Πάω σήμερα Τατόι όπως κάθε σ/κ να δω τα “παιδιά” μου στην Ανεμολέσχη Αθηνών να πετάνε τα Grob Twin Astir που μας είχε παραχωρπήσει -χρόνια πρίν- η Πολεμική Αεροπορία και συγκεκριμένα ο τότε Α/ΓΕΑ Πτέραρχος Γιώργος Αυλωνίτης και ο επίσης τότε υπουργός Εθνικής Άμυνας Σπήλιος Σπληλιωτόπουλος …κι’ όποιος πει κουβέντα γι’ αυτούς τον…. Τέλος πάντων. Το θερμόμετρο στο ) αλλά, τα παιδιά πετούσαν όλη μέρα και τι μέρα! Χωρίς πλάκα. Πετάω από μικρό παιδί και, αυτό που είδα σήμερα λίγες φορές το έχω αντικρύσει. Ήμουν και τυχερός βλέπετε. Εκεί που καθόμουν τηλεφωνεί λέει πολύ καλός φίλος που πετάει ελικόπτερο, ο ίδιος που με “πήγε βόλτα” χτες και λέει: “έρχεσαι Νο2 του στη Κύθνο στου Σούμα;” “Η ερώτηση είναι9 περιτή” απάντησα και κάθισα αριστερά και αυτός που “έγραψε” το Λογισμικό για να βλέπουμε αυτά που βλέπουμε μας επιφύλαξε μία παρουσίαση που, όμοια της δεν ξέρω πότε ξανάγινε. Πρώτα απ’ όλα η ορατήτητα ήταν πάνω από 20 χιλιόμετρα όπου βέβαια δεν υπήρχαν συγκεντρώσεις νεφών και δεν έπεφταν κουρτίνες βροχής. Δύο μέτωπα συγκέντρωναν σωρείτες στα νοτιοδυτικά, οι ακτίνες του ήλιου διαπερνούσαν τα σύννεφα στα δυτικά ρίχνοντας κουρτίνες φωτός στη θάλασσα που έλαμπε ολόχρυση στην δεξιά πλευρά της Αίγινας. στο νότιο της Κέας είχε χαμηλή νέφωση, περνούσε κι’ ένα φορτηγό πλοίο, μετά ένα δεξαμενόπλοιο. Η Κύθνος είχε ένα συνεφάκι στο νότο που όμως έφυγε γρήγορα, προσγειωθήκαμε, πήγαμε στη “ταβέρνα” του Κώστα, γνωστού από άλλες μας επισκέψεις, μας είχε ένα ψάρι που, η φρεσκάδα του δεν περιγράφεται, το τιμήσαμε δεόντως. Στις 16.00 απογειωθήκαμε, 45 λεπτά μετά είμαστε στο Τατόι με τον ουράνιο σκηνοθέτη να συνεχίζει την “παράσταση”, τη στιγμή που, ένα από τα ανεμόπτερα μας , το SX-170. ανέφερε στο δυτικο υπήνεμο του 03
A perfect day!
11 Comments
Μακαρι να μπορουσα και γω να εχω ενα τετοιο σαββατοκυριακο!!
Χαιρομαι ΜαστερΓιονταΚαβ!
Η περιγραφη γλαφυροτατη, αλλα αναρτησε και καμμια φωτο…
Εκτος κι αν ειναι απο αυτες που θα συνοδευουν το Βιβλιο, οποτενες μενω σε stand by mode……….
Συμφωνώ με τον συνονόματο…
Θέλουμε Φωτο…
Καλημέρα και καλή βδομάδα Κ.Κ. Περιγραφή άψογη, καλά τώρα θα το ανακαλύψω!!! όχι βέβαια, αλλά λέμε τώρα….Να βλέπαμε και καμία φωτό τι καλά που θα ήταν…
Πέρα από τις φωτο εγώ θα ήθελα να ήταν τέτοιο το κόστος που τέτοιες πτήσεις να είναι προσιτές σε περισσότερους ανθρώπους! Τελευταία τιμή που έμαθα είναι 175 ευρώ η ώρα πτήσης (Με εκπεδευτή). Είναι πολλά αν σκεφτούμε ένα μέσο μισθό 800 με 1000 ευρώ (για όσους “τυχερούς” τον έχουν ακόμα)
Είναι ΛΙΓΑ, ελάχιστα για κάποιον που θέλει να γίνει πιλότος στην Πολιτική ή Πολεμική Αεροπορία. Θα έλεγα μάλιστα πως είναι …προκλητικά λίγα αν συγκριθούν με τις τιμές του φραπόγαμου σε “καλές” καφετέριες…
Ειναι οντως λιγα αλλα το προβλημα ειναι η ατιμη η ηλικια!!
Αν θέλει κάποιος να γίνει επαγγελματίας πιλότος είναι λίγα κάνοντας μια σύγκριση με δίδακτρα σε οποιοδήποτε ιδιωτικό εκπαιδευτικό ίδρυμα.
Αν όμως απλως αγαπάς τη πτήση και θέλεις να μάθεις να πετάς και να κάνεις μια βόλτα μέχρι τη Σκιάθο ας πούμε δεν είναι καθόλου λίγα,εκτός και αν πετάς μια ώρα κάθε δυο με τρεις μήνες.
Αν κάποιος βγάζει 1500 ευρώ το μήνα και δεν έχει οικογενειακές υποχρεώσεις τότε ναι μπορεί να ασχοληθεί. Για κάποιον όμως που προσπαθεί να ζήσει με 700 και 800 ευρώ και με αυτά να πληρώσει κοινόχρηστα ,φαγητό,τηλέφωνο κτλ τα πράγματα είναι πολύ δυσκολά και είναι μάλλον αδύνατο να μάθει να πετά.
Δεν τά βάζω με τις ανεμολέσχες ή τις αερολέσχες που ίσως και να είναι η χαμηλότερη τιμή που μπορύν να δώσουν. Απλά κάνω μια διαπίστωση.
Όσο για τη πολεμική αεροπορία με το σημερινό σύστημα εξετάσεων δεν λαμβάνουν υπόψην το αν έχεις πτυχίο χειριστή.
Πόσο “βγαίνει” η ώρα αν το κόστος της πτήσης το μοιραστούν 2 (δύο) φίλοι που θέλουν να γίνουν χειριστές;
Μα πως θα το μοιραστούν δυο άτομα;Με μισή ώρα ο καθένας; Αν γίνετε είναι μια καλή πρόταση.
Μπα! Τι βλεπω!…….Habemus photo…
Ο Αρχων αφουγκραστηκε το ποπολο!…
Εκει πανω σιγουρα δεν φτανει η …μυρωδια της παρακμης…