Όταν θέλω να ξεφύγω απ’ τον καταιγισμό των ασημαντοτήτων που πλήττει με ιδιαίτερη σφοδρότητα τα αποκαλούμενα ΜΜΕ ξεφυλλίζω τα παλιά περιοδικά ή «μπαίνω» στα sites της ΝΑΣΑ που περιγράφουν τις αποστολές Απόλλων στη Σελήνη, αλλά και τις δεκάδες προσπάθειες καταγραφής των συνθηκών που επικρατούν στους πλανήτες του ηλιακού συστήματος. Ξέρω ότι, όταν έχεις ν’ αντιμετωπίσεις χίλια δυο προβλήματα στη δουλειά, να μεγαλώσεις παιδιά, να φροντίσεις γονείς το τελευταίο πράγμα που σ’ ενδιαφέρει είναι η …κατάκτηση του διαστήματος. Αν όμως σκεφθείς σαν αληθινός γονιός (σε αντίθεση με τα «προοδευτικά» μαλάκια που τάσσονται υπέρ των «καταλήψεων» από «τα παιδιά») θα δεις ότι, σε χώρες που το σχολείο παίζει τον πραγματικό του ρόλο και η έρευνα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της μόρφωσης, η προσπάθεια για την κατάκτηση του διαστήματος ανοίγει νέους ορίζοντες στους νέους και δημιουργεί χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας. Είναι κρίμα που η ελληνική τηλεόραση (και αναφέρομαι στα κρατικά κανάλια γιατί τα ιδιωτικά είναι μακριά νυχτωμένα) δεν έχει δώσει τη πρέπουσα σημασία παρουσιάζοντας τις επιπτώσεις που είχαν ή θα έχουν στη ζωή των ανθρώπων αυτές οι αποστολές. Αν ρωτήσεις έναν απ’ αυτούς τους κλώνους που χοροπηδάνε στους δρόμους κραυγάζοντας τα πέρα για πέρα άσχετα «συνθήματα» τους ποιος ήταν ο Γκαγκάριν, ο Άρμστρονγκ και ο Λόβελ, τι ήταν οι αποστολές Τζέμινι και Απόλλων, τι είναι το Μιρ ή γιατί απέτυχε ο Mars polar lander θα νομίσουν ότι είσαι …αρειανός. Η αιτία της στάσης τους πρέπει να αναζητηθεί σε μία κατηγορία συγκεκριμένη «συνδικαλο-δασκάλων» (ο κ. Τσούλιας είναι ένα καλό παράδειγμα) που περνάνε τη ζωή τους όχι διδάσκοντας αλλά τυφλώνοντας τα παιδιά και βέβαια στο γνωστό «κόμμα» που έχοντας απολέσει όλα του τα επιχειρήματα προσπαθεί να κατεδαφίσει ότι έχει μείνει όρθιο για να το …προσέξει ο «λαός». Και καλά η προσπάθεια για τη κατάκτηση του διαστήματος. Αυτή μπορεί (και ίσως είναι) δουλειά των πολύ πλούσιων χωρών και εγώ που αναφέρομαι σ’ αυτή κάνω λάθος. Με τα άλλα, τα πιο απλά πράγματα τι γίνεται;  Γιατί το μόνο που έχουν να επιδείξουν όλα αυτά τα χρόνια οι συγκεκριμένοι «δάσκαλοι» τα χοροπηχτά «παιδιά» είναι μόνο καταλήψεις και καταστροφές; Γιατί δεν μας έδειξαν έστω μία φορά ένα …ποδήλατο, ένα αυτοκίνητο, ένα σκάφος που σχεδίασαν και κατασκεύασαν με τα χέρια τους; Απλά διότι και οι δύο συνομοταξίες είναι πέρα για πάρε άσχετες και ανίκανες να δημιουργήσουν. Και, είναι αυτή ακριβώς η τύφλα και η ασχετοσύνη που τους κάνει να έχουν μόνο απαιτήσεις και ποτέ υποχρεώσεις. Γιατί, αν κάποιος ζητήσει από τις  κατίνες και τους  γαβρίλους να φτιάξουν κάτι, έστω μία καρφίτσα, ένα κουμπί στην Ελλάδα θ’ αρχίσουν να αραδιάζουν δικαιολογίες για τα «αντιλαϊκά» μέτρα της κυβέρνησης, για τη συνωμοσία του «καπιταλισμού» που δεν αφήνει τα «παιδιά» να «χαρούν τη ζωή» και διάφορες  μπούρδες που έχουν φέρει τη ψωροκώσταινα στο τεχνολογικό σημείο μηδέν που βρίσκεται σήμερα.

Αυτή είναι η μία όψη γιατί, ευτυχώς για την Ελλάδα και το κόσμο υπάρχει και η άλλη. Εκείνη των νέων που ονειρεύονται και προσπαθούν, που ματώνουν και πολεμούν, που εργάζονται και ξενυχτούν. Κι’ είναι αυτά τα αγόρια και τα κορίτσια που, κάποτε ίσως σύντομα, θα βοηθήσουν τη χώρα να βγει απ’ τη κατινοποίηση/γαβριλοποίηση και να πάρει κι’ αυτή μία θέση, αν όχι στη προσπάθεια για την κατάκτηση του διαστήματος τουλάχιστον σ’ εκείνη για τη κατασκευή ενός 100% ελληνικού …ποδηλάτου._Κ.Κ.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.