Μόλις γύρισα απ’ το σινεμά όπου, μαζί με άλλους τέσσερις θεατές, είδα το ντοκιμαντέρ του Ρίτσαρντ ντε Αραγκές για το Tourist Trophy, που γίνεται κάθε χρόνο στο Isle of Man. Δεν σκοπεύω να γράψω “κριτική”. Το μόνο που θέλω να πω είναι πως, αν είσαστε άντρες (και γυναίκες) παλαιάς κοπής, μη το χάσετε (μία υπέροχη κούκλα τρέχει μαζί με τους “πυροβολημένους”).  Εκεί θα δείτε τι σημαίνει κάποιος/α να είναι φτιαγμένος απ’ το υλικό των ηρώων. Πήγα το 1960 (;) και είδα τον Σέρτις να κερδίζει στον αγώνα των 500cc. Γιατί το ερωτηματικό στην ημερομηνία; Διότι, τα χρόνια που πέρασαν διαλύονται σε ένα σύννεφο αβάσταχτης νοσταλγίας που κανέναν δεν ενδιαφέρει.

Υ.Γ. Είδα και το “DRIVE”. Ενδιαφέρον από κινηματογραφικής πλευράς αλλά nothing to write home about
1. Για περισσότερα από 30 χρόνια ξεροστάλισζα σε γραφεία υπουργών προσπαθώντας να τους πείσω ότι, πρέπει να γίνει μία πίστα στην Ελλάδα ή έστω, να αναβιώσουν οι αγώνες ταχύτητας στα νησιά και οι αναβάσεις στα Βουνά. Εισέπραξα εξευτελισμούς, ειρωνίες, αστειάκια για το πάθος μου με “τ’ αυτοκινητάκια”. Όταν οργάνωσα το 1ο ΜΟΤΟ ΚΡΟΣ στην Ανάβυσσο με συνέλαβαν και πέρασα τη νύχτα στο Τμήμα. Κανείς (μέχρι τον περασμένο μήνα με άρθρο του Κ. Λούβαρη στους νέους 4Τ) δεν αναφέρθηκε σ’ αυτό όπως κανείς (ή 1-2) δεν αναφέρθηκε στις δεκάδες πρωτοβουλίες των (παλαιών) 4Τ.
Βαρέθηκα, σιχάθηκα, οι παλιοί φίλοι έφυγαν ή φεύγουν ένας-ένας και έχω βαθιά χεσμένους εκείνους που, αν δεν υπήρχαν τα περιοδικά των (παλαιών) Τεχνικών Εκδόσεων δεν θα τους ήξερε ούτε η μάνα τους.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

8 Comments

  1. Δημήτρη στην Ελλάδα του 1960, που θυμάμαι αμυδρά μπορεί να μην είχαμε όλα αυτά τα περιτά “gadgets” που έχουν τα παιδιά σήμερα, αλλά υπήρχαν αρχές, δεμένη οικογένεια, υπήρχε στόχος και προοπτική πράγματα που δυστυχώς αρχίζουν να σπανίζουν στη σημερινή εποχή…
    Κώστα σίγουρα θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία η συμμετοχή στο Tourist Trophy, αλλά πιστεύω ακόμα ποιό συναρπαστική θα ήταν τα Camel Trophy που ακολούθησαν μερικά χρόνια αργότερα

      1. Δημητρης

        Καλά βρε παιδιά μην βαράτε, σαν απλος θεατής έχω την γνώμη ότι και τα δύο είναι αγωνίσματα με μηχανοκίνητα, απλά στο δεύτερο οι αγωνιζόμενοι έχουν να αντιμετωπίσουν ιδιαίτερες δυσκολίες από τις διαδρομές εκτός δρόμου. Στο πρώτο ο αγώνας διεξαγεται μέσα σε μια πίστα ενώ στο δεύτερο μέσα στη φύση, κατι ενδιάμεσο μπορώ να πω ήταν ο αγώνας Παρίσι-Ντακαρ η και το ραλι Ακρόπολις, τώρα τα γούστα είναι υποκειμενικά.
        Πάντως Κώστα ενδέχεται μετά από όλα τα μελλούμενα η Ελλάδα να αποκτήσει πίστα για αγώνες με F1 μόνο που δεν θα ανήκει στους Ελληνες και οι ντόποιοι ιθαγενείς να μπορούν να την βλέπουν με “το καλαμάκι”

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Νοέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.