Θετική ήταν η εισήγηση του κ. Τσακόπουλου στη προσφυγή μας στο ΣτΕ να ακυρωθεί η απόφαση Χαρζηδάκη για το κλείσιμο του αεροδρομίου Ελληνικού. ΄Τρείς πολίτες (ένας απ’ αυτούς ο γράφων) προσέφυγαν ζητώντας να ακυρωθεί η απόφαση Χατζηδάκη που οδηγούσε σε άγρια εκμετάλλευση και τσιμεντοποίηση τα 5/500 στρέματα και, μέχρι στγμής φαίνεται πως καλά τα καταφέρνουμε.
Βέβαια τα ηλεκτρονικά και έντυπα μέσα έχουν τη δική τους άποψη με την οποία δεν πρόκειται να συμφωνήσω ακόμα και αν με στήσουν στα 7 μέτρα.
Οι περισσότεροι δεν είναι (ή κάνουν ότι) σε θέση να καταλάβουν ότι, ο μόνος τρόπος για να μην ακουμπίσει κανείς τα βρομόχερά του στη περιοχή είναι με το να παραμείνει το αεροδόμιο Ελληνικού σε λειτουργία!
Αν, κάποιο απ’ τα εν λόγω αστέρια επιθυμούν να μάθουν περισσότερα ας κάνουν το κόπο να διαβάσουν τα ρεπορτάζ στο περιοδικό “ΠΤΗΣΗ & Διάστημα”, τα άρθρα μου στους 4Τ και στο 1ο ΘΕΜΑ και στους δικτυακούς μου τόπους.
2 Comments
Σχόλιο στο σχόλιο. Δεν έγραψα παρά λίγες λέξεις για αυτή μας την ενάργεια -που πρέπει να πω οι περισσότεροι χειριστές της Γενικής και Αθλητικής Αεροπορίας έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους κάνοντάς με να νοιώθω… ηλίθιοςΑν η προσφυγή μας γίνει τελικά δεκτή αυτό σημαίνει πως κάτι λειτουργεί σε αυτή τη χώρα και πως, ακόμα, υπάρχει ελπίδα.Αν απορριφθεί ρίξτε μία ματιά στις χιλιάδες άρθρα που έχω γράψει και για recap διαβάστεβ το κείμενο του Φώτη Γεωργελέ για τα σκουπίδια που ρυθμίζουν τη ζωή στην Ελλάδα.Ένα όμοιο μαλάκα συνάντησα και εγώ πρόσφατα στη πλατεία. Κατέβηκε ανάποδα με τη "μερσεντέ" 500 μέχρι το υπόγειο πάρκινγκ, βγήξε, άναψε πουράκλα και κοίταξε το κόσμο από τη κορυφή της κουράδας που καθόταν.Πολύ θα ήθελα να φτιάξω ένα δυάλινο χώρο στη Πλατεία Συντάγματος, να τον βάλω μέσα και οι πολίτες να του πετάνε φυστίκια και μπανάνες…
Πριν από λίγο καιρό είχα γράψει ένα σχόλιο για το αεροδρόμιο του Ελληνικού με αφορμή τα παλιά αεροπλάνα που είναι εκεί και έχουν υποστεί άπειρους βανδαλισμούς στο υποτιθέμενο μουσείο στο οποίο βρίσκονται.Ποιο κάτω παραθέτω αυτό το κείμενο και διευκρινίζω ότι δεν έχω κάνει κάποια οικονομοτεχνική μελέτη αλλά απλά χρησιμοποίησα αυτό που τόσο λείπει σε αυτό το τόπο, τη κοινή λογική.Στο τελευταίο τμήμα του κειμένου γράφω για το Red bull air race. Λάβετε υπ' όψην ότι είχα κάνει μια σχετική ερώτηση στη Red Bull και είχαν πει ότι θα εξέταζαν ένα τέτοιο ενδεχόμενο εάν ίσχυαν ορισμένες προϋπόθεσης. Αν είναι κάποιος αναγνώστης με γνώσεις μηχανικού ας μας πει αν θα μπορούσε να υπάρξει ταυτόχρονα πίστα προδιαγραφών F1, αεροδρόμιο για γενική αεροπορία και πάρκο.Το κείμενο έχει ως εξήςΠρόταση. Στο αεροδρόμιο Ελληνικού να γίνουν1.Πάρκο που θα εμπεριέχει μια πίστα προδιαγραφών Formula 1 τόσο για αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσικλέτας όσο και για χρήση από σχολές ασφαλούς οδήγησης.2.Να διατηρηθεί ενεργό ένα τμήμα του στο οποίο να δέχεται αεροπλάνα της γενικής αεροπορίας καθώς και VIP σε περιπτώσεις αγώνων στη πίστα. Σε αυτό το τμήμα θα μπορούσαν να μπουν και να συντηρηθούν τα ιστορικά αεροσκάφη αυτού του τόπου.3.Στη ακτή απέναντι από το αεροδρόμιο να φτιαχτεί μια μαρίνα σύγχρονη για σκάφη αναψυχής.Με τα παραπάνω που θα πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα θα επιτευχθούν τα παρακάτωΑ. Ένα τεράστιο πάρκο που τόσο έχουμε ανάγκη, ενώ από τη χρήση της πίστας θα υπάρχουν έσοδα για τη συντήρηση του. (Ναι τα πάρκα θέλουν συντήρηση)Β. Αναβάθμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της γενικής αεροπορίας που είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο. (ειδικά για την αεροπορία θα πρέπει να δοθεί οικονομική ενίσχυση)Γ. Με τη ταυτόχρονη χρήση της μαρίνας από τους επισκέπτες μεγάλου εισοδήματος, του ενεργού τμήματος του αεροδρομίου και της πίστας θα μπορούμε να οργανώσουμε αγώνες αντάξιους του αγώνα του Μονακό και να έχουμε τεράστια έσοδα από τον τουρισμό αυτού του είδους.Δ. Στο θαλάσσιο χώρο του Ελληνικού ή του Φαλήρου θα μπορούμε να οργανώνουμε ένα αγώνα Redbull air race όπου στο αεροδρόμιο θα έχουν βάση τα ακροβατικά αεροπλάνα. Στους αγώνες αυτούς συγκεντρώνονται τριακόσιες χιλιάδες άνθρωποι για να τους δουν. Αυτό σημαίνει επιπλέον χρήματα για το τόπο.