Το μάθατε; Οι εργαζόμενοι στη Τ.Α αποφάσισαν να λάβουν έκτακτα μέτρα διότι, από αύριο, θα έχουμε “ακραία καιρικά φαινόμενα”. Κάποιος μακάκας σε κάποιο κανάλι ανακάλυψε ότι, το χειμώνα βρέχει και χιονίζει και το καλοκαίρι κάνει ζέστη και, για να δικαιολογήσει την καρέκλα του γέννησε το σολοικισμό. Και από τότε οι ομιλούσες κεφαλές, και οι ακατοίκητες της πρωϊνής ζώνης (10-12) που γελούν καν τι μη γελοίον ει, τρελαίνουν τον μεταμοντέρνο λαό της “ευρωπαϊκής” χώρας, επειδή “κινδυνεύει η υγεία των παιδιών του”.
Καταιγίδες και βροχές θα έχει αύριο και η ευτυχία μου δεν περιγράφεται. Χτες το μεσημέρι πέταξα μισή ώρα με το μοτοανεμόπτερο της Ανεμολέσχης κοντά και πάνω απ’ τη Πάρνηθα όπου, λόγω της υπέροχης αστάθειας, τα ανοδικά “έβγαζαν μάτι”. Προσγειώθηκα επειδή έπρεπε να πετάξει μαθητής αλλά, σήμερα θα ξαναπάω και ελπίζω να μείνω επάνω (με ανεμόπτερο αυτή τη φορά) για 1-2 ώρες.
Ακόμα μία φωτογραφία του ξενοδοχείου της Πάρνηθας που, τώρα είναι ναός αλογομούρηδων
Γιατί όλα αυτά; Διότι και αυτή η δραστηριότητα πνέει τα λοίσθια λόγω της χοντρόπετσης αδιαφορίας του “κράτους” και της δράσης κάποιων κατώτερων μορφών (κοινωνικής) ζωής. Και, μια και αναφέρθηκα στην ΑΝ.Λ.Α μερικές -χρήσιμες- σημειώσεις:
1. Πριν τέσσερα-ππέντε χρόνια ζήτησα με επιστολή της Ανεμολέσχης από τον τότε Υπουργό Δημόσιας Τάξης Β. Πολύδωρα να μας παραχωρήσει ένα μικρό κτήριο γραφείων, που είχε κατασκευαστεί προ των Ολυμπιακών Αγώνων για χρήση από το προσωπικό των ελικοπτέρων της Αστυνομίας. Η (γραπτή) απάντηση ήταν ότι, οσονούπω, το κτηριάκι θα χρησιμοποιηθεί. Και βέβαια , από το …2003 ΔΕΝ χρησιμοποιήθηκε. Μερικά χρόνια αργότερα υπέβαλα το ίδιο αίτημα στον κ. Χρυσοχοϊδη. Η σιωπή του προς απάντηση μας. Το καλοκαίρι επισκέφθηκα το Πολιτικό Γραφείο του Χρήστου Παπουτσή και επανέθεσα το αίτημα. Πάλι άκρα του τάφου. Ενθυμούμενος ότι παλαιός μαθητής της Λέσχης ήταν ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Ντίνος Βρεττός πήρα τηλέφωνο και του έστειλα e-mail επαναθέτοντας το αίτημα. Μέχρι αυτή τη στιγμή η σιωπή του προς απάντηση μας. Τα γραφεία της Λέσχης στεγάζονται σε ένα toll που ανήκει σε μέλος της (Γ. Ντούρος) όπου το καλοκαίρι “ψηνώμαστε” και το χειμώνα “παγώνουμε”.
Στα 50 περίπου χρόνια που είμαι μέλος της ΑΝ.Λ.Α έκανα, όπως και πολλοί από την παλαιά φρουρά, “ότι περνούσε απ’ το χέρι μου” για να βοηθήσω (ουσιαστικά) το Σωματείο που, όπως πολλές φορές έχω πεί, είναι υπεύθυνο για όλα όσα έκανα στη ζωή μου. Επειδή κάποιοι κάνουν πως τα έχουν ξεχάσει αναφέρω μερικά.
α. με την βοήθεια του Πτεράρχου Γ. Κουρή που ήταν ΑΓΕΑ πήρα 7 αεροπλάνα Piper L21 της Αεροπορίας Στρατού που προορπίζονταν για …πηρούνια και κύπελα καθώς και τα τεράστιας αξίας ανταλλακτικά τους
β. αγόρασα βασικά με δικά μου χρήματα και πρσφορές λίγων μελών, ένα διθέσιο ανεμόπτερο AS21 αξίας -τότε- 7 εκατομμυρίων δραχμών
γ. μεσολάβησα για να δοθούν στην Λέσχη τρία αυτοκίνητα (ένα ντίζελ φορτηγό, που έχει τον μοναδικό στην Ελλάδα αριθμό ιδιωτικής χρήσης (συγγνώμη αλλά ξεχνάω το όνομα του Υπουργού Μεταφορών που “έπρηξα” για να το κάνει)
δ. Μετά από δικές μου ενέργειες η Πολεμική Αεροπορία παραχώρησε πέντε ανεμόπτερα Grob Twin Astir “Acro” μεγάλης (τότε) αξίας τα οποία παραχωρήθκαν από τον Υπουργό Άμυνας Σπήλιο Σπηλιοτώπουλο και στον (τότε) Α/ΓΕΑ Γιώργο Αυλωνίτη στις αερολέσχες. Τα τρία έμειναν στην ΑΝ.Λ.Α και δύο πήρε η Αερολέσχη Εδέσσης
ε. Εξασφάλισα μία μεγάλη χορηγία της “Ολυμπιακής” για την οποίκυριολεκτικά εξευτελίστηκα διαλεγόμενος με διακεκριμένο αχάριστο το άνομα του οποίου δεν θα κάνω τη τιμή να αναφέρω
Με τον ίδιο τρόπο βοήθησαν τη Λέσχη πολλά απ’ τα μέλη της. Αν κάποιος επισκεφθεί το toll θα δει ένα πίνακα με τις εκατοντάδες χιλιάδες δραχμές που έδωσαν από τοι υστέρημα τους τα παλαιά μέλη για να αγοραστεί ακόμα ένα ανεμόπτερο (ένα Blanik). Ακόμα εκείνοι που δεν πάσχουν από βαρύτητα τραχανοπλαγιάδικα, κοινωνικά (τύρο)συμπλέγματα κάνουν ότι ξεχνούν την προσφορά του μέλους μας κυβερνήτη Μ. Πουλικάκου ο οποίος αγόρασε με δικά του χρήματα το ρυμουλκό αεροπλάνο που χρησιμοποειί η Λέσχη αλλά και το μοτο-ανεμόπτερο που βλέπετε στην φωτό. Με αυτά τα μέσα και αυτή την προσφορά των μελών, συν την σκληρή προσωπική τους εργασία, η ΑΝ.Λ.Α εξακολουθεί να υπάρχει. Για πόσο ακόμα δεν γνωρίζω αφού, η τρομερή κρίση που χτυπάει την Ελλάδα, καθιστά απαγορευτικό το κόστος των 70 ευρώ ανά ρυμούλκηση (η παραμονή στον αέρα δεν χρεώνεται στα ανεμόπτερα).
Πιο απλά για έναν νέο να κάνει τέσσερις πτήσεις το μήνα απαιτούνται 280 ευρώ που. λίγοι μπορούν να διαθέσουν όταν, ο μισθός τους είναι 500 ή 600 ευρώ. Επειδή τα πράγματα έχουν φτάσει σε σημείο μη ειστροφής θα προσπαθήσω
α. να ενεργοποιήσω την “Αερολέσχη Τατοϊου” που έχω ήδη ιδρύσει και
β. θα δημοσιεύσω κάποια e-mail που έφτασαν στα χέρια μου για να “ξεραθείτε” στα γέλια ή, το πιθανότερο, να κάνετε εμμετό.
Πάντως: αν θέλετε να πετάξετε μαζί μας (και μαζί μου) στείλτε ένα e-mail στο pilot@techlink.gr γιατί, οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν μετά από τις 20 περίπου δωρεάν ημισέλιδες καταχωρήσεις που έβαλα στα περιοδικά μου “χάθηκαν” για λόγους που δεν επιθυμώ να σχολιάσω αυτή τη στιγμή
Θέλετε να μάθετε να πετάτε; pilot@techlink.gr
Υ.Γ Ίσως κάποιοι πουν ότι, το παραπάνω κείμενο υπερβααίνει τα όρια της όποιας ταπεινότητας με διακρίνει. Αδιαφορώ αφού, υπάρχουν πολλοί που αντιλαμβάνονται την αδιαφορία ως αδυναμία
7 Comments
Δεν μας θέλουν εκεί ψηλά. Γιατί από εκεί φαίνεται το πραγματικό μέγεθός τους…
Κατσαρίδες…
Κύριε Καββαθά… Κύριε Καββαθά λέγω.. βεβαίως βεβαίως.. Δέν αισχύνεσθε διά τά όσα εκμαυλιστικά διά τήν νεολαίαν μας διατυμπανίζετε μέ τοιούτον ύφος ;;.. Οποίες προτάσεις ανηθίκου περιεχομένου, καί εν πολλοίς αναρχικού, είναι αυτές τίς οποίες κάμνετε πρός τούς νέους καί τάς νέας μας;;.. Άκουσον άκουσον !!.. Νά πετάξουν μαζί σας ;;.. Αίσχος, κύριε Καββαθά.. Οί νέοι μας ουδέποτε θά υποπέσουν στήν παγίδα τοιούτων αποπροσανατολιστικών καί εκμαυλιστικών προτάσεων, ουδέποτε θά τό επιτρέψωμεν αυτό !!.. Άλωστε έχουν τόσα άλλα σοβαρά θέματα μέ τά οποία ημπορούν νά ενασχοληθούν βεβαίως βεβαίως.. Ποίος είστε εσείς κύριε Καββαθά πού, ευθαρσώς, απειλείτε ότι θά ενεργοποιήσετε τήν Αερολεσχην Τατο’ι’ου ;;.. Εεε ;; Μία τοιαύτη ενέργεια ανατρεπτικού περιεχομένου, Κύριε Καββαθά, θά εκληφθεί σάν απειλή στρεφόμενη εναντίον κάθε νομοταγούς καί ευηπόληπτου κατοίκου τών παρακειμένων, αλλά καί υπερκειμένων λόφων τής πέριξ τού ομωνύμου αεροδρομίου περιοχής, καί θά αντιμετωπισθεί αναλόγως…
Προ’ι’δρυτικός..
Αυτά που ακούγονται καθημερινά από “μοντέλες”, και όχι μόνο, που λένε τον καιρό είναι απερίγραπτα: ο καιρός φτιάχνει, χαλάει, καύσωνας, πολικές θερμοκρασίες, ακραία φαινόμενα και άλλες τέτοιες μλκίες, Ο ΚΑΙΡΟΣ ζαγάρια απλά ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΑΙ…
Κάποια είχε πει πρόσφατα, “θα έχουμε κατά τόπους ισχυρές καταιγίδες, και μάλιστα με κεραυνούς”!!
Σα να λέμε έφτιαξα σπανακόπιτα και έβαλα μέσα και σπανάκι…
σωστα αυτα που λες,αλλα δεν ακουστηκαν μονο απο μοντελες!ακουστηκαν και απο τους σοβαρους!μιλαγαν λες και θα ερθει η δευτερα παρουσια!εγω βεβαια φταιω που τους ακουσα και ακυρωσα σαν μ…ς εκδρομη για το σ/κ που μας περασε….αλλη φορα θα παιρνω τηλεφωνο στις χαρτοριχτρες για τον καιρο!
Γειά σου Κώστα,
Ακόμη σε θυμάμαι εν έτει 1988 (ή μήπως 1989;; – πριν 23 χρόνια – όταν έκανα την θητεία μου στην ΠΑ στο Τατόι – ΜΑΦ/ΣΙ) να έρχεσαι να πετάς με τα ανεμόπτερα της Αερολέσχης κάτι Σαββατοκύριακα της Άνοιξης). Νά ‘σαι πάντα καλά!!
Η ιστορία παραμένει η ίδια. Το καλοκαίρι του 2000 αν θυμάμαι καλά κι ενώ ήμουν στο κόκπιτ του SX-130, έτοιμος για εκπαιδευτική πτήση, ένα τζιπάκι με 2 αξιωματικούς από τη βάση μας πληροφόρησε ότι οι πτήσεις αναστέλλονταν επ’ αόριστον, με απόφαση του υπουργού άμυνας. Την ιστορία Πρόεδρε κι αυτούς που κρύβονταν από πίσω την ξέρεις καλύτερα από μένα. Από τότε δεν ξανά ασχολήθηκα με το μοναδικό ίσως πάθος που είχα από παιδί… Κι αν τότε είχα την οικονομική άνεση, τώρα και να ήθελα δεν μπορώ να διαθέσω αυτά τα 70 ευρώ. Νομίζω ότι πρέπει να βρεθεί εναλλακτική λύση άμεσα, που να περιλαμβάνει ΒΙΝΤΣΙ. Παλαιότερα είχα ψάξει τη δυνατότητα αξιοποίησης του αεροδρομίου Λεχαίου, αλλά επειδή όσο ασχολούμαι με την αεροπορική ιδέα, τόσο απογοητεύομαι, γρήγορα παράτησα κάθε προσπάθεια. Τους χαιρετισμούς μου στον κ. Διονύση. Δυστυχώς δεν προλάβαμε να πετάξουμε ποτέ μαζί.