων της Ανατολικής Αττικής (ή της Δυτικής για τους ίδιους λόγους).

Ολα αυτά ως τον Αύγουστο του 1996 που μια νεαρή που οδηγούσε υπό την επήρεια του οινοπνεύματος παρέσυρε και σκότωσε δύο γυναίκες που διέσχιζαν αμέριμνες την «παραλιακή» Αθηνών – Σουνίου φεύγοντας από ένα νυχτερινό κέντρο που «χωράει» 5.000 θαμώνες. Το ατύχημα (ένα από τα χιλιάδες που συμβαίνουν από το 1960 και δώθε στην Ελλάδα χωρίς να «ιδρώσει» το αφτί κανενός) έγινε πρώτο θέμα στα ΜΜΕ με αποτέλεσμα να αναγκασθώ να λάβω τα μέτρα που διαβάσατε την προπερασμένη Κυριακή.

Επειδή όμως η τιμωρία των οχημάτων, όσο σκληρή κι αν είναι, δεν έχει αποτέλεσμα και επειδή, αν συνεχίσω να τα δημεύω, φοβάμαι ότι ούτε ο θεσσαλικός κάμπος θα είναι αρκετός για να σταθμεύσουν, σήμερα σας παρουσιάζω το νέο σχέδιό Μου για τη ριζική αντιμετώπιση κάθε κυκλοφοριακού προβλήματος.

Παρακολουθήστε τον συλλογισμό Μου.

Η ταχύτητα για τα οχήματα που κινούνται προς τις παραλίες και τα νυχτερινά κέντρα θα πρέπει να μειωθεί στα 40 χιλιόμετρα. Οπως καταλαβαίνετε, με 40 χ.α.ώ. ο καθένας μπορεί να τρακάρει με απόλυτη ασφάλεια. Οι δεκάδες μικροί λαβύρινθοι, τα εκατοντάδες «σαμαράκια» και τα χιλιάδες «απαγορεύεται» θα αποθαρρύνουν τις μετακινήσεις της εποχούμενης «πλέμπας» που μένει σε περιοχές σαν το Περιστέρι, τη Λένορμαν, τον Νέο Κόσμο και την Κυψέλη και η οποία «πλέμπα» δεν θα χρησιμοποιεί πλέον την «παραλιακή» (όπως δεν χρησιμοποιεί και τις κομητείες που ανέφερα) και θα συνωστίζεται στη Λ. Βουλιαγμένης. Με τον τρόπο αυτόν θα μειωθούν δραστικά τα τροχαία γιατί ποιος οδηγός θα έχει το κουράγιο να επισκεφθεί τα κέντρα της παραλίας; Κανένας ή έστω ελάχιστοι.

Η νέα χωροτακτική «διάταξη» της «παραλιακής» θα συμπέσει με το «κλείσιμο» του αεροδρομίου του Ελληνικού και την «αξιοποίηση» ενός μεγάλου τμήματος της περιοχής «Χασάνι» που θα έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν τέσσερις νέες κομητείες: Παλαιού Φαλήρου, Καλαμακίου, Γλυφάδας και Βούλας, που, σε συνδυασμό με την από καιρού υπάρχουσα κομητεία της Βουλιαγμένης, θα αποτελέσουν ένα είδος «βορείων» προαστίων, αλλά σε νότια εκδοχή.

Αν αναρωτιέστε τι θα απογίνει η «πλέμπα» που κατοικεί επί (ή κοντά) των λεωφόρων Βουλιαγμένης και Ηλιουπόλεως και η οποία «θα φάει στα μούτρα» 1,5-2 εκατ. οχήματα, μην ανησυχείτε γιατί έχω ήδη προβλέψει. Θα δημιουργήσω δύο λεωφορειόδρομους, με αποτέλεσμα να στραγγαλίσω εντελώς την κυκλοφορία και να δηλητηριάσω την ατμόσφαιρα της Αθήνας, αλλά αυτό δεν με ανησυχεί διότι εγώ μένω στην Εκάλη, μακριά από το «νέφος».

Από τα προηγούμενα βλέπετε με πόση ευαισθησία, σοβαρότητα, αλλά τολμώ να προσθέσω και επιστημοσύνη αντιμετωπίζω εδώ και 30 χρόνια τα προβλήματα της μεγάλης μας πόλης.

Τώρα, αν κάποιος πει ότι οι κουτόφραγκοι έχουν λύσει αυτά τα προβλήματα πριν από δεκαετίες χρησιμοποιώντας σαν «όπλα» τον πολιτισμό, το καλό παράδειγμα, την καλή συμπεριφορά και την ακόμη καλύτερη αστυνόμευση, θα του πουν ότι δεν ξέρει τι λέει γιατί «ο Ελληνας χρειάζεται βούρδουλα για να συμμορφωθεί». Οπότε, μόλις αυτός ο κάποιος ακούσει αυτό το «επιχείρημα», απαντάει με μια γνωστή τουρκική φράση που σας αφήνω να συμπληρώσετε μόνοι σας στο τέλος του παρόντος πονήματος.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Μάιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

%d