Η είδηση μου έφερε …δάκρυα! Οι “αρμόδιοι” ανακάλυψαν το monorail, τη πρόταση που έκανα στον Δήμο Αθηναίων το 1990 επί Δημαρχίας Αντώνη Τρίτση και παραλίγο να με πάρουν με τις πέτρες διότι “προσέβαλε βάναυσα την αισθητική του τοπίου”. Να όμως που η προσβολή της αισθητικής εξαφανίστηκε και, το εναέριο τρένο θα γίνει στον Πειραιά. Δείτε τις εταιρίες που “ενδιαφέρονται” και θα κατανοήσετε και τον ξεφνικά έρωτα της κυβέρνησης. Παραθέτω το κείμενο και τα καθόλου ευγενικά μου σχόλια γιατί έχω βαρεθεί νε προτείνω κάτι (Πράσινο Νησί, Τεχνόπολις, monorail, Safetrack κλπ) και, λίγα χρόνια μετά να διαβάζω τα επιχειρηματά μου σαν …δικά τους!
Στο διάβολο, ούρτ ρε πουλεμένοι ντενεκέδες, αργυρώνητοι, άχρηστοι πολιτικάντηδες… Πάμε λοιπόν με το δημοσιεύμα στο οποίο έχω τονίσει αυτά που περιείχαν οι δικές μου προτάσεις στο Δήμο Αθηναίων….
Από το forthnet.gr
23/08/2010, 07:21
|
|||||||
Σε εφαρμογή μπαίνει το μεγαλεπήβολο σχέδιο του ΟΛΠ για την κατασκευή ενός υπερυψωμένου συστήματος κυκλοφορίας, γνωστό και ως monorail. Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΠ ΑΕ ενέκρινε το Πρακτικό της Επιτροπής για την προεπιλογή εταιριών της εγκατάστασης monorail περιφερειακά του Κεντρικού Λιμένος Πειραιώς. | |||
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο ΟΛΠ ΑΕ ύστερα από προκήρυξη επέλεξε εφτά μεγάλους διεθνείς όμιλους για τη συνέχιση του διαγωνισμού. Πρόκειται για της εταιρείες, Bombardier transportation Ελλάς Α.Ε., Ένωση εταιριών J&P Άβαξ Α.Ε. -Ιntamin Τransportation Ltd, Metrail ΑG, Scomi engineering – 2Π Τεχνολογική, Siemens Ελλάς Α.Ε. και Ένωση εταιρειών Archirodon – Urbanaut Company – Rowin CO. Ο ΟΛΠ ΑΕ έχει προσλάβει ως τεχνικό σύμβουλο την Αττικό Μετρό ΑΕ με της οποίας την οριστική τεχνική μελέτη θα προχωρήσει στην προκήρυξη του έργου. Η ολοκλήρωση των επόμενων δύο φάσεων της διαγωνιστικής διαδικασίας αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί τον Μάρτιο 2011. Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΠ ΑΕ κ. Γιώργος Ανωμερίτης: “Ένα μεγάλο έργο για το λιμάνι και την πόλη μπαίνει στη φάση των τελικών διαγωνιστικών διαδικασιών. Πρόκειται για ένα έργο εξυπηρέτησης εκατομμυρίων επιβατών και πολιτών, πλήρως οικολογικό και σύγχρονο, το οποίο έχει ήδη εγκριθεί ομόφωνα από τους φορείς της πόλης και τη διϋπουργική επιτροπή. Το έργο, όπως είναι γνωστό, έχει προταθεί για ένταξή του στο ΠΕΠ Αττικής με χρόνο εγκατάστασης και λειτουργίας το τέλος του 2013”. Το σχέδιο monorail θα καλύπτει περιμετρικά τον Κεντρικό Λιμένα Πειραιώς. Το έργο εγκατάστασης monorail θεωρείται απόλυτα συμβατό και σύγχρονο έργο σε περιοχές υψηλής διακίνησης, όπως ο Πειραιάς στον οποίο το 2009 διακινήθηκαν 22 εκατ. επιβάτες, μεταξύ των οποίων και 2 εκατ. τουρίστες κρουαζιέρας. Η λειτουργία του, απόλυτα αθόρυβη και οικολογική, θα οδηγήσει σε απόσυρση άλλα ενεργοβόρα μέσα (λεωφορεία), τα οποία επιβαρύνουν περιβαλλοντικά το λιμάνι, θα είναι δε προσβάσιμο στους κατοίκους των όμορων περιοχών (από Πειραϊκή – Χατζηκυριάκειο μέχρι Δραπετσώνα) στην επικοινωνία τους με το κέντρο του Πειραιά. Το μήκος του δικτύου ανέρχεται σε 6 χλμ. με δυνατότητα επέκτασης άλλων 5 χλμ. και οι σταθμοί σε 8. Το έργο αμέσως μετά τη δημοπράτησή του, αναμένεται να κατασκευαστεί ταχύτατα με πιθανότερη ημερομηνία λειτουργίας του το β΄ εξάμηνο του 2011. |
25 Comments
και που νόμιζα ότι, έστω για τα μάτια του κόσμου, η Μίζενς δεν θα εμπλεκόταν ποτέ ξανά σε δημόσια έργα…φευ…
“Μίζενς””, πολύ καλό !
Αντίστοιχα σε άρθρο μου είχα ονομάσει την Ελλάδα υπό νέα Γερμανική κατοχή με το όνομα “Ζήμενσλαντ” με ιδρυτή τον Μητσοτάκη και τους άλλους 2 “αριστερούς” πολιτικούς αρχηγούς το 1990 επί Οικουμενικής που με το κοινοβουλευτικό τους πραξικόπημα έβαλαν την Ζήμενς αφεντικό στον ΟΤΕ.
Λέω να καθιερώσω πλέον το “Μιζενσλαντ” μια που καλύπτει και άλλες μεταγενέστερα καθιερωμένες εταιρείες-προμηθευτές της Μεταπολίτευσης, ενώ το κυβερνόν κόμμα θα το λέμε πλέον ΓΕΝΟΠΑΣΟΚ-ΔΕΗ !
Φίλε Κώστα (μου το επιτρέπεις?)
Έχω όλα τα τεύχη του περιοδικού 4Τ από Αύγουστο 1984 μέχρι και σήμερα. Γιατί το λέω?
Εδώ και λίγους μήνες αρχίζω και το διαβάζω με όλο και λιγότερη όρεξη. Δεν ξέρω τι φταίει. Ειλικρινά δεν ξέρω. Τελειώνω την ανάγνωσή του σε περίπου 45 λεπτά όταν παλιότερα το ξεκοκκάλιζα.
Άσχετο με το post σου το ξέρω αλλά δεν ξέρω τι μού ρθε και το έγραψα.
Θα συνεχίσω πάντως την ανάγνωσή του. Ίσως από συνήθεια, ίσως όχι. Δεν μπορώ να την κόψω εύκολα. Ίσως με την σκέψη να σταματήσω την αγορά του κάθε μήνα, φοβάμαι ότι θα χάσω ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου.
Φιλικά,
ο blogger Gyro
Μη στενοχωριέσαι. Εγώ το έχασα ήδη -το κομάτι της ζωής μου.
εγω σε διαβάζω απο το 1990, δεν έχασα τίποτα, αντιθέτως γνωρίζω πολλούς που εμπνευστηκαν και έκαναν πράγματα, μέσα απο τα κείμενα των 4Τ, αυτος ο πεσιμισμός σας όμως ώρες ώρες αγαπητε Κ.Κ (δικαιολογημενος ίσως) ..δυσκολεύει…..
KK
Αρχίζω να πιστεύω ότι θεωρείς ότι είσαι ο μοναδικός άνθρωπος εν Ελλαδιστάν που έχασε κάτι το οποίο έφτιαξε , με κόπο με αγάπη με ταλέντο με ( ) ότι θέλεις βάλε εδώ…
Τουλάχιστον πριν το “χάσεις” πρόλαβες και το έφτιαξες το έζησες το χάρηκες, αναρωτιέμαι ένας τόσο ευφυής άνθρωπος σαν και εσένα
τάχατες δεν ξέρει ότι χιλιάδες άλλοι που κι αυτοί είχαν δυνατότητες, όρεξη για δουλειά και ότι άλλο προσόν θέλεις, δεν κατάφεραν ποτέ να αποκτήσουν αυτό που τους άξιζε;;
Μιλάω πάντα για υλικά αγαθά – ο χαμός αγαπημένων προσώπων δεν σχολιάζεται ούτε μετριέται ούτε αναπληρώνεται…
Και πως “έχασες” αγαπητέ ΚΚ. όλη την αγάπη και την αφοσίωση των χιλιάδων ανθρώπων που σε διάβαζαν των εκατοντάδων άλλων που τους άλλαξες τη ζωή τους έδειξες ένα δρόμο που δεν μάθαιναν στα σχολειά ούτε στις καφετέριες, πως το έχασες αυτό ΚΚ;;; Δεν μπορείς να το χάσεις ακόμη κι αν το θέλεις!!!
Όσο κι αν προσπαθείς η ιστορία δεν αλλάζει, ήσουνα και είσαι προφανώς η πιό δυνατή πέννα σ’ αυτόν τον έρημο τόπο στον τομέα σου και όχι μόνο – αυτό δεν μπορείς να το αλλάξεις αγαπητέ ΚΚ…
Ήσουνα αυτός που δημιούργησε αυτό που χιλιάδες παιδιά περίμεναν πότε θα “βγεί” στα περίπτερα το περιοδικό “τους” ήταν το περιοδικό “τους” κι αυτό δεν αλλάζει πέρασε στην ιστορία ΚΚ.
Δεν είμαι τόσο ευφυής ούτε έχω δυνατή πέννα αλλά δεν μπορώ να “αισθάνομαι” ότι ο Δάσκαλος παρέδωσε τα όπλα, απλά δεν το δέχομαι.
ΥΓ. Αν απαντήσεις θα κάνω ότι είναι δυνατόν να μην διαβάσω την απάντηση – απλά καταφέρνεις και με στεναχωρείς….
Νάσος
μακαρι να γινουν τετοια τραινα. απο αισθητικης αποψης μου αρεσει. με πηγαινει σε πολεις του μελοντοσ. Καλα για αλλα κρατη ειναι για πολεις του παρελθοντοσ ηδη. οπως παντα η τεχνολογια και μαλιστα η διαφορετικη μας ξενιζει.
ισως μια ζωη θα θελουμε τον μουντζουρη. δεν λεω οχι και σ αυτο σαν μουσειακο ειδος, σαν φολκλορ. αλλα να εχει λειτουργικοτητα.
λες να αντιδρασει η εκκλησια και να πει οτι ειναι ο 666 αλλα οι παπαδες να το χρησιμοποιουν;
καο το internet ειναι του 666 αλλα η επισημη εκκλησια το εκμεταλευεται.
κάποιοι το χάνουν … αλλά κάποιοι δεν το έχουν βρει ακόμα… και έτσι όπως πάνε τα πράγματα δύσκολα να το βρούνε… εσύ τουλάχιστον το είχες…
Αγαπητε Κ.Κ αφου ανακάλυψαν τωρα την προτασή σου του 1990, για το monorail, βασει πρόχειρων υπολογισμών μου, όταν ξαναπάρουμε τους ολυμπιακούς αγώνες (φτου, φτου) θα
αξιοποιηθεί η τελευταία πρότασή σου,πρίν τους Ολυμπιακους του 04′ , για αποστολή 2 Ελλήνων Αργοναυτών προκειμένου να κυρήξουν την έναρξη (φτου, φτου)απο τον ISS (Διεθνή Διαστημικό Σταθμό).
Δεν αποκλείω φυσικά η πρόταση να είναι ιδέα της Γιάννας (της γνωστής) η οποία τότε εσιώπησε………
Αφού δεν υλοποιήθηκε το 90 δεν έχει κάνεις δικαίωμα να το υλοποιήσει χωρίς τη συναίνεση του έχοντα την πνευματική ιδιοκτήσία της ιδέας….
Από τη στιγμή που η εταιρεία Siemens Hellas έχει νόμιμη άδεια λειτουργίας μπορεί να κατεβαίνει σε διαγωνισμούς, αν τους παίρνει και ο τρόπος που τυχόν τους παίρνει είναι θέμα που πρέπει να μας απασχολεί. Από τότε που βγήκε το σκάνδαλο στην επιφάνεια δεν έχει πάρει καμια δουλειά στην Ελλάδα και οι δουλειές που είχε πάρει από πριν (πχ σύστημα τηλεδιοίκησης μετρό στο τμήμα Αγ. Δημήτριος – Ελληνικό) έχουν παγώσει.
Για όνομα! Δεν είπα να μη γίνει το μονορέιλ. Είπα ότι, όταν τα έλεγα πριν 20 γαμ*&%^%$να χρόνια με χτυπούσαν στον ώμο με “συμπάθεια”. Πόσζα εκατομμύρια τόνους δηλητήρια θα είχαμε γλυτώσει αν, τα εναέρια τρένα, έτρεχαν στη μέση της Συγγρού, της Βουλιαγμένης, της Κηφισίας, της Αττικής Οδού, της Ποσειδώνος…
Αυτό και μόνο λέω για τους πουλημένους
Καλα το ελεγα Καββαθα-αφεντη οτι σε λιγο θα ζητας και συγγνωμη.Ντροπιασμενος,μουδιασμενος απο αμηχανια μα πιστος στο καθηκον,θα ξεστομισω το τελευταιο ανεκδοτο που εχω προχειρο…
SIEMENS HELLAS
κλαιω απο τα γελια.Εχει και νομιμη αδεια λειτουργιας!?Την καταργω,την αναστελλω…κρατηθειτε θα το πω…την χεζω.
Ηταν μια βρωμικη δουλεια μα επρεπε καποιος να την κανει.
…..αφέντη…….. δεν χρειάζεται κάποιο άλλο σχόλιο…..
Ναι ρε τι σε χαλαει…εννοειται οτι δεν χρειαζεται αλλο σχολιο.
και χρήση του “ρε” ο υποτακτικός…… μάλλον έχει νευράκια
Χμ…το ρε θα μπορουσε να ειχε και συνοδευτικα και παλι θυμωμενος δεν θα ημουν.
Ως κανονικο τσιρακι(αυτη την λεξη χρησιμοποιω παντα για να περιγραψω το ρολο μου στο ιστολογιο)ζοριζομαι γιατι λοιδορεις εμενα για να προσβαλλεις τον Πιλοτο.Ελεεινο.
Τι θελεις να σου πει ο Κωστας γι’ αυτα που γραφω εγω?Πως ο καθε μαλακας μπορει να λεει ο,τι θελει?Να το πει.εγω θα το ακουσω.Εσυ?
Aν δεν κανω λαθος εισαι απο τη Θρακη και οταν μιλησες για την πατριδα σου ημουν πιο κοντα σε σενα παρα στις θεσεις του κ. Καββαθα.Οπως και σε πολλα αλλα θεματα δεν ταυτιζομαι.Αλλα… ειναι αυτος που δινει τον τονο εδω,δικοι του φιλοξενουμενοι ειμαστε και τον γουσταρω για ολη την ιστορια του,τον σεβομαι και τον αγαπαω.
Δεν χωραει αντιδικια,εξ αλλου ο Αφεντης ζητησε να ειμαστε ευπρεπεις.Λεγονται σημαντικα πραγματα εδω,ας μην χαλαμε και την φαση των αλλων.Σε ευχαριστω που με πηρες στα σοβαρα.Δεν μου συμβαινει συχνα.
Ελπιζω σε καποια εκδηλωση των Τ.Ε. να γνωρισω καποιους απο σας.Ισως στα γενεθλια του 40χρονου.Αρκει την ιδια μερα να μην εχουμε και κηδεια.
ΥΓ. Κωστα ειδες που σε ειπα κ Καββαθα.Πολιτισμος,τι να λεμε τωρα!
Συγγνώμη, κ.Κ.Κ., πάτε καλά; Δηλ. είπατε back to ’90s να γίν’ του μουνορέιλ* χωρίς μια π.χ. Siemens να κολλά ταπετσαρία τα πεντοχίλιαρα στο γνωστό δωμάτιο στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας και περιμένατε να γίνει; Μεγαλώσατε αλλά δεν εκσυγχρονιστήκατε._Κ.Π.
* “να γίνει το μονορέιλ” εις την λαρισαϊκή.
coyote
Τον Οκτώβριο έχουμε γενέθλια και κηδεία. Το άτομο είχε πεθάνει το 07 αλλά, το διατηρούσαμε στο ψυγείο
Κ.Π.
Δυστυχώς για μένα και την Σοφία δεν εκσυγχρονιστήκαμε
Ευτυχώς πάντως για εμάς τους αναγνώστες.
Alors, κι επειδή βαρέθηκα να διαβάζω αρλούμπες, ο τρόπος του Κ. Κ. είναι ο τρόπος της κοινής λογικής. Δεν ανακάλυψε/ ανακαλύπτει την Αμερική, γράφει τα αυτονόητα, γι’ αυτό και οι ιδέες και τα συμπεράσματα του συμπίπτουν με τα των περισσοτέρων εξ’ ημών, δεν είναι σχέση αφέντη – δούλου, αλλά σχέση παλαιού δημοσιογράφου – αναγνώστη. Δηλ. ο Κ. Κ. δεν δικαιούται ούτε καν να ομιλεί ενώ τόσοι και τόσοι δημοσιοκοπρίτες των χρεοκοπημένων πρακτικά “συγκροτημάτων” επιβραβεύονται για την οσφυοκαμψία τους και το διαρκές προπαγανδιστικό σφυροκόπημα του “λαού” με… Υπουργικά Αξιώματα; Επίσης, εγώ δεν είμαι που επιλέγω από ποιον δημοσιογράφο θα ενημερώνομαι; Αν δεν τον γουστάρω, πάω αλλού, δεν συνεχίζω να τον διαβάζω και ταυτόχρονα να τον μέμφομαι. Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου (ή οι δουλειές του…).
Η αλήθεια είναι ότι όταν τοποθετείσαι ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ, ΜΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΟ κι οδηγείς έστω εμμέσως τα πράγματα προς μια κατεύθυνση, πρέπει κάτι να σου αναγνωρίζεται, έστω και ως μνημόνευση του ονόματος σου.
Εξάσκηση Κοινής Λογικής τώρα, π.χ. για το “μονορέιλ”:
Γιατί μπαμπά είναι ακριβή η κατασκευή του μετρό;
Διότι, παιδί μου, χρειάζονται:
1. ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕΙΣ
2. ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΕΚΣΚΑΦΕΣ, ΑΠΟΚΟΜΙΔΗ, ΑΠΟΡΡΙΨΗ
3. ΧΡΟΝΟΒΟΡΕΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Με το μονοτρόχιο ή monorail στην newspeak, γλιτώνεις το (1) (εκτός αν είσαι μαλάκας ή πας να τ’ αρπάξεις), σημαντικό τμήμα από το (2) και αναλόγως περιοχής και βάθους εκσκαφής για την θεμελίωση των βάθρων, πιθανόν και το (3). Τα “μπετά” και ο άξονας με τις σύγχρονες μεθόδους κατασκευής τα φτιάχνεις (αν θες) σε αμελητέο σε σχέση μέ κάθε άλλο άξονα σταθερής τροχιάς, χρόνο.
Ο κόσμος που δεν γουστάρει λεωφορείο και τραμ επειδή σέρνονται (και ειδικά το λεωφορείο, που κάνει μισή ώρα να περάσει), την βρίσκει με τα σβέλτα ΜΜΜ σταθερής τροχιάς, η ταχύτητα και η συχνότητα δρομολογίων είναι το δυνατό τους χαρτί.
Πάντως, πραγματικά, αν δεν ξεκινήσει σχετικά έγκαιρα η κατασκευή μεγάλων, υπόγειων, ΔΩΡΕΑΝ ή πολύ φθηνών χώρων στάθμευσης, όλα τα έργα ΜΜΜ θα είναι ελλιπή, καθώς μόνο η συμπληρωματική χρήση ΜΜΜ και ΙΧ εξασφαλίζει μικρό κόστος και χρόνο μετακίνησης σε πόλεις που δεν σχεδιάστηκαν ως τέτοιες, όπως οι Αθήναι. _Κ.Π.
Ειχε τυχει να διαβασω οταν ημουν πολυ μικρος τις ιδεες σας για το μονορειλ( του 4τ τους διαβαζα παντα δευτερο χερι απο το φανατικο αναγνωστη ξαδερφο μου) και λογω ηλικιας μου εχει εντυπωθει στο μυαλο.Οταν ακουω μονορειλ μου ερχεται αμεσως στο μυαλο εκεινο το αρθρο σας καποτε στους 4τ δε θυμαμαι ουτε τευχος ουτε με λεπτομερειες το αρθρο αλλα δεν εχει σημασια.
Οπως και με κατι αλλο που σας ειχα πει σχετικα με οδηγους συντηρησης (οταν τους εκδιδατε εγω δεν ημουν καν υποψια στο μυαλο του πατερα μου) ετσι και εδω φαινεται οτι εισασταν πιο μπροστα απο την εποχη σας.
Με σωστή αρχιτεκτονική και πολεοδομική μελέτη η λύση του εναέριου συρμού είναι ορθότατη και ομορφαίνει μια πόλη.
Στο Βούπερταλ Γερμανίας΄το εναέριο τραίνο της πόλης αν και παλιό και βαριάς -ογκώδους κατασκευής είναι από τα κύρια αξιοθέατα της πόλης.
Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι το σύστημα στερεί από τον Λαό την παιδεία, γιαυτό και εκλέγει τέτοιους καραγκιόζηδες, “δοκιμασμένους” μάλιστα.
Τα ΜΜΕ υποβάλλουν την άποψη ότι πρέπει να ψηφίζομε “δοκιμασμένους”, όταν και ο απλούστερος άνθρωπος θα ήταν αποτελεσματικότερος από αυτούς τους πολιτικούς, αρκεί να είναι αποφασιστικός, τίμιος, καλοπροαίρετος και να ξέρει ανάγνωση και γραφή!
Bombardier transportation Ελλάς Α.Ε.: Βρε, βρε, βρε, τα παιδιά! Που χαθήκατε; Γιατί τόσα χρόνια μας είχατε παρατήσει μόνους με Μίζενς και Alstom (δηλ. … Μίζενς, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται).
J&P Άβαξ Α.Ε. -Ιntamin Τransportation Ltd: Από το εξωτικό Ορλάντο, κάνουν και… ρόλερ κόουστερ σε λούνα παρκ, πάντως πολύ έμπειροι. Κι ο Κύπριος βεβαίως – βεβαίως την ξέρει την δουλειά και έχει και ωραίο γιότ που το πάει Ύδρα, είναι φιλότεχνος. Τον Μήτρο-Nitro να μην είχε “φτιάξει” και δεν θα είχα ενστάσεις.
Metrail ΑG: Και γαμώ τα high-tech, σχεδίαση από την… Frazer Nash! (Κ.Κ., ακούς;) Υβριδικό μονορέιλ με… KERS! Που πάς καραμήτρο χωρίς Έλληνα μεταπράτη σε “κοινοπραξία”;
Scomi engineering – 2Π Τεχνολογική: Μαλαισιανοί, πιθανόν φθηνοί (δεν έχω δει την προσφορά), παίζουν κυρίως Ινδία και γενικώς, Ασία. Οι άλλοι είναι γερανογεφυράδες με δικό τους εργοστάσιο. Αν τα φτιάξουν εδώ, not bad at all.
Siemens Ελλάς Α.Ε.: Εταιρεία – σφραγίδα. Απορώ με την ξεφτίλα της χώρας μας. Υποτίθεται ότι με τα στοιχεία εις βάρος τους τα γερμανά ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ. Αλλά θυμήθηκα, η Δικαιοσύνη είναι “τυφλή”, και στο εξωτερικό, είναι πολλά τα λεφτά, Άρη. Και φυσικά, αν δεν τους είχαν κουρελιάσει από αμέρικα μεριά, ακόμα θα γλεντούσαν με τμήμα από το “χρέος” μας. Ο Χερ Ηλίας πάντως κάνει ακόμη δουλειές (ή προσπαθεί να κάνει).
ΥΓ. Πως τον έλεγαν, πως τον έλεγαν τον Χερ τάδε στο Ντόιτσλαντ, στην Νυρεμβέργη, που όταν έφαγε την ψ@λιά και πιάστηκε αδιάβαστος με τους διακόπτες hardware PROFIBUS στο Ελληνικό και είδε ότι δεν μπορούσε να περάσει τις παπάρες του (ένα οποιοδήπογτε γερμανό είναι καλός ως μηχανικός μόνο γι’ αυτό που σπούδασε, π. χ. κατασκευή γομολάστιχας, όταν αλλάξει αντικείμενο, πελαγώνει, δεν είναι πατεντιάρης σαν εμάς τους ξερόλες / κατσαπλιάδες και τους ιταλούς φλώρους), έκανε το διεθνές νόημα για το λάδωμα; Στις οθόνες σας, προσεχώς.
Archirodon – Urbanaut Company – Rowin CO.: Η Urbanaut έχει ωραία σχέδια στο DC και στην Κορέα που της τα υλοποιεί υπεργολαβικά η κορεάτική Rowin, δεν γνωρίζω αξιοπιστία. Ο “παλιός” τώρα, είναι αλλιώς. Όταν ο Κώστας Καρπίδας έχτιζε την μισή Μέση Ανατολή, οι άλλοι δεν ήξεραν ακόμη το πηλοφόρι. Τώρα είναι διεθνής, ασχολείται κυρίως με λιμάνια και μας έχει γραμμένους στα μπλόκια του.
Εντύπωση μου προκαλεί η απουσία των γνωστών – αγνώστων.
Κάποιο λάκκο θα έχει η φάβα με το Έργο, να μου το θυμηθείτε.
Ίσως αργότερα μπλεχτεί το έργο και εμφανιστεί ως δια μαγείας κάποιος λευκός ιππότης με τα γνωστά κλπ κλπ. _Κ.Π.
Το άρθρο μιλά για επτά εταιρείες – κοινοπραξίες. Η έβδομη ποια είναι;_Κ.Π.
Τι σχέση έχει η ΑΜ με το μονορέιλ; Όση είχε ο γνωστός συριζαίος της ΑΜ που κότσαραν στην ΕΡΓΟΣΕ και τα σκάτωσε;_Κ.Π.
Και καρασυγνώμη, αυτές δεν είναι δουλειές για την ξεπουπουλιασμένη ΕΡΓΟΣΕ; Ξέρει ο ΟΛΠ από σταθερή τροχιά; Γιατί, να μου πεις, ξέρει η ΑΜ από… βάθρα – γέφυρες;_Κ.Π.