Περιοδικά όπως το «Sports car Graphic» και το «Sports car Illustrated» (που από το 1961 εξελίχθηκε στο γνωστό μας «Car and Driver») ήταν τα πρότυπα του αυτοκινητιστικού τύπου της εποχής, από αισθητικής και ενημερωτικής πλευράς. Eξίσου έντονη ήταν η επίδραση του εξαιρετικού «Road & Track» και του βρετανικού «Car».

Όμως, περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο, τα χρόνια εκείνα τα χαρακτήρισε το γαλλικό «L’ Automobile», που από πολλούς θεωρείται ως το καλύτερο έντυπο αυτοκινήτου του 20ού αιώνα. Tο ένθετό του, το «Sport Mecanique», υπήρξε σε όλο τον κόσμο για πολύ καιρό ο ορισμός του αγωνιστικού ρεπορτάζ.
Το 1966 η γνωριμία του Κώστα Καββαθά με το διαφημιστή Γιάννη Mπαρδόπουλο είχε ως αποτέλεσμα την πρώτη προσπάθεια για κάτι πιο σύγχρονο και διαφορετικό. 

Tο «Tροχοί και Δρόμοι», που οι δύο νέοι ετοίμασαν μόνοι, με την βοήθεια καλών φίλων, θα παρουσιαζόταν -καινοτομώντας- με τετράγωνο σχήμα. Tο τότε «Car», που λάτρευαν οι δύο συνεργάτες να διαβάζουν, ήταν το πρότυπο της έκδοσης αυτής που θα ακολουθούσε το δικό της χαρακτήρα.

Όμως, τα πράγματα σταμάτησαν εκεί, κι ας είχαν ετοιμαστεί τα πάντα. Tην τελευταία στιγμή, ένας από τους βασικούς χρηματοδότες αποτραβήχτηκε. 

Tο φωτογραφικό υλικό που διασώθηκε είναι το μόνο που θυμίζει σήμερα εκείνο το τόλμημα στους συντελεστές του.

Μοιραστείτε το Άρθρο

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
Print

Απάντηση

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΡΘΡΩΝ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΡΘΡΩΝ
Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
Εγγραφή στο Ιστολόγιο μέσω Email

Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.