Ίσως θυμάστε τον τίτλο ενός παλιού άρθρου που, επίτηδες, είχα γράψει στα αγγλικά. Κάτι άσχημο, άρρωστο, διαστραμένο πλησιάζει.
Ε, λοιπόν αυτό το “κάτι” είναι εδώ. Αποτέλεσμα των πολιτικών ατόμων που, στην συντριπτική τους πλειοψηφία, δεν είχαν εργαστεί ούτε μία ώρα στη ζωή τους και που, από το 1970, χαρακτηρίζω “ιριδίζοντα κουστούμια”.
Γιατί, μη μου πείτε εσείς οι παλαιότεροι τουλάχιστον, πως ξεχάσατε τα άτομα με τα λαμέ κουστούμια, με τα στενά παντελόνια και τα σκαρπίνια του μουριάδη! Ούτε ξεχάσατε τα μουστάκια και τα γένια των μελών του πρώϊμου ΠΑΣΟΚ. Τα λαμέ της παλαιοδεξιάς κατασπάραξαν, σε συναργασία με 10-15 μεγαλοκαρχαρίες, τις σάρκες της Ελληνίτσας ενώ, οι “μπαρμπούντος” του ΠΑΣΟΚ της Πλειοστοκαίνου και της νεότερης Νεολιθικής εποχής, κατάφεραν να εκδιώξουν, το 1982, τον πρόεδρο της Nissan και την ευρωπαϊκή επένδυση της εταιρίας όταν του ζήτησαν να έχει το “κράτος” το …51% στην επένδυση της ιαπωνικής εταιρίας.
Δεκάδες αν όχι χλιάδες τα παραδείγματα της “ανθρωποφαγίας” της Ελληνίτσας. Από το κλείσιμο του εργοστασίου της Πιρέλι στη Πάτρα (από τους “αγωνιστές” του ΚΚΕ) μέχρι την χρεοκωπία μεγάλων επιχειρήσεων και ΔΕΚΟ από τους στρατούς των συνδικαλιστών που, βέβαια, εξετρλαφησαν στους κομματικούς σωλήνες της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ.
Ούτε μία, καθαρά ελληνική προσπάθεια ή πρόταση δε προχώρησε. Όλες αντιμετωπίστηκαν απαξιωτικά, ειρωνικά, αδιάφορα από τους πουλημένους στα ξένα και ντόπια συμφέροντα κρατικούς λειτουργούς. Το ξέρω από πρώτο χέρι γιατί, πολλές τις έκανα εγώ και οι συνεργάτες και φίλοι μου. Οι νέοι δεν τις γνωρίζουν γιατί δεν διάβαζαν τους 4Τ, οι παλιοί τις ξέχασαν ή δεν τους δίνουν πλέον σημασία έχοντας άλλα, πολύ πιο σοβαρά και δύσκολα πράγματα να ασχοληθούν (οικογένειες, δουλειές, επιχειρήσεις κλπ)
Όμως η αλήθεια είναι μία: η Ελλάδα έγινε Ελληνίτσα από μία δράκα προδοτών που, στη προσπάθειά τους να κρατηθούν στη εξουσία και να τα “κονομήσουν” για 10 γενιές, ξεπούλησαν τα πάντα από τη γη μέχρι τις δημόσιες επιχειρήσεις και από την εθνική αξιοπρέπεια και ανεξαρτησία μέχρι το μέλλον της χώρας.
Δεν θα αναφέρω (πάλι) το 1ο Πανευρωπαϊκό Συνέδριο Καθαρών Οχημάτων, το ΦΑΕΘΩΝ 2004, τους διαγωνισμούς βιομηχανικής σχεδίασης των 4Τ και του Δήμου Αθηναίων, τους βιομηχανικούς σχεδιαστές που ανακάλυψαν οι 4ΤΡΟΧΟΙ, τη πρώτη Σχολή Ασφαλούς Οδήγησης, το Ελληνικό Αυτοκινητοδρόμιο και χίλια δυό άλλα που χάθηκαν στους προθαλάμους των γραφείων με την χυδαία αιαθητική των κομματόσκυλων “υπουργών”.
Ούτε ένας δεν βρέθηκε 40 χρόνια να στηρίξει μία προσπάθεια Ελληνων επιστημόνων ή τεχνικών. Ούτε ένας!
Και μετά οι άχρηστοι των κομματικών σωλήνων μου ζητάνε να “προσπαθήσουμε μαζί” να σώσουμε την Ελληνίτσα.
Αϊ στο διάβολο χαϊβάνια. Σας το λέει ένας άνθρωπος που δεν καθυστέρησε ούτε μία ώρα να εκπληρώσει τις φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρέωσεις της Εταιρίας του στο “κράτος” σας μόνο και μόνο για να τιμωρηθεί με…6,5 χρόνια φυλακή επειδή μία ομάδα απατεώνων του έφαγε τη ζωή, τη περιουσία και τις ίδιες του τις σάρκες.
Χίλιες φορές στον Κορυδαλλό με τους ποινικούς παρά έξω με τα Allen Edmonds, τα Prada και τα Keaton της προδοτικής σας φάρας
Τι θα κάνει σήμερα ο Τζέφρι όταν δει την Μέρκελ; Θα πουλήσει κάποιο νησί όπως προτείνουν οι νεοναζί; Θα ψωνίσει Γιουροφάϊτερ όχι για να υπερασπίσει τη πατρίδα του μια και τα dongle fires κόπηκαν για λόγους …οικονομίας και οι καλοί αξιωματικοί της Π.Α. αποστρατεύθηκαν προφανώς ως …υπεράριθμοι αλλά, για να σφίξει ακόμα περισσότερο τη θηλειά στον κάποτε υπερήφανο και ανεξάρτητο Ελληνικό Λαό.
Ουρτ ρε…
5 Comments
…..Το ευρύτερο σύστημα εξουσίας που οδήγησε τη χώρα στον γκρεμό, δεν έχει ούτε την ηθική ούτε την πολιτική αξιοπιστία να παίξει τέτοιο ρόλο. Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το πολιτικό προσωπικό. Είναι και η διαπλεκόμενη άρχουσα τάξη, η οποία ιδιοποιήθηκε και τη μερίδα του λέοντος από τον πλούτο, που σήμερα καταγράφεται ως γιγαντιαίο δημόσιο χρέος.
απο εδώ:
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_1_05/03/2010_393080
Συμφωνώ. Αυτός είναι και ο λόγος που, σε όλη μου τη ζωή, έμεινα έξω και μακρυά απ’ αυτή την ανθρωποβόρα τάξη και, βέβαια, πλήρωσα ακριβά για αυτή την απόφαση
H αλλαγή είναι πιο εύκολη όταν την επιλέγουμε, παρά όταν μας επιβάλλεται. Στην πρώτη περίπτωση, το κόστος είναι μικρότερο και ο διαθέσιμος χρόνος περισσότερος. Φοβάμαι μήπως όταν αφυπνισθούμε και συνειδητοποιήσουμε τις διαστάσεις της κρίσης, θα βρισκόμαστε ήδη στην άβυσσο…
Μιλάνε για περικοπές μισθών αλλά δεν λένε λέξη για τις κρατικές σπατάλες μέσω φωτογραφικών διαγωνισμών. Δήμοι στην Αττική προκυρήσουν διαγωνισμό π.χ. για την εκτύπωση ιστορικών λευκωμάτων ύψους 150.000 ευρώ για 1000 τεμάχια, προσδιορίζοντας ακόμα και την αμοιβή του συγγραφέα στο…40% του ποσού!
Το λάθος μας ήταν που δεν εγκαταλείψαμε έγκαιρα τη δημοσιογραφία (ή όποιο άλλο επάγγελμα κάνουμε, δεν έχει σημασία) για να γίνουμε διαπλεκόμενοι επιχειρηματίες με το δημόσιο ή τους δήμους ή έστω κομματικοί ιθύνοντες ώστε να ορίζουμε και τις τύχες των project που σας απέριψαν οι αρμόδιοι, διότι τους αφήσατε μόνους να…αποφασίζουν! Ιδού η εξήγηση λοιπόν…Τώρα ας ετοιμάσουμε βαλίτσες για Εδιμβούργο, Κέμπριτζ και όπου αλλού έχουμε φιλαράκια να μας φιλοξενήσουν τους πρώτους δύσκολους μήνες…
Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι μήπως έχουν καταστρέψει/δηλητηριάσει και τις επερχόμενες, της “ελεύθερης” TV, γενεές, με την σαβούρα που τις ταϊζουν… γιατί όλα τα άλλα που αναφέρεις φτιάχνονται αν ακολουθήσουν μια-δυό υγιείς γεννιές…
Την έχουν. Σε βαθμό που, η Καλαμάτα είναι πόλη της …Ηπείρου, ο Μακρυγιάννης στάση του μετρό και ο Ελευθέριος Βενιζέλος αεροδρόμιο