Αβέβαιον! Πως τα καταφέρνω έτσι δε ξέρω ή, μάλλον ξέρω αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ. Μετά την κατάρρευση της εταιρίας μου από το χτύπημα που δέχτηκε από το λιθογραφείο που έκανα το (μέγα) λάθος να κάνω με συνεταίρο κάποιον που τύπωνε τα περιοδικά μου το 1970 και, για να πληρώσω τα δάνεια, που η “Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε” είχαν εγγυηθεί προκειμένου να στηθεί το εργοστάσιο (κάπου 3,5 δις δραχμές). Οι αναγνώστες ρωτούν “γιατί οι Τ.Ε” και απαντώ γιατί ο εν λόγω εξαφανίστηκε όπως θα έκανε ο κάθε …έντιμος άνθρωπος.
Η συνέχεια λίγο-πολύ γνωστή. Η τράπεζα που είχε δώσει το δάνειο αρνήθηκε να διευκολύνει τις Τ.Ε, επεκτείνοντας τη περίοδο αποπληρωμής των υποχρεώσεων κατά 1,5 χρόνο παρά το γεγονός ότι, η εταιρία μου κέρδιζε τότε από 200 ως 300 εκατομμύρια δραχμές το χρόνο, πλήρωνε όλες της τις υποχρεώσεις στο”κράτος” και στους ασφαλιστικούς οργανισμούς σε βαθμό που, οι ξύπνιοι μου είχαν απονείμει τον γνωστό τίτλο που αρχίζει από Μ.
Η άρνηση των γελοίων αργυραμοιβών να στηρίξουν τις Τ.Ε, την ιστορία τους, τη προσφορά τους στους αναγνώστες και, αν θέλετε, να τιμήσουν ένα άνθρωπο που είχε/έχει πληρώσει πάνω δύο δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στο “κράτος” χωρίς ούτε μία ώρα καθυστέρηση οδήγησε στη πτώση.
Η πλειοψηφία των μετοχών (33,33%) της “Τεχνικές Εκδόσεις Α.Ε” πουλήθηκαν στις “Εκδόσεις Λυμπέρη”, το 31,8% ανήκει σε μένα και στη Σοφία και το υπόλοιπο στο κοινό και σε εταιρίες του Λουξεμβούργου.
Στο σημείο αυτό θα σημειώσω ότι, στα 3,5 χρόνια της συνεργασίας μας ποτέ ο Αντώνης Λυμπέρης ή κάποιος άλλος από την εταιρία του δεν επενέβει στον εκδοτικό τομέα αλλά, όπως ήταν φυσικό, ανάλαβε το μάνατζμεντ.
Όλα καλά λοιπόν; Ναι αν τα δει κανείς από την επιχειρηματική πλευρά. Λόγω των λαθεμένων μου επιλογών σε συνεργάτες και επανδυτικά σχέδια η Τ.Ε βρέθηκαν “με τη πλάτη στο καναβάτσο” και οι Ε.Λ τις “έσωσαν”.
Τι συμβαίνει λοιπόν με το μέλλον του μέλλοντος εμού και των ανθρώπων που έφτιαξαν την εταιρία; Αν, για παράδειγμα, εμείς θέλουμε να φτιάχνουμε το αναγνωστικό κοινό αλλά, ο (όποιος) άλλος θέλει να ακολουθεί τη τύφλα του (του κοινού) τι κάνουμε;
Συνεχίζεται….
18 Comments
Λάθη δεν κάνει μόνος όποιος δεν δουλευει.
Το θέμα είναι τι μαθαίνει κανείς απο αυτά.
Πείτε στον οποιο ¨ειδικο¨παρουσιασει κόλπα του μαρκετινγκ οτι δεν ρωτάει ο γιατρος τον ασθενη τι φαρμακο θα ηθελε να του γράψει. (Giugiaro-νομίζω- απο τους 4Τ-σιγουρα-!
Σωστό αλλά, ο πόνος είναι βαθύς και μεγάλος…
Το alt+Ctrl+Delete πάντοτε πονάει!
Ένα ταπεινό ευχαριστώ θέλω να πω στον Κ.Καββαθά και στο περιοδικό των 4Τ του χειμώνα του ’70 που περιείχε την «Βίβλο» του σωστού οδηγού και πρότεινε τότε το αυτοκόλλητο 4Τ ως σήμα αυτοδέσμευσης για πολιτισμένη οδήγηση. Ήμουνα τότε 15 χρονών. Από τότε ο «σωστός οδηγός των 4Τ» δεν έχει φύγει ποτέ από μέσα μου!
Τα χρόνια πέρασαν και η Βίβλος έγινε μουσειακό κομμάτι. Δε βλέπετε τη συμπεριφορά των νεοραγιάδων με τις “μερσεντέ” στους δρόμους;
λογικο, αλλα για αυτο έχουμε φιλους!!!! (και αναγνώστες!)
Αναμένω τη συνέχεια της εξιστόρισης.
Πριν 20 μέρες έστειλαν εξώδικο στη γυναίκα μου και μένα που ζητάνε να τους καταβάλουμε (ως άτομα) …λογιστικές διαφορές (160.000 ευρώ) της εταιρίας Τεχνικές Εκδόσεις για την περίοδο από το 2003 ως το 2007!
!?!?…….
Για αυτό το λόγο δεν έχει κείμενα σας η “Πτήση”;
Κάθε άλλο. Δεν έχω α. χρόνο β. αντοχές -μετά απ’ όσα πέρασα και περνάω
Μα το μεγάλο σας (μας) όπλο είμαστε εμείς οι ίδιοι..
Είσαστε!
Στα τελευταία τεύχη των 4Τ μετά το Εν Λευκώ διαβάζω της σελίδες της συζύγου σας. Συγκλονιστικά γεγονότα.
Καπετάνιε στο έχω ξαναγράψει. Μπορεί να μη γνωριζόμαστε αλλά οι 4Τ με μεγάλωσαν και με έκαναν σωστό οδηγό αλλά πάνω απ’ όλα σωστό πολίτη.
Ευτυχώς που οι 4Τ υπάρχουν ακόμη. Και θελω να πιστεύω ότι θα συνεχίσουν γιατί και οι συνεργάτες που σας ακολουθούν έχουν το μικρόβιο.
Ο κίνδυνος να πάθεις ανίατη ασθένεια με το να γράφεις και να μιλάς για το παρελθόν είναι μεγάλος!
Περιμένω με αγωνία την συνέχεια.Όχι την συνέχεια αυτής της εξιστόρησης,αλλά την δικιά σας συνέχεια.Χλωμό το βλέπω να κάτσετε στ’αυγά σας!
Να’στε πάντα καλά!
Και βέβαια δεν πρόκειται αφού σκοπεύω να ζήσω …184 χρόνια!
Ναι αυτών και πολλών άλλων!
Οταν συναντας κάποιον που δεν χωνεται στα φαναρια που είναι συγκεντρωμένος στην οδηγηση δεν θεωρείς πολύ πιθανό να είναι αναγνώστης;;
Για άλλη μια φορά σας ευχαριστω για τον δρόμο που μου (μας) δείξατε.
Αυτή είναι η Ελλάδα μην κάνουμε ότι δεν τα βλέπουμε ένεκα φιμέ τζαμιών όπως τα λες εκτός κι αν μας φταίνε τα φαντάσματα.